Деловодна информация
00233
ЖИ-3566 29/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
29/01/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Йордан Йорданов +359 2932-2403
j.jordanov@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPomD7FRTnjw1A%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №114 А
София BG411 1233 България
инж. Йордан Атанасов +359 2932-3097
j.jordanov@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 2932-6115
j.jordanov@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

,,Механизирано подновяване на железния път от км 201+530 до км 204+050 с дължина 2520 м в междугарието Кръстец – Радунци“
45234100      
Строителство

Поръчката включва изпълнение на дейности,които ще се изпълняват в 2 етапа:
•Етап І–изготвяне на раб.проект
•Етап ІІ–изпълнение на СМР,съгл.одобрения от Експертен технически съвет на възлож. раб.проект
Основни ремонтни дейности:
-Монтаж на релсо-траверсова скара
-Демонтаж на стар и полагане на нов железен път
-Пресяване на баластова призма
-Баластиране на железния път и изпълнение на нивелации
-Полагане на стоманобетонни канавки и дренаж
-Подравняване на банкети
-Полагане на БРП
-Преустройство на контактна мрежа
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3055678.11      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45234100      
45234115      
45234116      
45234130      
45234160      
II.2.3) Място на изпълнение
BG32

междугарие Кръстец – Радунци от км 201+530 до км 204+050

Работният проект трябва да съдържа:
- Част „Геодезия”
- Част „Железен път“
- Част „Контактна мрежа“
- Част „Сигнализация и Телекомуникации“
- Част „Работен проект за организация и изпълнение на строителството (РПОИС)“
- Част „Шенаж и репераж”
- Част „План за безопасност и здраве при работа“
- Част „План за управление на отпадъците“
- Част „Количествена сметка“
Основни ремонтни дейности:
- Изграждане и възстановяване на временни пътища-2520м
- Изсичане и изкореняване на храсти,клони и дървета-11500м2
- Монтаж и натоварване на нов железен път с релси тип 60-2520м
- Полагане на нов железен път-2520м
- Механизирана пресявка на баластовата призма с извозване на отсевки и разстилане на депо-2520м
- Първа нивелация-2520м
- Втора нивелация-2520м
- Трета нивелация-2520м
- Направа на безнаставов релсов път-2520м
- Земно-скален изкоп за канавки-1014м3
- Земно-скален изкоп за дренаж-36м3
- Подравняване на банкети от двете страни на железния път-2530м
- Демонтаж на ЖБ стълб-15бр.
- Демонтаж анкерна котва-3бр.
- Демонтаж обтяжка на котва-4бр.
- Демонтаж на средна анкеровка-1бр.
- Демонтаж на жр стълб-3бр.
- Демонтаж на фундамент на жр стълб-3бр.
- Демонтаж на еднопътни конзоли-17бр.
- Демонтаж на хамути и заземления за ЖБ стълб-15бр.
- Демонтаж на хамути и заземления за ЖР стълб-2бр.
- Демонтаж на КУ-3бр.
- Разрушаване на жб стълбове-15бр.
- Изправяне на стълб БМК 5,7/11-15бр.
- Направа фундамент тип Ф"С" за БМК 5,7/11-15бр.
- Изправяне на жр стълб тип МА-1 с пети-1бр.
- Изправяне на жр стълб тип МПК 7/8 с пети-2бр.
- Направа на анкърна котва тип КИА-3бр.
- Монтаж на съществуващи хамути и заземления на ЖБ стълбове-15бр.
- Монтаж на съществуващи винкели и заземления на ЖР стълбове-3бр.
- Направа изкоп 0,4/0,9-III категория почва и зариване-1280м
- Полагане кабел до 6 кг/м-1260м
- Изтегляне на кабел в тръба до 6 кг/м-360м
- Монтаж съединителна муфа 18-23 ч.-50бр.
- Полагане кабел в изкоп до 3кг/м-1220м
- Изтегляне на кабел в тръба до 3 кг/м-240м
- Обработка на един брой венелитов кабел-6бр.
- Монтаж кабелна муфа-10бр.
- Демонтаж светофор с метален стълб-1бр.
- Монтаж светофор с метален стълб на фундамент-1бр.
- Демонтаж ТК (КЕРВ)-1бр.
- Монтаж ТК (КЕРВ)-1бр.
- Демонтаж РК-1бр.
- Направа и монтаж РК 32 кл.-1бр.
- Демонтаж указателна табела-1бр.
- Монтаж на указателна табела-1бр.
- Заземяване на светофор мачтов/указателна табела-4бр.
- Изолиране действието на АПУ и ТДИ-1бр.
- Регулация и проба на АПУ и ТДИ-1бр.
- Регулация и проба на един бр. стр.сигнал-8бр.
- Пускане в експлоатация на АПУ и ТДИ-1бр.
- Трансбордиране на пътници-62720км
- Авторски надзор-100 часа
- Такси, оборудване и други разходи за осъществяване на контрол при изпълнение на обекта-1 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Цялостен срок за изпълнение (Кср)    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
3055678.11      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
110

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Компл. оценка се формира по формулата:
КОi=Кфi+Ксрi
Макс. оценка КОi е 100т.
Кфi=[ЦПмин/ЦПi]*60
Ксрi=Ксрпрi+Ксрсмрi
Ксрпрi-срок за изготвяне на раб. проект
Ксрсмрi-срок за изпълн. на СМР
Ксрпрi=(Кпрмin/Kпрi)*8;Ксрсмрi=(Ксмрмin/Kсмрi)*32
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в ЦПРС към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от ІІгрупа–строежи от транспортната инфрастр.,съгл. чл.5,ал.1,т.2 от ПРВВЦПРС,първа категория строежи,съгл. чл.5,ал.6,т.2.1 от ПРВВЦПРС,а чуждестранните лица–в аналогичен регистър съгл. законодателството на държавата членка,в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е ЮЛ,съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата,включени в него,което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители,подизпълнителите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А:Годност на Част IV:Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване съответствието с критерия се представя следния документ:Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в България,за изпълнение на строежи от втора група:строежи от транспортната инфрастр.,съгл. чл.5,ал.1,т.2 от ПРВВЦПРС,първа категория строежи,съгласно чл.5,ал.6,т.2.1 от ПРВВЦПРС.За чуждестранните лица,които попадат в обхвата на чл.25а от ЗКС се представя документа по чл.25а,ал.2,т.1 от ЗКС.
Документът се представя от участника,определен за изпълнител в случая на чл.67,ал.6 от ЗОП.
Продължение от поле III.1.3)Технически и професионални възможности.Изисквано минимално/ни ниво/а:
2.4.2.Техн. ръководите;л за работите по контактна мрежа–1бр.
-Образ. и проф. квалиф.:строителен инженер,инженер или архитект,или лице със средно образование с 4-годишен курс на обучение и придобита проф. квалиф. в областите "Архитектура и строителство" и "Техника",по смисъла на чл.163а от ЗУТ
-Да притежава валидно удостоверение за придобита Vквалификационна група за раб. в ел. уредби/мрежи с напрежение над 1000V,съгл. чл.15,ал.2 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в ел. уредби на ел. и топлофикационни централи и по ел. мрежи“ или еквивалент
-Да притежават опит-минимум 1 завършен обект по съответната област,свързан с ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или осн. ремонт на обекти от жп инфраструктура по смисъла ЗЖТ или еквивалент
-Да притежава удостоверение за правоспособност за извършване на дейности, свързани с безопасността на превозите с жп транспорт,съгласно Наредба 56 от 14.02.2003г.
Доказването на опит става,като участникът посочва проф. опит на лицата,като заемана длъжност,период на заемане (месец и година) и обекта,за който се отнасят.
За чуждестранни лица се приемат еквивалентни образователно-квалификационни степени,проф. квалификация и специалности съгл. законодателството на държавата,в която са установени.
3.Наличие на инструменти,съоръжения и техн. оборудване,необходими за изпълнение на поръчката,както следва:
-Траверсоподбивна машина–2бр.
-Хопердозаторни вагони–5бр.
-Машини за механизирано демонтиране и полагане на железен път–1бр. к-т.
-Вагони за превоз на материали за релсо-траверсовата скара–6бр.
4.Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент,с обхват на сертификация,включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство на обекти/елементи на жп инфраструктура).Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при условията на чл.64,ал.7 от ЗОП.
5.Валиден сертификат за внедрена система за опазване на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент,с обхват на сертификация,включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство на обекти/елементи на жп инфраструктура).Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда при условията на чл.64,ал.7 от ЗОП
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Под „годишен общ оборот“ следва да се разбира сумата от нетните приходи от продажби.
2.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/чл. 171а от Закона за устройство на територията.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1. се доказва от обединението участник, а по т.2. от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата, участникът декларира информацията относно съответствието с критериите за подбор за Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от еЕЕДОП.
3.При условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, критериите се доказват със следните документи:
По т.1. – с един или няколко от следните документи:
- удостоверения от банки;
- годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
- справка-декларация за минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) години – по образец № 11.
По т.2. – доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентна.


По т.1. участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 1 500 000,00 лева без ДДС.
По т.2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност” за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/ чл. 171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума чл. 5, ал.1, т.1 и ал.2, т.1 съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.):
– проектиране за строежи първа категория – 300 000 лева.
– строителство за строежи първа категория – 600 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „предмет сходен с предмета на поръчката” се разбира ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или механизиран среден ремонт на обекти от железопътната инфраструктура по смисъла на Закон за железопътния транспорт (ЗЖТ) или еквивалент.
За „изпълнено строителство“ се приема това, което към датата на подаване на офертата е одобрена и приета от съответния възложител, клиент, получател, или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за дейността.
2.Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3.Участникът трябва да разполага с необходимите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
4.Участникът да прилага:
- системи за управление на качеството,
- системи или стандарти за опазване на околната среда.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1.,2. и 3. се доказва от обединението участник, а по т.4. от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
4.При подаване на информацията относно съответствието с критериите за подбор се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности и раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
5.Документи за доказване:
5.1.Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 години считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, по образец № 12.
5.2.Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лица, по образец № 13.
5.3.Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, по образец № 14.
5.4.Сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител или при поискане в хода на процедурата, в случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП.


1.През последните 5 години,считано от датата на подаване на офертата,участникът трябва да е изпълнил успешно минимум 1 дейност на строителство на 2 км електрифициран железен път с предмет и обем,идентични или сходни с предмета на поръчката.
2.Участникът трябва да разполага с необходимия брой персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката,както следва:
2.1.Ръководител на проекта–не по-малко от 1 експерт
Образование и професионална квалификация:висше образование,степен бакалавър/магистър,професионална квалификация „строителен инженер“,специалност „Транспортно строителство” или еквивалент.
Професионален опит:минимум 1 завършен обект при изпълнението,на който е участвал като ръководител, зам. ръководител или организатор при изпълнението на проект/обект,свързан с железопътната инфраструктура.Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на железопътната инфраструктура на обекти по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
Забележка:Посочва се обекта/и,мястото,вида и обема и датата,на която е приключило изпълнението.
2.2.Проектантски екип–проектант/и с ППП по съответните части от проекта,съгласно разпоредбите на ЗУТ и чл.7-9 от ЗКАИИП или призната професионална квалификация съгласно чл.10 от ЗКАИИП.
2.2.1.Проектант „Геодезия“:
-Образование и професионална квалификация: висше образование степен бакалавър/ магистър, специалност „Геодезия” или еквивалент.
-Притежаващ удостоверение/ия за ППП геодезия и приложна геодезия за проектанта за част „Геодезия”.
2.2.2.Проектант „Транспортно строителство“:
-Образование и професионална квалификация: висше образование степен бакалавър/ магистър, професионална квалификация „строителен инженер“, специалност „Транспортно строителство” или еквивалент.
-Притежаващ удостоверение/ия за ППП транспортно строителство и транспортни съоръжения.
2.2.3.Проектант „Електрическа“:
-Образование и професионална квалификация: висше образование степен бакалавър/ магистър, професионална квалификация или специалност „Електроинженер” или еквивалент.
-Притежаващ удостоверение за ППП електрическа.
2.3.Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд
Образование и професионална квалификация:висше образование, степен бакалавър/магистър,професионална квалификация „инженер“, и Завършено обучение (курс) по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд,съобразно ЗЗБУТ.
2.4.Други експерти:
2.4.1.Технически ръководител за работите по железния път–1 бр.
-Образование и професионална квалификация: "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника", по смисъла на чл. 163а от ЗУТ;
-Да притежава удостоверение за правоспособност за извършване на дейности, свързани с безопасността на превозите с железопътен транспорт, съгласно Наредба 56 от 14.02.2003г.;
-Да притежават опит, минимум един завършен обект по съответната област, свързан с ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на обекти от железопътната инфраструктура по смисъла на Закон за железопътния транспорт (ЗЖТ) или еквивалент;
-Да притежава валидно удостоверение за придобита III квалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение до 1000 V, съгласно чл. 15, ал.1 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи“ или еквивалент. Участникът посочва номерата, валидността и издател на удостоверенията за всяка позиция от персонала.
Доказването на опит става, като участникът посочва професионалния опит на лицата, като заемана длъжност, период на заемане (месец и година) и обекта, за който се отнасят.
Продължава в поле III.1.1)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Прогнозната стойност е с вкл. 273378,85 лв. без ДДС НР в размер на 10% в/у Етап II-Изпълнение на СМР(с приспаднати авторски надзор и такси,оборудване и други разходи за осъществяване на контрол при изпълнение на обекта).
Аванс за проектиране не се предвижда.
Възлож. предвижда аванс до 30% за строително-монтажните дейности,който ще се изплати до 30дни след подписване на договора,след представяне на искане за плащане издадено от Изпълн. и гаранция,обезпечаваща 100% авансово предоставените средства.Фактурата за аванса се издава от Изпълнителя до 5дни от получаване на сумата за аванс.Изплатеният от Възлож. аванс се приспада пропорционално до 30% от всяко междинно плащане по договора,като с последното междинно плащане,аванса се приспада изцяло.Междинни плащания са 85% от стойността на всеки обект.Окончателното плащане на СМР в размер на 15% за всеки обект ще бъде изплатено от Възлож. на Изпълнителя след подписване на Протокол Приложение №5 съгл. Инструкция за ремонтите на ДМА в ДП НКЖИ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 048-104574
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
833758

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП „НКЖИ”, гр. София, 1233, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощ.,оригинал или заверено копие (върху копието е записано „вярно с оригинала” и има подпис и печат),се предоставя на комисията
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП. Възложителят няма условие за създаване на ЮЛ по чл.10,ал.2 от ЗОП. Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и наличие на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.
Всеки член на обединението, което не е ЮЛ,подизпълнителите и третите лица ако има такива трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, и за тях да не са налице основания за отстраняване.Участник, за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП.Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП.Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, при подаване на офретата за участие, се представя отделен еЕЕДОП за всеки член на обединението. Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица.
Органите в РБългария,от които участниците могат да получат инф.за:
-задълж.,свързани с данъци и осигуровки-НАП,ел.адрес:www.nap.bg
-опазване на окол.среда-МОСВ,ел.адрес:www.moew.government.bg
-закрила на заетостта-Агенция по заетостта,ел.адрес:https://www.az.government.bg
-условията на труд в страната-ИА Главна инспекция по труда,ел.адрес:www.gli.government.bg
Документите,чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП. Документите се представят от всеки член на обединението,което не е ЮЛ, и от подизпълнителите и третите лица ако има такива.
Дължими гаранции:I.гаранция за изпълнение-5% от договорната цена без ДДС;II.гаранция за аванс-в размер на 100% от размера на аванс. предоставените средства.Гаранциите се представят в една от формите по чл.111,ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за представяне, задържане, усвояване и освобождаване на гаранциите се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
При сключване на договор изпълнителят да представи валидна застрахователна полица за сключена застраховка за конкретния обект по чл.173 от ЗУТ,покриваща всички материални вреди настъпили през срока на изпълнение на строително-монтажните работи, както и вредите причинени на трети лица, с лимит на застрахователната отговорност не по-малък от стойността за изпълнение на СМР.
При подписване на Протокол Приложение №6 изпълнителят да представи застраховка,обезпечаваща изпълнените работи, покриваща периода на гаранционния срок на обекта в размер 3,5% от сумата, представляваща сбор от договорната цена и реализираните непредвидени разходи по договора без ДДС.
Възложителят организира оглед при условията посочени в документацията за участие.
В прогн. ст-ст са вкл. 273378,85лв. без ДДС НР в размер на 10% върху Етап II-Изпълн. на СМР (с приспаднати авторски надзор и такси,оборудване и др. разходи за осъществ. на контрол при изпълн. на обекта)

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура-отдел Правен
Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
m.kanazirska@rail-infra.bg +359 02932-3598
http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/ +359 02931-0663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва