Деловодна информация
00233
ЖИ-3419 28/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/01/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Силвия Тодорова +359 2932-3715
s_todorova@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPrl8I7tEvsALg%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №114 А
София BG411 1233 България
инж. Румен Александров +359 2932-2808
s_todorova@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 2932-6115
s_todorova@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Механизирано подновяване с материали на Възложителя в междугарието Дупница – Големо село от КС № 13 км 0+384 до НС № 11 км 8+343 с обща дължина 7959 м“
45234100      
Строителство

Поръчката включително изпълнението на дейностите, както следва:
–изготвяне на работен проект
–изпълнение на СМР
-вдигане/демонтаж на железен път;
-работа по земна основна площадка;
-ремонт на железопътни съоръжения;
-полагане на железен път;
-баластиране и нивелации;
-демонтаж и монтаж на стълбове,демонтаж и монтаж на носещо въже, демонтаж на струни и струнни клеми, разрушаване на ЖБ стълбове, направа на фундаменти и монтаж на стълбове и конзоли, регула на контактен проводник;
-трасиране на сигнален кабел с колчета, прекъсване действието на КЕРВ, демонтаж на въже за КЕРВ комплект, демонтаж и впоследствие монтаж на трансформаторни кутии;
- възстановяване на магистрален кабел
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4949830.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45234100      
45234115      
45234116      
45234130      
45234160      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

междугарието Дупница – Големо село от КС № 13 км 0+384 до НС № 11 км 8+343 с обща дължина 7959 м“.

Поръч. вкл. Изпъл. на сл. дейности:-изготвяне на раб. проект и изпълнение на СМР:- Изсич. на храсти,клони за откр. на габарит и осигуряване на видимост-31000м2 ;Поч. на канав. -2220м3;Изкоп в за офор. на берми и откоси-1840 м3;Подр. и оф на бан.и разр.-двустр.–7 360,00м;Механ. дем. и нат. от м-е на същ. жп път тип 49 от км0+384- 7959м;Дем. и м-ж на контр. по съор. за 1 релсова нишка -320м;Разт. и пълно разк. и стиф. на стар жп път г. Големо село–7959м;Монт. и натов. на на стоманоб. траверси-2991м;Мон. и натов. на нов жп път с релси тип 49- 2ра упот.,нови дър. трав. и еласт. скреп.SKL-12 на площ. в г.Дупница-148м; Полаг. на нов железен път-7959м;Укр. на жп път-след полагане-7959м;Механ. Пресяв. на баласт. Приз. без извозв. на отсевки с разст. и подравн. в гран. на сервит.-3795м;Механ. пресявка на баласт. призма, разт. и подр. в гран. на сервитута-3884м;Пълно изгреб. и натов. на баласт. призма при мостовете-общо 280 м-560 м3;Превоз на стар баласт на депо до 10км с разрив.-560 м3;Нап. на 1-ва нив. Мех.-7959м;Напр. на 2-ра нив. Мех.-7959м;Мех. Уплът. на баласт.призма-(за сметка на Възл.)-8 мсм до 4ч.;Прев. до обекта, разт. на баласт от "ХД" комп. с включ. всички съпът. Разх./без ст-ста на баласта/-7480 м3;Напр. на 2-ра А нив. Механ.-7959м;Полаг. на безн. релсов път-7662м;Напр. на зав. по електр. способ-640бр.;Неутр. на напр.в БРП -при необх.-7662м;Напр.на 3-та нив.–механ.-7959м;Офор.и план.на баласт. приз. след 3та нив.-механ. Двустр.-7959м;Изм. на новоп. път с пътеизм. лаборатория-7,959км;Дем. и м-ж на същ. Прелез. Наст. на прелез на км 1+447 с ширинино 5 м при мех. Изпъл. на нив. на жп път-5бр.;Напр. на сдвоен траверс за настав-6бр.;Напр. и монтаж на нов парапет Н-110 см от профилна стомана за мост на км 1+063-112м;Напр. и монтаж на бетонови панели Н=0,4м за обезопасяване на баласт. Приз. на стоманоб. мост -225,00м;Мат. за част жп път:-Релси тип 49 –окач. като годни-2-ра употр. за кривите -За сметка на Възлож.-779,982т.;Стом. Трав. Ст-6 с безпод. Еласт. скреп. SKL-14,за релси т.49 -За сметка на Възл.-5115 бр.;Жел. път на звена за прераб. от Изпъл. на стоман. трав. СТ-4 с релси тип 49 - за сметка на Възл.-5784м;За сметка на Изпъл.:Дост. на обор. със скре. Мат. нови дър. Широк. Трав., нормални /ребр. подложки на Въз.-287бр.;Дост. на к-т настав. Вр. тип 49 с 4 отвора Вр. с 4 отвора с дълж. 580 мм тип 49 Е1–2 бр.;болтове за вр. за релси М24х130 мм,съгласно ТС-ЖИ-004-2006- 4 бр.;гайки Н=28мм изп.2 от стомана 5, съгласно БДС 9122-86– 4 бр.; пруж. шайба тип А 24, съгласно ТС-ЖИ-008-2006 – 4 бр.-12 бр.;Дост. на болт. за двоен траверс к-т с шайби и гайки-12 бр.;Дост. на спец. стом. трав. к-т с еласт. скр. SKL-14, за м-ж на контрар.-30бр.;Дост. на нови дърв. Мост. трав. за зоната на пре. на км 1+447, оборуд. с ПАК скрепл. -10бр.;Баласт за жп линии /без доставка/-7480,00 м3.Конт. мр.: Разр.;Напр. и монтаж заземл. и дост. и монтаж на нови хамути за жб стълб-207бр.;Напр. и монтаж заземл. и доставка и монтаж на нови винк. Закр. за жр стълб-6бр.; Монт. ръчно лостово задвиж. на разединител-1бр.;Д-ка и монтаж на моторно задв. в к-т -2бр.;Д-ка на задвижване в к-т с лостово задви. и стреп. елементи -1бр.;Рехаб. и подмазване на фун. на ЖР стълбове-3бр.;Антикороз. боядисване на ЖР стълб-6бр.;М-ж и регула на въздушна междина без секциониране-9бр.;М-ж и регула на въздушна межд. със секци.-2бр.;М-ж на ВО 36кV/вентилен отводител/, комплект с изолационна планка и разед. със заземително въже-1бр.;Д-ка и м-ж на ВО 36кV,к-т с изолац. планка и раз. със зазем. въже-3бр.;М-ж таб. „Внимание!Високо напрежение опасно за живота!Не се качвай“, и номериране на всички нови и рехабилитирани стълбове в гарата-228бр. С и тТрасиране на сиг. кабел с колчета -3,06км;Напр. на изкоп 0,9/0,4със зариване-80м;Напр. подложка на кабел в изкоп 0,9/0,4 и покриване с PVC лента-80м;Напр. на прокопка под жп линия 0,40/1,70-36м;Напр. на яма за муфа-32бр.;Напр. на яма за ТК-13бр.;Полагане на кабел в изкоп до 3 кг-80м;Изтегляне на кабел в тръба Ф 90-100 м. и др.;
Критериите по-долу
 
ДА Цялостен срок за изпълнение на поръчката (Кср)    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
4949830.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Компл.оценка:КОi =Кфi+Ксрi Кфi–Цена;Ксрi–Цялостен срок;Кфi=[ЦПмин/ЦПi]*60–бр.т.;Ксрi=Ксрпрi+Ксрсмрi; Ксрпрi – срок за изготвяне на проекта; Ксрпрi=( Ксрпрмин/Kсрпрi)*8–(бр.т.); Ксрсмрi – срок за изпъл. на СМР на обекта; Ксрсмрi=( Ксрсмрмин/Kсрсмрi)*32–(бр.т.)
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от ІІ група – строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5,ал.1,т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл.5,ал.6,т.2.1 от ПРВВЦПРС, а чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/ договора за създаване на обединението
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност от еЕЕДОП.
За доказване съответствието с критерия се представя следния документ: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5,ал.1,т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5,ал.6, т.2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл.25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл.25а,ал.2,т.1 от ЗКС.
Документът се представя от участника, определен за изпълнител в случая на чл.67,ал.6 от ЗОП.
Продължение от поле III.1.3.) Изискано минимално/ни ниво/а:2.5.Наличие на инструменти, съоръж. и тех. оборудване, необходими за изпъл. на поръчката,както следва:Баластопланировъчна машина–1бр.;Баластопресевна машина–1бр.Траверсоподбивна машина–1бр.Хопердозаторни вагони–6бр.Машини за мех. демонтиране и полагане на железен път–1бр.комплект. Вагони за превоз на жп звена–8бр.Забележка: За позиция „Машини за механизирано демонтиране и полагане на железен път – 1 бр. комплект“, комплектът трябва да съдържа, съответна механизация с която в рамките на един „прозорец” може да се извърши демонтаж и полагане на железен път, едновременно при осигурен фронт на работа.2.6.Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или екви.,с обхват на сертификация,вкл.предмета на поръчката(проект. и строит. на обекти/елементи на жп инфрастр.).Възложителят приема и други доказат.за екви.мерки за осигуряване на качеството при условията на чл.64,ал.7 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да е реализирал мин. общ оборот, изчислен на база год. обороти.
2.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл.171/чл.171а от ЗУТ.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1. се доказва от обединението участник, а по т. 2 от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата
Когато участникът предвижда участие на трети лица, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия Икономическо и финансово състояние се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от еЕЕДОП.
При условията на чл.67,ал.5 и ал6 от ЗОП, критериите се доказват със следните документи:
По т.1. – с един или няколко от следните документи: удостоверения от банки;годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;справка – декларация за общия оборот
По т.2.- доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство.


1.Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години в размер не по-малко от 3 000 000,00 лева без ДДС
Забележка: Под „Годишен общ оборот“ следва да се разбира сумата от нетните приходи от продажби.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност” за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/чл. 171а от ЗУТ, с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.):
проектиране за строежи първа категория – 300 000 лева;
строителство за строежи първа категория – 600 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпъл.дейности с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката,за последните пет години,считано от датата на подаване на офертата.Под „предмет сходен с предмета на поръчката” се разбира ново строит. и/или модер. и/или реконстр. и/или рехабилит. и/или основен ремонт на обекти от жп инфраструктура по смисъла на Закон за железопътния транспорт (ЗЖТ) или екви.Мин.изисквания могат да бъдат доказани с изпъл.едно или няколко строит.Забележка:Участникът може да се позове на строит.,което е изпъл.като изпълнител (член на обединение) или подизпълнител на изпъл.СМР,при спазване на горните условия.(Изпъл.строителство да обхваща основните дейности по изграждането на строежа,които да са сходни,с предмета на поръчката).2.Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена проф.компетентност за изпъл.на поръчката.3.Участникът трябва да разполага с необход.инстр.,съоръж.и тех.оборудване,необходими за изпъл.на поръчката.4.Участникът да прилага:система за управ.на качеството или еквивалент.
Ако участникът е обединение,което не е ЮЛ,съответствието с критерия за подбор по т.1,2 и 3 се доказва от обединението участник,а по т.4 от всяко от лицата,вкл.в него,което ще изпъл.съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпъл.на дейностите,предвидено в док./дог.за създаване на обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители,подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпъл.,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.Когато участникът предвижда участие на трети лица,третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата,съответствието с критерия Технически и професионални способности се посочва в Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Технически и професионални способности и раздел Г:Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
Док.за доказване:1.Списък на строит.,идентично или сходно с предмета на поръчката,за последните 5г.считано от датата на подаване на офертата,придружен с удостов.за добро изпъл.,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпъл.,мястото,вида и обема,както и дали е изпъл.в съответствие с нормативните изисквания;2.Списък на персонала,който ще изпъл.поръчката и на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпъл.,в който е посочена проф.компетентност на лица;3.Декларация за инстр.,съоръж. и тех.оборудване,които ще бъдат използвани за изпъл.на поръчката;4.Сертификати,издадени от независими лица,които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация,за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а,ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема екви.сертификати,издадени от органи,установени в други държави членки,както и други доказателства за екви.мерки за осигуряване на качеството при условията на чл.64,ал.7 от ЗОП.
Док.се представят от участника,определен за изпъл.или при поискане в хода на процедурата,в случаите на чл.67,ал.5 и 6 от ЗОП.


1.През последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата,участникът трябва да е изпъл.успешно мин.1 дейност на строит.(ново строит.и/или модерн.и/или реконструкция и/или рехабилит.и/или основен ремонт на обекти от жп инфрастр. по смисъла на ЗЖТ) или еквивалент на 4км електрифициран жп път,идентичнo или сходнo с предмета на поръчката. 2.Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена проф.компетен.за изпъл.на поръчката,както следва:2.1.Ръководител на проекта–не по-малко от1експерт.Образ.и проф.квалиф.:ОКС бак./маг.,проф.квалиф.строит.инженер,спец.Транспортно строит. или екви.Проф.опит:мин.един завършен обект при изпъл.на който е участвал като ръковод., зам.ръководител или организатор при изпъл.на проект/обект свързан с жп инфрастр.Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на ново строит.и/или модер.и/или реконстр.и/или рехабилит. на жп инфрастр. на обекти по смисъла на ЗЖТили екви.2.2.Проектантски екип-проектанти с пълна проектантска правоспособност(ППП) по съответните части,съгл.разпоредбите на ЗУТ и чл.7-9 от ЗКАИИП или призната проф.квалиф. съгласно чл.10 от ЗКАИИП.Доказване:Участникът посочва актуално удостов.за ППП,както следва:1.Удостов.за ППП геодезия и приложна геодезия за проектанта по част Геодезия- не по-малко от1експерт.2.Удостов.за ППП транспортно строит.и транспортни съоръж.(с проф.квалиф.строит.инженер по транспортно строит.)за проектанта/тите по съответните части на проекта- не по-малко от1експерт..3.Удостов.за ППП-(проф.квалиф.електроинженер)електрическа за проектанта/тите по съответните части на проекта- не по-малко от1експерт..2.3.Отговорник за контрол по спазването на здрав.и безопасни условия на труд-не по-малко от 1 експерт.Образ.и проф.квалиф.:ОКС бак./маг.,проф.квалиф.инженер,както и лицата със средно образ.и Завършено обучение по контрол в/у спазването на здр.и безопасни условия на труд,съобразно ЗЗБУТ.Проф.опит:2.4.Др.експерти–не по-малко от:2.4.1.Тех.ръковод.за работ.по железния път–1бр.;2.4.2.Тех.ръковод.за работ.по контактна мрежа–1бр.;2.4.3.Тех.ръковод. за работ.по СиТ–1бр.За позиции 2.4.1.,2.4.2. и 2.4.3 следва да притеж.валидни удостов.за успешно издържан изпит по чл.5,ал.1 на Наредба№56/14.02.2003г. за изискванията,условията и реда на обучение на кандидатите за придобиване или признаване на правоспособност за длъжностите от жп транспорт и реда за провеждане на изпитите на лицата от персонала,отговорен за безоп.на превозите. Тех.ръковод.за работ. по железен път т.2.4.1.,да притеж.валидно удостов. за придобита IIIквалиф.група за работа в ел.уредби/мрежи с напреж.до 1000V,съгласно чл.15,ал.1 от„Правилник за безоп.и здр.при работа в ел.уредби на ел. и топлофикац.централи и по ел.мрежи“или екви.Участникът посочва номерата,валидността и издател на удостов.за всяка позиция от персонала.Техн.ръковод.за работ. по контактна мрежа т.2.4.2.да притеж.удостов.за придобита Vквалиф.група за работа в ел.уредби/мрежи с напреж.над 1000V,съгласно чл.15,ал.2 от„Правилник за безоп.и здр.при работа в ел.уредби на ел.и топлофикац.централи и по ел.мрежи“или екви.Участникът посочва номерата,валидността за всяка позиция от персонала. Тех.ръковод. за работ.по СиТ т.2.4.3.–да притеж.удостов.за придобита III квалиф.група за работа в ел. уредби/мрежи с напреж.до 1000V, съгласно чл.15,ал.1 от„Правилник за безоп. и здр.при работа в ел.уредби на електрически и топлофикац.централи и по ел.мрежи“ или екви.За позиции 2.4.1.,2.4.2.и2.4.3. следва да притежават опит,по съответната област в изпъл.на обекти,свързани с ново строит.и/или модерн.и/или реконстр.и/или рехабилит.и/или основен ремонт на обекти от жп.инфрастр.по смисъла на ЗЖТ или екви.Доказв.на опит става,като участникът декларира/посочва проф.опит на лицата,като заемана длъжност,период на заемане(месец и год)и обекта за който се отнасят.За чужд.лица се приемат екви.ОКС,проф.квалиф.и спец.съгласно законодат.на държавата,в която са установени. Прод. в поле III.1.1)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Аванс за проект.не се предвижда.Възлож.предвижда аванс за СМР до 15% от ст-та на СМР,който ще се изплати до 30дни след подпис.на дог.,искане за плащане и гаранция,обезпеч.100% аванс.предост.средства с ДДС .Изплат.от Възлож.аванс се приспада пропорц.до 15% от всяко плащане по дог.до пълното му усвояване.Меж.плащ.са 85%(от тях ще се приспадне изплат.аванс 15%)от СМР ще се извършват въз основа на одобрена КСС,фак. в ориг.и двустр.протоколи,сертиф.,проток.за изпитания на вложените матер.,гаранц.карти и др.Окон.плащане e 15% от СМР,след подпис.на Протокол Прилож.№5 за установ.годността за приемане на обекта(част,етап от него)и годността за предаването му за редовна експлоат.съгласно Инструк.за ремонтите на ДМА в ДП НКЖИ и фактура в ориг.Плащ.ще се извършват при условията на Решение№592/21.08.2018г. на МС, т.е.Възлож.ще извърши плащ,след получаване на изискващото се потвърждение от НАП и Агенция Митници за липса на просроч.публ.задължения на Изпъл.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ДП „НКЖИ”, гр. София, 1233, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощ.,оригинал или заверено копие (върху копието е записано „вярно с оригинала” и има подпис и печат),се предоставя на комисията
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В откритата процедура може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП.Възложителят няма условие за създаване на юридическо лице,когато участникът избран за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2.разпределението на отговорността между членовете на обединението;3.дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението.
Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП, чл.55, ал.1, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и наличие на обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Всеки член на обединението,което не е юридическо лице,подизпълнителите и третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Съгласно чл.67,ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП.
Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,при подаване на офертата за участие,за всеки член на обединението се представя отделен еЕЕДОП.Когато участникът е посочил,че ще използва подизпълнители и/или трети лица при подаване на офертата за участие,за всеки от тях се представя отделен еЕЕДОП.
Документите,чрез които се доказва информацията,посочена в еЕЕДОП,могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67,ал.5 от ЗОП.Съгласно чл.67,ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,представя актуални документи,удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критерии за подбор.Документите се представят от всеки член на обединението,което не е ЮЛ,и от подизпълнителите и третите лица ако има такива.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията,свързани с:
данъци и осигуровки,опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд в страната,които са в сила и относими към предмета на поръчката,както следва:
-данъци и осигуровки–НАП,www.nap.bg/;
-опазване на околната среда–МОСВ,www.moew.government.bg/;
-закрила на заетостта–АЗ,https://www.az.government.bg/;
-условията на труд в страната–ИА ГИТ,www.gli.government.bg/.
При сключване на договора,участникът,опр. за изпълнител,представя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора,респ.гаранцията за обезпечаване аванс.плащане се представят в една от следните форми: А)безусловна,неотменяема банкова гаранция,в оригинал;или Б)постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП НКЖИ,удостоверено с платежно нареждане или В)застраховка,която обезпечава изпълнението на договора или авансово предоставените средства чрез покритие на отг. на изпълнителя,в оригинал.
Когато гаранцията за обезпеч.изпълнен.на договора е предоставена под формата на банк.гаранция или застраховка срокът на валидност им следва да бъде срока на договора плюс 30дни.Условията и сроковете за задържане и осв.на гаранцията за изпъл.се уреждат в договора за възлагане на ОП.Гаранцията,която обезпечава аванс.предостав.средства е със срок на валидност до възстановяването им и се осв.до 3 дни след връщане или усвояване.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфрраструктура-отдел Правен
Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
s_todorova@rail-infra.bg +359 02932-3052
http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/ +359 02931-0663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва