Деловодна информация
00233
ЖИ-3406 28/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00233-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София BG411 1233 България
Албена Мечкарова +359 29322915
a.mechkarova@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPpn7DdLlhF0GA%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София BG411 1233 България
Инес Топалова +359 29322121
a.mechkarova@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 29326115
a.mechkarova@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

поддържане на жп инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на административна сграда с гаражно хале на подрайон енергоразпределителен (ПЕ) Перник в УПИ II – за гаров район от кв. 242, гр. Перник
45200000      
Строителство

Новата административна сграда с гаражно хале с общата застроена площ 405,97 кв.м. ще бъде ситуирана на територията на гара Перник, в поземлен имот с идентификационен номер 55871.505.837 по КК и КР гр. Перник, УПИ II-За гаров район, кв. 242 по регулационния план на гр. Перник, с площ 3736 кв.м., публична държавна собственост, предоставен за управление на ДП „НКЖИ“.
Съгласно одобрен технически проект и Разрешение за строителство № 08/10.01.2017 г. издадено от главния архитект на Община Перник, предвиденото ново застрояване е разположено в северозападната част на имота на мястото на втори и трети гаражни коловози, които ще бъдат закрити и демонтирани. На мястото на втори коловоз ще се изгради нов коловоз, свързващ сградата с железопътната мрежа.За да се реализира предвидената застрояване е необходимо да бъде разрушена съществуваща постройка ПС 04–ревизор вагони,която не се използва. Строителните материали от демонтираните коловози ще се транспортират до база,определена от Възложитeля
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1551048.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гара Перник, гр. Перник УПИ II кв.242
гара Перник, гр. Перник УПИ II кв.242.
гара Перник, гр. Перник УПИ II кв.242.

Одобреният технически проект съдържа следните части: „Архитектура, Конструктивна, ВиК, ОВК, ЕЕ, Ел инсталации, Ел мълниезащита и заземяване, Пожароизвестяване, ПБ, Телекомуникационни връзки, СОТ и визуализация, Пътна, Железен път, Осигурителна техника, Технологична, Геодезия, Геология, ПБЗ, и ПУСО.
Предвижда се изграждане на две едноетажни постройки - административна сграда и гаражно хале, свързани с топла връзка; нов коловоз; навес за автомобили; метален стълб; благоустрояване на площадката, връзка с пътната мрежа и ограда.
В обхвата на поръчката са включени следните:
1. Нов коловоз, с дължина 114,70 м:
2. Осигурителна техника - преустройство на съществуващата българска маршрутно - релейна централизация тип Н-68 в гара Перник
3. Основното застрояване – представлява две свързани едноетажни сгради със застроена площ - 405,97 м2, състоящи се от ниско тяло – административна обслужваща сграда, високо тяло – гаражно хале, „топла връзка” и помещение за съхраняване на дизелово гориво.
4. Навес за автомобили - два еднакви метални навеса за автомобили, разположени на различни места от метална конструкция - 1901,00 кг и покривно покритие от ЛТ ламарина.
5. Метален стълб с височина 15м - Заготовка, доставка и монтаж на метална конструкция от горещовалцувани профили и студеноогънати профили - 1682,00 кг, двукратно боядисана с алкиден грунд .
6. Благоустрояване на площадката, което включва осигурен автомобилен и пешеходен достъп до площадката, а за машините - от железопътната мрежа по проектирания нов коловоз. Площадка ще бъде оградена с ограда, с метална еднокрила врата за вход на персонала, плъзгаща се автоматична врата за вход на автомобили и двукрила автоматична метална врата за вход на машините. Предвижда се изграждане на площадков водопровод и канализация смесен тип от битови и дъждовни води. Предвижда се също озеленяване на района.
Критериите по-долу
 
ДА СИ–оценка по показател „Срок на изпълнение,съгласно предложения начин на изпълнение на строителството”–максимална стойност 20 т.,    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
1551048.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
540

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Комплексната оценка-КО:КО=ПЦ+СИ.ПЦ–Макс.стойност-80 т.,ПЦ=(Цmin/Цi)*80,Цmin-най-ниска предл.цена в лв.безДДС,Цi-предл.цена в лв.безДДС от i- тата оф.СИ-по формулата:СИ=(Сmin/Сi)*20,Сmin е най-краткия предл.срок в кал.дни от всички оф.,а Сi–срока предл.от i-тата оф.Срокът-не повече от 540 кал.дни/от П-л за откр.на стр.до подп.Пр.№15 от Наредба №3/и обвързан с Предлож.за техн. и орг.на изпълн.на уч.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи втора група – строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 6 - първа категория строежи от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от председателя на Камарата на строителите в България, а чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документ за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А: Годност на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване съответствието с критерия се представя следния документ:
Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 4, т.1 от ЗКС.
Документът се представя в случая на чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя следните изисквания:
Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от Закона за устройство на територията;
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия Икономическо и финансово състояние се посочва в раздел Б: Икономическо и финансово състояние на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, за строителство, или еквивалент.
Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.) за строителство за строежи първа категория – 600 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят поставя следните изисквания:
1.Участникът трябва да е изпълнил дейности за строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата
Под „дейност за строителство с предмет и обем сходен с този на поръчката“ се разбира:архитектурно-строителни работи, работи по електрически инсталации и системи,ВиК работи и ОВК работи,които са изпълнени при ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда/и І-ва категория строежи,посочени в чл. чл.2, ал.1 т. 3, т. 4, т.5, т.7, ал. 3 т.1,ал.9, ал.10, ал.11 и ал.12 от Наредба № 1 от 30 юли 2003г.,с минимална разгъната застроена площ на сграда 300м2.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1 и 2. се доказва от обединението участник, а по т.3. от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата, съответствието с критерия Технически и професионални способности се посочва в раздел В: Технически и професионални способности на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване на техническите и професионални способности на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
1.Списък на строителството с предмет и обем, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2.Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата;
3.Сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


1.Участникът да е изпълнил минимум една дейност за строителство с предмет и обем,идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката за последните 5 г.от датата на подаване на офертата.
Минималното изискване може да бъде доказано с изпълнението на един или няколко договора.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
?Ръководител на проекта,не по-малко от 1 експерт,за когото е налице:-образователно квалификационна степен(ОКС):бакалавър“, професионална квалификация(ПК)- "строителен инженер","инженер" или "архитект“;професионален опит(ПО):да е изпълнявал функциите на експерт „Ръководител проект“ или „Заместник ръководител проект“ в поне 1 завършен обект за ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда/и І-ва категория строежи,посочени в чл.чл.2, ал.1 т. 3, т. 4, т.5, т.7, ал. 3 т.1,ал.9, ал.10, ал.11 и ал.12 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г.
?Отговорник за контрол по спазване на здравословни и безопасни условия на труд–не по-малко от 1 експерт,за когото е налице:-ОКС:„бакалавър“,ПК-"строителен инженер","инженер" или "архитект“;завършено обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд,съобразно ЗЗБУТ;
?Експерт железен път-не по-малко от 1 експерт,за когото е налице:-ОКС „бакалавър/магистър“,ПК-строителен инженер, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалент;-ПО: да е изпълнявал функциите на експерт „железен път“ в поне 1 завършен обект за ново строителство и/или модернизация и/ или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция железопътна инфраструктура или еквивалент.
?Експерт сигнализация и телекомуникация-не по-малко от 1 експерт,за когото да са налице:-ОКС „бакалавър/ магистър“,ПК–инженер, специалност „Далекосъобщителна техника” или „Съобщителна и осигурителна техника и системи”,или „Комуникационна техника“ или „Автоматика“,или сродна специалност или еквивалент.
Под „завършен обект“ се разбира извършено ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или основен ремонт, за което към датата на подаване на офертата има документ, удостоверяващ доброто (без никакви забележки) изпълнение, издаден от възложителя на изпълнения обект или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнението.
При изпълнение на предмета на поръчката всички дейности трябва да се извършват от лица, притежаващи съответната професионална квалификация и правоспособност, отговаряща на нормативните изисквания за конкретната дейност.
За чуждестранни лица се приемат еквивалентни образователно-квалификационни степени, квалификация и специалност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO-9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащане:-Аванс:до 10 % от ст-тта без ДДС;-Междинни плащания–въз основа КСС,фактури и тристранен протокол между представители на Изпълнителя,Стр.надзор и Възложителя;-Окончателно-5% от ст-тта без ДДС.При скл.на договора,участникът,опр.за изпълнител,представя гаранция за обезпечаване изпълнението в размер на 5% от ст-тта на дог.без ДДС,и при ав.плащане-гаранция за обезпеч.на ав.предост.ср-ва,покриваща 100% ав.плащане,в 1 от формите:А)безусловна,неотменяема банкова гаранция,ориг.,или Б)постъпила парична сума внесена по см/ка на ДП НКЖИ,с копие на пл.нареждане или В)застраховка,която обезпечава изпълнен.чрез покритие на отговорността на изпълнителя,изцяло платена за целия период,без самоучастие,ориг.Валидност за А) и В)-мин.30 кал.дни след Приложение № 15 съгл.Наредба №3/31.07.2003г.Изпълнителят гарантира качеств.изпълн.на дог.за гаранционния срок с гаранция от 3,5% от ст-тта без ДДСв 1 от горните 3 форми.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранциите уреждат в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП НКЖИ, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощаване,оригинал или заверено копие,се предоставя на комисията.За заверен документ се счита този,в/у копието на който е записано"вярно с оригинала"и са поставени подпис и печат
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП.Възложителят няма условие за създаване на ЮЛ по чл.10,ал.2 от ЗОП.Възложителят отстранява участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 и чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,и чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на рамковото споразумение.
Документът трябва да съдържа и следната информация във връзка настоящата обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението;
2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.
Всеки член на обединението,което не е ЮЛ,подизпълнителите и третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,и за тях да не са налице основания за отстраняване.Участник,за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП.Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП.Когато уч. е обединение,което не е ЮЛ, отделен еЕЕДОП се представя за обединението и за всеки член на обединението.Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица.Документите,чрез които се доказва информацията,посочена в еЕЕДОП,се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП.Документите се представят от всеки член на обединението,което не е ЮЛ,от подизпълнителите и от третите лица.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с:Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с:
-данъци и осигуровки–НАП,www.nap.bg
-опазване на околната среда–МОСВ,www.moew.government.bg
-закрила на заетостта–АЗ,www.az.government.bg
-условията на труд в страната–ИА ГИТ,www.gli.government.bg.
Срок за изпълнение:до 540 календарни дни/от Протокол за откр.на стр.до подписване Приложение №15 от Наредба №3/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, отдел Правен
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София 1233 България
j.hristova@rail-infra.bg +359 29323598
http://www.rail-infra.bg +359 29310663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва