Деловодна информация
00797
93-ОП19-3 25/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
25/01/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова - ст. юрисконсулт в Дирекция ОП +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37091


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37091
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Инженеринг (проектиране, ремонт, преустройство и авторски надзор) на
45000000      
Строителство

Основна цел на проекта е осигуряване на качествена грижа за лицата с тежки увреждания и техните семейства на територията на регион Бургас, чрез създаване на Център за комплексна подкрепа на лицата с увреждания. Проектът е насочен към създаване на нови възможности за подкрепа и условия за соц. включване на лицата с увреждания, вкл. лица с тежки увреждания и техните семейства чрез изграждане на необходимата инфраструктура за предоставяне на интегр. междусекторни услуги в общността. Основни дейности:ПРОЕКТИРАНЕ -изготвяне на технически инвестиционен проект (ТИП), съгласно задание за проектиране, техн. паспорт и ОЕЕ; АВТОРСКИ НАДЗОР–упражняване на авторски надзор по ЗУТ по време на строителството;СТРОИТЕЛСТВО: Планираните дейности вкл. ремонт и преустр-во на съществуващи самост. обекти за създаване на условия за стартиране работата на Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, а именно:Укрепване на носещата конструкция в частта извън жилищната сграда;Продължава в Раздел VI.3
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
267120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71221000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Основна цел на проекта е осигуряване на качествена грижа за лицата с тежки увреждания и техните семейства на територията на регион Бургас, чрез създаване на Център за комплексна подкрепа на лицата с увреждания. Проектът е насочен към създаване на нови възможности за подкрепа и условия за соц. включване на лицата с увреждания, вкл. лица с тежки увреждания и техните семейства чрез изграждане на необходимата инфраструктура за предоставяне на интегр. междусекторни услуги в общността. Наред с това проектът поставя акцент върху подобр. на качеството на живот и възможностите за соц. включване на хората с увреждания, чрез осигуряване на мрежа от услуги и мерки за подкрепа в общността и домашна среда и изграждане на подходящ (матер. и кадрови) капацитет за предоставянето им.Планираните дейности включват проектиране и извършване на ремонт и преустройство на съществуващи самостоятелни обекти за създаване на условия за стартиране работата на Дн. център за лица с уврежд. и техните семейства, вкл. с тежки множ. увреждания, с капацитет 30 места, осигуряващ дневни, полудневни и почасови услуги като грижа, рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и подкрепа, включ. и на хората, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда, мобилни услуги, заместваща грижа за срок не по-дълъг от 14 дни. Предвижда се също така новоизгр. център да бъде оборудван и обзаведен съгласно функц-те изискв-я за предвидените услуги в него, така че да се осигури удобство и комфорт на обитателите. Проектът е адресиран към лица с различни форми на увреждания (физически, сензорни и умствени увреждания), на възраст над 18 години с ограничения или невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, ползващи резидентни услуги.Посредством реализиране на предвидените в проекта дейности ще се допринесе за осигуряване на адекватна грижа за лицата с тежки увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания чрез предоставяне на комплексни интегрирани мерки, насочени към подобряването на достъпа до социални и здравни услуги, както и осигуряване на подкрепа за техните семейства, които полагат грижите за тези тях.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    10
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството“ (РП)    30
Показател „Предложен срок за изпълнение на строително- монтажните работи“ (ПСС) максимален брой точки 5 и относителна тежест в комплексната оценка – 5 % (0,05)    5
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
267120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014- 2020“.

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в отделно приложение към Документацията за обществената поръчка.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката- първа група, минимум четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за проектант и строител за категорията строеж – минимум първа група, четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1.1 участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.По т. 1.2 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:По т. 1.1 - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.По т. 1.2 – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.По т.2. Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.

1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, както следва:1.1.Проектиране, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на услуги по изработване на технически и/или работни инвестиционни проекти, свързани с изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради с обществено предназначение с включени площадкови мрежи на техническата инфраструктура и благоустрояване.1.2.Изпълнение на строително- монтажни работи- СМР/ строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.За „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради с обществено предназначение с включени площадкови мрежи на техническата инфраструктура и благоустрояване.2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствиетоВ случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процент) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
3.Условията, размера и начина на плащане са посочени в раздел I от документацията за обществената поръчка и проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. Александровска № 26, Заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел II.1.4.…Ремонтно възстанов. работи по покривната хидроизолация, след възстановяване на деформациите по повърхността над зида; Ремонт на отводняването на покрива и водосточните тръби;; Ремонт на фасадите; Осигуряване на достъпна среда- изграждане на рампа от прилежащия терен до входа с осигурени нормативни наклони и размери, както и предвидено подгряване или покритие.; Оразмеряване на всички обособени помещения, санитарни възли и подходи, съгласно Наредба № 4/01.09.2009г. за проектиране изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хора с увреждания; Ремонт на водоснабдяване и канализация, при спазване изискванията на Наредба №4/2005г. за проект., изграж. и експло-я на сградни ВиК инсталации; Изграждане на вътр. ел. инсталации, съгласно технологич. оборудване и обзавеждане. Предвиждане на осветлението с енергоефективни и енергоспестяващи осветителни тела с LED осветители, съгл. нормите за осветеност за такъв род обекти; Структурно окабеляване за тел., интернет и телевизия;Изграждане система за видеонаблюдение с цел охрана в зони за наблюдение; Изграждане централна многозонална клим. инсталация с променлив дебит на хладилният агент; Изпълнение мерките по ЕЕ, съгласно проект. реш., съобразено с ОЕЕ. Община Бургас разполага с Технически паспорт на сградата и Доклад за обследване за енергийна ефективност,които ще бъдат публикувани в профила на купувача.
1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).
2. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!
3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.
4. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
5. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
6. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й.
В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите, предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП, срещу срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва