Деловодна информация
00850Община Вършец
3300-126 24/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
24/01/2019 (дд/мм/гггг)
00850-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Вършец 000320655
бул. България № 10
Вършец BG312 3540 България
Антон Димитров Тошев +359 95272222
admin_varshetz@mail.bg +359 95272323

Интернет адрес/и

http://varshets.bg/

http://www.varshets.bg/index.php?option=municipality&range1=buyerprofile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.varshets.bg/index.php?option=municipality&range1=buyerprofileopsled35
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реализиране на обект "Реконструкция на вътрешна водопроводна и улична мрежа в гр. Вършец“.
45230000      
Строителство

„Инженеринг – проектиране, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реализиране на обект "Реконструкция на вътрешна водопроводна и улична мрежа в гр. Вършец“.
Проектът обхваща реконструкция на водопроводната мрежа и рехабилитация/реконструкция на улична инфраструктура на участъци от вътрешната улична мрежа на гр. Вършец, като общата дължина на уличната мрежа, предвидена за рехабилитация/реконструкция е приблизително 1535 м., а общата дължина на водопроводната мрежа, предмет на реконструкция, е приблизително 1345 м. Обектът е трета категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а“ и „б“ от ЗУТ и чл. 6, ал. 1, т. 2 и ал. 2, т. 8 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
860000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231000      
45231300      
45233252      
45233330      
71300000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Гр. Вършец, община Вършец, област Монтана - вътрешна улична мрежа на гр. Вършец

Предмет на обществената поръчка е: „Инженеринг – проектиране, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реализиране на обект "Реконструкция на вътрешна водопроводна и улична мрежа в гр. Вършец“.
Горепосоченият обект има следните обхват и параметри:
1. Реконструкция на водопроводната мрежа по улиците:
а) Ул. „Д-р К. Пенев“ от ОТ315 до ОТ320 - с прибл. дължина 120 м;
б) Ул. „Арх. Нешев“ от ОТ283 до ОТ284 - с прибл. д-на 150 м;
в) Ул. „Ал. Константинов“от ОТ207 до ОТ537 – с прибл. д-на 250 м;
г) Ул. „Ив. Вазов“ от ОТ215 до ОТ428 - с прибл. д-на 170 м;
д) Ул. „Трети март“ от ОТ90 до ОТ100 - с прибл. д-на 155 м;
е) Ул. „Георги Д. Истатков“ от ОТ413 до ОТ528 - с прибл. д-на 140 м;
ж) Ул. „Явор“ от ОТ413 до ОТ518 – с прибл. д-на 220 м;
з) Ул. „23 септември“ от ОТ518 до ОТ530 - с прибл. д-на 140 м;
2. Реконструкция на улична мрежа по улиците:
а) Ул. „Д-р К. Пенев“ от ОТ315 до ОТ320 - с прибл. д-на 120 м;
б) Ул. „Арх. Нешев“ от ОТ283 до ОТ284 - с прибл. д-на 150 м;
в) Ул. „Ал. Константинов“от ОТ206 до ОТ537 – с прибл. д-на 260 м;
г) Ул. „Ив. Вазов“ от ОТ202 до ОТ215 - с приблиз. д-на 350 м;
д) Ул. „Трети март“ от ОТ90 до ОТ100 - с прибл. д-на 155 м;
е) Ул. „Георги Д. Истатков“ от ОТ413 до ОТ528 - с прибл. д-на 140 м;
ж) Ул. „Явор“ от ОТ413 до ОТ518 – с прибл. д-на 220 м;
з) Ул. „23 септември“ от ОТ518 до ОТ530 - с прибл. д-на 140 м;
3. Дейности предмет на поръчката:
3.1. Изработване на 1 бр. инвестиционен проект във фаза „Технически проект" съгл. Наредба № 4 от 21 май 2001 г., ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му и техн. спецификация;
3.2.Осъществяване на авторски надзор по всички части на инвестиционния проект в процеса на строителство, в съответствие с изискванията на действащото бълг. законодателство.
3.3.Извършване на всички СМР в съответствие с изработения и одобрен инвестиционен проект, ведно с КС и КСС към него, издаденото разрешение за строеж, предписанията и заповедите в заповедната книга и техн. с-ции. Изпълнението на СМР включва следното:
а)Изпълнение на строежа в съответствие с издадените строителни книжа и с изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, както и с правилата за изпълнение на СМР и на мерките за опазване на живота и здравето на хората на строителната площадка;
б)Доставка и влагане в строителството на необходимите строит. продукти, м-ли, съоръжения и т.н., в съответствие с основните изисквания към строежите, както и спазване на технологичните изисквания за влагането им;
в)Производство и/или доставка на строит. детайли/елементи и влагането им в строежа;
г)При възникнала необходимост по време на строителството - извършване на работи по преместване/изместване на подземни и надземни мрежи и съоръжения;
д)Изпълнение и организиране на дейностите по премахване на съществуваща инфраструктура и събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на строителните дейности, в съответствие с изискването на българското законодателство;
е)Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
ж)Изготвяне на цялата необходима строителна документация, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №3 от 31.07.2003 г., както и друга документация изискваща се от закони и нормативни документи и необходима за изпълнението предмета на договора;
з)Изготвяне на екзекутивна документация за строежа;
и)Изготвяне на пълно геодезическо заснемане на реконструираната инфраструктура, съгласно ЗКИР;
к)Участие в процедурата по въвеждане в експлоатация
л)Отстраняване на недостатъци, в случай че са установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация;
м)Гаранционно поддържане на строежа и отстраняване на дефекти в гаранционните срокове.
н)Всички останали дейности, необходими за изпълнението на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строителството, освен ако договорът или бълг. законодателство не ги възлагат на възложителя или трето лице.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 - "Качество"; П2 = П2.1 + П2.2 + П2.3 + П2.4 + П2.5    50 точки
Подпоказател П2.1 - Проф. компетентност на физ. лица, притежаващи необходимата проектантска правоспособност за изпълнение на дейностите по изготвяне на инвестиц. проект и осъщ. на авторски надзор    10 точки
Подпоказател П2.2 - Професионална компетентност на технически лица за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството    10 точки
Подпоказател П2.3 - Срок за изпълнение на дейността изготвяне на технически проект    5 точки
Подпоказател П2.4 - Срок за изпълнение на дейността СМР    10 точки
Подпоказател П2.5 - Организация на персонала    15 точки
Цена
П1 - макс. 50 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
860000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изготвяне на инвестиционния проект не може да е по-малък от 15 кал. дни и по-голям от 30 кал. дни. Срокът за изпълнение на СМР не може да е по-малък от 45 кал. дни и по-голям от 120 кал. дни.
Макс. прогнозна стойност за проектирането и авторския надзор е 20000лв, а за извършването на СМР - 840000лв.
Показател П1 - Предлагана цена се определя по ф-лата: П1 = П1.1 + П1.2 + П1.3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора група, трета категория и четвърта група, трета категория, съгласно чл. 5 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) или за по-висока категория строежи от втора и четвърта групи, към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Удостоверяване: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват строителство.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от втора група, трета категория и четвърта група, трета категория, или за по-висока категория строежи от същите групи, освен ако документът вече не е бил предоставен на възложителя или му е служебно известен, или може да бъде осигурен чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки. – по арг. от чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
ВАЖНО: Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, определени с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, определени с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Удостоверяване: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критериите за подбор по т. 1 и т. 2 само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т.5 на ЕЕДОП (с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност в проектирането“ и „Професионална отговорност в строителството“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на горното изискване може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани с проектирането и/или строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани с проектирането и/или строителството.
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането" и „Професионална отговорност в строителството" съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с изискуемото покритие съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава – членка на ЕС или в страна по Споразумението за ЕИО, освен ако документът вече не е бил предоставен на възложителя или му е служебно известен, или може да бъде осигурен чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки – по арг. от чл. 67, ал. 8 от ЗОП. В случай, че срокът на валидност на полицата/ите изтича до датата на подписване на договора, се представя и заверено копие на новата застрахователна полица/ци.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ВАЖНО: Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, определени с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, определени с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.За удостоверяване на изискването за услуга с предмет и обем, идентична или сходна с тази на поръчката участниците представят Списък на услугите за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.Технически и проф. способности, т.1б).
Документи за доказване (в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП) - съгл. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на датите, стойностите и получателите, придружен с доказателства за извършените услуги.
2.За удостоверяване на изискването за строителство с предмет и обем, идентично или сходно с това на поръчката участниците представят Списък на строителството за последните 5 години,считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и проф. способности, т.1а).
Документи за доказване (в случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП) - съгл. чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, съдържащи стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Когато изискванията по т.1. и т.2. ще бъдат покрити чрез инженеринг (проектиране и изпълнение на СМР), идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците представят Списък на строителството за последните 5 год., с посочване на стойностите, датите и получателите, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и проф. способности, т.1а).
Документи за доказване (в случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП) - съгл. чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
3. Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение с физически лица за изпълнение на дейностите по изготвяне на инвестиционния проект и осъществяване на авторски надзор.
4.Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение с технически лица за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискванията по т.3 и т. 4 чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Проф. квалификация (направление, год. на придобиване, № на издадения документ, издател); Проф. опит/опит (месторабота, период, длъжност, осн. функции).
Документи за доказване по т.3 и т.4 (в случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП) – списък на персонала за изпълнение на проектирането и строителството, съгл. чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
5. Участникът следва да прилага:
5.1.система за управление на качеството, сертифицирана по стандарт ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквив. с обхват – проектиране и строителство, и
5.2.система за опазване на околната среда, сертифицирана по стандарт ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквив. с обхват – проектиране и строителство.
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП- посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точното му позоваване, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Доказване (в случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП)- зав. копия на сертификати за управление на качеството и опазване на околната среда или др. доказателства за екв. мерки за осиг. на качеството и опазване на околната среда с обхват проектиране и строителство, сходно с предмета на поръчката.


1.Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под идентична или сходна с предмета и обема на поръчката се разбира услуга по изготвяне на инвестиционен проект фаза „технически“ и/или „работен“ по смисъла на ЗУТ и Наредба №4/2001 г. за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или подмяна и/или екв. дейност на водоснабдителни мрежи и съоръжения с дължина мин. 1 000,00 м. и на път/пътища и/или улица/улици с дължина мин. 1 000,00 м.
Забележка: Поставеното изискване не е кумулативно, като участник може да покрие изискването за извършено проектиране на водоснабдителна инфраструктура и пътна/улична инфраструктура заедно или поотделно.
2.Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под идентично или сходно с предмета и обема на поръчката се разбира строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или подмяна и/или екв. дейност на водоснабдителни мрежи и съоръжения с дължина мин. 1 000,00 м. и на път/пътища и/или улица/улици с дължина мин. 1 000,00 м.
Забележка: Поставеното изискване не е кумулативно, като участник може да покрие изискването за извършено строителство на водоснабдителна инфраструктура и пътна/улична инфраструктура заедно или поотделно, с един или няколко обекта.
Горепосочените минимални изисквания по т. 1. и т. 2. могат да бъдат покрити и ако участникът докаже, че има опит в изпълнение на строителство (инженеринг или проектиране и изпълнение на СМР), идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Под идентично или сходно с предмета и обема на поръчката се разбира инженеринг (проектиране и изпълнение на СМР) по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или подмяна и/или екв. дейност на водоснабдителни мрежи и съоръжения с дължина мин. 1 000,00 м. и на път/пътища и/или улица/улици с дължина мин. 1 000,00 м.
Забележка: Поставеното изискване не е кумулативно, като участник може да покрие изискването за извършен инженеринг (проектиране и изпълнение на СМР) на водоснабдителна инфраструктура и пътна/улична инфраструктура заедно или поотделно, с един или няколко обекта.
3.Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение, с физически лица, за изпълнение на дейностите по изготвяне на инвестиционния проект и осъществяване на авторски надзор, а именно:
?ЕКСПЕРТ-1 - по част „ВОДОСНАБДЯВАНЕ”; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №4, №5, №6 и №7);
?ЕКСПЕРТ-2 - по част „ПЪТНА”; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №4, №5, №6 и №7);
?ЕКСПЕРТ-3 – по част „ГЕОДЕЗИЯ“; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №4, №5, №6 и №7);
?ЕКСПЕРТ-4 - по част „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ”; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №1, №2 и №3);
?ЕКСПЕРТ-5 - по част „ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИ ОТПАДЪЦИ”; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №1, №2 и №3);
?ЕКСПЕРТ-6 - по част „ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ”; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №1, №2 и №3);
?ЕКСПЕРТ-7 - по част „ПОСТОЯННА И ВРЕМЕННА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО”; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №1, №2 и №3);
4.Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение, с технически лица за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, а именно:
?ЕКСПЕРТ-8 - Ръководител на проект; (не може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №9, №10, №11 и №12)
?ЕКСПЕРТ-9 - Технически ръководител; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №10, №11 и №12)
?ЕКСПЕРТ-10 - Координатор по безопасност и здраве; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №9, №11 и №12)
Продължава в Раздел VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Избраният за изпълнител участник следва, преди подписване на договора, да представи гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми по свой избор: депозит на парична сума; банкова гаранция в полза на възложителя; застраховка, покриваща отговорността на изпълнителя. 50% от гаранцията за изпълнение е предназначена за обезпечаване на изискванията, свързани със заложените гаранционни срокове на строежа.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са разписани в проекта на договор за обществената поръчка.
2.Избраният за изпълнител участник има право на авансово плащане в размер на 50% от цената за СМР, ако е представил гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства в пълен размер без ДДС, в една от следните форми по избор–парична сума, банкова гаранция или застраховка. Освобождаването й става по реда на чл. 111, ал.3 от ЗОП, след подписване на Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Вършец, община Вършец, област Монтана, бул. "България" №10, етаж 4, заседателна зала

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от III.1.3)
ЕКСПЕРТ-11 - Отговорник по качеството; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №9, №10 и №12)
?ЕКСПЕРТ-12 - Отговорник по опазване на околна среда; (може да заема и друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №9, №10 и №11);
ВАЖНО!: Съвместяване на лицата от двата екипа – „екип за изпълнение на проектирането и осъществяване на авторския надзор“ и „екип за изпълнение на строителството“ не се допуска!
5. Участникът следва да прилага следните системи:
5.1.система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – проектиране и строителство, сходно с предмета на поръчката и
5.2.система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – проектиране и строителство, сходно с предмета на поръчката.
В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от същия закон. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основание чл.55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Когато участник е обединение от физически и/или юридически лица, основанията за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Когато участник предвижда използването на подизпълнители или се позовава на капацитета на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП, основанията за отстраняване се прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Свързани лица по смисъла на §2, т. 45 ДР на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура.
Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП, при подаване на офертата, участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, а документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
Възложителят изисква от участниците да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р България. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, са:
Относно данъци и осигуровки: министърът на финансите (http://www.minfin.b2/). Директорът на Национална агенция за приходите (http://www.nap.bg/), Директорът на Национален осигурителен институт (http://www.noi.bg/);
Относно опазване на околната среда: министър на околната среда и водите: (http://www.moew.government.bg/)
Относно закрила на заетостта и условията на труд: министърът на труда и социалната политика (https://www.mlsp.government.bg/), Директорът на Агенция по заетостта (http://www.az.government.bg/), Директорът на Главна инспекция по труда (http://www.gli.government.bg/).
Определената прогнозна стойност се явява и максималният финансов ресурс на възложителя за изпълнение на обществената поръчка. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят макс= бюджет на поръчката, както и съответните бюджети по бюджетни пера, в противен случай офертата на участника ще бъде отстранена от участие в обществената поръчка на основание чл. 107, т. 2, буква „а“ от ЗОП. Ако в ценовото предложение на участник се установи аритметично несъответствие между общата цена и цените за отделните дейности, участникът ще бъде отстранен от участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Общинска администрация - Вършец
бул. България №10
Вършец 3540 България
admin_varshetz@mail.bg +359 95272222
http://varshets.bg/ +359 95272323

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва