Деловодна информация
00541
РД 2400 - 49 24/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00541-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бяла 000093435
ул. Андрей Премянов № 29
Бяла BG331 9101 България
Христо Железаров +359 05143-2379
byala_mayor@abv.bg +359 05143-2379

Интернет адрес/и

http://www.byala.org

http://e-obp.eu/bp/Byala


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/%7B0AF9186E-4462-4B42-A551-47FE48068290%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на улица „Иван Калчев" от о.т. 48 до о.т.110 - град Бяла" ОП - 1
45233000      
Строителство

Предметът на поръчката включва изпълнение на СМР на обект „Реконструкция на улица „Иван Калчев" от о.т. 48 до о.т.110 - град Бяла". Общата дължина на участъка, който ще бъде реконструиран е 387.65 м измерена по оста на улицата. В обхвата на проекта за улицата е включено цялото кръстовище с улица „Йордан Ноев”, в т.ч. и уличните зауствания след кръстовището.
Общата цел на обекта е подобряване транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване условия за безопасност на движението и комфорт на пътуващите.
Основните дейности за изпълнение на обекта са следните: земни работи, асфалтови работи, пътни работи и съоръжения.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
414477.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Бяла, ул. "Иван Калчев"

Предметът на поръчката включва изпълнение на СМР на обект „Реконструкция на улица „Иван Калчев" от о.т. 48 до о.т.110 - град Бяла". Общата дължина на участъка, който ще бъде реконструиран е 387.65 м измерена по оста на улицата. В обхвата на проекта за улицата е включено цялото кръстовище с ул. „Йордан Ноев”, в т.ч. и улич. зауствания след кръстовището.
Количеството на СМР е както следва:
ЗЕМНИ РАБОТИ
Тънък изкоп земни почви за оформяне на основа на тротоарите със средна дебелина 10 см 1 580.00 м2
Общ обикновен изкоп за оформяне на земна основа, съгласно изискванията на ТС. 160.00 м3
Разкъртване и разваляне на трошенокам. настилка за ремонт на уличната настилка, в т.ч. натоварване и транспорт на определено място 84.00 м3
Студено рециклиране на съществуваща асфалтобет. настилка със средна дебелина 25 см, включително всички свързани с това разходи, съгласно изискванията на ТС. 2 765.00 м2
Разкъртване на бет. бордюри и превоз на депо включително всички разходи, съгласно проекта. /за възстановяване на съществуващи регули/ 790.00 м
Разваляне на тротоар с настилка от бетонови плочи и транспортиране на определено място. 1 580.00 м2
АСФАЛТОВИ РАБОТИ
Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон със средна дебелина 5.0 см, включително всички свързани с това разходи. 368.00 т
Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, със средна дебелина в уплътнено състояние 4 см съгласно изискванията на ТС. 4 565.00 м2
Направа на битумен разлив за връзка с различна ширина, съгласно изискванията на ТС - двукратно. 7 630.00 м2
ПЪТНИ РАБОТИ
Полагане на материал за основа от минерал бетон в ограничени площи за ремонт на дупки и разрушения в основата на уличната настилка, в т.ч. всички свързани с това разходи. 154.00 м3
Полагане на материал за основа от несортиран трошен камък в ограничени площи за ремонт на дупки и разрушения в основата на уличната настилка, в т.ч. всички свързани с това разходи. 196.00 м3
Доставка и полагане на бет. бордюри с размер 15/25/50, съгласно БДС EN 1340 "или еквивалентни", включително всички свързани с това разходи. 790.00 м
Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 8/16/50, съгласно БДС EN 1340 "или еквивалентни", включително всички свързани с това разходи. 296.00 м
Направа на тротоар от цветни бетонови плочи с размери 20/20/6 върху подложка от минералбетон 10 см, съгласно чертежите, включително всички свързани с това разходи. 1 360.00 м2
Направа на тротоар от цветни бетонови плочи с размери 20/20/10 върху подложка от минералбетон 20 см за подходите към имотите, съгласно чертежите, включително всички свързани с това разходи. 120.00 м2
Доставка и полагане на хориз. маркировка от боя с перли, съгласно БДС 11925-80 "или еквивалентна", включително всички свързани с това разходи. 95.00 м2
Доставка и монтаж на рефлектиращи пътни знаци от Първа група І-ви типоразмер, съгласно БДС 1517:2006 "или еквивалентни", включително всички свързани с това разходи. 4.00 м2
Доставка и монтаж на рефлектиращи пътни знаци от Втора група, съгласно БДС 1517:2006 "или еквивалентни", включително всички свързани с това разходи. 2.00 м2
Доставка и монтаж на улични указатели, в това число табели, стълбчета, крепеж и др, включително всички свързани с това разходи. 8.00 бр
Повдигане или понижаване на ревизионни и дъждоприемни шахти 12.00 бр
СЪОРЪЖЕНИЯ
Доставка и монтаж на линейни отводнители, в това число всички свързани с това разходи 80.00 м
Направа на кофраж за стени и съоръжения 10.00 м2
Излят на място бетон В20 за подпорните стени, устои, крила, включително кофраж и всички необходими материали без армировката и всички свързани с това разходи. 15.00 м3
Доставка и монтаж на нови дъждоприемни шахти, в това число всички свързани р-ди 10.00 бр
Армировка клас AI, БДС 4758-84 "или еквивалентна", всички диаметри, гладка мека стомана. 20.00 кг
Армировка клас AII и АIII, БДС 4758-84 "или еквивалентна", оребрена стомана. 500.00 кг
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
414477.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която попада обекта. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – втора група, минимум IV-та категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП декларираната в ЕЕДОП информация се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. В случай, че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” на лицето/лицата, което/които ще изпълняват строителството, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа предмет на поръчката, за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност“, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранни лица, в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” на лицето/лицата, което/които ще изпълняват строителството, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа предмет на поръчката, за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Минималната застрахователна сума за строител е както следва: За строежи IV-та категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ - 100 000,00 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най- много за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите, мястото, вида и обема.
* Забележка: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя! В Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, поле 1 от ЕЕДОП, участникът следва да посочи информация относно № и дата на документа!
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на общ. поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена проф. компетентност за изпълнението на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването в Част ІV „Критерии за подбор”, раздел В: „Технически и професионални способности”,„Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП, като посочи ръководните технически лица в това число: • Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); • Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); • Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); • Професионален опит (месторабота, участие в проекти сходни с предмета на поръчката).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участниците трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта участниците попълват съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването в част ІV, раздел Г на еЕЕДОП, като се посочи вида, номера, дата на валидност на сертификатите и техния обхват.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на валидни сертификати за управление на качеството.
5. Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването в част ІV, раздел Г на еЕЕДОП, като се посочи вида, номера, дата на валидност на сертификатите и техния обхват.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на валидни сертификати за опазване на околната среда.


По т. 1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
За строителство " идентично" или „сходно“ с предмета на обществената поръчка се приема: ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на улици и пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ) и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. Възложителят не поставя изисквания, относно обема.
По т. 2 Участникът следва да разполага с минимум лица с образование, квалификация, степен, правоспособност, опит или еквивал., както следва:
- Ръководител обект – Проф. област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или еквивалентна специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности)
Да е участвал на подобна позиция в екип за изпълнение на поне 1 обект с идентичен или сходен на предмета на поръчката.
Опит: минимум 5 (пет) години при изпълнение на обекти в областта на строителството.
– Технически ръководител – технич. правоспособно лице, което ще извършва техническо ръководство на строежа, съобразно изискванията на чл. 163, буква „а“ от ЗУТ е лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение или еквивалентно и придобита професионална квалификация в областтa “Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквивалент или технически правоспособното лице, получило диплома от акредитирано висше училище или еквивалентно, с квалификация „строителен инженер“, „ инженер“ или "архитект" или еквивалентно.
Да е участвал на подобна позиция в екип за изпълнение на поне 1 обект с идентичен или сходен на предмета на поръчката.
Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на строителството.
– Инженер геодезист, който има придобита професионална квалификация, Висше образование в областта на геодезията, картографията и кадастъра или маркшайдерството или друга еквивалентна специалност. Експертът следва да притежава свидетелство за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра или еквивалентен документ.
Да е участвал на подобна позиция в екип за изпълнение на поне 1 обект с идентичен или сходен на предмета на поръчката.
Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на строителството.
– Отговорник по контрола на качеството - Да притежава валидно удостоверение за завършено обучение по "Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност“ или еквивалент.
Да е участвал на подобна позиция в екип за изпълнение на поне 1 обект с идентичен или сходен на предмета на поръчката.
– Специалист по ЗБУТ - Да притежава валидно удостоверение за завършен курс за "Длъжностно лице за контрол по спазване на здравословни и безопасни условия на труд“ или еквивалент.
Да е участвал на подобна позиция в екип за изпълнение на поне 1 обект с идентичен или сходен на предмета на поръчката.
Допуска се едно и също лице да е изпълнител на повече от една позиция , при условие, че лицето напъло отговаря на поставените от Възложителя изисквания за съответните експертни позиции.
По т. 3 Участниците трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а именно:
Пътна фреза; Рециклираща машина (Рециклатор); Цистерна за вода и за течни стабилизиращи вещества; Автогрейдер; Автогудронатор; Асфалтополагач; Пневматичен валяк; Самоходен бандажен валяк - вибрационен до 2.5 т; Самоходен бандажен валяк - вибрационен от 8 т до 10 т; Лекотоварен автомобил с товароподемност до 3т.; Автомобил с товароподемност от 3 до 10т.; Автомобил с товароподемност над 10т.
Продължава в раздел VI.3 Допълнит. информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % (Два процента ) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Представя се във форма по избор,съгласно чл.111,ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване са уредени в проекта на договор.
2. Възложителят превежда 30 % (тридесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура от Изпълнителя и гаранция за авансово предоставени средства /ГАПС/. ГАПС е за размера на предоставените средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. ГАПС се представя по избор на Изпълнителя във форма, съгл. чл.111,ал.5 ЗОП.
3. Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала в сградата на общинска администрация, находяща се в гр. Бяла, област Варна, ул. "Андрей Премянов" № 29

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3 Технически и проф. възможности, Изисквано минимално/ни ниво/а
Мотометачка; Моторна духалка; Виброплоча;Ел. агрегат – мобилен;Челен товарач; Автобагер (комбиниран); Бетоновоз; Автокран
По т. 4 Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на действие: строителство, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
По т. 5 Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на действие: строителство, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган.
От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълнил друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на междунар. екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл. 115 ЗОП;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 ЗОП;
4. участници, които са свързани лица;
5. участник, за когото е налице обстоятелството по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от същия закон;
6. участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
7. други случаи, посочени в документацията за обществена поръчка;
ВАЖНО!!! Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП), подписан с електронен подпис от всички задължени лица. Когато е приложимо еЕЕДОП се представя и за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката. Информацията относно липсата или наличието на основанията за отстраняване се декларират в Част III от ЕЕДОП.
Органи, от които може да се получи информация за задължения, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р България и относими към предмета на поръчката, както следва: Относно задължения, свързани с данъци и осигуровки: НАП, интернет адрес: www.nap.bg; Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите, интернет адрес: www5.moew.government.bg; Относно задължения, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика, интернет адрес: www.mlsp.government.bg; Агенция по заетостта, интернет адрес: www.az.government.bg; ИА „Главна инспекция по труда“, интернет адрес: www.gli.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва