Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Враца
1040-06-4/1 24/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00145-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален осигурителен институт чрез ТП на НОИ - Враца 1210825210021
пл. Христо Ботев № 1
Враца BG313 3000 България
Цветелина Цветкова +359 9266403615
Vratza@nssi.bg +359 9266403640

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/vra/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Fvra%2F2014%2F06-2019-1015-06-13


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/vra/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Fvra%2F2014%2F06-2019-1015-06-13
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява средствата на държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на самостоятелна АСПП (алармена система против проникване - СОТ) на Контролния пункт за класифицирана информация в ТП на НОИ - Враца 06-2019-1015-06-13
45312200      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва в обхвата си изграждане, настройка и пускане в експлоатация на самостоятелна АСПП (алармена система против проникване - СОТ) на помещение (Контролния пункт за класифицирана информация), който се намира на сутеренен етаж на административната сграда на ТП на НОИ – Враца, на адрес: гр. Враца, пл. Христо Ботев № 1 и представлява стая с размери дължина 5.00 м. и ширина 3.20 м., с ниво на клакификация - "Секретно". Има един прозорец, на който е монтирана метална решетка. Обзавеждането се състои от 2 броя метални каси, 1 бр. гардероб, 1 бюро, 1 бр. контейнер и 2 стола. Има архив, който се съхранява в металните каси. Самостоятелната АССП (алармена система против проникване) трябва да бъде тип 3, която съответства на категория 3 от БДС 50131 или еквивалентите и.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45312200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ТП на НОИ - Враца, пл. "Христо Ботев" № 1

Предметът на обществената поръчка включва в обхвата си изграждане, настройка и пускане в експлоатация на самостоятелна АСПП (алармена система против проникване - СОТ) на помещение (Контролния пункт за класифицирана информация), който се намира на сутеренен етаж на административната сграда на ТП на НОИ – Враца, на адрес: гр. Враца, пл. Христо Ботев № 1 и представлява стая с размери дължина 5.00 м. и ширина 3.20 м., с ниво на клакификация - "Секретно". Има един прозорец, на който е монтирана метална решетка. Обзавеждането се състои от 2 броя метални каси, 1 бр. гардероб, 1 бюро, 1 бр. контейнер и 2 стола. Има архив, който се съхранява в металните каси. Самостоятелната АССП (алармена система против проникване) трябва да бъде тип 3, която съответства на категория 3 от БДС 50131 или еквивалентите и.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

Няма.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за технически и професионални възможности.

Няма.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят предоставя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС в една от следните форми: а) парична сума, внесена по банкова сметка на ТП на НОИ - Враца, ОББ - Враца, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG62UBBS 800 231 0604 7200, параграф 93-10-00; б) банкова гаранция; в) застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на Изпълнителя; Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи в една от изброените по - горе форми от името на Изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Прогнозната стойност на обществената поръчка е 700.00 лв. без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/02/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТП на НОИ - Враца, находяща се в гр. Враца, пл. "Христо Ботев" № 1, ет. 3, Заседателна зала

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване - участниците трябва да отговарят на изискванията, посочени в чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 4 и 5 от ЗОП и тези, посочени в настоящото обявление и документацията за участие в процедурата. Участник, за когото са налице основания за отстраняване има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надежност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП. За доказване на липсата на основания за отстраняване участникът, избран за Изпълнител, представя документи съгласно чл. 58 от ЗОП. Други основания за отстраняване от участие: Възложителят отстранява участници в процедурата, между които има наличие на свързаност по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП - чл. 107, т. 4 от ЗОП; участник, за когото са налице основанията по чл. 101, ал. 11 от ЗОП и чл. 107, т. 1 - 3 от ЗОП, както и: участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си; участник, които по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън посоченият плик с надпис "Предлагани ценови параметри" елементи, свързани с предлагани цени, или части от тях; участник, в чиято оферта има несъответствие между цифровата и изписаната с думи обща стойност; участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по - висока от определената от Възложителя в настоящата документация за участие максимална прогнозна стойност; участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество; участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон; участник в процедурата - обединение от физически и/или юридически лица, когато за член на обединението е налице някое от по - горе посочените основания за отстраняване.
Условия и начин на плащане: плащането се извършва от Възложителя по банков път в лева, в срок до 10 (десет) работни дни след изпълнение на предмета на поръчката, подписване на приемо-предавателен протокол без забележки от представители на двете страни и представяне на надлежно издадена фактура от Изпълнителя.
Подготовка на офертата: документите свързани с участието в процедурата се представят в писмен вид на хартиен носител в запечатана, непрозрачна опаковка, върху която се посочват:
1. Наименование на участника, включително участниците в обединението /при обединения/;
2. Адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес;
3. Наименование на поръчката, за която се подават документите;
Опаковката включва: опис на представените документи; заявление за участие; оферта; отделен запечатан, непрозрачен плик с надпис: "Предлагани ценови параметри";
Образци на документи:
1. Единен европейски документ за обществени поръчки /еЕЕДОП/ - по образец № 1 - в електронен вид;
2. Техническо предложение, което съдържа:
- Предложение за изпълнение на поръчката - Образец № 2;
- Декларация за съгласие с клаузите на приложение проект на договор - Образец № 3;
- Декларация за срока на валидност на офертата - Образец № 4;
- Декларация за конфиденциалност по чл. 102, ал. 1 от ЗОП - Образец № 5 - когато е приложимо;
2. Ценово предложение /Образец № 6/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва