Деловодна информация
00030
К-280 23/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
23/01/2019 (дд/мм/гггг)
00030-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул.Симеон Велики № 33
Силистра BG325 7500 България
Ирина Николова +359 86816260
op_silistra@silistra.bg +359 86823343

Интернет адрес/и

http://poruchki.silistra.bg/index.php

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=475


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=475
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

СМР ПО ОБЩИНСКАТА ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА И СЪОРЪЖЕНИЯ КЪМ НЕЯ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА СИЛИСТРА
45000000      
Строителство

Община Силистра открива настоящата обществена поръчка, като към момента финансиране не е осигурено. Предметът на поръчката включва периодично извършване по задание на възложитиля за срока на договора на следните видове СМР:
• Поддържане на общинската пътна и улична мрежа, включително пътни съоръжения и пътна сигнализация.
• Текущ ремонт на общинската пътна и улична мрежа, включително пътни съоръжения.
• Ремонтно-възстановителни работи, включително и аварийни, ново строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на общинската пътна и улична мрежа и пътни съоръжения.
• Други необхванати от предходните строително монтажни работи по пътната структура на община Силистра, съобразно конретните нужди на възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Поръчката ще се изпълнява на територията на община Силистра

Предметът на поръчката включва периодично извършване по задание на възложитиля за срока на договора на следните видове СМР:
• Поддържане на общинската пътна и улична мрежа, включително пътни съоръжения и пътна сигнализация.
• Текущ ремонт на общинската пътна и улична мрежа, включително пътни съоръжения.
• Ремонтно-възстановителни работи, включително и аварийни, ново строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на общинската пътна и улична мрежа и пътни съоръжения.
• Други неообхванати от предходните строително монтажни работи по пътната структура на община Силистра, съобразно конретните нужди на възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Ниво на изпълнение, като измерител на качеството    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
4000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Средствата за изпълнение на поръчката е възможно да се осигуряват от различни източници на финансиране - бюджета на Община Силистра, държавния бюджет или външно финансиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поствя критерий за подбор по чл.60, ал.1 от ЗОП, а именно: Участникът да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на втора група строежи от транспортната инфраструктура, от трета до пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ.
Съгласно чл. 60, ал.1 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочва групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издател и номер на Удостоверението за вписване.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП горното изискване се доказва с копие на валидно към момента на сключване на договора Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. За повече информация: http://register.ksb.bg/
В случай, че избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Възложителят поставя критерий за подбор по чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение 1. от ЗОП, а именно: Участникът да е реализирал минимален общ оборот.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП горното изискване се доказва със справка за общия оборот, годишните финансови отчети или техни съставни части, справка в търговския регистър, удостоверение от банка, от които е виден горепосочения оборот.
2. Възложителят поставя критерий за подбор по чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно: Участникът следва да има застраховка "Професионална отговорност" със съответно покритие.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години (2016г., 2017г. и 2018г.) в размер на 8 000 000 лв.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи информация за общия оборот. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: икономически и финансови способности, т. 1а) от ЕЕДОП.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка:
За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ, в размер на 200 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва номер на Застрахователна полица и издател на същата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Възложителят поставя критерий за подбор по чл. 63, ал.1, т.1, б. "а" от ЗОП, а именно: Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата за участие.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, включващи стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Възложителят поставя критерий за подбор по чл.63, ал.1, т.8 от ЗОП, а именно: Участникът да разполага с инструменти, съоражения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител следва да представи Декларация за разполагаемост с асфалтова база, която ще служи при изпълнение на поръчката, на основание чл.64, ал.1, т.9 от ЗОП.
3. Възложителят поставя критерий за подбор по чл. 63, ал.1, т.3 от ЗОП, а именно: Участникът да разполага с необходимите технически средства и съоражения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на техническите средства и съоражения за осигуряване на качеството, включително чрез проучване и изследване, както и описание на мерките, използвани от участника за осигуряване на качеството, съгласно чл.64, ал.1, т.4 от ЗОП.


1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителни дейности на пътна и/или улична мрежа, идентична или сходна с предмета и обема на поръчката.
Забележка: Под „дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира:
- извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на пътна и/или улична мрежа.
Под „дейности, сходни с обема на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира:
- асфалтова настилка на пътна и/или улична мрежа с минимална дължина в линейни метри - не по-малко от 4000 л.м.
Забележка 2: Индикативните стойности на дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, в община Силистра за последните 3 (три) години са с обем около 5000 л.м.
Изискваната минимална линейност не зависи от кратността на изпълнението на дейностите и може да бъде реализирана в една или повече на брой изпълнени дейности.
Деклариране: Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – информация за строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката.
2. Участникът следва да разполага с асфалтова база.
Деклариране: Участникът попълва поле 9) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, като посочи информация за асфалтовата база.
3. Участникът следва да разполага с Акредитирана строителна лаборатория за изпитване и изследване на асфалтови смеси, бетони и други материали, свързани с дейността.
Деклариране: Участникът попълва поле 3) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, като посочва информация за Акредитирана строителна лаборатория.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на съответните изисквания за горепосочените критерии за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на поръчката ще се изпълнява въз основа на отделно възлагателно писмо за всяка възникнала необходимост от СМР по общинската пътна инфраструктура и съоръжения към нея на Община Силистра за период от 3 /три/ години, считано от датата на сключване на договор. Всяко възлагателно писмо ще съдържа задание за СМР, срок за изпълнение, начин на плащане, допълнителни условия и документация, в случай, че има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Силистра, ул. Симеон Велики 33, стая 202 (заседателна зала)

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева по следната схема:
Авансово плащане в размер до 50 % (петдесет на сто) от стойността на конкретното задание за СМР без непредвидени разходи (когато е приложимо), само при осигурена възможност с оглед източника на финансиране и ще се извърши след:
- подписан Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Приложение №2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството);
- представена гаранция, във форма по избор на Изпълнителя, обезпечаваща цялата сума на авансово предоставените средства;
- издадена фактура.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не предоставя аванс, ако ИЗПЪЛНИТЕЛЯ не е спазил някое от условията.
Междинни плащания в размер до 80 % (осемдесет на сто) от стойността на конкретното задание за СМР без непредвидени разходи (когато е приложимо), платими ежемесечно в срок до 30 (тридесет) календарни дни, само при осигурена възможност с оглед източника на финансиране след представяне на следните документи:
- Протокол за приемане на извършени СМР (образец Акт 19), съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ и Консултант - строителен надзор на обекта (когато е приложимо). Представя се на хартиен и електронен носител (MS Office Excel или еквивалент). Към протокола се представя и цялата техническа документация, установяваща количеството и качеството на извършените СМР;
- фактура за одобрената сума по Протокола за приемане на извършени СМР, издадена от Изпълнителя.
Окончателно плащане - в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото и междинни плащания (в случай че е имало такива) или в размер на стойността на реално извършените и актувани СМР (в случай че е нямало авансово и междинни плащания), в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие:
- приемане на работата - с Акт, обр.15 или Приемо-предавателен протокол, според вида на изпълнения обект;
- Протокол за приемане на извършени СМР (образец Акт 19), съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ и Консултант - строителен надзор на обекта (когато е приложимо). Представя се на хартиен и електронен носител (MS Office Excel или еквивалент). Към протокола се представя и цялата техническа документация, установяваща количеството и качеството на извършените СМР;
- издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената.
Останалите условия относно финансиране и начин на плащане са разписани в проекта на договор - ЧАСТ IV - неразделна част от документацията по настоящата поръчка.
Предвидена е гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора - в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора без ДДС.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки.Възложителят отстранява от участие и участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1 и 4 ЗОП. В процедурата се прилагат специфичните национални основания за отстраняване, а именно: чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; осъждания за престъпления по: чл. 194 — 208,чл. 21За -217,чл. 219-252 и чл. 254а - 260 НК; Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР ЗОП; извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 КТ; чл. 69 от ЗПКОНПИ; чл.13, ал.1 от ЗТМТМ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ал. 1 т. 1 ЗОП жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневния срок по чл. 100, ал.3 ЗОП от публикуване в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва