Деловодна информация
00183
12-00-17 16/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/01/2019 (дд/мм/гггг)
00183-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Златоград 000614938
ул. Стефан Стамболов №1
Златоград BG424 4980 България
инж. Цветелина Бодурова +359 30712551
ObA-zlatograd@zlatograd.bg +359 30714023

Интернет адрес/и

www.zlatograd.bg

http://www.zlatograd.bg/?pid=2,op5&id_op=157


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zlatograd.bg/?pid=2,op5&id_op=157
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград и с. Старцево, Община Златоград“
45233252      
Строителство

„Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград и с. Старцево, Община Златоград“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Изпълнение на СМР на улици „Рила“, „Плиска“, „Виктор Юго“ и „Клокотница“, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград“; Обособена позиция № 2: „Изпълнение на СМР на улици „Албена“, „Първи май“, „Рожен“ и „Миньорска“, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград.“; Обособена позиция №3:“ Изпълнение на СМР на улици „Ангел Кънчев“, „Пейо Яворов“, „Бор“, „Акация“ и „Христо Ботев“, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград“; Обособена позиция №4: Изпълнение на СМР на улици „Васил Левски”, „Дельо Войвода”, "Европа" и „Пеньо Пенев”, съоръженията и принадлежностите към тях в с. Старцево“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1842357.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Изпълнение на СМР на улици „Рила“, „Плиска“, „Виктор Юго“ и „Клокотница“, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Улици „Рила“, „Плиска“, „Виктор Юго“ и „Клокотница“, находящи се в град Златоград, община Златоград, област Смолян, Република България.

Изпълнение на реконструкция и рехабилитация на улици „Рила“, „Плиска“, „Виктор Юго“ и „Клокотница“, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград.
Пълният обхват на обособената позиция е изчерпателно посочен в техническите спецификации и инвестиционните проекти, представляващи неразделна част от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Програма за управление на дейностите - П1    50 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
403567.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020 г. ДБФП № №21/07/2/0/00466/25.09.2018

II.2) Описание 1

Изпълнение на СМР на улици „Албена“, „Първи май“, „Рожен“ и „Миньорска“, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Улици „Албена“, „Първи май“, „Рожен“ и „Миньорска“, находящи се в гр. Златоград, община Златоград, област Смолян, Република България.

Реконструкция и рехабилитация на улици "Албена“, „Първи май“, „Рожен“ и „Миньорска“, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград.
Пълният обхват на обособената позиция е изчерпателно посочен в техническите спецификации и инвестиционните проекти, представляващи неразделна част от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Програма за управление на дейностите - П1    50 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
479381.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020 г. ДБФП № №21/07/2/0/00466/25.09.2018

II.2) Описание 1

Изпълнение на СМР на улици „Ангел Кънчев“, „Пейо Яворов“, „Бор“, „Акация“ и „Христо Ботев“, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Улици „Ангел Кънчев“, „Пейо Яворов“, „Бор“, „Акация“ и „Христо Ботев“, находящи се в гр. Златоград, община Златоград, област Смолян.

Реконструкция и рехабилитация на улици „Ангел Кънчев“, „Пейо Яворов“, „Бор“, „Акация“ и „Христо Ботев“, съоръженията и принадлежностите към тях в гр. Златоград.
Пълният обхват на обособената позиция е изчерпателно посочен в техническите спецификации и инвестиционните проекти, представляващи неразделна част от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Програма за управление на дейностите - П1    50 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
361871.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020 г. ДБФП № №21/07/2/0/00466/25.09.2018

II.2) Описание 1

Изпълнение на СМР на улици „Васил Левски”, „Дельо Войвода”, "Европа" и „Пеньо Пенев”, съоръженията и принадлежностите към тях в с. Старцево 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Улици „Васил Левски”, „Дельо Войвода”, "Европа" и „Пеньо Пенев”, находящи се в с. Старцево, община Златоград, област Смолян.

Реконструкция и рехабилитация на улици „Васил Левски”, „Дельо Войвода”, "Европа" и „Пеньо Пенев”, съоръженията и принадлежностите към тях в с. Старцево=
Пълният обхват на обособената позиция е изчерпателно посочен в техническите спецификации и инвестиционните проекти, представляващи неразделна част от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Програма за управление на дейностите - П1    50 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
597537.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020 г. ДБФП № №21/07/2/0/00466/25.09.2018

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Валидни за всяка от четирите обособени позиции:
Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория строежи, в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т.1 в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
Доказване на посочените изисквания:
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
Заверено от участника копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория строежи в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС и талон към него или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, за участниците – чуждестранни лица, или съответен валиден аналогичен документ.
Възложителят отстранява от участие в поръчката участник, за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и участници, които са свързани лица по § 1, т. 13 от ДР на ЗППЦК, участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, както и участник който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката или не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП или чието ценово предложение надвишава определената от възложителя прогнозна стойност на поръчката или участник, който след покана от възложителя и в определения в нея срок не е удължил срока на валидност на офертата си, както и участник, който не отговаря на условията, посочени в настоящото обявление и в документацията или не отговаря на правилата и изискванията свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право. Пълно описание на основанията за отстраняване е посочено в документацията за участие.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят определя следните минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участника, валидни за всяка от четирите обособени позиции:
1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-висок от 500 000 лв. (петстотин хиляди лева) без включен ДДС.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 1, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква, и/или
2. справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ, за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, четвърта категория строеж).
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 2, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ, за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, четвърта категория строеж).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-висок от 500 000 лв. (петстотин хиляди лева) без включен ДДС.При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ, за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, четвърта категория строеж). При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
При използване на подизпълнител, изискването по т. 1. се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 1 участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. Доказателства (чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП) за изпълненото строителство - удостоверения, издадени от получателя или от друг компетентен орган относно строителството, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и/или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълненото строителство и/или други по преценка на участника.
2. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
Валидни за всяка от четирите обособени позиции:
Ръководител на екипа
Инженер геодезист
Технически ръководител
Квалифицирано лице по безопасност и здраве
Посочените от участника лица могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип за изпълнение на поръчката.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 2 участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. Доказателства за посочените в ЕЕДОП обстоятелства относно професионалната компетентност и опита на предложените ключови експерти - списък на ключовите експерти, в който е посочена професионална компетентност и опита на лицата.
3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията по т. 3. се доказват за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват дейности по ремонт на уличната мрежа.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 3.3. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 3 участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. Доказателства за посочените в ЕЕДОП обстоятелства относно наличието и капацитета на предложеното в офертата техническо оборудване.
4. Участникът трябва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството и за управление на околната среда.
Участникът следва да предостави информация по т. 4. за сертификатите в част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
Продължава в раздел VІ.3 Допълнителна информация.


Възложителят определя следните мин. изисквания, валидни за всяка от четирите обособени позиции, въз основа на които се установява, че участниците разполагат с необход. ресурси и опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество:
1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, мин. една дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях. Възложителят не поставя изрично изискване за обем на дейностите.
2. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
Валидни за всяка от четирите обособени позиции:
Ръководител на екипа
Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или екв. образов. степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Проф. квалификация „строителен инженер“, специалност „Пътно строителство“ или екв. Област на висше образование: „Технически науки”, проф. направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и проф. направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и проф. направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или екв.
Професионален опит – Мин. 5 (пет) години проф. опит по специалността. Участие като ръководител на екип при изпълнение на мин. 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Инженер геодезист
Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или екв. образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Технически науки”, проф. направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и проф. направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и проф. направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.), специалност „Геодезия” или екв.
Професионален опит - Участие като инженер геодезист при изпълнение на мин. едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Технически ръководител
Квалификация и умения - средно образование с четиригодишен курс на обучение или екв. образов. степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Проф. квалификация „строителен техник“ в областите "Архитектура и строителство" или „Техника“ или екв.
Проф. опит – Минимум 3 (три) години опит по специалността. Участие като технич. ръководител в изпълнение на мин. едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Квалифицирано лице по безопасност и здраве
Да притежава валидно удостоверение за квалификация по безопасност и здраве или екв.
Професионален опит - Участие като квалифицирано лице по безопасност и здраве при изпълнение на мин. едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Посочените от участника лица могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип за изпълнение на поръчката.
3. Участникът следва да разполага минимум със следното техн.оборудване:
Валидни за всяка от четирите обособени позиции:
Продължава в раздел VІ.3 Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора за обществената поръчка. По отношение на нея важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция;в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
С договора е предвидена и гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане под формата на платежно нареждане/банкова гаранция/застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на ОбА Златоград, находяща се в гр. Златоград, ул. Стефан Стамболов № 1, ет. 2, Заседателна зала

На публичното отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответно пълномощно.
Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел ІІІ.1.3), поле първо
За доказване на посочените изисквания по т. 4 участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. Валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях (заверено копие).
2. Валиден сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарт EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях (заверено копие).
Забележка: Възложителят има право да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
Продължение от Раздел ІІІ.1.3), поле второ
ВИД ТЕХНИКА БРОЙ
Самосвал 2
Автобагер 1
Фреза 1
Автогудронатор 1
Асфалтополагач 1
Фугорез 1
Цистерна/ Водоноска 1
Валяк – вибрационен, двубандажен 1
Валяк - пневмоколесен 1
Машина за запълване на пукнатини с горещо продухване и подгряване на пукнатината 1
Компресор за чистене основи при кръпки 1
Валяк-ръчен вибрационен/до 2,5 т/ 1
Компресор над 6 атм. 1
Ръчен къртач за асфалтова настилка 1
4. Участникът трябва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството и за управление на околната среда:
Валидни за всяка от четирите обособени позиции:
- EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях.
- EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на качеството и управление на околната среда. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могатд да се подават съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва