Деловодна информация
00261
12-00-7 16/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00261-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Каспичан 000931511
ул. Мадарски конник 91
Каспичан BG333 9930 България
Радостина Механджийска +359 885866212
r_mehandjiiska@abv.bg +359 53517470

Интернет адрес/и

http://www.kaspichan.org

https://kaspichan.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://kaspichan.nit.bg/proczeduri-po-zop/publichno-sstezanie/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на водоснабдителна и улична мрежа на територията на община Каспичан“
45233000      
Строителство

Поръчката предвижда подмяна на отделни водопроводни клонове от вътрешните водопроводни мрежи и рехабилитация на уличната мрежа на населените места в рамките на строителните им граници.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1021784.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Подобект: „Рехабилитация на водоснабдителна и улична мрежа на ул.“Хан Аспарух“ и ул.“Симеон Велики“ в гр.Каспичан” – етап І; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Каспичан

Част Водоснабдяване: подмяна на водопровода по ул.”Хан Аспарух“ от ок147 през ок151-153-157-160-161-481-462-478-167-168-165-177-179 до ок191;
Клон 1 – проектното решение предвижда подмяната на водопровода да започне от осово кръстовище № 147 на ул. “Хан Аспарух“, където да се осъществи връзка със съществуващ водопровод ?80 азбестоциментови тръби. Поставяне на спирателни кранове при осъществяване на връзката между ново и старо трасе. Трасето на Клон 1 завършва при осово кръстовището №191 на ул.“Хан Аспарух“ чрез връзка със съществуващ водопровод изпълнен от PEHD тръби с диаметър DN90. По трасето на реконструирания участък се изграждат седем пожарни хидранта 70/80. Общата дължина на трасето е 818,75m и се изпълнява с тръби PE100RC DN90 PN10 SDR17.
Новите водопроводи ще се изпълнят от страната на съществуващия водопровод като се полагат с минимално покритие над тръбата от 1,5m до кота терен. Предвидено е връзките със съществуващите водопроводи да се изнесат извън кръстовищата с цел ненарушаването им при бъдеща подмяна. Всички необходими фасонни части са дадени в монтажния план.
Предвижда се сградните водопроводни отклонения да се подменят до улично регулационната линия. Общо броят на СВО е 73бр., от които 72бр. са DN32 и един брой DN63.
Част Пътна:
- ул.“Хан Аспарух“ - рехабилитация на уличната мрежа, бордюри и бетонови подходи към гаражи от ок129 до ок143 и от ок147 през ок151-153-157-160-161-481-462-478-167-168-165-177-179 до ок191:
• Изкоп за локален ремонт в уч. 1 + уч. 2 и полагане на трошен камък с непрекъсната зърнометрия, фр.0-63 мм с дебелина 52 см;
• Предварителни ремонти по настилката /изкърпване на повредите с биндер/ в уч. 1 и уч. 2;
• Технологично фрезоване на асфалтова настилка до достигане на проектно ниво в уч. 1 + уч. 2;
• Полагане на нови бетонови бордюри 15/25/50 см. (двустранно);
• Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см.;
• Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.;
- ул. "Симеон Велики"- рехабилитация на уличната мрежа, включително подмяна на тротоарна настилка, бордюри и бетонови подходи към гаражи от ок153 до ок462:
• Демонтаж на съществуващи бетонови бордюри от пт 0 до пт 9 дясно;
• Изкоп за уширение от пт 0 до пт 9 ляво, за нова конструкция от пт 9 до пт 13, за шкарпиране от пт 12 до пт 13 и след пт 13 и полагане на трошен камък с непрекъсната зърнометрия, фр.0-63 мм с дебелина 52 см;
• Технологично подравняване на трошенокаменна настилка до достигане на проектно ниво от пт 0 до пт 9;
• Полагане на нови бетонови бордюри 15/25/50 см. (двустранно);
• Попълване зад бордюри със земни маси или фрезован материал;
• Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см.;
• Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.;
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката“    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
510769.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подобект: „Рехабилитация на водоснабдителна и улична мрежа на ул.“Александър Стамболийски“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Плиска

Рехабилитация на уличната мрежа, включително подмяна на тротоарна настилки, бордюри и бетонови подходи от ок95 до ок104.
• Демонтаж на съществ. бетонови бордюри (двустранно) и тротоари (двустранно);
• Предварителни ремонти по настилката;
• Технологично фрезоване на асфалтова настилка до достигане на проектно ниво;
• Полагане на нови бетонови бордюри 15/25/50 см. (двустранно);
• Изпълнение на тротоари от бетонови плочи 40/40/5 см. (двустранно);
• Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см.;
• Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.;
• Направа на вертикална сигнализация и хоризонтална маркировка.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката“    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
59732.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подобект: „Рехабилитация на водоснабдителна и улична мрежа на ул.“Цар Симеон“ в с.Каспичан“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

село Каспичан

Част Водоснабдяване: подмяна на водопровода от ок353 през ок393-410 до ок409:
Клон 1 – проектното решение предвижда подмяната на водопровода да започне от осово кръстовище № 409 на ул. “ Цар Симеон“, където ще се осъществи връзка със съществуващ водопровод ?60 азбестоциментови тръби. Проектното решение предвижда поставяне на спирателни кранове при осъществяване на връзката между ново и старо трасе. Трасето на Клон 1 завършва при осово кръстовището №353 на ул.“ Цар Симеон“ чрез връзка със съществуващ водопровод изпълнен от азбестоциментови тръби с диаметър ?80. По трасето на реконструирания участък ще се изградят четири пожарни хидранта 70/80. Общата дължина на трасето е 144,00m и ще се изпълни с тръби PE100RC DN90 PN10 SDR17.
Новите водопроводи ще се изпълнят от страната на съществуващия водопровод като се полагат с минимално покритие над тръбата от 1,5m до кота терен. Предвидено е връзките със съществуващите водопроводи да се изнесат извън кръстовищата с цел ненарушаването им при бъдеща подмяна. Всички необходими фасонни части са дадени в монтажния план.
Предвижда се сградните водопроводни отклонения да се подменят до улично регулационната линия. Общо броят на СВО е 7бр, които са DN32.
Част Пътна: рехабилитация на уличната мрежа, включително бордюри и повърхностно отводняване от ок353 до ок409 по съществуващото на место положение:
Предвижда се изпълнение на нова бетонова настилка, тъй като надлъжния наклон е от 7,5 до 11,2%. Ремонтните работи включват:
• Демонтаж на бордюри от пт 0 до пт 6 ляво;
• Почистване, допълване с трошен камък и профилиране до достигане на проектно ниво на съществуващата трошенокаменна настилка;
• Полагане на нови бордюри с размери 15/25/50 см;
• Полага се изравнителен пласт от пясък - 5 см;
• Полага се полиетиленово фолио;
• Изпълнява се армирана бетонова настилка с дебелина 15 см;
• Направа на бетонови прагове в края на заустванията против подкопаване на настилката.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката“    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
94100.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
80

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подобект: „Рехабилитация на уличната мрежа на ул.“Петър Берон“ в с.Върбяне“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

село Върбяне

Рехабилитация на уличната мрежа, включително бордюри, от ок106 през ок98-99-101 до ок93 с дължина 167 м`:
• Почистване на прораснала растителност;
• Демонтаж на съществ. бетонови бордюри (двустранно) от пт 2 до пт 26;
• Студено фрезоване на компрометиран асфалтов пласт и замяната му с неплътен асфалтобетон;
• Изкоп за основа за странични улици и уширения (пт 17+5м – пт 20 ляво; пт 24 – пт 26 ляво; пт 18 – пт 24+6м. дясно) и полагане на трошен камък с непрекъсната зърнометрия, фр.0-63 мм с дебелина 52 см;
• Технологично фрезоване на асфалтова настилка до достигане на проектно ниво;
• Полагане на нови бетонови бордюри 15/25/50 см. (двустранно), с изключение от пт 0 до пт 2;
• Попълване зад бордюри със земни маси или фрезован материал;
• Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см.;
• Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.;
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката“    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
85616.26      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подобект: „Рехабилитация на водоснабдителна мрежа на ул.“Иван Вазов“ в с.Кюлевча” и Подобект: „Рехабилитация на улична мрежа на ул.“Иван Вазов“ в с.Кюлевча” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

село Кюлевча

Подобект: „Рехабилитация на водоснабдителна мрежа на ул.“Иван Вазов“ в с.Кюлевча”: подмяна на водопровода от ок211 през ок210-209-208-161-162-163-165 до ок192:
Водопроводите от PEHD DN90 PN10 и DN140 и PN10 ще се полагат върху подравнена естествена почва с пясъчно легло от 10 см и обратна засипка 30см над теме тръба и сигнална лента. Обратната засипка до котлована на пътвото платно с нестандартна баластра да се извършва на пластове с дебелина 30 см уплътнени с ръчни трамбовки при влажност 95%.
Новите водопроводи ще се изпълнят от страната на съществуващия водопровод, като се полагат с минимално покритие над тръбата от 1,5 м до кота терен. Предвидено е връзките със съществуващите водопроводи да се изнесат извън кръстовищата с цел ненарушаването им при бъдеща подмяна. Всички необходими фасонни части са дадени в монтажния план.
Предвижда се сградните водопроводни отклонения да се подменят до улично регулационната линия
Подобект: „Рехабилитация на улична мрежа на ул.“Иван Вазов“ в с.Кюлевча”;
Предвижда се полагане на изравнителен пласт от трошен камък и два пласта асфалтобетон. При недостиг на габарит се предвижда уширение на настилката в ляво и дясно. Предвиждат се нови бордюри двустранно, нов тротоар в ляво в участък от п.т.5 до п.т.СК2, като са геометрирани радиусите на закръгляне към страничните улици.
За осигуряване на нивелетата е необходима следната технологична последователност на работа:
• разваляне на трошенокаменна настилка;
• направа на изкоп за уширения;
• полагане на трошен камък за нова конструкция;
• полагане на нови бетонови бордюри 15/25/50;
• полагане на изравнителен пласт от трошен камък 0-63мм ;
• изпълнение на тротоари от бетонови плочи 40/40/5;
• полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см;
• полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 4 см.;
• попълване със земна почва зад бордюри.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката“    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
271566.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС за изпълнение на строежи oт „Четвърта група: „Строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда", по обособени позиции:
а) Обособена позиция 1: Подобект: „Рехабилитация на водоснабдителна и улична мрежа на ул.“Хан Аспарух“ и ул.“Симеон Велики“ в гр.Каспичан” – етап І - строежи от „Трета категория“;
б) Обособена позиция 2: Подобект: „Рехабилитация на водоснабдителна и улична мрежа на ул.“Александър Стамболийски“ в гр.Плиска” – етап І - строежи от „Трета категория“;
в) Обособена позиция 3: Подобект: „Рехабилитация на водоснабдителна и улична мрежа на ул.“Цар Симеон“ в с.Каспичан” - строежи от „Трета категория“;
г)Обособена позиция 4: Подобект: „Рехабилитация на уличната мрежа на ул.“Петър Берон“ в с.Върбяне“ - строежи от „Четвърта категория“;
д) Обособена позиция 5: Подобект: „Рехабилитация на водоснабдителна мрежа на ул.“Иван Вазов“ в с.Кюлевча” и Подобект: „Рехабилитация на улична мрежа на ул.“Иван Вазов“ в с.Кюлевча” - строежи от „Втора категория“ и „Четвърта категория“
а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При подаване на офертата, съответствието с изискването за годност (правоспособност) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се попълва се част IV раздел А от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ за изпълнение на строителство, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, предмет на обособената позиция от обществената поръчка, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност" (т. 5).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи валидна застраховка по чл.171 от ЗУТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници.


Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ за изпълнение на строителство, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, предмет на обособената позиция от обществената поръчка, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност" (т. 5).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи валидна застраховка по чл.171 от ЗУТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В - Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид" (т.1а).
2. Участникът да разполага с ръководен състав, персонал и технически лица с квалификация и професионален опит, подробно описан в документацията за участие.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В - Технически и професионални способности, т. „Технически лица или органи за контрол на качеството“ и „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2).
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г - Стандарти за осигуряване на качеството;
4. Участникът следва да разполага със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката:
1/Багер с обем на кофата над 1 куб.м. – 2 брой 2/Комбиниран багер с обем на кофата над 0.25 куб.м.– 1 брой 3/Товарен автомобил/самосвал/ - 2 броя 4/Асфалтополагаща машина – 1 брой 5/Двубандажен валяк с максимална маса до 10 000 кг – 1 брой 6/Двубандажен валяк с максимална маса над 10 000 кг – 1 брой 7/Бандажен валяк с максимална маса до 2500 кг – 1 брой 8/Пневмоколесен валяк – 1 брой 9/Пътна фреза с ширина 100 см – 1 брой 10/Управляема машина за хоризонтално сондиране – 1 брой /не се изисква за Обособена позиция 4/ 11/Машина за челно заваряване на водопроводни тръби – 1 брой /не се изисква за Обособена позиция 4/ 12/Уплътнителна техника – (виброплоча или траншеен валяк) – 1 брой 13/Фугорез – 1 брой 14/Моторен пневматичен къртач – 1 брой 15/Машина за обдухване или компресор – 1 брой 16/Автогудронатор – 1 брой
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.


1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В - Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид" (т.1а).
2. Участникът да разполага с ръководен състав, персонал и технически лица с квалификация и професионален опит, подробно описан в документацията за участие.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В - Технически и професионални способности, т. „Технически лица или органи за контрол на качеството“ и „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2).
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г - Стандарти за осигуряване на качеството;
4. Участникът следва да разполага със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката:
1/Багер с обем на кофата над 1 куб.м. – 2 брой 2/Комбиниран багер с обем на кофата над 0.25 куб.м.– 1 брой 3/Товарен автомобил/самосвал/ - 2 броя 4/Асфалтополагаща машина – 1 брой 5/Двубандажен валяк с максимална маса до 10 000 кг – 1 брой 6/Двубандажен валяк с максимална маса над 10 000 кг – 1 брой 7/Бандажен валяк с максимална маса до 2500 кг – 1 брой 8/Пневмоколесен валяк – 1 брой 9/Пътна фреза с ширина 100 см – 1 брой 10/Управляема машина за хоризонтално сондиране – 1 брой /не се изисква за Обособена позиция 4/ 11/Машина за челно заваряване на водопроводни тръби – 1 брой /не се изисква за Обособена позиция 4/ 12/Уплътнителна техника – (виброплоча или траншеен валяк) – 1 брой 13/Фугорез – 1 брой 14/Моторен пневматичен къртач – 1 брой 15/Машина за обдухване или компресор – 1 брой 16/Автогудронатор – 1 брой
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. При изпълнение на поръчката следва да се спазват всички изисквания на Техническата спецификация, заедно с приложенията към нея (Приложение № 1 към документацията).
2. При изпълнение на поръчката Изпълнителят е длъжен да спазва всички нормативни изисквания, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд. които са в сила в Република България, и които са приложими към предоставяните услуги. Информация за изискванията, свързани с данъци и осигуровки, може да бъде получена от НАП. Информация относно условията за закрила на заетостта и условията на труд може да бъде получена от ИА „Главна инспекция по труда“.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

град Каспичан, ул. "Мадарски конник" 91, Заседателна зала

Радостина Механджийска
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в десет дневен срок, съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва