Деловодна информация
00665
I-27 14/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/01/2019 (дд/мм/гггг)
00665-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителна агенция Проучване и поддържане на река Дунав 000513106
ул. Славянска № 6
Русе BG323 7000 България
Павлин Здравков Цонев - Изпълнителен директор на Изпълнителна агенция Проучване и поддържане на река Дунав +359 082823134
director@appd-bg.org +359 082823131

Интернет адрес/и

http://www.appd-bg.org

http://appd-bg.org/profile#op20190114


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://appd-bg.org/profile#op20190114
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Воден транспорт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка чрез покупка за драга за драгиране и тръби за транспортиране на наноси"
34513000      
Доставки

"Доставка чрез покупка на драга за драгиране и тръби за транспортиране на наноси" с две обособени позиции:
Обособена позиция №1: "Доставка на драга за драгиране на наноси";
Обособена позиция №2: "Доставка на тръби за транспортиране на наноси".
С обществената поръчка се реализира дейност 3 с предмет: "Доставка на плавателни средства за извършване на драгажна дейност" в рамките на проект "Модернизация и оптимизация на дейностите по рехабилитация на кораборлавателния път в общия българо-румънски участък на река Дунав чрез доставка на оборудване".
След изпълнение на обществената поръчка доставената драга за драгиране на наноси и тръбите за транспортиране на наноси се включват в драгажен състав за изпълнение на драгажни работи за подобряване на условията за корабоплаване в българския участък на река Дунав.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7236571      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на драга за драгиране на наноси 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34513250      IA01, MA13
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе, "База за знаково имущество" на ИАППД при km 491 на р. Дунав.

Изпълнението на поръчката включва дейностите по изготвяне на проектно техническата документация, одобряване на техническия проект от призната класификационна организация, строителство на драгата, заводски изпитания, приемане и сертифициране от призната класификационна организация, обучение на персонал на Възложителя за работа с драгата, доставка, демонстриране на драгата и окончателно предаване на Възложителя, регистрация от компетентен български орган, отстраняване на дефекти в гаранционен срок. След изпълнението на обществената поръчка по обособената позиция, драгата за драгиране на наноси ще се включи в драгажен състав за изпълнение на драгажни работи за подобряване на условията за корабоплаване в българския участък на река Дунав.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на технически и качествени характеристики на офертата със следните подпоказатели:    40
а) минимална дълбочина на драгиране (от ниво вода)    макс. бр. точки 25
б) максимално газене при 100% запаси    макс. бр. точки 30
в) при дължина на тръбопровода 500 m, драгата осигурява номинална производителност на драгиран материал плътна маса с обемно тегло 1,90-1,95 t/m3    макс. бр. точки 30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
6258656      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
390

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16M1OP001-4.001-0006 „Модернизация и оптимизация на дейностите по рехабилитация на корабоплавателния път в общия българо-румънски участък на река Дунав, чрез доставка на оборудване“.

II.2) Описание 1

"Доставка на тръби за транспортиране на наноси". 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44162000      AB08, AB12
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе, "База за знаково имущество" на ИАППД при km 491 на р. Дунав.

Изпълнението на поръчката включва:
• доставка на минимум:
а) фланшови полиетиленови тръби HDPE вътрешен диаметър ? 500 mm - 81 броя;
б) фланшови гумени тръби вътрешен диаметър ? 500 mm – 26 броя;
в) поплавъци за полиетиленови тръби вътрешен диаметър ? 560 mm, демонтируеми – 243 броя;
г) присъединителни елементи (гайки, болтове, подложни и пружинни шайби и гумени уплътнения) – в количество, необходимо за съединяване на всички полиетиленови и гумени тръби.
Обща дължина на тръбите при проектно сглобен тръбопровод: минимум 1008 метра.
• отстраняване на дефекти в гаранционен срок.
След изпълнението на обществената поръчка по обособената позиция, тръбите за транспортиране на наноси ще се включат в драгажен състав за изпълнение на драгажни работи за подобряване на условията за корабоплаване в българския участък на река Дунав.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
977915      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16M1OP001-4.001-0006 „Модернизация и оптимизация на дейностите по рехабилитация на корабоплавателния път в общия българо-румънски участък на река Дунав, чрез доставка на оборудване“ .

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Съгласно чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП съответствието се доказва със справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за обособената позиция №1.
Легална дефиниция за „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ е дадена в §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на ЗОП. За оборот в сферата, попадаща в обхвата на обособената позиция, следва да се разбира, оборот, реализиран от производство и/или доставка на кораб/и, включен/и като вид кораб/и в категория „Риболовни кораби, кораби за оказване на аварийна помощ и други специализирани кораби“ - от Регламент (ЕО) №213/2008 - ПРИЛОЖЕНИЕ I Общ терминологичен речник, свързан с обществените поръчки.
За участник, подизпълнител или трето лице, което е чуждестранно лице, оборотът ще се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.


За Обособена позиция №1: „Доставка на драга за драгиране на наноси“ участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на: 6 258 656 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За Обособена позиция №1: „Доставка на драга за драгиране на наноси“: Участниците през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили минимум 1 (една) дейност с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на обособената позиция.
Съгласно чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП съответствието се доказва със списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка/обособена позиция с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка.
„Дейност, сходна с предмета на обособената позиция“ е дейност, която включва производство и/или доставка на един брой кораб, включен като вид кораб в категория „Риболовни кораби, кораби за оказване на аварийна помощ и други специализирани кораби“ - от Регламент (ЕО) №213/2008 - ПРИЛОЖЕНИЕ I Общ терминологичен речник, свързан с обществените поръчки.
За Обособена позиция №2: „Доставка на тръби за транспортиране на наноси“: Участниците през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили минимум 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция.
Съгласно чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП съответствието се доказва със списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка/обособена позиция с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка.
„Дейност, сходна с предмета на обособената позиция“ е дейност, която е свързана или включва доставка на полиетиленови и гумени тръби, работещи под налягане, за транспортиране на драгирани наноси.


За Обособена позиция №1: „Доставка на драга за драгиране на наноси“: Участниците през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили минимум 1 (една) дейност с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на обособената позиция.
За Обособена позиция №2: „Доставка на тръби за транспортиране на наноси“: Участниците през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили минимум 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция.
Посочените документи за доказване съответствието с критерия за подбор се представят при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранции:
1. Изпълнителите могат да се възползват от възможността за авансово плащане в размер на 10% от стойността на съответния договор срещу представяне на гаранция, обезпечаваща авансово представените средства до размера на тези средства за съответната обособена позиция с включен ДДС.
2. Преди сключване на съответния договор, изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, от които 1% е предназначен за обезпечаване на гаранционното поддържане.
3. Гаранциите се представят в една от посочените форми в чл. 111, ал. 5 от ЗОП по избор на изпълнителя. В случай на банкова гаранция или застраховка, формата и съдържанието на съответния документ се съгласува предварително в Възложителя, като се вземат предвид изискванията, посочени в документацията.
(Виж допълнения в т. VI.3).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/02/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 10

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/02/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Русе, ул. "Славянска" № 6, заседателна зала.

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Относно личното състояние на участниците: 1.1. В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. 1.2. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице условията по чл.54, ал.1 от ЗОП, чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани с юрисдикции с преференциален режим, свързани с тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелството по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество. 1.3. Възложителят отстранява участник, който след покана на Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си; 2. Прогнозната стойност на поръчката съвпада с максималния финансов ресурс на Възложителя. Участник, който предложи цена за изпълнение на съответната обособена позиция, която надвишава посочените прогнозни стойности, ще бъде отстранен от участие в процедурата. 3. При подаване на офертата участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП), съгласно Методическо указание /МУ-4/02.03.2018г./ на АОП линк: www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/MU4_2018.odf. ЕЕДОП в електронен вид (еЕЕДОП) е публикуван във формати PDF и XML на линк: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?Iang=bg. 4. Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи, съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено. Гаранцията за аванс се освобождава от Възложителя в срок от 3 дни след връщане или усвояване на аванса. За да бъде усвоен предоставеният аванс, Изпълнителят трябва да е изпълнил, а Възложителят да е приел работата по договора, която покрива размера на аванса. За усвояване на аванса се счита и представяне на оригинална фактура, издадена от изпълнителя, от която е видно, че авансово получените средства са изразходвани за целите на поръчката. Гаранцията за изпълнение се представя и освобождава, съгласно посочените в Проекта на договора условия. В случай, че избраният за изпълнител по съответната обособена позиция избере да представи гаранция за изпълнение под формата на парична сума, същата следва да бъде преведена по сметка на Възложителя в Банка: АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ АД, BIC: BUINBGSF, IBAN: BG49BUIN70073305194230.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки - жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва