Деловодна информация
00311Агенция по заетостта
20-00-33 11/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
11/01/2019 (дд/мм/гггг)
00311-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по заетостта 121604974
бул. Княз Александър Дондуков № 3
София BG411 1000 България
Антония Котларска +359 29265-406
Antonia.Kotlarska@az.government.bg +359 29265-428

Интернет адрес/и

www.az.government.bg

https://www.az.government.bg/bg/profiles/view/325-modernizirane-na-bylgarskata-elektronna-stranica-eures-bg-po-proekt-bg05-m9-op001-1-009-0001-ay-nacionalna-eures-mre/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.az.government.bg/bg/profiles/view/325-modernizirane-na-bylgarskata-elektronna-stranica-eures-bg-po-proekt-bg05-m9-op001-1-009-0001-ay-nacionalna-eures-mre/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

насърчаване на заетостта

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Mодернизиране на българската електронна страница eures.bg по проект BG05M9OP001-1.009-0001 „Национална EURES мрежа”
72212000      
Услуги

-Предметът на Поръчкат включва изпълнението на следните дейности:-Анализ на съществуващото състояние, дизайн, разработка, създаване, доставка, тестване и въвеждане в експлоатация на Софтуерен продукт;- Осигуряване на 6 (шест) месечно съпровождане от страна на разработчика след приемането на сайта в редовна експлоатация с цел отработване на процесите на администрация и поддържане на съдържанието на сайта;- Обучение на персонала на Възложителя за работа съгласно Техническата спецификация;-Отстраняване на всички възникнали проблеми на сайта, които не са породени от неправилна експлоатация в рамките на гаранционната поддръжка.Гаранционна поддръжка на Софтуерния продукт, след въвеждане в експлоатация на сайта;-Предоставяне на специфична документация за инсталиране и/или техническа документация за разработеният сайт.-Прехвърляне на правата на интелектуална собственост върху Софтуерния продукт,включително върхсофтуерния продукт и изходните (source) кодове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
41667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Агенция по заетостта - Централно администрация, град София, бул. Княз Александър Дондуков № 3

-Предметът на Поръчкат включва изпълнението на следните дейности:-Анализ на съществуващото състояние, дизайн, разработка, създаване, доставка, тестване и въвеждане в експлоатация на Софтуерен продукт;- Осигуряване на 6 (шест) месечно съпровождане от страна на разработчика след приемането на сайта в редовна експлоатация с цел отработване на процесите на администрация и поддържане на съдържанието на сайта;- Обучение на персонала на Възложителя за работа съгласно Техническата спецификация;-Отстраняване на всички възникнали проблеми на сайта, които не са породени от неправилна експлоатация в рамките на гаранционната поддръжка.Гаранционна поддръжка на Софтуерния продукт, след въвеждане в експлоатация на сайта;-Предоставяне на специфична документация за инсталиране и/или техническа документация за разработеният сайт.-Прехвърляне на правата на интелектуална собственост върху Софтуерния продукт,включително върхсофтуерния продукт и изходните (source) кодове.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
41667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OP001-1.009-0001 „Национална EURES мрежа”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

- Изпълнени дейности с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата.
- Да прилага система за управление на качеството , включително на такива за достъп на хора с увреждания.
Съответствието си с поставените критерии за подбор, участниците декларират в Част IV от eЕЕДОП.


? Участникът да е изпълнил, минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата, чийто предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.
* Забележка: Под услуга „идентични или сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират услуги по разработване, дизайн, внедряване и техническа поддръжка на интернет сайт.
* Забележка: Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на възлагането им, са приключили в посочения по-горе период.
За деклариране на съответствието с горепосочените минимални изисквания на етап подаване на оферта участниците попълват еЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, подраздел „В: Технически и професионални способности“.
? Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи, което се доказва със сертификат.
Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управление на качеството. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да поддържа валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За обезпечаване изпълнението на договора за обществена поръчка по настоящата процедура, от определения за изпълнител участник се изисква представяне на гаранция в размер на 5 (пет) % от стойността на бъдещия договор, без ДДС. Възложителя освобождава частично гаранцията размер на 3 % (три процента) от стойността на Договора в срок от 30 (тридесет) дни след въвеждането на сайта в експлоатаця и гаранцията в размер 2 % (два процента) от стойността на Договора в срок от 30 (тридесет) дни, след изтичане на срока за гаранционна поддръжка на сайта.Гаранцията се представя преди сключване на договора в една от следните форми, по избор на изпълнителя:1. парична сума, вносима по банкова сметка на Агенция по заетостта: IBAN BG96BNBG 96613300191001, BIC BNBGBGSD при Българска народна банка (БНБ) – Централно управление;2. банкова гаранция - безусловна и неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност не по-малък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.
3. застраховка
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Агенция по заетостта - Централно администрация, град София, бул. Княз Александър Дондуков № 3

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
- участници - свързани лица, по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
- участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-вискока от определената от Възложителя в настоящото обявление прогнозна стойност на поръчката;
- участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на поръчката;
- участник, за когото след изтичане на срока по § 14 от ПЗР на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани с юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от този закон.
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП, при подаване на офертата, участникът декларира липса на основания за отсраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допънително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва