Деловодна информация
00191
24-00-11 10/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00191-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кметът на Община Хаджидимово 000025014
пл. „Димо Хаджидимов“ №46
Хаджидимово BG413 2933 България
Вергиния Попилиева +359 882808474
obshtina_Hadjidimovo@mail.bg +359 882808466

Интернет адрес/и

www.hadzhidimovo.com

www.hadzhidimovo.com/?view=adm_obpr


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.hadzhidimovo.com/?view=adm_obpr
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Благоустрояване на улици и прилежащите им съоръжения на територията на село Садово, Община Хаджидимово“
45233252      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е „Благоустрояване на улици и прилежащите им съоръжения на територията на село Садово, Община Хаджидимово“ по две обособени позиции:
Обособена позиция №1: „Благоустрояване на улица от о.т. 19, о.т. 52 до о.т. 53 в с. Садово, общ. Хаджидимово“
Обособена позиция №2: „Благоустрояване на улица от о.т. 40, до о.т. 45 в с. Садово, общ. Хаджидимово”
Пълното описание, обхвата, както и условията и изискванията за изпълнението на дейностите от предмета на възлагане, са подробно разписани в настоящите Указания, Техническата спецификация и останалите части от Документацията по процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
90379.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на улица от о.т. 19, о.т. 52 до о.т. 53 в с. Садово, общ. Хаджидимово“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Садово, община Хаджидимово

Определеният Изпълнител, следва да извърши строително-ремонтни и строително-монтажни работи, включващи комплекс от планирани и икономически ефективни дейности за възстановяване и рехабилитация на отделни компрометирани участъци от уличната мрежа на село Садово, с цел удължаване на техния експлоатационен срок, в което число, общоважимо за всички пообекти на строителна интервенция е:
(1) извършване на демонтажни и земни работи,
(2) асфалтови работи и полагане на настилки,
(3) ремонтни и възстановителни работи по прилежащите на отделните улици съоръжения (шахти, решетки, бордюри и др.),
(4) осигуряване от страна на определения Изпълнител на необходимия човешки и технически ресурс (работна ръка, техника, механизация, съоръжения и материали) за изпълнението на строителните дейности;
(5) отстраняване на всички неподходящи материали, почистване на обектите и всички свързани с това предвидени и непредвидени дейности за приключване на работата.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на ръководния състав    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
70312.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на улица от о.т. 40, до о.т. 45 в с. Садово, общ. Хаджидимово” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Садово, община Хаджидимово

В изпълнение на възлагането по съответната обособена позиция, определеният Изпълнител, следва да извърши строително-ремонтни и строително-монтажни работи, включващи комплекс от планирани и икономически ефективни дейности за благоустрояване на отделни компрометирани участъци от уличната мрежа на село Садово, община Хаджидимово, с цел удължаване на техния експлоатационен срок, в което число, общоважимо за всички обекти на строителна интервенция е:
(1) извършване на демонтажни и земни работи,
(2) асфалтови работи и полагане на настилки,
(3) ремонтни и възстановителни работи по прилежащите на отделните улици съоръжения (шахти, решетки, бордюри и др.),
(4) осигуряване от страна на определения Изпълнител на необходимия човешки и технически ресурс (работна ръка, техника, механизация, съоръжения и материали) за изпълнението на строителните дейности;
(5) отстраняване на всички неподходящи материали, почистване на обектите и всички свързани с това предвидени и непредвидени дейности за приключване на работата.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на ръководния състав    50
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена    50
II.2.6) Прогнозна стойност
20066.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За доказване наличие на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, Участникът трябва да има валидна регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя, поддържан от Камарата на строителите в Република България, а за чуждестранни лица - в аналогичен регистър, съгласно националното им законодателство и при условията на взаимно признаване, за изпълнение на строежи от: II-ра (втора) група, ІV-та (четвърта) категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. и т. 2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ и буква „д“ от ЗУТ.
За съответстващ с поставеното изискване и на основание чл. 9, ал. 6 от ПРВВЦПРС, Възложителят ще приеме и Участник, който е вписан за строежи втора група и категория, по-висока от четвърта.
При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с този от критерите за подбор и поставените с него минимални изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, само като попълни изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел А „Годност“, поле първо, респ. т. 1 (в зависимост от формата, в който се подава ЕЕДОП – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word) на представения от него Единен европейски документ за обществени поръчки. На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, за доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представя следния документ, чрез който се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС или валиден еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство – при чуждестранни лица) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с първото от поставените минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, само като попълва изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, поле трето, респ. т.2а на представяния от него ЕЕДОП (в зависимост от формата, в който се подава документа – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), включваща данни за реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, съобразно изведената по-долу дефиниция.
Данните за оборота трябва да обхващат последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която Участникът е създаден или е започнал дейността си. За Участник – чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута, в лева към датата на подаване на офертата. На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчкa, за доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представят документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: (1) Копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен, както и (2) Справка за оборота от изпълнени СМР/СРР в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (с предметен обхват, дефиниран по-долу).
2. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с второто от минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, поле седмо, респ. т. 5 на представяния от него ЕЕДОП, (в зависимост от формата, в който се подава документа – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута.
На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, за доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представя следния документ по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез който се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентен документ), с изискуемото покритие.


1. През последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сфера, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на: не по-малко от 140 625.60 лв. (сто и четиридесет хиляди, щестстотин двадесет и пет лева и шестдесет стотинки) - при участие по обособена позиция №1; не по-малко от 40 133.60 лв. (четиридесет хиляди, сто тридесет и три лева и шестдесет стотинки) - при участие по обособена позиция №2.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, ще се приема оборота от изпълнение на СМР или СРР – изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на улици в населени места и съоръженията към тях.
2. Всеки Участник, подаващ оферта в процедурата, трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (клауза „строител“), с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на поръчката, а именно: в размер не по-малък от 100 000 лв. (сто хиляди лева), каквато е минималната застрахователна сума за строител, изпълняващ обекти IV-та категория по чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За Участник или партньор в Обединение – Участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с първото от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, поле първо, респ. т. 1а) от ЕЕДОП (в зависимост от формата, в който се подава ЕЕДОП – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на обекта на строителство и вида на изпълнените строителни интервенции; (2) лицето, получило резултата от строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа – обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с индивидуализиране на конкретния акт). На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, за доказване съответствие с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: (1) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите; (2) Удостоверение/я за добро изпълнение за всяко съответно строителство, посочено в Списъка по предходната точка, съдържащо/и посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството (СМР/СРР), както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът доказва съответствието си с поставените в т. 2. и т. 3. по-долу минимални изисквания, единствено попълвайки съответните полета в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, респ. „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП (в зависимост от формата, в който се подава ЕЕДОП – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), като по отношение на всеки притежаван от него Сертификат за прилагане на съответен от горепосочените Стандарти, впише информация относно: (1) наименование на Стандарта, който прилага, (2) неговия обхват, (3) дата на издаване, (4) срокът му на валидност и (5) публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на тези сертификати (в случай на приложимост).
На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, за доказване съответствие с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Копия на валидни Сертификати за разработени и внедрени от Участника системи за: (1) управление на качеството и (2) управление на околната среда, или еквивалентни, с предметен обхват в областта на строителството на обекти от транспортната инфраструктура.


За доказване наличие на изискуемите технически и професионални способности, Участникът, трябва да покаже съответствие със следните минимални изисквания:
1. През предходните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, е изпълнил поне 2 строителни дейности, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена . Под „строителна дейност с предмет, идентичен или сходен“ с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбира: изпълнение на СМР или СРР – изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на улици в населени места и съоръженията към тях.
Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците дейности с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка. Дейностите (строителството), се считат за „изпълнени”, когато за завършения строеж, по реда на чл. 176, ал. 1 от ЗУТ е съставен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя.
2. Участниците, следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по Стандарт EN ISO 9001:2008 (9001:2015), или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството на обекти от транспортната инфраструктура.
3. Участниците, трябва да имат разработена, внедрена и сертифицирана интегрирана система за управление на околна среда по Стандарт EN ISO 14001:2004 (14001:2005), или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството на обекти от транспортната инфраструктура.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


По отношение изпълнението на комплекса строителни интервенции на настоящата обществена поръчка, Възложителят няма осигурено финансиране, позволяващо тяхното заплащане, като се предвижда финансовите средства за изпълнението на тези строително-монтажни и ремонтни дейности, да бъдат осигурени от собствени приходи в бюджета на Община Хаджидимово и/или от други източници.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на ОбС - Хаджидимово, находяща се на първия етаж в административната сграда на Община Хаджидимово, на адрес: гр. Хаджидимово, пл. „Димо Хаджидимов“ №46

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
- Участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и по чл. 55, ал.1, т.1-5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. По отношение условията на чл. 55, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Участникът не трябва да е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
- Участник - Обединение от физически и/или юрид. лица, когато за член на обединението е налице някое от обстоятелствата за отстраняване по чл.54,ал.1,т.1-7 и/или по чл. 55, ал.1, т. 1-5 от ЗОП.
- Участник, който е посочил, че ще използва подизпълнители и/или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор при изпълнение на поръчката и за тях е налице някое от обстоятелствата за отстраняване по чл. 54, ал.1, т.1-7 и/или по чл.55, ал.1, т.1-5 от ЗОП.
При подаване на офертата за участие, Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т.1-7 и/или по чл. 55, ал.1, т.1-5 от ЗОП, чрез представяне на ЕЕДОП. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, при подаване на офертата за участие, за всеки член на обединението се представя отделен ЕЕДОП. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор и/или че ще използва подизпълнители, при подаване на офертата за участие, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл.54, ал.1, т.1-7 и/или по чл. 55, ал.1, т.1-5 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност.
Участникът попълва Част ІІІ, Раздел Г на ЕЕДОП, предвид обстоятелството, че в Документацията по процедурата Възложителят е посочил специфични национални основания за изключване от участие в процедурата, с оглед което, в този Раздел на ЕЕДОП, Участникът трябва да декларира:
- липса на основанията по чл. 108а, чл. 172, чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252 и чл. 254а-260 от НК;
- налице ли е спрямо него обстоятелство на свързаност с друг/и Участник/ци, предвид, че наличието на подобна свързаност е основание за отстраняване от участие, на основание чл. 107, т. 4, във връзка с чл. 101, ал. 11 от ЗОП;
- дали е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим. В случай че, Участникът е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, но са приложими изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, се посочва конкретното изключение;
- налице ли са спрямо него обстоятелствата по чл. 101, ал. 9 от ЗОП;
- налице ли са спрямо него обстоятелствата по чл. 101, ал. 10 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва