Деловодна информация
00964
008 10/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00964-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Генерал Тошево 000852633
ул. Васил Априлов 5
Генерал Тошево BG332 9500 България
Мильо Иванов - Старши спец.строит.техник +359 57312020
mail@toshevo.org +359 57312505

Интернет адрес/и

www.toshevo.org

http://toshevo.org/g%20/?page_id=1407


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.toshevo.org/g/?p=19658
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Генерал Тошево 000852633
ул. Васил Априлов 5, Общинска администрация, Център за услуги и информация , ет. 1
Генерал Тошево BG332 9500 България
Красимира Станева - Гл.специалист информ.обслужване и Миглена Йорданова - Гл.специалист информ.обслужване +359 57312487
mail@toshevo.org +359 57312505

Интернет адрес/и

www.toshevo.org

http://toshevo.org/g%20/?page_id=1407

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на СМР по въвеждане на мерки за енерг.ефективност на многофам.жилищна сграда с адм.адрес-гр.Ген.Тошево,ул."Опълченска"№26” по ДБФП по проект,финансиран по ОПРР 2014-2020
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Изпълнение на СМР по въвеждане на мерки за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда с административен адрес - гр. Генерал Тошево, ул."Опълченска"№26.” по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG 16RFOP001-2.001-0157-С01/21.10.2016, по проект: “Енергийно обновяване на многофамилни жилищни сгради, с адрес - ж.к. "Александър Димитров", бл. 2, ж.к. "Александър Димитров", бл. 4 и ул. „Опълченска“ № 26, гр. Генерал Тошево”, финансиран по оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020”, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”. В обхвата на поръчката е включено - изпълнение на енергоспестяващите мерки, предвидени в работния проект;
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, предвидени в работния проект;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, в съответствие с Н-ба № 4 от 01.07.2009г за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите, в съответствие с изискванията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
230715.52      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Многофамилна жилищна сграда ул. Опълченска 26, гр. Ген. Тошево

Изпълнение на строително-ремонтни и строително-монтажни работи в изпълнение на проектните решения, предвидени в съгласуваните и одобрени по съответния ред, работни проекти като:
- изпълнение на енергоспестяващите мерки, предвидени в работния проект;
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, предвидени в работния проект;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите, в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
230715.52      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Енергийно обновяване на многофамилни жилищни сгради с адрес-ж.к."Ал.Димитров бл. 2, ж.к."Ал.Димитров бл.4 и ул."Опълченска" 26 гр. Ген.Тошево,фин.по ОПРР 2014-2020, съф.от ЕС чрез ЕФРР

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти първа група - четвърта категория или по-висока категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.При участие на обединение/консорциум, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство. При подаване на оферта участниците декларират съответствието си с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Част IV. „Критерии за подбор", раздел „А"„Годност", т. 1) на ЕЕДОП.Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител при сключване на договор или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на осъществяващите строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора. Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП-Образец № 1, чрез попълване на Част IV“Критерий за подбор“, буква „Б“, „Икономическо и финансово състояние“ т.5 от ЕЕДОП.
Участникът избран за изпълнител е длъжен да подновява валидността на представените застраховки за целия период на изпълнение на договора.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката „Професионална отговорност“, следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител на строежи четвърта категория в размер на 100000 лева, съгласно чл.5,ал.2,т.4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.
За участник установен /регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум горепосоченото застрахователно покритие.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за Изпълнител, да представи актуални документи, доказващи изпълнението на горното изискване, съгласно чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно: застрахователна полица и/или други документи, доказващи наличието на застраховка „Професионална отговорност“.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществена поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на застраховка по чл. 171 от ЗУТ „Професионална отговорност“.
В настоящата процедура възложителят поставя изискване за предвиждане на солидарна отговорност за изпълнение на поръчката между участника и третото лице, в случаите, когато участникът използва капацитета на трето лице за доказване съответствието с изискването за финансово и икономическо състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да са изпълнили през последните 5 /пет/години, считано от датата на подаване на офертата, дейности - строителство с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка. Обемът не е от значение.
* Под строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката навсякъде в обявлението и в документацията за участие в процедурата следва да се разбира: извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сгради, като обема не е от значение.
При участие на обединение/консорциум, което не е юридическо лице, горното изискване се прилага за обединението като цяло.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието си с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Част IV. „Критерии за подбор", раздел „В"„Технически и професионални способности", т. 1а) от ЕЕДОП.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
Доказване на посоченото изискване:
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител при сключване на договор или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Участникът следва да разполага с персонал, който ще отговаря за изпълнението на конкретната поръчка с определена професионална компетентност за това.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 6), буква „б“ от ЕЕДОП за професионалната компетентност на персонала.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Доказване на посоченото изискване:
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП: списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на предмета на поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител при сключване на договора или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, на минимум 1(един) обект.
Под "строителство, сходно с предмета на поръчката", следва да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сгради, като обема не е от значение.
2.Участникът следва да разполага с персонал, който ще отговаря за изпълнението на конкретната поръчка с определена професионална компетентност за това, като минимум както следва:
2.1. Технически ръководител на обекта, който има квалификация «строителен инженер», или «строителен техник», съгласно чл.163а от ЗУТ или еквивалентна и опит като технически ръководител в изпълнението на минимум едно строителство - ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.
2.2. Отговорник за контрола на качеството – да притежава удостоверение/сертификат за контрол на качеството на изпълнение на строителството или еквивалентен документ за чуждестранни лица;
2.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството - лице, притежаващо актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд в строителството или еквивалентен документ за чуждестранни лица;
Забележка! В случай, че техническият ръководител притежава валидно удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве”, не е необходим допълнителен експерт за изпълняване на дейността.
Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, по отношение на експертите и притежаваните от тях специалности и правоспособност, следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.
Под еквивалентно образование или специалност следва да се разбира придобито образование и специалност, приравнени към посочените.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В предложението за изпълнение на поръчката участникът посочва предложенето си относно срока в календарни дни за изпълнение на СМР, като същият не може да бъде по-дълъг от срока, посочен от Възложителя.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от /пет процинта/ от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1/парична сума;
2/ банкова гаранция
3/ застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Ген. Тошево, ул. Васил Априлов 5, заседателна зала на трети етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание,на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване.На основание чл.181,ал.2 от ЗОП оценката на технич. и ценовите предложения на уч-ците се извършва преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор по реда на чл.61 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник в процедура за възлагане на общ. поръчка може да бъде всяко бълг.или чужд.физ.или юрид.лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Самостоятелен участник в процедура може да бъде и клон на чуждестранно лице, ако може самостоятелно да подава оферти и да сключва договори съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
На основание чл.181,ал.2 от ЗОП оценката на техническите и ценовите предложения на участниците се извършва преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор от специално назначена от Възложителя комисия по реда на
чл.61 от ППЗОП.
По отношение на участниците в процедурата не следва да са налице основанията за отстраняване по чл.54, ал.1, т.1, т.2, т.3, т. 4, т.5,т.6 и т.7 ЗОП.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на общ.поръчка:1.участник,за когото са налице основанията по чл.54, ал.1,т.1-7 от ЗОП,възникнали преди или по време на процедурата;
2. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие,посочено в обявлението за обществена поръчка,или в документацията; 3. участник,който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката в обявлението за общ.поръчка и/или в Документацията за участие;4. участник,който не е
представил в срок обосновката по чл. 72,ал.1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72 ал.3-5 ЗОП;5. участници, които са свързани лица по смисъла на § 2.,т.45 ДР ЗОП;6.Участниците и контролираните от тях лица,които са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,съгласно чл. 3 съгласно ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.,и за тях не са налице изключенията съгласно чл.4 от същия закон.Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите,чрез които се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма,чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва