Деловодна информация
00109Дирекция ПНООП
ИЗ-00-58 09/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
09/01/2019 (дд/мм/гггг)
00109-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Благоевград 000024695
пл. Георги Измирлиев №1
Благоевград BG413 2700 България
Костадин Марулевски - Старши юрисконсулт +359 876380039
kmarulevski@blgmun.com +359 73884451

Интернет адрес/и

http://www.blgmun.com

https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=4fVPmW5GOzs%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=4fVPmW5GOzs%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на ремонт на сградата на Трето ОУ „Димитър Талев“ и дворното пространство към нея във връзка с реализацията на проект „Обновяване и, продължава в раздел VI.3.
45000000      
Строителство

„Избор на изпълнител за извършване на ремонт на сградата на Трето ОУ „Димитър Талев“ и дворното пространство към нея във връзка с реализацията на проект „Обновяване и модернизация на образователната инфраструктура в Благоевград”, административен договор №BG16RFOP001-1.008-0009-C01, по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020”, Инвестиционен приоритет „Образователна инфраструктура”, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г.”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
373640.13      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Благоевград

Основен ремонт на сградата на III-то ОУ"Димитър Талев"-гр. Благоевград, неизчерпателно включващ:I.ОВК:Демонт.на рад.-157,00бр.Демонт.на тръбопр.-2150,00м.Демонт.на кол.-2,00бр.Демонт.на помпи-2,00бр.Дост.и монт.на стом.газови тръби и аншлуси 1/2",безшевни-1040,00м.Дост.и монт.на стом.тръби 3/4",безшевни-290,00м.Дост.и монт.на стом.тръби 1",безш.-420,00м.Дост.и монтаж на стом.тръби 1 1/4",безш.-160,00м.Дост.и монт.на стом.тръби 1 1/2",безш.-150,00м.Дост.и монт.на стом.тръби 2",безш.-90,00м.Дост.и монт.на стом.тръби ф 70/76, безш.-52,00м.Дост.и монт.на стом.тръби ф 102/108,безшевни-30,00м.Дост.и монт.на колена 1 1/4",безш.-24,00бр.Също на 1 1/2",безш.-26,00м.Също на 2",безш.-12,00бр.Също на ф 70/76,безш.-8,00бр.Също на ф 102/108,безш.-10,00бр.Дост.и монт.на топлоиз.ф35 с деб.13мм-120,00м.Дост.и монт.на топлоиз.ф42 с деб.13мм-90,00м.Дост.и монт.на топлоиз.ф54 с деб. 13мм-80,00м.Дост.и монт.на топл.ф76 с деб.13мм-80,00м.Дост.и монт.на топлоиз.ф108 с деб. 13мм-30,00м.Пром.на тръбна инст.-2390,00м.Дост.на ал.глидери Н=500 мм с Q=120W-2464,00бр.Компл.и монт.на отопл.тела до 10гл.-67,00бр.Също,но до 20гл.-105,00бр.Също,но до 30гл.-13,00бр.Дост.и монт.на радиат.вентили 1/2"компл. с термогл.-185,00бр.Дост.и монт.на секретни радиат.вентили 1/2"-185,00бр.Дост.и монт.на авт. Обезвъздуш.-29,00бр.Дост.и монт. на спир.кр.V-1"-50,00бр.Дост.и монт.на спир.кр.V-3/4"-2,00бр.Дост.и монт.на кр.за изт.1/2"-28,00бр.Направа и монтаж на въздухосб.V=20 л-1,00бр.Дост.и монт.на възвр.кл.ф65-3,00бр.Дост.и монт.на възвр.кл.ф100-1,00бр.Дост.и монт.на филтър ф65-3,00бр.Дост.и монт.на филтър ф100-1,00бр.Дост.и монт.на разш.съд V-600 л-1,00бр.Дост.и монт.на термом.и манометър-2,00бр.Дост. и монт.на вентили Ду-65-8,00бр.Дост.и монт.на вентили Ду-100-6,00бр.Дост.и монт.на пълначка-1,00бр.Дост.и монт.на циркулац.помпи тип"WILO-TOP-S 30/10Q=2л/сек H-8м или екв.-3,00бр.Дост.и монт.на циркулац.помпи тип"WILO-TOP-S 65/10Q=6 л/сек H-8м или екв.-1,00бр.Дост.и монт.на фланци и холендри ф65-36,00бр.Дост.и монт.на фланци и холендри ф100-12,00бр.Дост.и монт.на топлоиз.за колект.-2,00бр.Дост.и монт.на колект.ф150мм L=1200мм-2,00бр.Дост.и монт.на ПК – 32-1,00бр.Направа на студ.и топла проба-185,00бр.Топла 72-ч.проба котел, отопл.инст.-к-кт-1,00.АС:Проб.на отв.с р-ри 20/20 см-104,00бр.Замазване на отвори с р-ри 20/20 см-104,00бр.Направа на фундамент за разш.съд-1,00бр.Направа и монтаж на стом.констр.-1600,00кг.Бояд.на стом.констр.-70,00м2;Мин.на тръбопр.-2390,00м.Бояд. на тръбопр.-2390,00м.IIРемонт кл.стаи и коридири:Изкърпв.по стени и тавани с гипс.шпакл.;Бояд.с латекс, двукр.;Бояд.с латекс, двукр.в кл.стаи;Бояд.с алкидна боя, двукр.в кл.стаи;Бояд.с латекс, двукр.по коридори;Бояд.с алкидна боя, двукр.по коридори;Бояд. с латекс, двукр.по стълб.;Бояд.с алкидна боя, двукр.по стълб.IIIЕл. част: Цялостна подм.на Ел инст.;Ел. табло за захр.и упр.на 4 бр.помпи компл. с пускова и защитна апаратура;Дост.и пол.на кабел СВТ4х4мм2 за ел.табло;Дост.и пол.на кабел СВТ3х2.5мм2 за помпи;Компл.наладка на ел. част-помпи и котел.IVРемонт на тоал.:Демонт.фаянс и теракот по стени и подове;Демонт., дост. и монт.на тоал.клекала;Демонт., дост.и монт.на тоал.мивка с бат.;Подм.тоал.дърв.врати с ал.;Дост.и пол.на изравн.цим.зам.по подове-3 см;Дост.и пол.на беноконтакт по подове;Дост.и пол.на гранитогрес по подове;Изк.по стени и тавани преди пол.на фаянс;Дост.и пол.на фаянс по стени;Дост.и пол.на гипс.шпакл.по стени и тавани;Дост.и пол.на влагоуст.латекс по стени и тавани-трикр.VРемонт на дворна канал.:Изр.и разкъртв.на асф.наст.;Разв.на трот.наст.;Възстан.на асф.наст.с деб.10см.;Възст.на трот.наст.;Изкоп ръч.укр.от 0-2м.и шир.над 1,20м;Изкоп ръч.укр.от 2-4м.и шир.над 1,20м;Изкоп маш.с шир.над 1,20м на отвал;Укр.плътно, вкл.разкр.на тесни изкопи;Обратен насип ръчно;Уплътн.с ръчна трамбовка на 10см.;Обратен насип машинно;Уплътн.с пневм.трамбовка на пластове от 30см.;Дост.и монт.на гофр.РЕ тръби ф 200м;Дост.и пол.на сглоб.РШ с Н до 3м;Дост.и пол.на РШ от сглоб.елем. с Н до 2м.
Критериите по-долу
 
ДА Показател срок за изпълнение строителство    15
Показател гаранционен срок    15
Показател мерки за опазване на околната среда    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
373640.13      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обновяване и модернизация на образователната инфраструктура в Благоевград”, административен договор №BG16RFOP001-1.008-0009-C01, по Процедура за директно - продъл. в раздел II.2.14)

Прод. от раздел II.2.13) предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020”, Инвестиционен приоритет „Образователна инфраструктура”, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г.”
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следа да декларират, че са вписани в Централния професионален регистър на строителя и имат издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи от I-ва група, III– та /трета/ категория по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „ж“ от ЗУТ.
В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквивалентен документ, посочен в предходния абзац, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), или еквивалентен регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съответния регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС, в случай, че в страната, в която участника е установен не е въведено аналогично изискване и задължение за първоначално вписване в еквивалентен регистър.
Съгласно чл. 3, ал. 3 от Закона за Камарата на строителите, когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. Съгласно ал. 4 от Закона участието в обединението не поражда права за лицата, които не са вписани в регистъра, самостоятелно да изпълняват строежи или отделни строителни и монтажни работи.
Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел А: „Годност“, т. 1) от ЕЕДОП.
Участникът единствено декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация, в съответствие с критериите за подбор съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП.
За доказване покриването на това изискване, преди сключването на договор участникът, определен за изпълнител, представя: съответното Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон или посочване на препратка към публичен регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да притежават Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл.171 от ЗУТ,с клауза „Строител”,покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж.Когато участват чуждестранни участници,същите да притежават еквивалентна застраховка с лимит,покриващ минималната застрахователна сума по чл.171 от ЗУТ.
2.Участниците в настоящата обществена поръчка следва да са реализирали мин. общ оборот, както и минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /специализиран оборот/ в рамките на последните 3 /три/ приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер както следва:
минимален общ оборот не по-малък от 700 000.00 /седемстотин хиляди лева/ лева без ДДС, и минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /специализиран оборот – под специализиран оборот се разбира: „Строителни и монтажни работи по ремонт на сгради“, в размер не по-малък от 350 000.00 /триста и петдесет хиляди лева/ лева без ДДС, в рамките на последните 3 /три/ приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1.Наличието на застраховка се декларира от участника в ЕЕДОП – част IV, Раздел Б – Икономическо и финансово състояние, точка 5, като участниците следва да декларират наличието на застраховка с клауза „Строител“.
Преди сключване на договора, за доказване на съотвествие с критериите за подбор, Когато участват чуждестранни участници, същите представят копие на документ за наличие на еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.
Преди сключване на договора, за доказване на съотвествие с критериите за подбор, участникът следва да представи доказателство за наличие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител”, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж. Когато участват чуждестранни участници, същите представят копие на документ за наличие на еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.
2.Участниците в настоящата обществена поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот, както и минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /специализиран оборот/ в рамките на последните 3 /три/ приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП.
Преди сключването на договор участникът, определен за изпълнител представя: За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците се представят един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
3. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да докаже, че има опит в извършването на дейности, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата поръчка. Участникът следва да е изпълнил през последните пет години от датата на подаване на офертата минимум две дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. За дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката”, възложителят ще приема: „Строителни и монтажни работи по ремонт на сгради“.
2.Участникът следва да разполага със следния ръководно-експертен екип /персонал/ за изпълнение на поръчката и работници за СМР, както следва:
1. Ръководно – експертен екип:
1.1 Строителен инженер или строителен техник - 1 бр.
1.2 Координатор по безопасност и здраве - 1 бр.
1.3 Контрол по качеството - 1 бр., който да притежава удостоверение за преминат курс за контрол по качеството или еквивалентен документ
2. Квалифицирани работници:
2.1 ОВК работници - 4 бр.
2.2 В и К работници - 4 бр.
2.3 Ел. работници - 5 бр.
2.4 Работници настилки / облицовки - 5 бр.
2.5 Работници бояджии - 5 бр.
2.6 Работници монтаж на дограма - 2 бр.
2.7 Работници пожарна безопасност - 2 бр.
3. Общи работници - 3 бр.
3.Участникът да разполага със собствено или ползвано на друго правно основание оборудване /механизация/ минимум, както следва:
1. Бордова кола до 3 t - 1 бр.
2. Пробивна машина - 2 бр.
3. Заваръчен апарат - 1 бр.
4. Компресор – подвижен - 1 бр.
4.Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:
ЕN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП;
EN ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 11 от ЗОП.


1.Участникът следва да докаже, че има опит в извършването на дейности, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата поръчка. Участникът следва да е изпълнил през последните пет години от датата на подаване на офертата минимум две дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.
Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП.
ДОКУМЕНТИ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНЕТО:
Преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът следва да разполага със следния ръководно-експертен екип /персонал/ за изпълнение на поръчката и работници за СМР.
Забележка. Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 2) от ЕЕДОП.
ДОКУМЕНТИ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНЕТО:
Преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител представя списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството.
3.Участникът да разполага със собствено или ползвано на друго правно основание оборудване /механизация/.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Забележка. Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности”, т. 9) от ЕЕДОП.
ДОКУМЕНТИ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНЕТО:
Преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител представя списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството.
4.Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството.
Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
Преди сключването на договор участникът, определен за изпълнител представя: За доказване изпълнението на това минимално изискване - заверено копие от валидните сертификати или еквивалентни документи.
Доказателствата за съответствие с критериите за подбор се представят преди сключване на договора.
По отношение на критериите за подбор, Възложителят не изисква документи, които вече са му били предоставени или са му служебно известни.
По отношение на критериите за подбор , Възложителят си запазва правото да извършва проверки.При установяване на несъответствие,участникът се отстранява от процедурата. Възложителят може да изисква допълнителни документи свързани с критериите за подбор,когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник,а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изпълнение на поръчката,съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединението.При посочване на участие с ползване на подизпълнители,изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Възложителят не поставя изискване обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчка.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелства: по чл.54, ал. 1 т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1-4 от ЗОП. Във връзка с поставеното изискване по чл. 55, ал.1, т.2 от ЗОП, участниците следва да разбират:изпълнение на СМР по ремонт на сгради.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/02/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Зала 101 на Община Благоевград

Получените заявления/оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на д-ра, в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията за авансово предоставените средстава е в размер на 10% от стойността на д-ра, представя се в една от формите по чл. 111,ал. 5 от ЗОП.Прод от II.1.1- модернизация на образователната инфраструктура в Благоевград”, административен договор №BG16RFOP001-1.008-0009-C01, по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020”, Инвестиционен приоритет „Образователна инфраструктура”, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г.”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Чл. 197. (1) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация и от получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. В случаите, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва