Деловодна информация
00212
92-00-93 09/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00212-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Петрич 000024916
ул.Цар Борис III № 24
Петрич BG413 2850 България
инж. Минка Салагьорова +359 74569123
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=6035


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://info-m.eu/petrichnew/?p=6035
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг–проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект „Довеждащ водопровод обслужващ с.Михнево и с.Кърналово, Община Петрич и подмяна на амортизирани -прод. в р. II.2.14
45232150      
Строителство

„Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект „Довеждащ водопровод обслужващ с.Михнево и с.Кърналово, Община Петрич и подмяна на амортизирани участъци от съществуващата водопреносна мрежа в с. Кърналово, Община Петрич“
- Довеждащ водопровод обслужващ с.Михнево и с.Кърналово от сондажни кладенци до помпена станция и резервоар - с дължина L= 3828 m;
- Подмяна на амортизирани участъци от съществуваща водопроводна мрежа с.Кърналово - с дължина L= 3370 m;
- Изграждане на експлоатационен сондаж за вода намиращ се в района на гр.Петрич за водоснабдяване на с.Михнево и с.Кърналово – 1 бр.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1643000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Община Петрич, село Михнево и село Кърналово

„Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект „Довеждащ водопровод обслужващ с.Михнево и с.Кърналово, Община Петрич и подмяна на амортизирани участъци от съществуващата водопреносна мрежа в с. Кърналово, Община Петрич“
- Довеждащ водопровод обслужващ с.Михнево и с.Кърналово от сондажни кладенци до помпена станция и резервоар - с дължина L= 3828 m;
- Подмяна на амортизирани участъци от съществуваща водопроводна мрежа с.Кърналово - с дължина L= 3370 m;
- Изграждане на експлоатационен сондаж за вода намиращ се в района на гр.Петрич за водоснабдяване на с.Михнево и с.Кърналово – 1 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
1643000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прод от р. II.1.1.- участъци от съществуващата водопреносна мрежа в с. Кърналово, Община Петрич
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – II група, IІІ категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да са реализирали минимален оборот в сферата на строителството изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години. Участникът попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т.2а в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител Справка за оборота в сферата на строителството за последните три приключили финансови години. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ с покритие произтичащо от чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен) за дейност строител и дейност проектант.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договора на основание чл.67, ал.6 от ЗОП, Възложителят изисква от участника определен за изпълнител документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".


Участниците трябва да са реализирали минимален оборот в сферата на строителството изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години не по малко от 2 000 000.00 лева;
2.Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ с покритие произтичащо от чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен) за дейност строител и дейност проектант.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил идентично или сходно с предмета на поръчката строителство (минимум едно) през последните 5 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти.Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Техн. и проф. способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. Преди сключване на договор за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с норм. изисквания. 1.1 Участникът да е изпълнил мин. 1 /една/ услугa, която е идентична или сходна с предмета на общ. поръчка изготвяне на инвест. проект за водоснабдителни мрежи и съоръжения. Попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Техн. и проф. способности, т. 1б) от ЕЕДОП. За доказване на изискването, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП следва да се представи: Списък на услугите, които са идент. или сходни с предмета на общ. поръчка изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга;2. Участникът следва да разполага с технич. лица, включително такива отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка.Участникът попълва поле 2 и поле 6 от раздел В: Техн. и проф. способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на техническите лица включени в състава на участника. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП;3.Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.Участникът попълва поле 9 от раздел В: Техн. и проф. способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за общ. поръчка, участникът, определен за изпълнител, представя декларация за инструменти, съоръжения и техн. оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката;4.Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквив. с предметен обхват в областта на строителството.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за еколог. управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП;5.Участникът следва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквив. или др. доказателства за екв. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на Сертификат за управление на качеството с предметен обхват в областта на строителството и на Сертификат за управление на околната среда с предметен обхват в областта на строителството, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европ. стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостр. споразумение за взаимно признаване на Европ. организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за национал акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквив. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и др. доказателства за екв. мерки за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.

1. Участникът следва да е изпълнил идентично или сходно с предмета и обема на поръчката строителство (минимум едно) през последните 5 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти.
*** Под идентично или сходно с предмета на поръчката строителство се разбира изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или подмяна на водоснабдителни мрежи и съоръжения с дължина не по -малко от 7 000 л.м. - Изпълнението може да обхваща един или няколко строителни обекта.
1.1. През последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили минимум 1 /една/ услугa, която е идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
Под идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка услуга се разбира услуга по изготвяне на инвестиционен проект за водоснабдителни мрежи и съоръжения.
2. Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка
2.1. За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:
1. Ръководител на екипа - Проектант по част „В и К” – стр. инж. – „В и К” или екв., с пълна проектантска правоспособност (ППП) по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
2. Проектант по част „Геодезия” - инженер „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна, с ППП по ЗКАИИП;
3. Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер или еквивалент, с ППП по ЗКАИИП;
4. Проектант по част „ПБЗ” – инженер или еквивалент, с ППП по ЗКАИИП;
5. Проект за управление на отпадъците – инженер или еквивалент, с ППП по ЗКАИИП;
Чуждестранните лица проектанти следва да притежават аналогична регистрация съгласно законодателството на държавата в която са установени.
Посочените от участника проектанти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на проектирането, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания за съответната позиция и притежават съответните удостоверения, изискващите се за съответната част от инвестиционния проект или еквивалент.
2.2. За изпълнение на строителството:
1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава мин. 3 г. проф. опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2. Експерт „Контрол по качеството” – висше образование с професионална квалификация „строителен инженер” или екв.; да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, да притежава минимум 1 г. опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР или еквивалентно;
3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;
4. Инженер ВиК или еквивалентна, с професионален опит не по-малко от 5 г.;
Посочените от участника експерти не могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на строителството.
3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката минимум, както следва: Фугорезачка – 1бр.;Бордови товарни автомобили до 3 т. – 2 бр.; Самосвали – 4 бр.; Багери – 3 бр.; Челен товарач – 1 бр.; Валяк вибрационен самоходен – 2 бр.; Ръчна пръскачка за битумна емулсия – 1 бр; Компресор подвижен – 1 бр.;Асфалтополагаща машина – 1 бр.
Продължава в поле VІ.3Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната на поръчката, ще бъде отстранен от участие в процедурата.2.Гаранции: 1.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора . Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка.2.2.Гаранция за авансово представени средства до размера на 30% от сумата по договор с ДДС. Участникът сам определя формата и следва да представи гаранциите съгласно чл.111,ал.5 от ЗОП . 3. Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Петрич, ул."Цар Борис III" № 24, община Петрич, заседателна зала

Действията на комисията по отваряне на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

А) Продължение поле ІІІ.1.3) Технически и професионални възможности. Минимално ниво.
4.Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна или еквивалентни мерки с предметен обхват в областта на строителството.5.Участникът следва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалентна или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Б) Изисквания към личното състояние на участниците - от участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице, което и да е от обстоятелствата по чл. 54,ал.1, т.1 - т.7 от ЗОП. За участникът не трябва да са налице и специфичните основания за изключване, посочени в Указанията за подготовка на офертите - част от Документацията за поръчката. Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.54,ал.1, т.1-7 от ЗОП и липсата на специф. основания за изключване с попълване на ЕЕДОП, в приложимите полета. (Образец №1).
В) Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg; Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите, 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/; Относно задълженията, за закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02/ 8119 443.
Г)Дейностите от настоящия договор ще бъдат изпълнявани при условия на отложено изпълнение, съгласно чл.114 от ЗОП.
Към датата на публикуване на обявата за настоящата обществена поръчка финансирането не е осигурено. В случай, че се подпише договор за изпълнение на обществената поръчка, а финансирането не бъде осигурено, на основание чл. 114 от ЗОП всяка от страните може да поиска прекратяване на договора след изтичане на 3 месечен срок от неговото сключване. В такъв случай ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да претендира заплащане, обезщетение за вреди, неустойки и/или пропуснати ползи, както и други обезщетения от какъвто и да било характер или предмет.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва