Деловодна информация
00025
74 08/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00025-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
г-жа Мария Белчева, г-н Петър Георгиев +359 31152120
kmet@kuklen.org +359 31152165

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20190107TtzV683486


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20190107TtzV683486
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа в Община Куклен за зимния период на 2019 г. – до 30.04.2019г. и 2019-2020 г. по обособени позиции”
90620000      
Услуги

Обекта на настоящата обществена поръчка включва в себе си извършване на дейности по почистване от сняг, лед и опесъчаване на общинска пътна мрежа в населените места на територията на община Куклен за зимния период на 2019 г. – до 30.04.2019г. и 2019-2020 г. и превеждане на същите в състояние за безопасна експлоатация при зимни условия
ОПИСАНИЕ НА ЗАДАЧИТЕ И ДЕЙНОСТИ НА ПОРЪЧКАТА
Основните дейности предмет на поръчката са:
- снегопочистване на пътищата от общинската пътна мрежа на Община Куклен
- опесъчаване на пътищата от общинската пътна мрежа на Община Куклен.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

МАРШРУТ № 1. Маршрут: с. Лясково - с. Яврово - с. Добралък - общински път PDV3016 - от км 9+100 до централния площад на с. Добралък. Дължина – 18200 метра 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Куклен - Маршрут: с. Лясково - с. Яврово - с. Добралък - общински път PDV3016 - от км 9+100 до централния площад на с. Добралък. Дължина – 18200 метра

Съгласно техническата спецификация и условията за участие
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

МАРШРУТ № 2, МАРШРУТ № 3, МАРШРУТ № 4, МАРШРУТ № 5, МАРШРУТ № 6, 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Къклен

Съгласно техническата спецификация и условията на поръчката
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
170000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изисквания за упражняване на професионална дейност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

Възложителя не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. На основание чл. 67, ал. 5 във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2 и чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б” ЗОП, е необходимо участникът да представи списък на услугите, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство* за извършената услуга. Като ”дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка“ се приемат изпълнени дейности за зимно снегопочистване – подобни на изискванията на възложителя в настоящата поръчка.
* Заб.: Под сходни дейности на предмета на настоящата поръчка се разбират дейности, с предмет аналогичен на обособената позиция, за която кандидатът участва.
2. Участникът следва да разполага с минимално изискуемо от възложителя техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката


1. Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да е изпълнил минимум 3 (три) дейности по зимно снегопочистване, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, както е посочено по-горе, в рамките на 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от еЕЕДОП за услуги с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в еЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители еЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Документи за доказване на изискването – съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
2.Участникът следва да разполага с минимално изискуемо от възложителя техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката както следва:
1. За ОП 1 - МАРШРУТ № 1.
- Колесна машина, специализирана високопроходима с двойно диференциална трансмисия, 4х4, с преднии и задни работни светлини и светлинна сигнализация за специален режим на движение, комплектована с гребло с дължина не по-малко от 350 см.;
- Пясъкоразпръскваща колесна машина с автоматично регулиране на подаването на солопясъчната смес, с предни и задни работни светлини, и светлинна сигнализация за специален режим на движение
за ОП 2 - Маршрут № 2, маршрут № 3, маршрут № 4, маршрут № 5 и маршрут 6- Верижна машина, специализирана високопроходима;
- специализиранa колесна машина за снегоринене, специализирана високопроходима, 4х4, с преднии и задни работни светлини и светлинна сигнализация за специален режим на движение, комплектована с гребло
- пясъкоразпръскваща колесна машина с автоматично регулиране на подаването на солопясъчната смес, с предни и задни работни светлини, и светлинна сигнализация за специален режим на движение.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на еЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. 9;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: Списък-декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката (образец № 11);
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Куклен, п.к. 4101, ул. Александър Стамболийски №43, заседателна зала, ет. 3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства по чл.55 от ЗОП. За удостоверяване на липсата на основания за отстраняване участниците следва да попълнят ЕЕДОП. ІІ. Други основания за отстраняване от участие. Съгласно чл.107 от ЗОП освен на основанията по чл. 54 и 55, възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал.3-5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица. ІІІ.Основания за отстраняване, свързани с националното законодателство. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по банкова сметка на Община Куклен. б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка; в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.
Към момента на обявяване на настоящата процедура, няма осигурено фиснасиране в пълен размер. На основание чл. 114 ЗОП, след сключване на договора, всяка от страните може да иска прекратяването му без предизвестие след изтичане на тримесечен срок. Мотиви за прилагане на чл/ 178, ал.3 от ЗОП - С Решение № 1291/15.11.2018г., КЗК е отменила като незаконосъобразно Решение № 563 от 20.08.2018 г. на Кмета на Община Куклен за откриване на „открита процедура“ за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа в Община Куклен за зимния период 2018-2019г., 2019-2020г. и 2020-2021г. по обособени позиции”. Необходимо е да бъде проведена нова процедура. но с оглед обстоятелството, че зимния сезон е настъпил, при спазване на сроковете по чл. 178, ал.2 от ЗОП ще се удължи значително прогнозния срок за приклчване на поръчката и сключването на договор с изпълнител, Възложителя намира че е приложима разпоредбата за прилагане на съкратените срокове.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпобедбите на чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва