Деловодна информация
00969
ОП-06-5 08/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00969-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Каолиново 000931881
пл. Украйна № 4
Каолиново BG333 9960 България
Румяна Тотева - директор дирекция СА +359 53612210
kaolinovo@abv.bg +359 53612111

Интернет адрес/и

www.kaolinovo.bg.

http://kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=kaolinovo&pp=127
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на водопроводи в населени места на територията на Община Каолиново”
45332200      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Рехабилитация на водопроводи в населени места на територията на Община Каолиново”, с обща дължина 8,01 км., включени в 5 (пет) обособени позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2149986.61      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Подобект: Рехабилитация на част от вътрешна водопроводна мрежа в гр. Каолиново - чрез подмяна на водопровода по ул. "Миньор" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на процедурата касае дейности на територията на община Каолиново, град Каолиново.

В проектното решение се предвижда да се подмени водопроводът по улица „Миньор“. Подмяната ще започне от кръстовището на ул.“Д.Благоев“ и ул.“Миньор“ (ОК 21), където ще се осъществи връзка със съществуващ водопровод 080 азбестоциментова тръба. Проектното решение предвижда поставяне на спирателен кран при осъществяване на всяка връзка между ново и старо трасе. Трасето на Клон 1 завършва с осъществяване на връзка със съществуващ водопровод 080 азбестоциментова тръба зад сградат на Общинска администрация. По трасето на водопроводният клон ще бъдат извършени още две връзки със съществуващи клонове за свързване на реконструираният участък към съществуващата мрежа. По трасето на реконструирания участък ще се изградят 3 пожарни хидранта 70/80 . Общата дължина на трасето е 265,00 ш от тръби PEHD DN90 PN10.
Новият водопровод ще се изпълни от страната на съществуващия водопровод, като се полага с минимално покритие над тръбата от 1,5m до кота терен. Предвидено е връзките със съществуващите водопроводи да се изнесат извън кръстовищата с цел ненарушаването им при бъдеща подмяна.
Критериите по-долу
 
ДА Наличието на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
79740.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ИД № 27/07/2/0/00399/04.07.2018 г.по Подмярка 7.2. от Мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г.

II.2) Описание 1

Подобект: Рехабилитация на част от вътрешна водопроводна мрежа в с. Долина чрез подмяна на водопровод по ул. "Васил Коларов" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на процедурата касае дейности на територията на община Каолиново, село Долина.

В проектното решение се предвижда да се подмени водопроводът по улица „Васил коларов“. Клон 1 – подмяна на съществуващ водопровод ще започне от кръстовището №33, където ще се осъществи връзка със съществуващ СК 80 водопровод. Трасето на водопровода ще премине под дере в кожух от стоманена тръба ф 200. ЗА преминаването под дерето е приложен детайл №10. Трасето на Клон 1 завършва при осовото кръстовищв № 57, където ще има връзка със съществуващи водопроводи Ф80 етернит. По трасето на реконструирания уастък се предвиждат 4 пожарни хидранти 70/80. Общата дължина на трасето е 570,00м. от тръби PEHD DN90 PN10.
Проектното решение предвижда поставяне на спирателен кран при осъществяване на връзките между новото и старото трасе. Новите водопроводи ще се изпълнят от страната на съществуващия водопровод, като се полага с минимално покритие над тръбата от 1,70 м. Предвидено е връзките със съществуващите водопроводи да се изнесат извън кръстовищата с цел ненарушаването им при бъдеща подмяна.
Критериите по-долу
 
ДА Наличието на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
262889.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ИД № 27/07/2/0/00399/04.07.2018 г.по Подмярка 7.2. от Мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г.

II.2) Описание 1

Подобект: Рехабилитация на част от вътрешна водопроводна мрежа в с.Наум - чрез подмяна на водопровода по ул. "Иван Вазов" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на процедурата касае дейности на територията на община Каолиново, село Наум.

В проектното решение се предвижда да се подмени водопроводът по улица "Иван Вазов". Подмяната ще започне от кръстовище, където се осъществява връзка със съществуващ водопровод Ф80 азбестоциментова тръба. Проектното решение предвижад поставяне на спирателен кран при осъществяване на всяка връзка между новото и старото трасе. Трасето на Клон 1 завършва при кръстовище, ъдето се ще се осъществи връзка със съществъуващ водопровод Ф60 азбестоциментова тръба. По трасет на водопроводния клон ще бъдат извършени още три връзки в кръстовища за осъществяване на връзка със съществуващата мрежа. По трасето на реконструирания участък ще се изградят 2 пожарни хидранти 70/80. Общата дължина на трасето е 255,03 м. от тръби PEHD DN90 PN10.
Новият водопровод ще се изпълни от страната на съществуващия водопровод, като се полага с минимално покритие над тръбата от 1,50 м. Предвидено е връзките със съществуващите водопроводи да се изнесат извън кръстовищата с цел ненарушаването им при бъдеща подмяна.
Критериите по-долу
 
ДА Наличието на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
99390.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ИД № 27/07/2/0/00399/04.07.2018 г.по Подмярка 7.2. от Мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г.

II.2) Описание 1

Подобект: Рехабилитация на част от вътрешна водопроводна мрежа в с.Сини вир чрез подмяна на водопроводи по ул.''Ивайло'', ул.''Пирин'' и ул.''Батак'' 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на процедурата касае дейности на територията на община Каолиново, село Сини вир.

В проектното решение се предвижда да се подмени водопроводът по улици:
-Ул. „Батак“
Клон 1 - Подмяната ще започне от осовото кръстовище № 97, където ще се осъществи връзка със съществуващ водопровод Ф125 азбестоциментова тръба. В кръстовището е разположена съществуваща шахта, в която се осъществява връзка между главните разпределителни клонове за селото. Проектното решение предвижад поставяне на спирателен кран при осъществяване на връзката между новото и старото трасе. Трасето на Клон 1 завършва при осово кръстовище № 9. По трасето на реконструирания участък ще се ще се изградят 2 пожарни хидранти 70/80. Общата дължина на трасето е 130,00 м. от тръби PEHD DN90 PN10.
-Ул. „Ивайло“
Клон 2 - Подмяната ще започне от осовото кръстовище № 54, където ще се осъществи връзка с един от главните съществуващи водопроводни клонове - Ф125 азбестоциментова тръба в съществуваща шахта. От тази точка началото си ще започне и Клон 3. Проектното решение предвижад поставяне на спирателен кран при осъществяване на връзките между новото и старото трасе, които са три на брой – при ОК64 и ОК 43 и в началото на клона в съществуващата шахта. Трасето на Клон 2 започва от центъра на село Сии вир и ще осигури захранването с питейна вода на прилежащите по трасето му имоти, както и на северно разположения кв. Омарчево. За отчитане на водните количества, използвани в кв. Омарччево, проектното решение предвижда изграждане на водомерна шахта (ОК 37), за която са приложени детайли № 9 и 10. По трасето между с.Сини вир и кв. Омарчево, Клон 2 ще премине под водоскоци с неголяма дълбочина, което ще позволи безпрепятствено преминаването на водопровода под тяхното дъно. Трасето на Клон 2завършва при сово кръстовище № 43 кв. Омарчево. По трасето на реконструирания участък ще се изградят 10 пожарни хидранти 70/80 и 3 автоматични въздушника DN80. Общата дължина на трасето е 1 940,00 м., от които 784,03 м/. с тръби PEHD DN110 PN10 и 1 155,97 с тръби PEHD DN90 PN10.
-Ул. „Пирин“
Клон 3 - Подмяната ще започне от осовото кръстовище № 54, където ще се осъществи връзка с един от главните съществуващи водопроводни клонове - Ф125 азбестоциментова тръба в съществуваща шахта. От тази точка началото си ще започне и Клон 2. Проектното решение предвижад поставяне на спирателен кран при осъществяване на връзките между новото и старото трасе, които са две на брой – при ОК31 и в началото на клона в съществуващата шахта. По трасето на Клон 3 ще се осъществи преминаване под дере между В19 и В20, за което е приложен детайл № 8. Кота дъно дере е по-ниско разположеният проектен водопровод не позволява изграждане на надземен ПХ в най-ниската точка на преминаването. Трасето на Клон 3 завършва при осово кръстовище № 31. По трасето на реконструирания участък ще се изградят 6 пожарни хидранти 70/80. Общата дължина на трасето е 500,00 м. от тръби PEHD DN110 PN10.
Новите водопроводи ще се изпълнят от страната на съществуващия водопровод, като се полагат с минимално покритие над тръбата от 1,50 м. до кота терен. Предвидено е връзките със съществуващите водопроводи да се изнесат извън кръстовищата с цел ненарушаването им при бъдеща подмяна.
Критериите по-долу
 
ДА Наличието на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1225001.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ИД № 27/07/2/0/00399/04.07.2018 г.по Подмярка 7.2. от Мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г.

II.2) Описание 1

Подобект: Рехабилитация на част от вътрешна водопроводна мрежа в с.Климент - чрез подмяна на водопровод по ул.''Мир'' - продължава в II.2.14 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на процедурата касае дейности на територията на община Каолиново, село Климент.

Настоящият проект е разработен на основание на Техническо задание от Община Каолиново. Целта на проекта е да предложи проектно решение за подмяна на водопроводната мрежа по ул.''Мир'' и ул. „Свобода”, ул. „В.Левски”, ул „.Херсон”, ул. „Хаджи Димитър” и ул. „Орхидея” в село Климент. Подмяната на водопроводните тръби ще доведе до намаляване на загубите във водопроводната мрежа. Ще намалеят и авариите по мрежата, с което ще се осигури непрекъснато и надеждно водоподаване и задоволяване на населението с вода за питейно- битови нужди.За обекта има издадено Разрешение за строеж № 23 от 30.09.2016 г., от Главния архитект на община Каолиново, въз основа на одобрен технически инвестиционен проект по части: Част „Водоснабдяване“, Част „План за безопасност и здраве”, Част „Пожарна безопасност”, Част „План за управление на строителните отпадъци”, Част „Геодезия – трасирочъчен план“, Част „Пътна”, Част „ВОБД” . Същите са неразделна част от настоящата документация. Предложенията в офертите следва да са съобразени с одобрената проектна документация.Проектът предвижда рехабилитация на водопроводи по ул.''Мир'' и ул. „Свобода”, ул. „В.Левски”, ул „.Херсон”, ул. „Хаджи Димитър” и ул. „Орхидея” в село Климент с дължина 3 764,85 м. и възстановяване на пътната настилка.
Критериите по-долу
 
ДА Наличието на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
482965.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
185

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ИД № 27/07/2/0/00399/04.07.2018 г.по Подмярка 7.2. от Мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г.

Продължава от II.2.1. - и Подобект:Рехабилитация на част от вътрешна водопроводна мрежа в с.Климент чрез подмяна на водопровод по ул. „Свобода”, ул. „В.Левски”, ул „.Херсон”, ул. „Хаджи Димитър” и ул. „Орхидея”.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерии за подбор:Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване: Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - Четвърта група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, ІІІ -та категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква "б" - елементи на водоснабдителните и канализационните мрежи, хидротехнически и хидромелиоративни мрежи, съоръжения и инсталации, които не попадат в първа и втора категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка. Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерии за подбор: Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Минимално изискване: Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи III-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.3, буква „б” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, най-много за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качество.
4. Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.
Удостоверяване:
По т. 1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец №2 с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
По т. 2 участникът попълва поле 9) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване под формата на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, както и това дали същите са собствени или наети.
По т.3. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на качество или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
По т.4. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на околна среда или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи:
По т. 1. – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка (обособената позиция), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т. 2. – Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
По т. 3 и т.4 - Копие на сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки за чуждестранните лица.
Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка. Забележка: Под „сходно” строителство с предмета и обема на обществената поръчка следва да се разбира строителни дейности, свързани с реконструкция и/или ремонт на клон/ове на водоснабдителната и/или канализационната мрежа: За ОП 1 - с обща дължина на изпълнения/те клон/ове минимум 330 метра; За ОП 2 с обща дължина на изпълнения/те клон/ове минимум 761 метра; За ОП 3 с обща дължина на изпълнения/те клон/ове минимум 310 метра; За ОП 4 с обща дължина на изпълнения/те клон/ове минимум 2 862 метра; За ОП 5 с обща дължина на изпълнения/те клон/ове минимум 3 764 метра. Забележка: В случай че, оферта се подава за повече от една обособена позиция, горното изискване се прилага сумарно. Така например, ако участник подава оферта за две обособени позиции, същият следва да докаже изпълнение на минимум сбора от обемите, определени от възложителя за сходни, на двете позиции. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с това изискване се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: Комбинирани багери, снабдени с хидрочук - 2 бр.;Еднокошов багер - 1 бр.;Бетоновоз - 1 бр.;Бетонпомна - 1 бр.;Иглени вибратори - 2 бр.;Самосвали - 4 бр.;Челен товарач - 1 бр.;Компресори - подвижни - 2 бр.;Къртачи - пневматични - 2 бр.;Апарати за челно заваряване на PEHD до ф110 - 2 бр.;Ел. агрегати - 2 бр.;Валяци пневматични - 2 бр.;Двубандажен валяк - 1 бр.;Водни помпи - 2 бр.;Фугорезачки - 2 бр.;Ръчна трамбовка - 1 бр.Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!Забележка: В случай че, оферта се подава за няколко обособени позиции, горното изискване не се прилага сумарно. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с това изискване се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качество EN ISO 9001:2008/ EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент. Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!! Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за прилагане на система за управление на качество EN ISO 9001:2008/ EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2004/ EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент.Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!! Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за прилагане на система за управление на околната среда EN ISO 14001:2004/ EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания от т.1 до т.4 вкл. съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка по всяка обособена позиция е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
- Парична сума, преведена по сметка на Община Каолиново: БАНКА – „Търговска банка Д” АД; БАНКОВ КОД (BIC): DEMIBGSF; БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG92DEMI92403300055108.
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/02/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Административната сграда на община Каолиново, гр. Каолиново, пл. "Украйна" № 4, Ритуална зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възлож. към личното състояние на участниците е съгласно т. 3. от указанията „Изисквания към участниците“
2. Възложителят отстранява от участие в процедура:
2.1. участник, за когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2 (строителство), 3, 4, 5 от ЗОП;
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2.2. уч-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;
2.3. уч-к, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предв. обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на меж. екологично, соц. и труд. право, които са изброени в прил. № 10 от ЗОП;
2.4. уч-к, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1
или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. уч-ци, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил док. с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на осн. за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предост. изискваща се информация, свързана с удост. липсата на основания за отстраняване или изпълн. на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфл. на интереси, който не може да бъде отстранен.
2.8. За когото е установено наличие на основ. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.9. За когото е установено наличие на основ. по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Участниците декларират липсата на обстоятелствата по чл. 54 и 55 от ЗОП, чл. 3, ал 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ в част ІІІ, раздели А, Б, В и Г на ЕЕДОП.
3. При изготвяне на офертата участникът следва да декларира, че са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила, които са в сила в РБ са посочени в указанията към докум. за участие.
4. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
Когато участникът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от ТЛ задължения. ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
5. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съотв. с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормат. или администр. акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно изискванията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва