Деловодна информация
00104Община Мадан
ОП-1 07/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00104-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мадан 000614984
ул.Обединение №14
Мадан BG424 4900 България
юрисконсулт - експерт ОП +359 30898220
madanoba@gmail.com +359 30898277

Интернет адрес/и

www.madan.bg

http://www.madan.bg/section-55-obschestveni_porychki_pr.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.madan.bg/currentNews-3549-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на градска градина с кътове за отдих, площи с декоративно озеленяване и паркинг към МБАЛ „Проф. д-р Константин Чилов“ гр. Мадан“
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка включва изграждане на градска градина с кътове за отдих, площи с декоративно озеленяване и паркинг към МБАЛ „Проф. д-р Константин Чилов“ гр. Мадан. С изпълнението на поръчката, ще се подобри жизнената среда, ще се осигури съвременно ниво на обществено обслужване, обитаване, възможности за рекреация, ще се облекчи трайно проблема с паркирането на МПС-та в града, с който хората се сблъскват ежедневно. Предвижда се изграждане на подходяща околна среда, растителност и озеленяване, съобразени с пешеходните потоци и автомобилния транспорт. Реконструира се алейна мрежа и настилка, като се предвижда подмяната на парковото обзавеждане. Предвидени са две зони за отдих и разходка, даващи възможност за сядане и отдих в зелена и природно съобразна среда, осигуряване на осветителните стълбове и допълването с ново осветление на новия паркинг и на градска градина с кътове за отдих към МБАЛ „Проф.д-р Константин Чилов” гр. Мадан.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1813000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Община Мадан

Предметът на настоящата обществена поръчка включва изграждане на градска градина с кътове за отдих, площи с декоративно озеленяване и паркинг към МБАЛ „Проф. д-р Константин Чилов“ гр. Мадан. С изпълнението на поръчката, ще се подобри жизнената среда, ще се осигури съвременно ниво на обществено обслужване, обитаване, възможности за рекреация, ще се облекчи трайно проблема с паркирането на МПС-та в града, с който хората се сблъскват ежедневно. Предвижда се изграждане на подходяща околна среда, растителност и озеленяване, съобразени с пешеходните потоци и автомобилния транспорт. Реконструира се алейна мрежа и настилка, като се предвижда подмяната на парковото обзавеждане. Предвидени са две зони за отдих и разходка, даващи възможност за сядане и отдих в зелена и природно съобразна среда, осигуряване на осветителните стълбове и допълването с ново осветление на новия паркинг и на градска градина с кътове за отдих към МБАЛ „Проф.д-р Константин Чилов” гр. Мадан.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация, както и в приложените Количествено-стойностна сметка на дейностите – образец № 4.1. и инвестиционен проект. Работите следва да бъдат извършени въз основа на същите.
Критериите по-долу
 
ДА ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1813000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка се явява и максимална (пределна) цена на договора и не следва да бъде надвишавана.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Четвърта група (строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда), четвърта или по-висока категория или да притежават еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която са установени, за участниците – чуждестранни лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 5).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участниците следва да са реализирали през последните три приключени финансови години (2016, 2017 и 2018 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 3 600 000 (три милиона и шестстотин хиляди) лева. За оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката се приема сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от строителни дейности.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документ по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП – годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
2. Участниците следва да са реализирали през последните три приключени финансови години (2016, 2017 и 2018 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 3 600 000 (три милиона и шестстотин хиляди) лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. * За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителни дейности, свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция и/или ремонт на паркове, и/или градини, и/или озеленени площи.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: 2.1. Технически ръководител: - да отговаря на изискванията по чл. 163а, ал. 4, изр. 1 от Закона за устройство на територията, а именно да е строителен инженер, архитект или строителен техник; - да притежава минимум 5 (пет) години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция.; 2.2. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за ЗБУТ, който да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ“ или еквивалентна и минимален опит 5 (пет) години в реализацията на инвестиционни проекти в областта на строителството.; 2.3. Специалист по контрол на качеството, който да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ и минимален опит 5 (пет) години в реализацията на инвестиционни проекти в областта на строителството.
3. Участниците в процедурата следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от: 1) Булдозер-1 бр.;2)Багер-1 бр.;3)Пробивно оборудване за изпълнение на пилоти (Ф=120см и дължина 9,0м)-1 бр.;4) Автосамосвал-1 бр.;5)Бордови автомобил-1 бр.;6) Кран (min40т.)-1 бр.;7) Бетон помпа-1 бр.;8)Бетоновоз-1 бр.;9) Валяк-земни работи-1 бр.;10)Автогудронатор-1 бр.;11)Асфалтополагаща машина /Укладатор/-1 бр.;12) Бандажен валяк-асфалтови работи -1бр.;13)Пневматичен валяк асфалтови работи-1 бр.;14) Хидравличен къртач-1 бр.;15) Водоноска-1 бр.
4. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват строителство.
5. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват строителство.


1. При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 1 се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т.1а).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. При подаване на оферта, съответствието с изискванията по т.2 . се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
ЗАБЕЛЕЖКА: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности.
3. При подаване на оферта, съответствието с изискванията по т. 3. се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 9).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. В случай на обединение, изискването по т. 4 се отнася за члена/членовете, който/които ще извършва/т дейностите по строителство.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 4. се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне Заверено копие или оригинал на сертификат за EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват строителство.
5. В случай на обединение изискването по т. 5 се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.5. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне Заверено копие или оригинал на сертификат за EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице основанията за отстраняване, които са посочени в документацията.
2.За сключване на договор за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от общата цена на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от посочените в ЗОП форми.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора,в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество,в допустимите отклонения и норми,в договорените срокове,с използване на качествени материали и изделия,при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя,при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници,специалисти и участници в проекта и на всички хора в района на обекта.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Офертите ще бъдат отворени и оповестени в Административната сграда на Община Мадан, ул. Обединение № 14, Заседателна зала - 310, на горепосочената дата и час.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

- Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато за него са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1 от ЗОП. Основанията за отстраняване се прилагат съобразно чл. 57 от ЗОП.
Доказването липсата на основанията за отстраняване се извършва по реда на чл. 58 от ЗОП. Участник, за когото са налице основанията за отстраняване, посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
- Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от същия закон.
- Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
- Освен на посочените по-горе основания, възложителят отстранява от процедурата:
а) участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията;
б) участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;
в) участници, които са свързани лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва