Деловодна информация
00479
2 03/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00479-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Балчик 000852544
пл. 21ви септември №6
Балчик BG332 9600 България
Димитър Димитров +359 895554021
m.dimitrov@balchik.bg +359 57974117

Интернет адрес/и

www.balchik.bg

http://46.252.49.4:8081/index.php/pk


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.252.49.4:8081/index.php/pk
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително – монтажни работи за възстановяване и подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло с цел осигуряване условия за безопасност на
45233142      
Строителство

В техническият проект за всяка от обособените позиции са включени следните видове дейности:
- възстановяване на пътната настилка;
- възстановяване на пътните банкети;
- възстановяване на пътното тяло в зоните с деформации;
- възстановяване на малки и големи съоръжения;
- възстановяване на отводняването на настилката;
- възстановяване на отводняването на пътното тяло;
- възстановяване на принадлежностите на пътя;
- възстановяване на бордюрите в населените места;
- възстановяване на тротоарите в населените места;
- възстановяване на вертикалната пътна сигнализация;
- възстановяване на хоризонталната пътна маркировка
Строежът по обособените позиции е трета /III -та/ категория, съгласно чл. 137 ал.1, т.3 от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4540251.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от уличната мрежа на град Балчик“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Балчик, общ. Балчик

Рехабилитация на съществуващата асфалтова настилка в обектите, предмет на интервенция, възстановяване на елементите на пътните платна, ремонтиране настилката на прилежащите улични тротоари, възстановяване отводняването на уличните платна и пътните принадлежности.
Разглежданите в проекта улични участъци са от второстепенната улична мрежа на град Балчик.
Съгласно чл. 137 (1) т.3. от ЗУТ и чл. 7 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, във връзка с Чл. 6(1) т.2 строежът е Трета категория – реконструкция и основен ремонт на улици от първостепенната улична мрежа - улици III и IV /улица „Черно Море” е IV клас/ и съоръженията към тях.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала за изпълнение на поръчката    40
Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1223488.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Подобряване на връзката на третични възли Мангалия и Балчик до TEN-T инфраструктура“.

програма INTERREG VA

II.2) Описание 1

Рехабилитация на общински път DOB 3160 с дължина от 1 913 м“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Балчик, общ. Балчик

Възстановяване на пътната настилка след отстраняването, чрез фрезоване на дълбочина до 5 см и полагането на два нови асфалтобетонови пласта със средна обща дебелина в уплътнено състояние 9 см, които гарантирано ще подобрят експлоатационните качества на пътната настилка. След фрезоването е предвидено да се извърши ремонт на части от настилката, за които са констатирани по-дълбоки повреди и разрушения. Ремонтът и възстановяването на пътната настилка включват извършването на следните работи:
- студено фрезоване за отстраняване на част от съществуващата асфалтова настилка по цялата ширина на пътното платно със средна дълбочина 5 см;
- да се следи фрезоването на съществуващата настилка да осигури възможност за полагане на изравнителен пласт от порьозен асфалтобетон до нивото на съществуващите водещи ивици.
- почистване на повърхността на пътната основа;
- извършване на ремонт на констатирани места с повреди;
- обработване на повърхността с битум –битумен разлив за връзка;
- полагане на изравнителен пласт от порьозен асфалтобетон със средна дебелина 5 см;
- изпълнение на втори битумен разлив;
- полагане на пласт от плътен асфалтобетон Тип „А” с дебелина 4 см по цялата ширина на настилката, в това число и върху водещите ивици;
- Стабилизиране на пътните банкети с фрезован асфалтобетон и кариерни отпадъци /стерили/.
възстановяване на необлицованите окопи по цялата дължина на разглеждания участък.
- монтиране на нови пътни знаци II-ри типоразмер от І и ІІ група съгласно БДС 1517:2006.
- монтирането на предпазни стоманени огради СПО N2W4 при водостоците.
- подмяната на съществуващите СПО с нови от типа N2W4.
Съгласно чл. 137 (1) т.3 от ЗУТ и чл. 7 във връзка с чл. 6(1) т.1от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, строежът е Трета категория – реконструкция и основен ремонт на общински пътища и съоръженията към тях.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала за изпълнение на поръчката    40
Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
953738.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Подобряване на връзката на третични възли Мангалия и Балчик до TEN-T инфраструктура“.

програма INTERREG VA

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на общински път DOB 1149 с дължина от 5 520м” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Балчик, общ. Балчик

Възстановяване на пътната настилка след отстраняването, чрез фрезоване на дълбочина до 5 см и полагането на два нови асфалтобетонови пласта със средна обща дебелина в уплътнено състояние 9 см, които гарантирано ще подобрят експлоатационните качества на пътната настилка. След фрезоването е предвидено да се извърши ремонт на части от настилката, за които са констатирани по-дълбоки повреди и разрушения. Ремонтът и възстановяването на пътната настилка включват извършването на следните работи:
- студено фрезоване за отстраняване на част от съществуващата асфалтова настилка по цялата ширина на пътното платно със средна дълбочина 5 см;
- да се следи фрезоването на съществуващата настилка да осигури възможност за полагане на изравнителен пласт от порьозен асфалтобетон до нивото на съществуващите водещи ивици.
- почистване на повърхността на пътната основа;
- извършване на ремонт на констатирани места с повреди;
- обработване на повърхността с битум –битумен разлив за връзка;
- полагане на изравнителен пласт от порьозен асфалтобетон със средна дебелина 5 см;
- изпълнение на втори битумен разлив;
- полагане на пласт от плътен асфалтобетон Тип „А” с дебелина 4 см по цялата ширина на настилката, в това число и върху водещите ивици;
- Стабилизиране на пътните банкети с фрезован асфалтобетон и кариерни отпадъци /стерили/.
възстановяване на необлицованите окопи по цялата дължина на разглеждания участък.
- монтиране на нови пътни знаци II-ри типоразмер от І и ІІ група съгласно БДС 1517:2006.
- монтирането на предпазни стоманени огради СПО N2W4 при водостоците.
- подмяната на съществуващите СПО с нови от типа N2W4.
Съгласно чл. 137 (1) т.3 от ЗУТ и чл. 7 във връзка с чл. 6(1) т.1от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, строежът е Трета категория – реконструкция и основен ремонт на общински пътища и съоръженията към тях.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала за изпълнение на поръчката    40
Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2363025.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Подобряване на връзката на третични възли Мангалия и Балчик до TEN-T инфраструктура“.

програма INTERREG VA
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката- (обекта е трета категория съгл. чл. 137, ал.1, т.3 от ЗУТ и чл. 7 във връзка с чл. 6(1) т.2 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категорията строеж – трета /III-та/ категория, съгл. чл. 137, ал.1, т.3 от ЗУТ и чл. 7 във връзка с чл. 6(1) т.2 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
По т.1. Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва успешно да е изпълнил строителство на поне 1 /един/ строителен обект, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: ремонт, реконструкция или изграждане на пътища и/или улици.
2. Участникът следва да има на разположение екип за изпълнението на предмета на обособената позиция на поръчката /отнася се за всички обособени позиции/, при посочени по-долу минимални изисквания.
3.Участникът следва да има на разположение оборудване за изпълнение на обществената поръчка – строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на предмета на обособената позиция на обществената поръчка, при посочени по-долу минимални изисквания.
4.Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001 - Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
За доказване на критериите за подбор участникът попълва съответните полета от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител удостоверяване на декларираните обстоятелства, по реда указан в чл.64 от ЗОП.


По критерий 1 - поне 1 обект, през последните 5 години;
По критерий 2:
1) Ръководител на обект – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или аналогична /еквивалентна/ специалност (включително и в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: минимум в 1 (един) обект, като ръководител на обект по време на строителството на строежи в областта на пътната инфраструктура, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и документ за въвеждане на обекта в експлоатация или еквивалентни документи – в случай, че дейностите са изпълнени в чужбина.
2)Технически ръководител: да притежава висше образование с квалификация "строителен инженер" или "архитект" или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентни. Професионален опит: в изпълнение на минимум в 1 (един) обект, като технически ръководител на обект по време на строителството на строежи в областта на пътната инфраструктура, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и документ за въвеждане на обекта в експлоатация или еквивалентни документи – в случай, че дейностите са изпълнени в чужбина.
3) Помощник - технически ръководител ”Геодезист”; - да притежава висше образование с квалификация специалност „Геодезия” или специалност, въз основа, на която се придобива квалификация в областта на геодезията или еквивалентни; професионален опит: Професионален опит в изпълнение на минимум в 1 (един) обект, като експерт "Геодезист" или еквивалентно наименование и/или функция по време на строителството на строежи в областта на пътната инфраструктура, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и документ за въвеждане на обекта в експлоатация или еквивалентни документи – в случай, че дейностите са изпълнени в чужбина.
4) Специалист по контрол на качеството/отговорник по качеството: да притежава валидно Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
5) Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: да притежава валидно удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ. Професионална област (квалификация): инженер или професионална квалификация строителен техник или еквивалентно. Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт. В случай, че участникът кандидатства за повече от една обособена позиция, същият има право да предложи един и същ екип от експерти за всяка от позициите, за които кандидатства.
По критерий 3:
• Земекопна техника – 1 брой.
• Водоноска с оросяващо устройство – 1 брой
• Машина за студено фрезоване – 1 брой
• Асфалтополагаща машина – 1 брой
• Валяк пневматичен – 1 брой
• Валяк бандажен вибрационен минимум 8 тона – 1 брой
• Товарачна техника – 1 брой
• Самосвали – 2 броя.
• Автогудронатор – 1 брой
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора, в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество, в допустимите отклонения и норми, в договорените срокове, с използване на качествени материали и изделия, при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя и на Строителния надзор, и при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници, специалисти и участници в проекта, и на всички хора в района на обекта, в т.ч. и при спазване на екологичните мерки към договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/01/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Балчик, пл. 21ви септември №6, заседателна зала, ет.1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, в размер 3% (три на сто) от стойността на обществената поръчка/договора, по съответната обособена позиция, без вкл. ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 30 дни, след крайния срок на договора;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 30 календарни дни, след крайния срок на договора;
Гаранцията под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В сроковете и по реда на чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва