Деловодна информация
00021
2218 21/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
21/12/2018 (дд/мм/гггг)
00021-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителна агенция Морска администрация 121797867
ул. Дякон Игнатий № 9
София BG411 1000 България
Веселина Мутафчийска - главен юрисконсулт в дирекция АПФСО +359 070010145
veselina.mutafchiyska@marad.bg +359 070010145

Интернет адрес/и

http://www.marad.bg/index.php

http://www.marad.bg/page.php?category=145


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.marad.bg/page.php?category=139
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Безопасност на корабоплаването, регулаторни и контролни функции в областта на пристанищата

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Надграждане функционалностите на Единната централизирана информационна система на Изпълнителна агенция „Морска администрация“
72212000      
Услуги

Необходимостта от създаване на нови функционални възможности и изменение на съществуващите такива е породена от влезлите в сила изменения на нормативната уредба, с които се създават нови функционални задължения за ИАМА, изпълнението на решения на Министерския съвет за намаляване на административната тежест, привеждане на новите функционалности в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 (EU General Data Protection Regulation - GDPR).Едновременно с това изпълнението на поръчката има за цел подобряване на функционалностите на внедрените модули, обслужващи работните процеси, като се отразят натрупаните знания, опит и предложения в резултат на повече от тригодишен период на използване на ЕЦИС.Очакваният резултат след изпълнение на поръчката е разработване на функционалност в ЕЦИС, предоставяща възможност за миграция на генерирани документи с цел достъпност на документите при електронна проверка на автентичността им; интеграция на система за електронно връчване на електронни документи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
226000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG331
BG341
BG323
BG312

Територията на Република България - градове - София, Варна, Бургас, Русе и Лом

Очакваните резултати от изпълнението на настоящата поръчка са:
•Изпълнение на стратегическите европейски и национални приоритети за предоставяне на качествени, ефективни и леснодостъпни услуги;
•Пълно внедряване на управление с електронни средства и в електронна форма на административни процеси и обслужване, позволяващи еднократно въвеждане на информация и нейната многократна правомерна употреба за вътрешно и външно електронно административно взаимодействие и обслужване;
•Допълнително оптимизиране на административните процеси, така че администрацията да предоставя максимално ефективно обслужване с минимално участие на неадминистративни ресурси (заявители, получатели, време, технически/финансови и други средства);
•Намаляване на човешките грешки при обработка на данни;
•Развити нови функционалности на ЕЦИС;
•Следгаранционна поддръжка на приложния софтуер на ЕЦИС.
• Създаване чрез ЕЦИС на изходни документи, специфицирани в техническото задание;
•Мигрирани документи с генерирани метаданни;
•Интеграция със система за електронно връчване;
•Интеграция със система за електронна автентикация;
•Интеграция със системата за електронно плащане.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
226000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/10/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Периодът на изпълнение е 6 / шест / месеца, но не по късно от 31.10.2019 г.
Участниците трябва да изготвят подробен график, в който следва да се конкретизират сроковете за изпълнение на всяка дейност и поддейност от настоящата поръчка. Графикът за изпълнение трябва да бъде съобразен с продължителността на дейността и не може да надвишава 6 / шест / месеца от дата на сключване на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване по отношение на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да са изпълнили дейност/услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата. Услуги (дейности) в процес на изпълнение не се приемат.
Под дейности, сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира: дейност по разработка, и/или надграждане, и/или внедряване на допълнителни функционалности и/или поддръжка на минимум една информационна система, свързана с предоставяне на електронни административни услуги.
2. Участниците следва да разполагат с въведена система за управление сигурността на информацията съгласно стандарт EN ISO/IEC 27001:ХХХХ (или еквивалентен) с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката (предоставяне на ИТ услуги).
3. Участниците следва да разполагат с внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:ХХХХ (или еквивалентен,) с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката (предоставяне на ИТ услуги);


1.Участниците следва да са изпълнили дейност/услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката,за последните три години от датата на подаване на офертата.Участниците доказват съответствието си с критерия за подбор, като описват в еЕЕДОП списък на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени от тях, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датата, вида и получателите на услугите.
Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: „Технически и професионални способности” от еЕЕДОП, като при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП следва да се представи списък на услугите/дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга/дейност.
Основните участници не могат да доказват изпълнени дейности по тази точка, представяйки доказателства за изпълнени дейности на своите подизпълнители, тоест последните нямат функция на самостоятелен участник, а само подпомагат основния участник.
2. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква Г от еЕЕДОП, като при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП следва да се представи копие на валиден акредитиран сертификат/документ за сертификация по стандарт EN ISO/IEC 27001:ХХХХ (или еквивалентен), с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката (предоставяне на ИТ услуги) или еквивалентен сертификат. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
3. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква Г еЕЕДОП, като при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП следва да се представи копие на валиден акредитиран сертификат/документ за сертификация по стандарт EN ISO/IEC 9001:ХХХХ (или еквивалентен), с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката (предоставяне на ИТ услуги) или еквивалентен сертификат. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Гр. София, ул. "Дякон Игнатий" № 9, ет. 8, заседателна зала.

На публичните заседания, на които ще се отворят офертите за участие и ще се оповестят ценовите предложения, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Съгласно чл. 70 от ППЗОП, когато определеният за Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора следва да представи на Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ, или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в
която обединението е установено.Възложителя отстранява от участие участник, за когото са налице условията по чл.54, ал.1 от ЗОП, условията по
чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.З, т .8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и обстоятелство по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Възложителят отстранява от участие в процедурата и:Участници, които са свързани лица по смисъла на т. 45 от § 2 ДР на ЗОП;Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за Обществената поръчка или в документацията;Участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;Участник, който е представил оферта със срок на валидност по-кратък от 4 (четири) месеца или след покана от Възложителя и в определения в нея срок не е удължил срока на валидност на офертата си;Участник, чието ценово предложение надвишава определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;Участник, който не е представил в срок информация и документи съгласно реда по чл. 54, ал. 8-10 от ППЗОП при установена липса, непълнота или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, или несъответствие с изискванията към личното състояние или критериите за подбор, съответно когато представените от участник документи не отстраняват допуснатата нередовност или не отговарят на предварително обявените условия;Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП (когато се приложи тази процедура) или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП.
Преди сключването на договора за обществена поръчка избраният за изпълнител участник представя документите, посочени в чл. 58 от ЗОП за доказване липсата на основанията за отстраняване, освен когато съответни обстоятелства са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от компетентния орган на възложителя по служебен път.Документите се представят за всеки член на обединението – участник, както и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП. В него се предоставя съответната информация, изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни или публични регистри, в които се съдържа информация за декларираните обстоятелства или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация за тези обстоятелства служебно на Възложителя.Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор, като представя документите, посочени от Възложителя в документацията.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора без включен ДДС.Гаранцията за изпълнение може да се представи под една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя (посочена в документацията); банкова гаранция или застраховка.Участникът сам избира формата на гаранцията, при спазване на условията, обявени от Възложителя в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва