Деловодна информация
00080
2 19/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
19/12/2018 (дд/мм/гггг)
00080-2018-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на здравеопазването 000695317
площад Света Неделя № 5
София BG411 1000 България
Румяна Ставрева +359 29301314
rstavreva@mh.government.bg +359 29301451

Интернет адрес/и

https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/

https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izbor-na-izplniteli-za-dosie-zapis-recepta-napr/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izbor-na-izplniteli-za-dosie-zapis-recepta-napr/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Избор на изпълнители за разработване на информационни системи и подсистеми в изпълнение на 2 (две) дейности, включени в проект "Доизграждане на НЗИС– етап 1 и етап 2"
72200000      
Услуги

"Избор на изпълнители за разработване на информационни системи и подсистеми в изпълнение на 2 (две) дейности, включени в проект "Доизграждане на националната здравна информационна система (НЗИС) – етап 1 и етап 2", включваща две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1. "Избор на изпълнител на Дейност 9 - Изграждане на единно национално Електронно медицинско досие/ Електронен здравен запис"
Обособена позиция № 2. "Избор на изпълнител на Дейност 10 - Изграждане на подсистема за Електронна рецепта и Електронно направление"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1631666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

"Избор на изпълнител на Дейност 9 - Изграждане на единно национално Електронно медицинско досие/ Електронен здравен запис" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Министерство на здравеопазването, площад "Света Неделя" № 5

1. Обхватът на обособената позиция, включва изграждане на подсистема за единно национално Електронно медицинско досие/Електронен здравен запис. Развитие на подсистемата. Дейностите и етапите на тяхното изпълнение са подробно описани в Техническото задание на възложителя за настоящата обособена позиция.
2. Пояснение методика: КО = 0,60 * ТО + 0,40 * ФО, където: КО – Комплексна оценка; ТО – показател „Техническа оценка“ = ТП.1. + ТП.2, макс. ТО = 100 т.; ФО – показател „Финансова оценка“ = 100 * (Цмин/Ц), макс. ФО= 100 т.; 0,60 и 0,40 – коефициенти, отразяващи относителната тежест на показателите в рамките на Комплексната оценка на офертите. Макс. КО = 100.
3. Начин на плащане
3.1. Авансово плащане - 20 % /двадесет на сто/ от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора и след представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане, както и на безусловна и неотменяема гаранция за авансово предоставени средства, покриваща 100% от стойността на средствата.
3.2. Междинно плащане. Възложителят заплаща част от цената по договора в размер на 70 % (седемдесет на сто) от цената на договора в срок до 30 (тридесет) дни след доставка и внедряване на софтуерния продукт и осъществена проверка на функционалността му, без забележки, констатирано с подписването на Приемо-предавателния протокол за внедряване и проверка на функционалността на софтуерния продукт и след проведено обучение на персонала на Възложителя за работа със софтуерния продукт, констатирано с двустранен протокол за проведено обучение.
3.3. Окончателно плащане. Възложителят извършва окончателното плащане в размер на 10 % (десет на сто) от цената на договора в срок до 30 (тридесет) дни след интегриране на софтуерния продукт в съответствие с посоченото в Техническото задание на Възложителя и осъществена проверка на функционалността му, без забележки, констатирано с подписването на Приемо-предавателния протокол за интеграция на софтуерния продукт и осъществена проверка на функционалността му.
3.4. В случай, че преди изтичане на срока на договора, следва да бъде направено окончателно отчитане на проект "Доизграждане на националната здравна информационна система (НЗИС) – етап 1 и етап 2", Възложителят извършва авансово окончателното плащане в срок до 30 (тридесет) дни преди окончателното отчитане на проекта, след представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане, както и на безусловна и неотменяема гаранция, покриваща 100% от стойността на авансово предоставените средства.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка =ТП.1. +ТП.2 = максимален брой точки 100    60 %
Показател ТП. 1."Прилагане на профили „Integreating Healthcare Enteprise“ (IHE)    90 точки
Показател ТП. 2 "Гарантиране на сигурността при обмен на данните"    10 точки
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
831666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
39

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП № BG05SFOP001-1.002-0007 от 21.03.2017 г., проект „Доизграждане на националната здравна информационна система (НЗИС) – етап 1 и етап 2“

1. Посочената прогнозна стойност за тази обособена позиция е максималният разполагаем финансов ресурс за същата. Участници, които предложат по-висока цена от нея, ще бъдат отстранени от процедурата. 2. В раздел II.2.7. е посочен срокът за изпълнение на дейностите включени в обхвата на обособената позиция (15 месеца) и срока за гаранционна поддръжка (24 м.).

II.2) Описание 1

"Избор на изпълнител на Дейност 10 - Изграждане на подсистема за Електронна рецепта и Електронно направление" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Министерство на здравеопазването, площад "Света Неделя" № 5

1.Обхватът на обособената позиция включва изграждане на Подсистема за Електронна рецепта и Електронно направление. Развитие на подсистемата. Дейностите и етапите на тяхното изпълнение са подробно описани в Техническото задание на възложителя за настоящата обособена позиция.
2. Пояснение методика: КО = 0,60 * ТО + 0,40 * ФО, където: КО – Комплексна оценка; ТО – показател „Техническа оценка“ = ТП.1. + ТП.2, макс. ТО = 100 т.; ФО – показател „Финансова оценка“ = 100 * (Цмин/Ц), макс. ФО= 100 т.; 0,60 и 0,40 – коефициенти, отразяващи относителната тежест на показателите в рамките на Комплексната оценка на офертите. Макс. КО = 100.
3. Начин на плащане
3.1. Авансово плащане - 20 % /двадесет на сто/ от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора и след представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане, както и на безусловна и неотменяема гаранция за авансово предоставени средства, покриваща 100% от стойността на средствата.
3.2. Междинно плащане. Възложителят заплаща част от цената по договора в размер на 70 % (седемдесет на сто) от цената на договора в срок до 30 (тридесет) дни след доставка и внедряване на софтуерния продукт и осъществена проверка на функционалността му, без забележки, констатирано с подписването на Приемо-предавателния протокол за внедряване и проверка на функционалността на софтуерния продукт и след проведено обучение на персонала на Възложителя за работа със софтуерния продукт, констатирано с двустранен протокол за проведено обучение.
3.3. Окончателно плащане. Възложителят извършва окончателното плащане в размер на 10 % (десет на сто) от цената на договора в срок до 30 (тридесет) дни след интегриране на софтуерния продукт в съответствие с посоченото в Техническото задание на Възложителя и осъществена проверка на функционалността му, без забележки, констатирано с подписването на Приемо-предавателния протокол за интеграция на софтуерния продукт и осъществена проверка на функционалността му.
3.4. В случай, че преди изтичане на срока на договора, следва да бъде направено окончателно отчитане на проект "Доизграждане на националната здравна информационна система (НЗИС) – етап 1 и етап 2", Възложителят извършва авансово окончателното плащане в срок до 30 (тридесет) дни преди окончателното отчитане на проекта, след представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане, както и на безусловна и неотменяема гаранция, покриваща 100% от стойността на авансово предоставените средства.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка =ТП.1. +ТП.2. = максимален брой точки 100    60 %
Показател ТП. 1."Прилагане на профили „Integreating Healthcare Enteprise“ (IHE)    90 точки
Показател ТП.2 "Гарантиране на сигурността при обмен на данните"    10 точки
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
33

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП № BG05SFOP001-1.002-0007 от 21.03.2017 г., проект „Доизграждане на националната здравна информационна система (НЗИС) – етап 1 и етап 2“

1. Посочената прогнозна стойност за тази обособена позиция е максималният разполагаем финансов ресурс за същата. Участници, които предложат по-висока цена от нея, ще бъдат отстранени от процедурата. 2. В раздел II.2.7. е посочен срокът за изпълнение на дейностите включени в обхвата на обособената позиция (9 месеца) и срокът за гаранционна поддръжка (24 м.).
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изисквания за годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да е изпълнил услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на съответната/ите обособена позиция/обособени позиции, за която/които участва, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.
И за двете обособени позиции за услуги с предмет и обем "сходни" с тези на съответната/ите обособена позиция/обособени позиции, за която/които участва, се считат изпълнена/и услуга/и по разработване и поддръжка и/или надграждане и поддръжка на въведена/и в експлоатация информационна/и система/и в сферата на здравеопазването
• с многослойна архитектура и/или
• с архитектура ориентирана към услуги,
която/които обменя/т данни с други информационни системи.
2. Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участниците да прилагат системи за управление на качеството (да притежават валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството) EN ISO 9001:20хх или еквивалентен с обхват включващ бизнес анализ, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи.


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участниците трябва да са изпълнили най-малко 2 услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на съответната/ите обособена/и позиция/ии, за която/които участва. Съотв. с критерия се декларира с попълване на част IV, буква „В“ от eЕЕДОП, като се попълва описание на изпълнената/ите услуга/и, стойността/тите, период/и и получател/и.
2. Участникът трябва да разполага с персонал от мин. 13 кл. експерта и 2-ма некл. експерта, които да бъдат ангажирани с изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на съответната обособена позиция: КЛ. ЕКСПЕРТИ:
2.1. Р-Л НА ПРОЕКТА 1) Обр. по всички ОП- Прид. обр.-квал. ст-н „магистър“ или по-висока в 1 от сл. обл: „Пр. науки, м-ка и инф-ка“/„Т-ки н-ки“/„Соц., стоп. или правни науки“, съгласно Кл. на обл. на ВО и Проф. напр - Постановление № 125 на МС от 2002 г.(ПМС № 125/2002) или екв. образ. степ, прид. в чужбина, в еквив. области; 2) Доп. кв. по всички ОП-Проф. кв. и наличие на вал. проф. серт. по упр. на проекти; 3) Обща пр. комп. по всички ОП- Мин. 7 г. опит в областта на ИТ, от които мин. 5 г. опит в упр. на проекти при раз-ка и вн-не на информационни системи (ИС); 4) Спец. проф. комп. по всички ОП - Участие като р-л на мин. 2 проекта с предмет сходен с предмета на ОП;
2.2. БИЗНЕС АНАЛИТИК (БА) - 1) Обр. по всички ОП - Прид. обр.-квал. ст-н „магистър“ или по-висока в 1 от сл. обл: „Пр. науки, м-ка и инф-ка“/„Т-ки н-ки“/„Соц., стоп. или правни науки“, съгласно ПМС № 125/2002 или екв. образ. степен, прид. в чужбина, в еквив. области; 2) Доп. кв. по всички ОП-Проф. кв. и наличие на вал. проф. серт. в областта на бизнес анализа; 3) Обща пр. комп. по всички ОП - Мин. 5 г. проф. опит в об-стта на ИТ, мин. 3 г. опит като БА в проекти за разр. на ИС; 4) Спец. проф. комп. по всички ОП - Участие като БА в мин. 1 проект с предмет сходен с предмета на ОП.
2.3 СИСТЕМЕН АРХИТЕКТ (СА) - 1) Обр. по всички ОП - Прид. обр.-квал. ст-н „магистър“ или по-висока в 1 от сл. обл: „Пр. науки, м-ка и инф-ка“/„Т-ки н-ки“, съгласно ПМС № 125/2002 или екв. образ. степен прид. в чужбина, в еквив. области; 2) Обща пр. комп. по всички ОП- Мин. 7 г. опит в областта на ИТ, от които мин. 5 г. опит като СА в проекти за разработка на ИС; 3) Спец. проф. комп. по всички ОП- Участие като СА в мин. 2 проекта с предмет сходен с предмета на ОП.
2.4. ЕКСПЕРТ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА СИГУРНОСТТА (ЕУС) 1) Обр. по всички ОП - Прид. обр.-квал. ст-н „магистър“ или по-висока в 1 от сл. обл: „Пр. науки, м-ка и инф-ка“/„Т-ки н-ки“, съгласно ПМС № 125/2002 или екв. образ. степен прид. в чужбина, в еквив. области; 2) Обща пр. комп. по всички ОП- Мин. 5 г. опит в областта на ИТ, от които мин. 3 г. опит в проекти при раз-ка и вн-не на ИС; 3) Спец. проф. комп. по всички ОП- Участие като ЕУС в мин. 1 проект с предмет сходен с предмета на ОП.
2.5. РЪКОВОДИТЕЛ ПО КАЧЕСТВОТО (РК) 1) Обр. по всички ОП -Прид. обр.-квал. ст-н „магистър“ или по-висока в 1 от сл. обл: „Пр. науки, м-ка и инф-ка“/„Т-ки н-ки“ “/„Соц., стоп. или правни науки“, съгласно ПМС № 125/2002 или екв. образ. степен прид. в чужбина, в еквив. области; 2) Обща пр. комп. по всички ОП- Мин. 5 г. опит в областта на ИТ, от които мин. 3 г. опит като експерт по осигуряване на качеството в проекти при раз-ка и вн-не на ИС; 3) Спец. проф. комп. по всички ОП- Участие като РК в мин. 1 проект с предмет сходен с предмета на ОП.
2.6. РЪКОВОДИТЕЛ НА СОФТУЕРНАТА РАЗРАБОТКА (РСР)1) Обр. по всички ОП - Прид. обр.-квал. ст-н „магистър“ или по-висока в 1 от сл. обл: „Пр. науки, м-ка и инф-ка“/„Т-ки н-ки“, съгласно ПМС № 125/2002 или екв. образ. степен прид. в чужбина, в еквив. области; 2) Обща пр. комп. по всички ОП- Мин. 5 г. опит в областта на ИТ, от които мин. 3 г. опит в упр. на екипи за раз-ка и вн-не на ИС; 3) Спец. проф. комп. по всички ОП- Участие като РСР в мин. 1 проект с предмет сходен с предмета на ОП.
Продължава в Раздел VI.3. Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато за него е налице, някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чл. 101, ал. 11 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ. 2. Гаранцията за изпълнение на договорът е в размер на 5% от стойността на дог. от съотв. ОП, без включен ДДС, като на осн. чл.111, ал. 10 от ЗОП - 1% от нея обезп. дейност. вкл. в обхв. на съотв. ОП (без интеграцията и гаранц. поддр.), 2% от нея обезп. дейност. по интегр. и 2% от нея обезп. дейност. по гаранц. поддр. Гаранц. се пред. в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП и следва да отг. на изиск. на чл. 111 от ЗОП. Услов. за задърж. и освоб. на гаранц за изпъл. са указани в проекта на договор за изпъл.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, пл. Света Неделя № 5, сградата на Министерството на здравеопазването

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел III.1.3. Технически и професионални възможности
2.7. ПРОГРАМИСТ (пр-ст) – 6 БР. 1) Обр. по вс. обособ. поз.: Прид. обр.-квал. ст-н „бакалавър” или по-висока или еквив. обра. степен, прид. в чужбина; 2) Доп. кв. по всички ОП: проф. кв. в областта на ез. за програмиране и/или работа с бази данни; 3) Обща пр. комп. по всички ОП- мин. 3 г. проф. опит в областта на ИТ, мин. 2 г. опит в проекти за раз-ка и вн-не на ИС; 4) Спец. проф. комп. по всички ОП – Уч. като пр-ст в мин. 1 проект с предмет сходен с предмета на ОП.
2.8. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ - 1) Обр. по всички ОП: прид. обр.-квал. ст-н „магистър“ или по-висока в 1 от сл. обл: „Пр. науки, м-ка и инф-ка“/„ Соц., стоп. или правни науки“, проф. напр. "Право", съгласно ПМС № 125/2002 или екв. образ. степ, прид. в чужбина, в еквив. област. 2) Спец. проф. комп. за всички ОП: участие в поне 1 проект за изв. на услуги по внедряване на изискванията и привеждане на ИС в съответствие с правилата за защитата и обработката на лични данни.
2.9 Некл. експ.- 1/един/ здравен експерт с придобита обр.-кв. степен магистър по медицина и 1/един/ здравен експерт с придобита обр.-кв. степен магистър по фармация.
За удост. на съответствието с поставения критерий, участникът попълва част IV, буква „В“, от eЕЕДОП, с посочване на подробна информация за екипа от експерти, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка.
3. Участниците да прилагат системи за управление на качеството (да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството) EN ISO 9001:20хх или еквивалентен с обхват включващ бизнес анализ, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи.
Съответствието с поставеният по т. 3 критерий се декларира с попълване на част IV, буква „Г“ от еЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участниците доказват съответствието си изискванията по-горе с представяне: По т. 1. Списък на изпълнени услуги, идентични или сходни с предмета на съответната/ите обособена позиция/обособени позиции, за която/които участва, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги. По т. 2. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата. По т. 3. Заверено копие на валиден сертификат.
Предложението за участие на всеки един участник, следва да съдържа опис на представените документи, придружен със: 1.Заявление за участие по образец, към което се прилагат описаните в документацията документи; 2. Техническо предложение, съдържащо документите описани в документацията за участие за всяка обособена позиция 3. Ценово предложение за всяка обособена позиция (отделен, запечатан, непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри по обособена позиция №..)
На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, възложителят допуска представяне на едно заявление за участие и един еЕЕДОП по двете обособените позиции, тъй като критериите за подбор са еднакви.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП-срещу решението за откриване на процедура и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълненителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва