Деловодна информация
00640
 
да
да
13/12/2018 (дд/мм/гггг)
00640-2018-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 28464210

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет – София 831917834
бул. „Св. Климент Охридски“ № 8
София BG411 1756 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

https://tu-sofia.bg/

https://zop.tu-sofia.bg/

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университет по строителство, архитектура и геодезия 000670616
бул. „Христо Смирненски“ № 1
София BG411 1046 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

https://uacg.bg/

https://uacg.nit.bg/

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален институт по геофизика, геодезия и география – БАН 175905823
ул. Академик Георги Бончев, бл. 3
София BG411 1113 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.niggg.bas.bg/

http://www.niggg.bas.bg/konkursi/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт за изследване на изкуствата – БАН 000665562
ул. „Кракра“ № 21
София BG411 1504 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://artstudies.bg/

http://artstudies.bg/?page_id=9158

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт за етнология и фолклористика с Етнографски музей – БАН 175905773
ул. „Московска“ № 6А
София BG411 1000 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://iefem.bas.bg/

http://iefem.bas.bg/profil-na-kupuvacha

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кирило-методиевски научен център – БАН 831143303
ул. „Московска“ № 13
София BG411 1000 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.kmnc.bg/

http://www.kmnc.bg/?info=204

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт за балканистика с Център по тракология – БАН 175906035
ул. „Московска“ № 45
София BG411 1000 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.balkanstudies.bg/bg/

http://www.balkanstudies.bg/bg/struktura/profil-na-kupuvacha.html

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт за литература – БАН 000665509
бул. „Шипченски проход“ № 52, бл. 17
София BG411 1113 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://ilit.bas.bg/bg/

http://ilit.bas.bg/bg/profil-na-kupuvacha.html

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална библиотека „Св. Св. Кирил и Методий“ 000672293
бул. „Васил Левски“ № 88
София BG411 1000 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.nationallibrary.bg/wp/?lang=bg

http://www.nationallibrary.bg/wp/?page_id=331&lang=bg

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална спортна академия „Васил Левски“ 000670627
Студентски град
София BG411 1700 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.nsa.bg/

http://www.nsa.bg/bg/page,1677

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Регионалeн исторически музей - София 176362469
площад Бански № 1
София BG411 1000 България
Ирена Георгиева +359 28464210
georgieva-i@nasledstvo.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.sofiahistorymuseum.bg/bg/

http://www.sofiahistorymuseum.bg/bg/


I.2) Съвместно възлагане

ДА
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски университвт Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 28464210
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на проект „Изграждане и развитие на Център за върхови постижения „Наследство БГ“, ДБФП № BG05M2OP001-1.001-0001-C01“
30190000      
Доставки

Предметът на настоящата поръчка е доставка, чрез покупка на канцеларски материали. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции, а именно: Обособена позиция № 1: Доставка на различни видове копирна и принтерна хартия; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки. Артиколите, включени в предметния обхват на поръчката са подробно описани в техническите спецификации от документацията за участие. Доставките ще се извършват по изпратена от съответния възложителя заявка до достигане на съответните суми по договорте за обособените позиции или за срок до до 31.12.2023 г., което от двете събития настъпи първо.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
20800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на различни видове копирна и принтерна хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30194320      
30197600      
30197620      
30197630      
30197640      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местоизпълнението на поръчката са сградите на възложителите в гр. София, подробно описани в документацията за участие.

Настоящата обособена позиция включва доставката на различни видове копирна и принтерна хартия. Видовете хартия, техните характеристики и прогнозни количества се съдържат в Приложение № 7 "Технически спецификации" (таблица във формат Excel) - публикувано на Профила на купувача към електронната преписка на документацията. Възложителите ще подават заявки за конкретни доставка по предмета на договора, като си запазват правото да не изчерпят изцяло посочените прогнозни количества на отделните артикули. Доставките ще се извършват след заявка на съответния възложител.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Изграждане и развитие на Център за върхови постижения „Наследство БГ“, ДБФП № BG05M2OP001-1.001-0001-C01

Посочената в II.2.6. стойност е максимално доспустимата по договора, като за възложителите не е налице задължения да я изчерпят изцяло.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
30197220      
30199500      
22816100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местоизпълнението на поръчката са сградите на възложителите в гр. София, подробно описани в документацията за участие

Настоящата обособена позиция включва доставката на различни видове канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.. Видовете канцеларски материали, техните характеристики и прогнозни количества се съдържат в Приложение № 7 "Технически спецификации" (таблица във формат Excel) - публикувано на Профила на купувача към електронната преписка на документацията. Възложителите ще подават заявки за конкретни доставка по предмета на договора, като си запазват правото да не изчерпят изцяло посочените прогнозни количества на отделните артикули. Доставките ще се извършват след заявка на съответния възложител.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Изграждане и развитие на Център за върхови постижения „Наследство БГ“, ДБФП № BG05M2OP001-1.001-0001-C01

Посочената в II.2.6. стойност е максимално допустимата по договора, като за възложителите не е налице задължения да я изчерпят изцяло.
На основание чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП поръчката по обособена позиция № 3 „Доставка на канцеларски материали, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“ е запазена.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставя изискване
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставя изискване

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили доставка с предмет, идентичен или сходeн с тoзи на поръчката, най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. В част ІV, раздел В, т. 1а от ЕЕОД участникът посочва изпълнените доставки с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Документи за доказване: списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.

Участниците следва да са изпълнили поне една доставка с предмет, идентичен или сходeн* с тoзи на поръчката, най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата;
*Под предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, да се разбира:
За обособена позиция № 1: доставка на всякакви видове копирна и/или принтерна хартия (поне 1 вид артикул);
За обособена позиция № 2: доставка на всякакви видове канцеларски материали като: папки, кламери, бележници, блокчета за флипчарт и други подобни (поне 1 вид артикул).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС).
Обществената поръчка по Обос. поз. № 2 е запазена за възлагане на специализ. предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стоп. субекти, чиято основна цел е социал. и профес. интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение (чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП). В процедурата по Обос. поз. № 2 могат да участват и др. заинтересов. лица, но офертите им се разгл. само ако няма няма допуснати оферти на лицата, за които поръчката е запазена.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Софийски университет, Ректорат - зала 1, гр. София, бул. Цар освободител № 15

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ, същият представя копие на документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, партньорът, който представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка, правата и задълженията на участниците в обединението,разпределението на отговорността между тях и дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението. На основание чл. 65, ал. 3 и чл. 66, ал. 1 ЗОП, в случай че участникът се позовава на капацитета на трети лица или подизпълнител/и следва да представи доказателство за поетите от третото/ите лице/а или съответно от подизпълнителя/ите задължения.
Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП в електронен вид (еЕЕДОП). Възложителят предоставя образец на ЕЕДОП чрез осигурената от Европейската комисия безплатна услуга. Системата е достъпна чрез Портала за обществени поръчки, секция РОП и е-услуги/ Електронни услуги на ЕК, както и директно на адрес https://ec.europa.eu/tools/espd.
Изменение на сключен договор за обществена поръчка се допуска по изключение, съгласно приложимите хипотези по чл. 116 ЗОП.
Участник, за когото са налице основание по чл. 54, ал. 1 ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Участникът, избран за изпълнител преди сключване на договора представя доказателства по чл. 58 ЗОП: за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 - свидетелство за съдимост; за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 2 - съответния документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Когато в съответната държава не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение съгласно законодателството на съответната държава; за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 3 - удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на възложителя и на участника; за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 4 и 5 и 7- изрична писмена декларация, освен ако обстоятелствата се съдържат в публичен безплатен регистър или възложителят може да ги получи по служебен път. В този случай участникът, избран за изпълнител посочва от къде възложителят може да получи необходимата официална информация; за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 6 - удостоверение от органите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"; за обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 - удостоверение, издадено от Агенцията по вписванията; декларация по чл. 59, ал. 1 и по чл. 66, ал. 2 ЗМИП; Гаранция в размер 5% от максималната обща стойност на д-а по съответната обособена позиция. В случай че по ОП № 2 поръчката се възложи на специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, гаранцията за изпълнение е 2 % от максималната обща стойност на договора. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Документацията е достъпна на пряк адрес: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri/periodichna_dostavka_na_hartiya_kancelarski_materiali_i_ofis_konsumativi_za_nuzhdite_na_proekt_nasledstvo_bg

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока посочен в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва