Деловодна информация
00530
Е-12-00-639#1 04/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
04/12/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0116 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
С. Мутафчиев +359 298593293
s.mutafchiev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3811
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Развитие и поддръжка на информационна система "Вътрешни регламенти"
72212311      
Услуги

Предметът на поръчката включва дейности по развитие на ИС "Вътрешни регламенти" (разработване и внедряване на нови модули и функционалности и оптимизиране на съществуващите функционалности, обучение и трансфер на знания за работа с ИС, оказване на съдействие и помощ за внедряване на ИС) за период не по-кратък от 6 и не по-дълъг от 8 месеца, както и дейности по поддръжка на ИС "Вътрешни регламенти" за срок, предложен от избраният от за изпълнител участник, който срок е между 24 и 48 месеца, считано от датата на подписване на договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
84166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212311      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Aдм. сгради на ЦУ на НАП - гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” № 52 и/или ул. „Врабча“ 23. При необходимост - съгл. посоченото в т. 3.5 от Техн. спецификации.

Предметът на поръчката включва дейности по развитие на ИС "Вътрешни регламенти" (разработване и внедряване на нови модули и функционалности и оптимизиране на съществуващите функционалности, обучение и трансфер на знания за работа с ИС, оказване на съдействие и помощ за внедряване на ИС) за период не по-кратък от 6 и не по-дълъг от 8 месеца, както и дейности по поддръжка на ИС "Вътрепни регламенти" за срок, предложен от избраният за изпълнител участник, който срок е между 24 и 48 месеца, считано от датата на подписване на договора.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показатели - срок за поддръжка на ИСВР; брой и вид проведени обучения; подход за изпълнение на дейностите от техн. спецификации; срок за внедряване на новите модули    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
84166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Определената от въз-ля прогноз. стойност е и макс. допустима стойност на общ. поръчка, както следва: макс. доп. стойност за изпълнение на Етап 1 (включващ от Дейност 1 до Дейност 8) е 67 500,00 лв. без ДДС. Макс. доп. стойност за изпълнение на Етап 2 е 16 666,67 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Декл-не съответствието с пост. от възл-ля изискване за наличието на технич. оборудване за изп-е на поръчката се извършва ч/з представяне на инф-я, която включва: описание на технич. оборудване, в което се посочва номер на стац. тел. линия (контактен център) валиден адрес на ел. поща на всяко от лицата, вкл. в екипа за развитие и поддръжка на системата; номера на моб. тел. линии, ползвани от лицата, вкл. в екипа за изп-е; описание на наличната инфраструктура, позв-аща конфигурирането на среда за разработка и тестване на софт. приложение и наличност на с-ма за регистриране на заявки, както и възм-стта и реализирането на предоставяне на потреб. акаунти за служителите на НАП. Инф-та се попълва в част ІV, раздел „В“, т. Инструменти, съоръжения или техническо оборудване на ЕЕДОП.
2. Декл-не съответствието с пост. от възл-ля изискване за наличието на опит за изп-е на поръчката, се извършва ч/з представяне на инф-я за услугите, изпълнени през последните 3 г. от датата на подаване на офертата, която включва: описание на извършените дейности по разработка, внедряване и извършване на поддръжка на web базирани информационни системи; стойност; период на изпълнение (посочва се начална дата и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти. Инф-та се попълва в част ІV, разд. В, т. За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид на ЕЕДОП.
3. Декл-не съответствието с пост. от възл-ля за наличие на стандарт за управление на качеството и стандарт за управление в областта на разработка, внедряване и поддръжка на ИТ системите или прилагането на екв. мерки за осигуряване на качество, се извършва ч/з представяне на инф-я за притежаването на валидни към датата на подаване на офертата сертификати по версия на стандарта, валидна към датата на сертификация, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС, или инф-я за еквив. сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквив. мерки за управление качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт за управление на качеството EN ISO 9001:2015, стандарт за управление в областта на разработка, внедряване и поддръжка на ИТ системи и услуги ISO/IEC 20000-1:2011 или по-нов, или други еквивалентни . Инф-та се попълва в част ІV, разд. Г на ЕЕДОП.
4. Декл-не съответствието с поставеното от възложителя изискване за наличието на персонал с определена профес. квалификация за изп-е на поръчката, се извършва ч/з представяне на инф-я за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената им, функцията която ще изпълняват, инф-я за придобитото от тях образование, образоват.-квалификац. степен, профес. квалиф-я (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съотв.документ), описание на придобития опит в съответната изискуема област. Инф-та се попълва в част ІV, разд. В, т. Образователна и професионална квалификация на ЕЕДОП.
Въз-лят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, ч/з които се доказва посочената в ЕЕДОП инф-я, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2, т.6 и т.9 и ал. 3 от ЗОП. Уч-кът, определен за изп-л, представя преди сключване на договора документите, ч/з които се доказва съответствието му с поставените критерии за подбор, съгласно чл.67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2, т.6 и т.9 и ал. 3 от ЗОП.


1. Уч-ците следва да разполагат с необх. техн. обор-не, позвол. им да конфигурират среда за разработка и тестване, така че да е възм. да се реализира надграждането и развитието на функционалностите на ИСВР. Необх. е уч-те да имат стац. тел. връзка с поне 1 тел. линия, имейл и моб. връзка с лицата, вкл. в екипа за развитие и поддръжка на ИС. Уч-те следва да предложат гъвкав механизъм за осъщ-не на поддръжка за гар-не работоспособността на с-мата в рамките на срока на изп-е на дейността по общ. поръчка, който най-малко включва изградени комуникац. канали за заявяване, регистриране и проследяване на проблеми при функц-то на ИС – налична стац., моб. връзка и/или контактен (кол) център в периода 9.00 до 18.00 часа всеки раб. ден, имейл адрес и/или система за приемане на заявки и нотификация, с възможност за проследяване на статуса им. 2. Уч-ците следва да разпол. със следния опит за изп-ние на поръчката: да имат реал. услуги през посл. 3 години до датата на подаване на офертата, с предмет, идент. или сх. с предмета на настоящата общ. поръчка. „Изп.“ е тази услуга, чието изп-е е приключило в рамките на заложения от възл-ля период, незав. от датата на възл-то й. Като „сходни“ с предмета на настоящата общ. поръчка, се разбират дейности по разработване (развитие и надграждане), интеграция, внедряване и поддръжка на информационни системи на web базирана технология. 3. Уч-ците да прилагат система за упр-ние на кач-то по стандарт EN ISO 9001:2015 или друг еквивалентен, както и стандарт за упр-ние в областта на разработка, внедряване и поддръжка на информационни системи и ИТ услуги ISO/IEC 20000-1:2011 или по-нов, или друг екв. стандарт.4. Уч-ците следва да разпол. с персонал с опр. проф. компетентност за изп-ние на поръчката, както следва: 4.1. Ръководител екип – мин. 1 експерт, притежаващ: Висше образование, с минимална образователна степен “магистър” или екв. в областта (или екв.) на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки и технически професии” или „Обществени, стопански или правни науки“; Мин. 5 години опит в упр-ние на софтуерни проекти; Практически опит с различни методики за изпълнение на софтуерен проект, като например Project Management Body of Knowledge (PMBOK) Guide, PRINCE2, Agile, SCRUM, Kanban, RUP, ITIL и т.н. 4.2. Бизнес аналитик – мин. 1 експерт, притежаващ: Висше образование, с минимална образователна степен “бакалавър” или еквивалентна в областта (или еквивалентна) на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки и технически професии” или „Обществени, стопански или правни науки“; Минимум 3 години опит в проекти за разработване/на софтуер; Минимум 3 години опит с бизнес моделиране, анализ и дизайн на софтуерни решения; Практ. опит в дефинирането на функционални и нефункционални изисквания при разработка на информационни системи и прилагащ методологии и добри практики BABOK, ITIL и т.н. Един от изброените сертификати или екв. на тях: Certified Business Analysis Professional (CBAP); Certification of Competency in Business Analysis (CCBA); BCS Foundation in Business Analysis; Извличане на изискванията (Requirements Elicitation); Документиране и анализ на изискванията (Requirements Documentation and Analysis); Моделиране на бизнес процесите (Business Process Modelling).
Продължава в раздел VІ.3 от обявлението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Технически спецификации на поръчката.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за обществената поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Същата ще бъде освобождавана поетапно, като условията и сроковете за задържане или освобождаване са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Плащанията по договора в рамките на неговата стойност, ще се извършват от ЦУ на НАП по посочена от изп-ля банк. сметка, както следва:
- за дейностите по поддръжка: на тримес. вноски.
- за дейностите по надграждане - еднократно.
Плащанията се извършват в срок до 30 (тридесет) дни от получаването на ориг. фактура и въз основа на одобрен отчет за изпълнените дейности, подписани от координатора по договора за Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/01/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от разд. ІІІ.1.3: 4.3. Програмист – мин. 1 експерт, притежаващ: Мин. 3 години опит в проекти при разработка на софтуерни приложения; практ. опит с технологиите, използвани за разработване на софтуер (SQL, XML, Java, Hibernate, Servlets, JSP, Java applets, HTML, CSS, JQuery, NET, JavaScript, PLSQL и др.); валиден акт. сертификат Sun Certified Java Associate или Sun Certified Java Programmer или Sun Certified Java Developer или Sun Certified Business Component Developer или Sun Certified Enterprise Architect или Oracle Certified Associate, Java SE Programmer или Oracle Certified Professional, Java SE Programmer или Oracle Certified Master, Java SE Developer или Oracle Certified Professional, Java EE Business Component Developer или Oracle Certified Master, Java EE Enterprise Architect; Практ. опит с бази данни Oracle 11g или по-висока версия. 4.4 Експерт по качеството – мин. 1 експерт, притежаващ: Познаване на инструментите, концепциите и методологиите за управление на качеството при разработване и внедряване на информационни системи; Мин. 3 години практически опит при проверка на качеството и одита на информационни системи. 4.5. Администратор на приложен сървър Oracle Web Logic – мин. 1 експерт, притежаващ: сертификат Oracle Certified Associate - Oracle WebLogic Server 10g System Administrator или по-висока версия или екв.; мин 2 години опит в областта на инсталиране, администриране, конфигуриране, поддръжка и инсталиране на приложения на Oracle Service Bus, Oracle WebLogic Server, LoadBalanser – Appache, TrafficDirector. 4.6 Обучаващ – мин. 1 експерт, притежаващ: Мин. 3 години опит в провеждането на обучения за разработване и внедряване на информационни системи; Реализирани мин. 5 обучения, свързани с използването и администрирането на информационни системи; Мин. 2 препоръки от организациите, в които обучаващият е провел обучения с посочване на темата, периода на провеждане и броя на обучените лица. По преценка на участника могат да бъдат предложени по-голям брой експерти, за които е задължително да покриват мин. изисквания на възложителя за съответната категория специалисти. Образов-то на лицата към съотв.изискуема област ще се извършва съгл. КОО-2015.
Въз-лят ще отстранява от участие уч-к, за когото са налице освен основ-та по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл.55, ал.1, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че уч-кът е друж-во, регистрирано в юрисдикция с префер. данъч. режим или е контролирано от такова друж-во, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано друж-во лице, освен ако е налице изключение по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, както и когато не може да бъде извършена идентиф-я и проверка на идентиф-та на клиента, ч/з регламентираните в ЗМИП способи, вкл. когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни соб-ци, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електр. път до докум-та за общ.поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на въз-ля: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва