Деловодна информация
00696
РД 52-305 03/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
03/12/2018 (дд/мм/гггг)
00696-2018-0032 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на земеделието, храните и горите 831909905
бул. Христо Ботев № 55
София BG411 1040 България
Петър Димитров +359 298511346
opop@mzh.government.bg +359 29813422

Интернет адрес/и

www.mzh.government.bg

http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/ZOP_Procedure2017.aspx?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPodM3o0rhrzYA%3d%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/ZOP_Procedure2017.aspx?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPodM3o0rhrzYA%3d%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

селско, рибно стопанство, храни и гори

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Разработване на Интегрирана информационна система за пространствени и регистрови данни за изпълнение функциите на МЗХГ“
72262000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка e „Разработване на Интегрирана информационна система за пространствени и регистрови данни за изпълнение функциите на МЗХГ“.
В изпълнение на функциите на Министерството на земеделието, храните и горите (МЗХГ) по прилагането на националната политика в областта на поземлените отношения, управлението и стопанисването на земеделските земи, провеждането на Общата селскостопанска политика, и в частност създаването и поддържането в актуално състояние на Системата за идентификация на земеделските парцели и специализираните бази данни и регистри, свързани с нея, възниква необходимостта от създаване и поддържане на интегрирана информационна система, обединяваща процесите и функционалните зависимости при регистрация и обработката на документи, свързани с поземлените отношения в страната, както и за повишаване на ефективността при управлението на земеделските земи и мониторинга по прилагане на секторното законодателство.
Наличието на голямо разнообра
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

Министерството на земеделието, храните и горите: гр. София, бул. „Хр. Ботев“ № 55

Предмет на настоящата обществена поръчка e „Разработване на Интегрирана информационна система за пространствени и регистрови данни за изпълнение функциите на МЗХГ“.
В изпълнение на функциите на Министерството на земеделието, храните и горите (МЗХГ) по прилагането на националната политика в областта на поземлените отношения, управлението и стопанисването на земеделските земи, провеждането на Общата селскостопанска политика, и в частност създаването и поддържането в актуално състояние на Системата за идентификация на земеделските парцели и специализираните бази данни и регистри, свързани с нея, възниква необходимостта от създаване и поддържане на интегрирана информационна система, обединяваща процесите и функционалните зависимости при регистрация и обработката на документи, свързани с поземлените отношения в страната, както и за повишаване на ефективността при управлението на земеделските земи и мониторинга по прилагане на секторното законодателство.
Наличието на голямо разнообразие от формати и структури, в които са организирани пространствените данни и съотносимата към тях информация, затруднява ефективното формулиране, наблюдение и оценка на прилагането на общностното и националното законодателство, поради което е необходимо създаването на технологични решения за улесняване използването на пространствени и регистрови данни от потребителите.
Липсата на единна система и база данни в областта на поземлените отношения води до фрагментарност при вземане на решения, както от администрацията, така и от земеделските стопани, като например при промяна начина на трайно ползване или промяна на предназначението на земеделските земи. Налице са и опити за регистриране на правни основания за ползване на земеделски земи, противоречащи на приложимото законодателство.
Предвид гореизложеното възниква необходимостта от подобряване и усъвършенстване на информационното обслужване на потребителите, намаляването на административната тежест, осигуряване на достъп до информационните ресурси на МЗХГ от страна на външните потребители, чрез създаване на възможност за автоматизирано извършване на услуги от един или няколко регистъра, чрез изготвяне на справки по дефинирани идентификационни данни. За изпълнението на тази цел е необходимо да се осигури обмен на данни между съществуващите регистри в МЗХГ и външни административни структури, при определени правила и условия, с цел обединяването на данните, свързаните с дейността на земеделските стопани, на ниво физически или юридически лица (Фермерски регистър).
Обществената поръчка предвижда изграждането на интегрирана информационна система, включваща централизирана база данни, която да обединява данните от съществуващите до момента информационни системи, бази данни и регистри в системата на МЗХГ (в рамките на обхвата на техническата спецификация), като запази нормативно определената им самостоятелност и създаде информационна инфраструктура за осигуряване на връзките между тях. Реализирането на обществената поръчка ще позволи на потребителите, чрез единна точка да достъпват всички, съотносими към информационния обект данни, както от вътрешните за МЗХГ регистри, така и към външните регистри интегрирани в системата. С изпълнението на обществената поръчка ще се осигури възможност за публичен достъп до информацията чрез Националния интернет портал за пространствени данни, изграден в съответствие с изискванията на Директива 2007/2/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 14 март 2007 година за създаване на инфраструктура на пространствена информация в Европейската общност (INSPIRE).
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    70%
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
3500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите е описана в ГЛАВА ТРЕТА. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА. МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА от Документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали общ оборот за последните три приключили финансови години, изчислен на база годишните обороти.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват данните в ЕЕДОП с общите обороти през последните три приключили финансови години.


Участниците следва да са реализирали минимум общ оборот, за трите приключили финансови години, в размер на 1 200 000 (един милион и двеста хиляди) лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да притежава опит в изпълнението на услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, изцяло реализирани през последните 3 (три) години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти.
Под „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбират изпълнени услуги за проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри с пространствени данни на национално ниво.
Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информацията за наличието на изпълнени доставки.
2. Участникът трябва да осигури екип от експерти, ангажирани с изпълнението на поръчката.
Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за наличието на екип от експерти.
3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват в областта на услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка (проектиране, разработване и поддръжка на информационни системи).
Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за наличието на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 или еквивалент, издаден от акредитирани лица.


1. Участникът следва да е изпълнил най-малко две услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти.
2. Участникът трябва да осигури екип от експерти, ангажирани с изпълнението на поръчката, които да отговарят на следните минимални изисквания:
2.1.Един ръководител проект. Същият следва да има завършено висше образование степен „магистър“ и не по-малко от 5 (пет) години специфичен опит като ръководител на проекти и/или дейности със сходен предмет а именно такива за: проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри с пространствени данни на национално ниво.
2.2.Един ръководител екип. Същият следва да има завършено висше образование степен „бакалавър“ и не по-малко от 5 (пет) години специфичен опит в областта на проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри с пространствени данни на национално ниво.
2.3.Трима ГИС специалисти. Всеки един от тях следва да има специфичен опит не по-малко от 2 (две) години в разработването на системи по проекти със сходен предмет, а именно такива за: проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри с пространствени данни на национално ниво.
2.4.Трима специалисти по бази данни. Всеки един от тях следва да има специфичен опит не по-малко от 3 (три) години в създаване на бази данни в сферата по проекти със сходен предмет, а именно такива за: проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри с пространствени данни на национално ниво.
2.5.Четирима разработчици. Всеки един от тях следва да има специфичен опит не по-малко от 1 (една) година в разработване на проекти със сходен предмет, а именно такива за: проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри с пространствени данни на национално ниво.
3. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват в областта на услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка (проектиране, разработване и поддръжка на информационни системи).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Министерство на земеделието, храните и горите на адрес гр. София, бул. Христо Ботев № 55

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва, като подаде оферта, всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание.
Документите, доказващи съответствието с критериите за подбор се представят преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
1. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в размер на 3 % (три процента) от общата му стойност без ДДС.
2. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор.
3. Участникът определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
4. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал, парична сума (оригинал на платежно нареждане) или застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Министерството на земеделието, храните и горите в БНБ – ЦУ:
IBAN – BG08 BNBG 9661 3300 1500 02;
BIC – BNBGBGSD;
като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна, неотменима и платима изцяло или частично в посочен от възложителя размер при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка или че възложителят е прекратил договора поради виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя.
Документите, доказващи съответствието с критериите за подбор се представят преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП и са:
1. Заверени копия на годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години и справка за общия оборот.
2. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, считано до датата на подаване на офертата.
3. Сисък с експертите, ангажирани с изпълнението на поръчката, придружен от декларация за ангажираност от всеки един експерт. Списъкът следва да съдържа следната информация: имената; позицията, която ще изпълнява лицето; професионалната компетентност – вид (наименование) на документ (диплома, сертификат и т.н.), номер на документа, дата на издаване; дата на валидност на документа; орган или служба, издала документа, както и дали лицето е служител на участника или е осигурено от подизпълнителя или трето лице.
4. Заверено копие от валиден сертификат по EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 на участника, с обхват в областта на услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка (проектиране, разработване и поддръжка на информационни системи) или еквивалент.
Допълнителна информация, свързана с участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка:
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- Интернет адрес: http://www.nap.bg/.
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14:00 до 17:00 ч.;
- София 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, Телефон: 02/ 940

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закон за обществените поръчки, жалба може да се подаде в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от Закон за обществените поръчки пред Комисия за защита на конкуренцията.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва