Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-1299 03/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00753-2018-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Н-к отдел ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=223


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=223
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Консултантска дейност свързана с упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за изграждане и подмяна на водопроводи на част от улична мрежа на територията на град Свищов“.
71521000      
Услуги

Настоящата общ. поръчка е свързана с осъществяването на консултантска дейност за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1 от ЗУТ на обект: „Изграждане и подмяна на водопроводи на част от улична мрежа на територията на гр. Свищов, обхващаща улици: ул. „Младост“, ул. „Веслец“, ул. „Нове“, ул. „Хр. Ботев“, ул. „Мусала“, ул. „Ал. Стамболийски“, ул. „Подполковник Манолов“, ул. „Дим. Ценов“, ул. „Градево“, ул. „Петър Парчевич“, ул. „Никола Славков“, ул. „Одрин“, ул. „Рила“, ул. „Янтра“, ул. „Хр. Смирненски“, ул. „Даскал Тодор Петров“, ул. „Георги Владикин“, ул. „Ген. Киселов“, ул. „Георги Матев“, ул. „Патр. Евтимий“, ул. „Детелина“, ул. „Княз Ал. Батенберг“, ул. „Филип Тотю“, ул. „Вежен“, ул. „Киряк Цанков“, ул. „Никола Петков“, ул. „Гр. Стоянов“, ул. „Люлин“, ул. „Др. Цанков“, ул. „Бузлуджа“, ул. „Георги С. Раковски“, ул. „Дядо Дим. Паничков“, ул. „Витоша“, ул. „Георги Катранов“, ул. „Гр. Начович“, ул. „Черноризец Храбър“, ул. „Опълченска“, ул. "Т. Хрулев", ул. "Д. Шишманов"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

територията на град Свищов

Настоящата общ. поръчка е свързана с осъществяването на консултантска дейност за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1 от ЗУТ на обект: „Изграждане и подмяна на водопроводи на част от улична мрежа на територията на гр. Свищов, обхващаща улици: ул. „Младост“, ул. „Веслец“, ул. „Нове“, ул. „Хр. Ботев“, ул. „Мусала“, ул. „Ал. Стамболийски“, ул. „Подполковник Манолов“, ул. „Дим. Ценов“, ул. „Градево“, ул. „Петър Парчевич“, ул. „Никола Славков“, ул. „Одрин“, ул. „Рила“, ул. „Янтра“, ул. „Хр. Смирненски“, ул. „Даскал Тодор Петров“, ул. „Георги Владикин“, ул. „Ген. Киселов“, ул. „Георги Матев“, ул. „Патр. Евтимий“, ул. „Детелина“, ул. „Княз Ал. Батенберг“, ул. „Филип Тотю“, ул. „Вежен“, ул. „Киряк Цанков“, ул. „Никола Петков“, ул. „Гр. Стоянов“, ул. „Люлин“, ул. „Др. Цанков“, ул. „Бузлуджа“, ул. „Георги С. Раковски“, ул. „Дядо Дим. Паничков“, ул. „Витоша“, ул. „Георги Катранов“, ул. „Гр. Начович“, ул. „Черноризец Храбър“, ул. „Опълченска“, ул. "Т. Хрулев", ул. "Д. Шишманов", дейностите включват:
1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР);
2. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Законовите разпоредби, включително Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 август 2003г. с последващите изменения и допълнения);
3. Окомплектоване на цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне;
4. Ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи и за спазване на изискванията по чл.169 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект, както и в случаите на възникнали допълнителни СМР на строежа;
5. Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;
6. Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР;
7. Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация;
8. Управление на изпълнението на Строежа;
9. Заверка на екзекутивната документация;
10. Съставяне и подписване на констативен акт съгласно чл. 176, ал. 1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобреният инвестиционен проект, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал. 1 и 3 от ЗУТ и условията на договора;
11. Осъществяване на геодезическо заснемане на обхвата на водопроводите и съоръженията, изготвяне на документация и осигуряване на удостоверение по чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър;
12. Съдействие за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 от ЗУТ;
13. Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация;
14. Изготвяне на Техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.;
15. Предприемане на необходимите мерки за навременно получаване на разрешение за ползване на Обекта;
16. Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове;
17. Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да притежава валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройство (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция, до ДВ бр.82, от 26.10.2012 година, или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекция за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба №РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
Лицензът трябва да е в срока на неговата валидност. В случай, че срокът на валидност на лиценза/ удостоверението изтича преди срока за изпълнение на поръчката, участникът трябва да представи декларация, че ще го поднови в установените в Наредбата за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейски съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Документ, с който се доказва: Валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол, съобразно изискванията на Наредба №РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или еквивалент за чуждестранните участници - копие „Вярно с оригинала”.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изискване.

Възложителя не поставя изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има изпълнена минимум една услуга през последните три години от датата на подаване на офертата, която да е идентична или сходна с предмета и обема на поръчката.
Под услуга, която е идентична или сходна с предмета и обема на поръчката, следва да се разбира: осъществяване на строителен надзор за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на водопроводи с обща дължина минимум 10 000 ( десет хиляди) метра.
Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
А) Ръководител на екипа - 1 бр.:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „ВиК“ или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна.
Специфичен опит: цялостно ръководство на обект, при упражняване на строителен надзор в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на водопроводи с обща дължина минимум 10 000 метра.
Б) Инженер по част „ВиК“ - 1 бр:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „ВиК“ или еквивалентна.
Специфичен опит: извършване на дейности по част „ВиК“ при упражняване на строителен надзор в минимум 1 (един) изпълнен обект за за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на водопроводи.
В) Инженер по част „Геодезия“ - 1 бр.:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна.
Специфичен опит: извършване на дейности по част „Геодезия“, при упражняване на строителен надзор в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на водопроводи.
Г) Инженер „Контрол на качеството“ - 1 бр.:
Професионална област (квалификация): строителен инженер или еквивалентна.
Специфичен опит: извършване на дейности по контрол на качеството, при упражняване на строителен надзор в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на водопроводи.


Д) Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 бр.:
Професионална област (квалификация): професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент.
Специфичен опит: извършване на дейности по безопасност и здраве, при упражняване на строителен надзор в минимум 1 (един) изпълнен обект при упражняване на строителен надзор в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на водопроводи.
Участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Важно!!!
* Участникът трябва да посочи отделни лица, едно лице не може да съвместява две позиции.
** Участникът да отговаря на изискването на чл. 166, ал. 3 от ЗУТ – консултантът не може да сключва договор за строителен надзор за строежи, за които той или наетите от него по трудово правоотношение физически лица са строители и/или доставчици на машини, съоръжения, технологично оборудване, както и свързаните с тях лица по смисъла на Търговския закон.
*** Предложените от участника лица за позиции А);Б);В) да са технически правоспособни, съгласно изискванията на Наредба №РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор и чл. 167, ал. 1, т. 2 от ЗУТ и да са задължително включени в основния заверен списък от правоспособни физически лица, които упражняват дейността. Списъкът е неразделна част от лиценза/удостоверението за упражняване на дейността съгласно чл.166, ал.1, т.1 и ал.2 от ЗУТ.
Документи, с които се доказват критериите за подбор:
1. Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП, заедно с доказателство за извършената услуга - копия заверени с гриф „Вярно с оригинала”.
2. Списък по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице:
- основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП.
Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5 % от стойността на договора, която се представя в една от следните форми:•Банкова гаранция;•Парична сума;•Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 10

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 1 на административната сграда на Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице:
- основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП и условията по чл. 107 ЗОП;
- обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
- за когото не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, включително когато участникът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП;
- за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ;
- който, след покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност;
- чието Ценово предложение надвишава прогнозната стойност на обществената поръчка, определена от Възложителя за настоящата обществена поръчка, и/или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за настоящата поръчка елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
- в случаите, предвидени в методиката за оценка на офертите - Критерий за възлагане на поръчката по чл. 70 от ЗОП.
- са свързани лица по смисъла на &1, т.13 и т.14 от допълн. разпоредби на Закона за публично предлагане на ценни книжа.
Отсъствието на посочените обстоятелства при подаване на офертата, участникът декларира в ЕЕДОП, а участникът, избран за изпълнител преди сключване на договора представя доказателства по чл. 58 ЗОП, когато обстоятелствата в тях са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от компетентния орган на възложителя по служебен път.
2. Условия за изменение на договора за обществена поръчка.
2.1. Условия за замяна на изпълнителя с нов изпълнител съгласно чл.116, ал.1, т.4, б. “а“ от ЗОП.
Във всички случай на прекратяване на договора посочени в раздел VIII, чл.36, чл.37, чл.38, чл.39, чл.40, чл.41 от договора – образец №4, неразделна част от документацията за участие ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да не прекрати договора, а да замени ИЗПЪЛНИТЕЛЯ съгласно чл.116, ал.1, т.4, б „а“ от ЗОП при следните условия:
2.1. за новия изпълнител не са налице основ. по чл.54, ал.1 от ЗОП и посочените в обявлението основания по чл.55, ал.1 от ЗОП;
2.2. същият отговаря на критериите за подбор, посочени в документацията за обществена поръчка.
3. Изменения на договора свързани с промяна на срока за изпълнение на поръчката при настъпване на следните обстоятелства:
3.1.Разкриване на археологически обекти по трасето на обекта, предмет на поръчката.
3.2. Неприключили отчуждения и забава в издаването на разрешението/разрешенията за строеж на обекта, предмет на поръчката.
3.3. Установени разлики в геоложките проучвания към техническия проект и тези на място.
3.4. Разкриване на нови подземни и надземни мрежи на техническата инфраструктура в резултат на неточни и/или непълни данни от техническия проект, и/или необозначени в съответните специализирани карти и регистри.
4. Изменения на договора за консултантски услуги в резултат на промени в Техническия проект, които могат да доведат до промяна в срока на изпълнението му:
4.1. При изпълнението на поръчката, възложителят предвижда възможност за изменения на предоставения технически проект, настъпили в резултат на посочените в т.3 обстоятелства.
4.2. При изпълнението на строителството, възложителят предвижда възможност за изменения в предоставения технически проект, касаещи прилагането на нови проектни решения, свързани с необходимост от нови и/или допълнителни укрепителни мероприятия на откоси, насипи и/или изграждане на подпорни стени и/или отводнителни мероприятия и/или промяна на конструктивните решения при големите съоръжения.
В горепосочените случаи и при необходимост се променя и срока на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва