Деловодна информация
00383
12-24-133 27/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
27/11/2018 (дд/мм/гггг)
00383-2018-0037 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община град Добрич 000852932
ул. България № 12
Добрич BG332 9000 България
Весела Димитрова, Николай Великов +359 58600001
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg/

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/841876d6-a6ce-414b-b2ad-874fe4ffc241


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/841876d6-a6ce-414b-b2ad-874fe4ffc241
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община град Добрич 000852932
ул. България № 12, Център за услуги и информация, ет.1
Добрич BG332 9300 България
Пенка Илиева, Севдалина Борисова +359 58600395
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg/

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/841876d6-a6ce-414b-b2ad-874fe4ffc241

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително-монтажни работи по Проект „Развитие на интегрирана система на градския транспорт на Добрич“ , по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 с две обособени позиции“
45000000      
Строителство

При изпълнение на поръчката следва да се извърши:
- Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа, тротоари и благоустрояване по ул. „Панайот Хитов“ (Обособена позиция №1)
- Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа, тротоари и благоустрояване по бул. „Добричка епопея“, рехабилитация и основен ремонт на мост при км. 0+370 по бул. „Добричка епопея“ (Обособена позиция №2).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3111851.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

"Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа, тротоари и благоустрояване по ул. „Панайот Хитов“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233330      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

На територията на Община град Добрич.

„Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа, тротоари и благоустрояване по ул. „Панайот Хитов“ - Подобектът обхваща ул. „Панайот Хитов” в град Добрич и има за цел да осигури: Подобряване на състоянието на уличната мрежа, прилежащите тротоари и зони за паркиране; Създаване на инфраструктура за велодвижение; Повишаване комфорта на пътуване по обновената инфраструктура и подобряване на пропускателната възможност на пътната инфраструктура; Подобряване на безопасността. Изпълнение на Част Пътна;Част Улично осветление;Част Постоянна организация на движението;Част Геодезия;Част ПБ;Част ПБЗ.
Изпълнението на обекта се осъществява съгласно инвестиционния проект и техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Предлаган подход за качествено изпълнение на поръчката    20
Организация за изпълнение на дейностите    20
Мерки за опазване на околната среда    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
706859.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Развитие на интегрирана система на градския транспорт на Добрич“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР.

Обща цена за изпълнение до 706 859,00 лв. без ДДС, в това число и 10 % непредвидени разходи.
Максималният срок за изпълнение на предмета на поръчката е до 120 календарни дни.
Срокът на договора е до 24 календарни месеца.

II.2) Описание 1

"Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа, тротоари и благоустрояване по бул. „Добричка епопея“, рехабилитация и основен ремонт на мост при км. 0+370 по бул. „Добричка епопея“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233330      
45233252      
45221119      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

На територията на община град Добрич.

Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа, тротоари и благоустрояване по бул. „Добричка епопея“, рехабилитация и основен ремонт на мост при км. 0+370 по бул. „Добричка епопея“: Подобектът обхваща бул. „Добричка епопея” от Централната зона на град Добрич и има за цел да осигури: Подобряване на състоянието на уличната мрежа, прилежащите тротоари и зони за паркиране; Създаване на инфраструктура за велодвижение; Повишаване комфорта на пътуване по обновената инфраструктура и подобряване на пропускателната възможност на пътната инфраструктура; Подобряване на безопасността. Изпълнение на Част Пътна;Част Улично осветление;Част Постоянна организация на движението;Част Геодезия;Част ПБ;Част Съоръжения;Част ПБЗ
Изпълнението на обекта се осъществява съгласно инвестиционния проект и техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Предлаган подход за качествено изпълнение на поръчката    20
Организация за изпълнение на дейностите    20
Мерки за опазване на околната среда    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2404992.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Развитие на интегрирана система на градския транспорт на Добрич“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР.

Обща прогнозна стойност до 2 404 992,08 лв. без ДДС, в това число и 10 % непредвидени разходи.
Максималният срок за изпълнение на предмета на поръчката е до 180 календарни дни.
Срокът на договора е до 24 календарни месеца.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора група, трета категория към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Част ІV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката: строежи от втора група, трета категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, ако е приложимо. Посочените документи не се представят в случай, че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка "Застраховка за професионална отговорност в строителството" с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.);
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ на ЕЕДОП.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава застраховка трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
Доказване на посоченото изискване
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност в строителството" с изискуемото покритие – копие от застрахователна полица или еквивалент, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако е приложимо. Посочените документи не се представят в случай, че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участникът следва да има застраховка "Застраховка за професионална отговорност в строителството" с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум едно строителство с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изискването по т. 1. се прилага за обединението като цяло.При посочване на подизпълнител, изискването по т. 1. се отнася и за всеки от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата, Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от ЕЕДОП. Документи за доказване на изискването: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2. Участникът следва да разполага с екип който да организира и изпълнява дейностите, предмет на общ.поръчка. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изискването се прилага за обединението като цяло.При посочване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки от подизпълнителите,съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват. Участникът следва да декларира в Част ІV „Критерии за подбор“,Раздел В„Технически и професионални способности“,поле „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП тези изисквания, в който подробно описва данните за образованието за всяко лице от изискуемия ръководен и изпълнителски персонал, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност.В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, съобразно минималните изисквания на Възложителя. 3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008/2015 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - сходно с предмета на поръчката. В случай на участие на обединение, спазването на изискването по т. 3 може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването по т. 3 се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.Документи за доказване на изискването: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – сходно с предмета на поръчката (заверено копие).Документите за доказване по т.1, т.2, т.3 се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако е приложимо. Посочените документи не се представят в случай, че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни, или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.

1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си минимум едно строителство с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката. Под строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката се разбира:- ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улици-за обособена позиция 1;- ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улици, в т.ч. на пешеходни и/или автомобилни и/или жп подлези и/или надлези и/или други еквивалентни съоръжения съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗУТ – за обособена позиция 2;*за изпълнено строителство се счита такова прието с образец Акт 15.*Възложителя не се интересува от обема на изпълненото строителство.Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват на обекта на обществената поръчка, който е от голямо обществено значение. Необходимо е участникът да притежава опит за изпълнение на подобни пътни обекти и съоръжения в специфични условия на изпълнение без да създава затруднения на околните, които съответстват на предмета на настоящата обществената поръчка.
2. Участникът следва да разполага с екип който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. Екипът следва да е съставен минимум от:- Ръководител на обекта- Изисквания за проф. ком.: Висше образование с квалификация инженер или еквивалент в областта на строителството или архитект или еквивалент;- Технически ръководител- Изисквания за проф. ком.: Висше образование с квалификация инженер или еквивалент в областта на строителството или еквивалент;- Пътен инженер- Изисквания за проф. ком.:Висше образование по специалност „Пътно строителство“или „ПГС“ или „ССС“ или еквивалент;- Инженер конструктор- Изисквания за проф. ком.: Висше образование по специалност „ПГС“ или „ССС“ или еквивалент;- ВиК инженер- Изисквания за проф. ком.:Висше образование по специалност „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалент;-Електро инженер- Изисквания за проф. ком.: Висше образование по специалност „Електротехника“ или еквивалент;- Експерт ЗБУТ - притежаващ съответната правоспособност за експерт ЗБУТ или еквивалент;-Експерт Контрол по качеството-притежаващ правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.Посочените експерти следва да притежават и опит в изпълнението на минимум едно строителство: ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улици.
3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008/2015 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - сходно с предмета на поръчката. Сертификатът по стандарт EN ISO 9001:2008/2015 трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са екв-ни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС за всяка ОП. Гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства за всяка ОП е в размера на тези средства. Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по банкова сметка на Възложителя; банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранциите се уреждат в договора за възлагане на общ. поръчка. Обществената поръчка ще се финансира по Проект „Развитие на интегрирана система на градския транспорт на Добрич“ по ОПРР 2014-2020, за който следва да се сключи ДПБФП, след одобрение от УО.Поради това, към момента на откриване на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, не е осигурено финансиране.В проекта на договор е предвидена клауза за отложено изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община град Добрич, ул. „България“ № 12, град Добрич, Заседателна зала

Внасянето на комплекта офертни документи се извършва на адрес: гр. Добрич, 9300, ул. "България" №12, Община град Добрич, Център за услуги и информация, ет.1.
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1-5 ЗОП. Забележка: Може да не се отстрани от процедурата участник на посоченото основание в чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани със строителство, съгласно чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП са пречка относно участието в процедурата. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност. Специфични национални основания за изключване, които следва да се декларират в Част III. "Основания за изключване", раздел „Г“ от ЕЕДОП: A. Участникът, следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила за престъпления по чл.194-208, чл.213а-217, чл.219-252, чл.254а-255а, чл.256 – 260 НК. ;Б. Участникът, не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП. ;В. За участника не следва да e установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. ;Г. За участника не следва да e установено нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.;Д. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.;Е.Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Освен на посочените основания, възложителят отстранява от процедурата участници, при условията на чл.107 ЗОП.
2. Критерий за възлагане: Настоящата обществените поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на следния критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени и екологични аспекти, свързани с предмета на обществената поръчка. На първо място за съответната обособена позиция се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка на офертата.Формулата по която се изчислява „Комплексната оценка“ за всеки участник е: КО = П1 + П2, където:П1 е показател „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ с тежест 50%; П1= КТП1+ КТП2+ КТП3; КТП1- Предлаган подход за качествено изпълнение на поръчката - до 20 точки; КТП2- Организация за изпълнение на дейностите - до 20 точки; КТП3- Мерки за опазване на околната среда - до 10 точки;П2 е оценката на „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“-с тежест 50 %.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 ЗОП: в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва