Деловодна информация
00100Община Правец
13 27/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00100-2018-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Правец 000776477
пл.Тодор Живков №6
Правец BG412 2161 България
инж. Парашкева Генчева +359 889322934
parashkeva.gencheva@pravets.bg +359 71332433

Интернет адрес/и

www.pravets.bg

http://pravets.bg/obshtina/poruchki


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pravets.bg/obshtina/poruchki/view/14
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на целодневна детска градина „Индира Ганди”, находяща се в урегулиран поземлен имот /УПИ/ VI за детска градина, кв. 167 по план за регулация на гр. Правец, община Правец”, в изпълнение на прое
45000000      
Строителство

Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект за ремонт на целодневна детска градина „Индира Ганди” гр. Правец, общ. Правец.
Изпълнението на СМР включва изпълнение на видове дейности по следните части: Архитектура, Конструктивна, ВиК, Електро, ОВК и Вертикална планировка.
Обектът е разположен в град Правец, община Правец. Съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“ от ЗУТ – обектът е четвърта категория.
Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложените към настоящата документация за участие Количествена сметка – Образец №7.1. Описания и изисквания към плануваните видове СМР са описани в Техническа спецификация – Приложение № 1.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1055754.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр.Правец

Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект за ремонт на целодневна детска градина „Индира Ганди” гр. Правец, общ. Правец. Изпълнението на СМР включва изпълнение на видове дейности по следните части: Архитектура, Конструктивна, ВиК, Електро, ОВК и Вертикална планировка.Обектът е разположен в град Правец, община Правец. Съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“ от ЗУТ – обектът е четвърта категория.Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложените към настоящата документация за участие Количествена сметка – Образец №7.1. Описания и изисквания към плануваните видове СМР са описани в Техническа спецификация – Приложение № 1.
Максималната прогнозна стойност на поръчката е 1 055 754,84 лв. / един милион петдесет и пет хиляди седемстотин петдесет и четири лева и осемдесет и четири стотинки / без вкл. ДДС, формирани, както следва:
- 506 528,07лв. - ремонт;
- 498 952,73лв. - вертикална планировка;
- 50 274,04лв. разходи за непредвидени СМР
Предвид спецификата на предмета на поръчката и с оглед постигане високо ниво на качество възложителя организира посещение на строителните площадки всеки петък в часовете 10:00 до 12:00 часа до крайната дата за подаване на офертите. Всяко заинтересовано лице изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя, в което посочва дата, на която ще посети обекта и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние или ЕИК. Лицата следва да носят със себе си лична карта. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител с нотариално заверено пълномощно. Копие от пълномощното се прилага към уведомлението за предстоящ оглед. Към своята оферта всеки участник прилага Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на публичното състезание и подписано от Възложителя удостоверение за направен оглед на обекта. Удостоверението се прилага към техническото предложение на участника съгласно чл. 39, ал. 3, т. 1, буква „ж” от ППЗОП.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
? Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
• Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
? Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1055754.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП №23/07/2/00249 между ДФ"Земделие" и община Правец

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Минимално ниво: участникът следва да има правоспособност да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – първа група, четвърта категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
2.Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.


1.Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 1 000 000,00лв.
Под сферата, попадаща в обхвата на поръчката, следва да се разбира изпълнение на дейности по изпълнение на дейности на поне едно ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на сграда и вертикална планировка.
2.Участникът да е застрахован с „Професионална отговорност“ за застрахователно събитие на стойност съобразно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (най-малко за обекти от четвърта категория строежи).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
2.Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството.
3.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:
1.БДС EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
2. БДС EN ISO 14001:2004 - Система за опазване на околната среда или еквивалентен.


1.Участникът трябва да е изпълнил минимум едно строителство с предмет идентично или сходно с това на поръчката, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.Под „строителство с предмет идентично или сходно с това на поръчката”,следва да се разбира изпълнение на дейности на поне едно ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на сграда, вкл. вертикална планировка.
2.Технически ръководител - образование и квалификация - минимум средно специално образование в областта на строителството; общ професионален опит – минимум 3 години професионален опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството. Специалист по контрол на качеството – професионална квалификация минимум средно специално образование, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ за чуждестранни лица, с опит не по-малко от 3 (три) години като контрол на качеството;Специалист безопасност и здраве - професионална квалификация минимум средно специално образование, да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ за чуждестранни лица, с опит не по-малко от 3 (три) години като длъжностно лице по безопасност и здраве.
3.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:
1.БДС EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
2. БДС EN ISO 14001:2004 - Система за опазване на околната среда или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Правец, пл.Тодор Живков №6 , сградата на общинска администрация - Община Правец

Отварянето на офертите е публично. Участниците могат да присъстват при отваряне на офертите лично или чрез упълномощен представител, като могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник на основание чл.54 ал.1 т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и на основание чл.55 ал.1 т.1, 2, 3 и 4 от ЗОП.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;- Интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: - Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg - София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва