Деловодна информация
00164Главна дирекция "Инфраструктура на отбраната"
21-38-282 12/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00164-2018-0045 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на отбраната 000695324
ул. Дякон Игнатий № 3
София BG411 1092 България
инж. Милена Врабчева/инж. Петър Нелов +359 29220779/+359 29220794
m.vrabcheva@mod.bg +359 29220704

Интернет адрес/и

www.mod.bg

http://pp.mod.bg/view-tekushti-infro/MO-GDInfrO-3-2018-003


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pp.mod.bg/view-tekushti-infro/MO-GDInfrO-3-2018-003
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Отбрана

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Подмяна на водопровод в СО „Боровец-юг“, гр. Варна, собственост на военно формирование 28870,за нуждите на военно формирование 48670-110“
45300000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е извършване на строително – монтажни работи /СМР/ за подмяна на част от съществуващ водопровод и прилежащите му кабели (захранващи и сигнални) и изместването им по ново улично трасе.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Военно формирование 48670-Варна

Предметът на обществената поръчка е извършване на строително – монтажни работи /СМР/ за подмяна на част от съществуващ водопровод и прилежащите му кабели (захранващи и сигнални) и изместването им по ново улично трасе.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката-ОП    60%
Срок за изпълнение-СИ    10%
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност по чл. 60, ал. 1 от ЗОП, както следва: Съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите, участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) или в друг съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Вписването следва да бъде за изпълнение на строежи първа група - строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗУТ, и чл. 13, ал. 2 във връзка с чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, и същото се удостоверява с представяне на валиден контролен талон за настоящата година и за срока на изпълнение на договора. Обстоятелствата се декларират в част IV, раздел „А“, т.1 на ЕЕДОП в електронен вид. В случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП, изискването се доказва чрез представяне на копие на удостоверение и талон за регистрация. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му като строител, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3. от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /НУРЗЗПС/, която да е валидна за срока на валидност на офертата, както и за целия срок на изпълнение на договора.Участникът попълва информацията за застрахователната си полица в част IV, раздел „Б“, т. 5 на ЕЕДОП в електронен вид.

Минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от НУРЗЗПС, за строежи пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗУТ и чл. 13, ал.2 във връзка с чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, по полицата да е 70 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата. Декларира се в част IV, раздел „В“, т. 1а на ЕЕДОП в електронен вид. Под „сходен“ предмет на обществената поръчка се разбира изграждане на обекти на техническата инфраструктура.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и ръководен състав, с необходимата професионална квалификация и компетентност, за изпълнение предмета на обществената поръчка.
За доказване на горното, участникът да представи списък на персонала, който ще бъде включен при изпълнението на поръчката и членовете на ръководния състав, които ще отговарят за контрола и извършването на СМР, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Информацията се декларира в част IV, раздел „В“, т.6 на ЕЕДОП в електронен вид.
3. Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда, съгласно стандарта ISO 14001:2015 или еквивалентно/и, или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда с обхват строителство.Информацията се декларира в част IV, раздел „Г“на ЕЕДОП в електронен вид.


1.Участникът да има изпълнени поне 2 броя дейности идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, изпълнени от него през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойност, дата, на която е приключило изпълнението им, място на строителството, вида и обема, възложител и доказателства за извършването му.
2.Участникът трябва да разполага с минимум по 1 /един/ специалист, както следва:
- технически ръководител – строителен инженер (специалност „ВиК“ или „ПГС“) или строителен техник (специалност „ВиК“ или „Строителство“) – 1 брой;
Професионалната компетентност да е получена, чрез образование или допълнителна квалификация, и/или умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения, съгласно предмета на поръчката.
- строителен инженер за контрол на качеството на изпълнението на строително-монтажни работи на обекта –1 брой;
Професионалната компетентност да е получена, чрез образование или допълнителна квалификация, и/или умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения, съгласно предмета на поръчката.
- правоспособно лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд – 1 брой;
Професионалната компетентност да е получена, чрез образование или допълнителна квалификация, и/или умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения, съгласно предмета на поръчката.
- правоспособно лице за контрол на изпълнението на плана на строителните отпадъци – 1 брой.
Професионалната компетентност да е получена, чрез образование или допълнителна квалификация, и/или умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения, съгласно предмета на поръчката.
3.Участникът да прилага внедрени системи или стандарти за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът да е изпълнил дейности за предходните 5 г.,с предмет и обем,идентични или сходни с тези на ОП, и да разполага с персонал и ръководен състав, с необх. професионална квалификация и компетентност.Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда,съгласно стандарта ISO 14001:2015 или еквивалентни, или др. доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда,с обхват строителство.Участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“.Участниците да са вписани в ЦПРС или в друг съответен регистър, за изпълнение строежи първа група, пета категория.Възложителя предоставя 100% авансово плащане от общата предлагана цена за изпълнение на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/12/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, Главна дирекция "Инфраструктура на отбраната". Забележка: При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача най-малко 48 часа преди новоопределения час

Офертите и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, и представители на средствата за масово осведомяване. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

* Възложителят осигурява пълен достъп до целия пакет документи по процедурата на Профила на купувача на интернет-страницата на Министерството на отбраната: http://pp.mod.bg/view-tekushti-infro, където се публикуват и всички съобщения до участниците.
* Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта, като не се допускат варианти.
* Всички документи трябва да бъдат на български език. Ако са включени такива на чужд език, същите трябва да са придружени и с превод на български език.
* Условия за участие - кратко описание на обстоятелствата относно лично състояние, които биха могли да доведат до отстраняване (липсата на основания за отстраняване и съответствието с критериите за подбор се декларират в еЕЕДОП,съгласно указанията за попълване и изискванията на Възложителя в документацията):
- Наличие на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 (освен при доказателства за надеждност по чл. 45, ал. 2 от ППЗОП) и/или по чл. 107 от ЗОП.
- Ако представената оферта не обхваща или не съответства на всички видове и количества СМР, включени в количествената сметка (Приложение №13 към документацията), при допуснати аритметични грешки или при посочване на цени в техническото предложение или при предлагане на срок за изпълнение, надвишаващ посоченият от Възложителя в Глава I, т. 3 от документацията или предлагането на срок на валидност на офертата, различен от посочения от Възложителя в Декларация – образец (Приложение №6 към документацията).
- При наличие на обстоятелствата по чл.327б и липса на декларация по чл. 327, ал. 1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ). Отсъствието на обстоятелствата по чл.327б от ЗОВСРБ се декларира в част трета, раздел „Г“ от еЕЕДОП, а за отсъствието на обстоятелствата по чл.327, ал.1 от ЗОВСРБ се представя декларация по образец;
- Участници, за които са налице обстоятелства по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС, освен при наличие на изключения по чл. 4 от закона. (вж ГЛАВА II, т. 7.2.2.5. от документацията).
* Специални условия, свързани с икономически и социални аспекти на изпълнението, опазване на околната среда и със заетостта: съгласно Глава II, т. 7.3.1. от документацията.
* Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП в електронен вид, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
* Начина на плащане е посочен в проекта на договор (приложение към документацията), като е предвидена възможност за предоставяне на аванс в размер на 100% (сто процента) от стойността за извършване на строително-монтажните работи, с включен ДДС, съгласно офертата на участника,за което Изпълнителя предоставя гаранция, обезпечаваща 100 % предоставените авансови средства.
*Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранциите, които да обезпечат изпълнението на договора или авансово предоставените средства, съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички изисквания, условия и размер на гаранциите за изпълнение/авансово плащане, са посочени в Глава IV от документацията за участие в ОП и в проекта на договора (Приложение № 9 към документацията).
* Всички останали условия за участие, критерии за подбор, минимални изисквания и изискуема информация (декларации, оферта и други), са описани подробно в документацията за обществената поръчка и приложенията към нея.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 4 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва