Деловодна информация
044ОПУ Благоевград
4 09/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/11/2018 (дд/мм/гггг)
044-2018-0107 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление Благоевград 0006950890045
ул. Тодор Александров № 21
Благоевград BG413 2700 България
Стоил Паргов +359 73884688
opu_blgr@mail.bg +359 73884692

Интернет адрес/и

http://www.api.bg/index.php/bg/

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, поддържане, ремонт и строителство на републиканските пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на ремонтни дейности на материално техническата база на обект: помещения на първи етаж в административна сграда на ОПУ Благоевград"
45400000      
Строителство

Извършване на ремонтни дейности на материално техническата база с оглед подобряване състоянието на сградата с цел създаване на Временен контролен център за АМ Струма и ефективното изпълнение на задълженията на работещите там служители на ОПУ – Благоевград.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Благоевград, ул. „Тодор Александров” №21, Административна сграда на ОПУ Благоевград, ет. 1

Дейностите включени в предмета са: Демонтаж на стари дървени врати и прозорци и монтаж на нови МДФ врати и PVC прозорци; Демонтаж на стара настилка от линолеум балатум и монтаж на нов ламиниран паркет; Очукване на вароциментова мазилка по стени; Разваляне тухлена зидария; Зидария с газобетонни блокчета 600/250/250 на обикновена фуга; Демонтаж и обратен монтаж на предпазни метални решетки; Варо-гипсова мазилка по стени; Изкърпване мазилка около новомонтирана дограма вкл.монтаж на ръбохранител; Ремонт отоплителна инсталация; Демонтаж и монтаж на панелен радиатор; Доставка и монтаж на панелен радиатор; Направа на куфар от гипсокартон за скриване на тръби; Грундиране по стени и тавани; Изкърпване гипсова шпакловка; Трикратно боядисване по стени и тавани; Трикратно боядисване около прозорци; Доставка и монтаж преходни лайсни поп врати; Ремонт ел.инсталация; Доставка и монтаж осветително тяло; Доставка и монтаж ключ за осветление; Доставка и монтаж на водонагряваща смесителна батерия;
Конкретните видове СМР са посочени в количествената сметка, неразделна част от документацията към настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодна оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл.70, ал.2, т.1 от ЗОП. Под „най-ниска цена” се приема предложена от участник в процедурата най-ниска цена за изпълнение на договора за обществена поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнение на строежи от V-та категория, а за участниците – чуждестранни лица - да притежава такава регистрация в търговски или професионален регистър в държавата, в която е установен.
Годността за упражняване на професионална дейност се доказва с представянето на копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от ЗКС, за изпълнение на V-та категория. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 31 000 /тридесет и идин хиляди/ лева без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изисква се участника да има валидна застраховка „Професионална отговорност”. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал.1 от ЗУТ. При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Изискването се доказва с представянето на заверено копие на застрахователната полицата.Изисква се участникът в процедурата да има сключена застраховка по чл.171, ал.1 от ЗУТ.
Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изискването се доказва с представянето на застрахователна полица - заверено копие от участника.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.


1. Участникът да представи доказателство, че е е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 31 000 /тридесет и един хиляди/ лева без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Минималният общ оборот се доказва с представянето на:1. удостоверения от банки; 2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; 3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност”. Изискването се доказва с представянето на заверено копие на застрахователната полицата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „сходен предмет” се разбира дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях.
Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 3 /три/ обекта, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изисква се от участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изискването се доказва с представянето на списък на персонала, с необходимата професионална компетентност, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Списъкът съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, образование и професионален опит.


Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 3 /три/ обекта, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката от минимум 4 /четири/ лица, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко: Технически ръководител – 1 брой, който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект; Работници – 4(четири) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности; Координатор по безопасни и здравословни условия на труд - 1 брой. Професионална област (квалификация): професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, чл.55, ал.1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; - когато след покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок участникът откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по – кратък срок на валидност.
- когато не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.
Гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора в размер на 5% /пет процента/ от стойността му без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/12/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/12/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Благоевград, ул. „Тодор Александров” №21, Административна сграда на ОПУ Благоевград, ет. 2

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва