Деловодна информация
00039Община Павликени
ПОЧРОП-01-12-6288 08/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
08/11/2018 (дд/мм/гггг)
00039-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Павликени 000133901
бул. Руски № 4
Павликени BG321 5200 България
Славена Грозева +359 889886177
obshtina@pavlikeni.bg +359 61052642

Интернет адрес/и

www.pavlikeni.bg

http://pavlikeni.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=937&Itemid=129&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=365&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доизграждане и реконструкция на водопроводна мрежа в община Павликени по четири обособени позиции“
45232151      
Строителство

Работният проект обхваща реконструкция на 16,6 км водопроводна мрежа в рамките на градската урегулирана територия (в регулационната граница), включващо изграждането на 5 нови водомерни шахти, 2 броя нови кранови шахти и реконструкция на 1 съществуваща кранова шахта.Последователността на изграждане на водопроводната мрежа в обхвата на II – етап е обобщена в 7 подетапа: ПОДЕТАП II.1; ПОДЕТАП II.2; ПОДЕТАП II.3; ПОДЕТАП II.4; ПОДЕТАП II.5 ; ПОДЕТАП II.6 и ПОДЕТАП II.7.
Предмет на настоящата поръчка са четири от тях: ПОДЕТАП II.2; ПОДЕТАП II.3; ПОДЕТАП II.4 И ПОДЕТАП II.5.
1.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – ПОДЕТАП II.2: ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР. ПАВЛИКЕНИ с Обща дължина(м):1149,98 м.; 2.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – ПОДЕТАП II.3: ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР.ПАВЛИКЕНИ с Обща дължина(м): 773,65 м.; 3.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – ПОДЕТАП II.4: ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР.ПАВЛИКЕНИ с Обща дължина(м): 788,76 м.; 4.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 - ПОДЕТАП II.5: ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР.ПАВЛИКЕНИ с Обща дължина(м): 1298,37 м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1527549.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Подетап II.2: Водопроводна мрежа на гр. Павликени 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършват на територията на община Павликени.

СМР по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – ПОДЕТАП II.2: ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР. ПАВЛИКЕНИ ще се извършват ссъгласно заложените в Работния проект и техническата спецификация, като основните Технически параметри на Подетап II.2 са: 1. Диаметър на водопровода(мм) DN 90; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 408,81; 2. Диаметър на водопровода(мм) DN 200; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 564,53; 3. Диаметър на водопровода(мм) DN 315; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 176,64; 4. Водомерна шахта;1 бр.; Обща дължина(м):1149,98 м.;
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
419015.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подетап II.3: Водопроводна мрежа на гр. Павликени 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършват на територията на община Павликени.

СМР по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – ПОДЕТАП II.3: ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР. ПАВЛИКЕНИ ще се извършват съгласно Техническата спецификация и Работния проект, като основните Технически параметри на Подетап II.3 са: 1. Диаметър на водопровода(мм) DN 90; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 64,50; 2. Диаметър на водопровода(мм) DN 110; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 81,90; 3. Диаметър на водопровода(мм) DN 140; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 198,40; 4. Диаметър на водопровода(мм) DN 160; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 4,00; 5. Диаметър на водопровода(мм) DN 200; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 424,85; Обща дължина(м): 773,65 м.;
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
373350.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подетап II.4: Водопроводна мрежа на гр. Павликени 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършват на територията на община Павликени.

СМР по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – ПОДЕТАП II.4: ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР. ПАВЛИКЕНИ ще се извършват съгласно Техническата спицификация и Работния проект, като основните Технически параметри на Подетап II.4 са: 1. Диаметър на водопровода(мм) DN 90; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 788,76; Обща дължина(м): 788,76 м.;
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
302769.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подетап II.5: Водопроводна мрежа на гр. Павликени 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършват на територията на община Павликени.

СМР по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 - ПОДЕТАП II.5: ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА ГР. ПАВЛИКЕНИ ще се извършват съгласно Техническата спецификация и Работния проект, като основните Технически параметри на Подетап II.5 са: 1. Диаметър на водопровода(мм) DN 90; Материал: PEHD-RC; Дължина(м) 1298,37; Обща дължина(м): 1298,37 м.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
432415.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл.60 от ЗОП участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) (http://register.ksb.bg/) към КСБ за изпълнение на строежи четвърта група, втора категория за всяка от обособените позиции. Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. Важно: При подаване на офертата - обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел А на еЕЕДОП, като се посочва информация, относно актуалното вписване на участника в съответен професионален или търговски регистър в държавата-членка в която е установен, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и интернет-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.Доказване: Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, в т.ч. и подизпълнители които са посочени от него, че ще изпълняват СМР, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – заверени копия от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, актуални към датата на сключване на договора.Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.При участие на обединение, което не е юридическо лице удостоверяването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в еЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка трябва да са реализирали минимален общ оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, в размер минимум на: Обособена позиция № 1 – 800 000,00 лева, без ДДС; Обособена позиция № 2 – 700 000,00 лева, без ДДС; Обособена позиция № 3 – 600 000,00 лева, без ДДС; Обособена позиция № 4 – 800 000,00 лева ,без ДДС, изчислен на база годишните обороти. Под „годишен общ оборот“ следва да се разбира сумата от нетните приходи от продажби съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП.Важно!!!: Ако участникът подава оферти за повече от една обособена позиция Възложителят не изисква посочените минимални изисквания за всяка от позициите да се сумират.
2. Участниците следва да имат застрахователна полица „Професионална отговорност" в строителството по чл.171 от ЗУТ, която да покрива минималната застрахователна сума в размер на 400000,00лв. съответстващо на обема и характера на поръчката за този вид строителство, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2135480320). Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни работи, трябва да притежава изискуемите застраховки/. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. За участник(лице), установен(о)/регистриран(о) извън РБългария, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът(лицето).


1.Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните им финансови отчети в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние. Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представянето на заверени копия на годишните финансови отчети за последните приключили финансови години или техните съставни части, когато публикуването им се изисква.
2.Важно: При подаване на офертата за удостоверяване на поставеното изискване, участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние , за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката е четвърта група, втора категория за всяка от обособените позиции). Доказване: Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, в т.ч. и подизпълнители които са посочени от него, че ще изпълняват СМР, да представи документи по чл.61, ал.1, т.2 от ЗОП заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП.
Съгласно чл.62, ал.2 ЗОП, когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ВАЖНО: Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Съгласно чл. 67, ал. 8 от ЗОП, Възложителят няма право да изисква документи, които вече са му били предоставени или са му служебно известни.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, самостоятелно или съвместно(като подизпълнител или член на обединение), следва да е изпълнил строителни дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.Забележка: За „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“, следва да се разбират изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа, представляваща техническа инфраструктура, с дължина минимум, както следва:Обособена позиция № 1 – 1000 м.;Обособена позиция № 2 – 700 м.;Обособена позиция № 3 – 700 м.;Обособена позиция № 4 – 1200 м. Важно!!!: Ако участникът подава оферти за повече от една обособена позиция Възложителят не изисква посочените минимални изисквания за всяка от позициите да се сумират.
2. Участникът следва да прилага следните системи за всяка от обособените позиции: - система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, и - система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство. Сертификатите следва да отговарят на чл.64, ал.5 от ЗОП. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1.Важно: При подаване на офертата участниците удостоверяват съответствие с поставеното изискване за изпълненото строителство през последните пет години,считано от датата на подаване на оферта, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с попълване на информацията изискваща се в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности - Информацията да описва стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство. Доказване: Преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираната от него в еЕЕДОП информация по този критерий за подбор, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.Доказване: При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на актуални сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на горното изискване може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителство.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
ВАЖНО: Документите за доказване съответствието с поставените изисквания се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Съгласно чл. 67, ал. 8 от ЗОП, Възложителят няма право да изисква документи, които вече са му били предоставени или са му служебно известни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 1% от стойността на договора без ДДС, за всяка от обособените позиции, която да обезпечи неговото изпълнение.
Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
-депозит на парична сума по сметка на възложителя;
-банкова гаранция в полза на възложителя;
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са разписани в проекта на договор за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Посоченото в Раздел I.1)

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1,3,4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и националните основания за отстраняване. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Когато участник е обединение от физически и/или юридически лица, основанията за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Когато участник предвижда използването на подизпълнители или се позовава на капацитета на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП, основанията за отстраняване се прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 1 и 4 от ЗОП, при подаване на офертата, участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП, а документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
Съгласно редакцията на ЗОП актуална към ДВ. бр.49 от 12 юни 2018г. национални основания за отстраняване са:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва