Деловодна информация
00064
12-00-171 07/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
07/11/2018 (дд/мм/гггг)
00064-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Чепеларе 000615164
ул. Беломорска 44Б
Чепеларе BG424 4850 България
Евгени Паунов +359 30518280
mail@chepelare.bg +359 30518279

Интернет адрес/и

www.chepelare.org

https://chepelare.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=lEiZ%2bTzyIMs%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://chepelare.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=lEiZ%2bTzyIMs%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строителство по Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“
45000000      
Строителство

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности:
1. „Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“:
2. Изпълнение на СМР за обект: “Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“.
3. Авторски надзор по време на строителството на обект: “Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“. Подробна информация относно видовете дейности може да се открие както в Книга II – Указания за подготовка на офертите, т. 6”Кратко описание на дейностите в обхвата на поръчката”, така и в Книга I – Техническа спецификация и не на последно място в Раздел IV.3) от Решението за откриване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Обект„ Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“, поръчката ще се изпълнява в гр.Чепеларе, Община Чепеларе, Област Чепеларе, адреса на съответния обект, за който се подава оферта.

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности:
1. „Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“:
1.1 „Изработване на работен проект за обект: Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“.
При изработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като Изпълнителят се съобрази с изискванията на Възложителя, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в „работния проект“ следва да бъдат изготвени в DWG и PDF формат или еквивалентни, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено- стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на „работния проект“ са посочени в Техническата спецификация. Съгласуването и одобряването на „работния проект“ от Възложителя, консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя. **Необходимото време за съгласуване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж не се включва в срока за изпълнение на поръчката.
2. Изпълнение на СМР за обект: “Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“.
Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба и техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обектите съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър.
3. Авторски надзор по време на строителството на обект: “Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“.
В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на работен проект - П1    30
Срок за изпълнение на СМР - П2    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
435

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Важно! - Към датата на откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл.114 ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните маже да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – II група, ІV категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Доказване: При подаване на офертата, обстоятелството се удостоверява чрез попълване на Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се декларира, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен, като се посочва: (1) документа за регистрация (наименование на документа; номер на вписване на документа в съответния Регистър; срок на валидност на контролния талон, неразделна част от Удостоверението за вписване в Регистъра или друг еквивалентен документ; групата и категорията/ите строеж/и), (2) професионален или търговски регистър (наименование на професионалния или търговски регистър; посочване на наименованието на органа или службата, извършила регистрацията и издала документа за упражняване на професионална дейност).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят чрез комисията може да изиска участникът да представи документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи II група, ІV категория или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, участникът, определен за изпълнител да представи валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи II група, ІV категория.
Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, Възложителят не предвижда изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, а именно:
изготвяне на технически и/или работен проект, свързан с ново строителство/изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или рехабилитация и /или ремонт на улици или еквивалентна дейност на улица/и или на пътища с площ минимум 5 000 м2.
2. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил дейности/строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, а именно: изпълнение на СМР - ново строителство/изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или рехабилитация и /или ремонт на улици или еквивалентна дейност на улица/и или на пътища с площ минимум 5000 м2;
3. Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка
3.1. За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:
1. Проектант по част Пътна, - инженер „Пътно строителство“ или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
2. Проектант по част Геодезия - инженер Геодезист или еквивалент отговарящ на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
3. Проектант по част „ПВОД” – инженер или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
4. Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
5. Проектант по част „ПБЗ” - инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП
6. Проект за управление на отпадъците – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
Забележка : Едно лице може да съвместява повече от една експертна длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
3.2 За изпълнение на строителството:
1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2. Експерт „Контрол по качеството” – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3. Експерт по безопасност и здраве: да притежава валидно удостоверение, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент;
4. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката минимум, както следва:
- багер с челен товарач -1 бр.;
- самосвал – 2 бр.;
- фреза за фрезоване на асфалтови настилки – 1 бр.;
- асфалтополагаща машина – 1 бр.;
- валяк– 1 бр.;
- фугорезачка – 1 бр.;
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, а именно:
изготвяне на технически и/или работен проект, свързан с ново строителство/изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или рехабилитация и /или ремонт на улици или еквивалентна дейност на улица/и или на пътища с площ минимум 5 000 м2.
2. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил дейности/строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, а именно: изпълнение на СМР - ново строителство/изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или рехабилитация и /или ремонт на улици или еквивалентна дейност на улица/и или на пътища с площ минимум 5000 м2;
3. Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка
3.1. За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:
1. Проектант по част Пътна, - инженер „Пътно строителство“ или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
2. Проектант по част Геодезия - инженер Геодезист или еквивалент отговарящ на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
3. Проектант по част „ПВОД” – инженер или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
4. Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
5. Проектант по част „ПБЗ” - инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП
6. Проект за управление на отпадъците – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
Забележка : Едно лице може да съвместява повече от една експертна длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
3.2 За изпълнение на строителството:
1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2. Експерт „Контрол по качеството” – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3. Експерт по безопасност и здраве: да притежава валидно удостоверение, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент;
4. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката минимум, както следва:
- багер с челен товарач -1 бр.;
- самосвал – 2 бр.;
- фреза за фрезоване на асфалтови настилки – 1 бр.;
- асфалтополагаща машина – 1 бр.;
- валяк– 1 бр.;
- фугорезачка – 1 бр.;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/12/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Конферентна зала в сградата на общинска администрация на Община Чепеларе, находяща се на адрес: гр. Чепеларе, ул. "Беломорска" 44Б.

Офертата се подписва от лицето, представляващо участника или от надлежно упълномощено лице или лица, като в офертата се прилага пълномощното от представляващия дружеството. Офертата се представя на български език в запечатана, непрозрачна опаковка от участника, или от упълномощен от него представител. На пероцедурите по отваряне могат да присъстват представители на участниците.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Деклариране на личното състояние, липсата на специфични основания за изключване и съответствието с критериите за подбор:
1.Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1-7 от ЗОП с попълване на Част III: Основания за изключване на ЕЕДОП, в приложимите полета.
Когато изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за повече от едно лице, всички лица подписват един и същ ЕЕДОП. Когато е налице необходимост от защита на личните данни или при различие в обстоятелствата, свързани с личното състояние, информацията относно изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се попълва в отделен ЕЕДОП за всяко лице или за някои от лицата.
В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа съответната информация.
Съгласно чл. 67, ал. 3 от ЗОП участниците могат да използват ЕЕДОП, който вече е бил използван при предходна процедура за обществена поръчка, при условие че потвърдят, че съдържащата се в него информация все още е актуална.
Участниците могат да използват възможността по чл. 67, ал. 3 от ЗОП, когато е осигурен пряк и неограничен достъп по електронен път до вече изготвен и подписан електронно ЕЕДОП. В тези случаи към документите за подбор вместо ЕЕДОП се представя декларация, с която се потвърждава актуалността на данните и автентичността на подписите в публикувания ЕЕДОП, и се посочва адресът, на който е осигурен достъп до документа.
Цялата останала информация относно изискванията, свързани с участие в процедурата, може да бъде открита в Книга II "Указания, необходими за подготовката на офертите" - част от документацията на обществената поръчка, достъпна неограничено и безплатно на интернет адреда, посочен по-горе в Раздел I.3) Комуникация.
Важно! - Към датата на откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл.114 ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните маже да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва