Деловодна информация
0006354400
СИ-29-7148 07/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
07/11/2018 (дд/мм/гггг)
00063-2018-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Военна академия Г. С. Раковски 129003305
бул. Евлоги и Христо Георгиеви № 82
София BG411 1504 България
Давид Василев +359 29226682
vassilev.d@mail.bg +359 29441657

Интернет адрес/и

http://rnda.armf.bg/

http://rnda.armf.bg/profil/pokrivstaff


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rnda.armf.bg/profil/pokrivstaff
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително-монтажни работи на ламаринен покрив и обособяване на работни места в зала 122 на сграда „ЩАБ“ на Военна академия „Г. С. Раковски“
45261210      
Строителство

Дейностите свързани с предмета на поръчката е извършване на строително-монтажни и ремонтни работи (СМРР), които ще се изпълняват на строителния обект определени въз основа на Техническа спецификация утвърдена от Възложителя за видовете работи и включват:
1.Демонтаж на плоска ламарина по била на покрив.
2.Демонтаж на водосточни тръби.
3.Допълнително укрепване на ламарина по покрив.
4.Доставка и монтаж на водосточни тръби.
5.Гипсова шпакловка по стени и скосени тавани в подпокривното пространство.
6.Направа на преградни стени от пожароустойчив гипсокартон.
7.Гипсова шпакловка и боядисване по новоизградените преградни стени.
8.Пренареждане, циклене и лакиране на паркет.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

ВР1004/ПЩ – Ремонт на ламаринен покрив на сграда „ЩАБ“ на Военна академия „Г. С. Раковски“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45261100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сграда "щаб" на ВА "Г. С. Раковски", бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №82

Дейностите свързани с предмета на поръчката е извършване на строително-монтажни и ремонтни работи (СМРР), които ще се изпълняват на строителния обект определени въз основа на Техническа спецификация утвърдена от Възложителя за видовете работи и включват:
1.Демонтаж на плоска ламарина по била на покрив.
2.Демонтаж на водосточни тръби.
3.Допълнително укрепване на ламарина по покрив.
4.Доставка и монтаж на водосточни тръби.
5.Гипсова шпакловка по стени и скосени тавани в подпокривното пространство.
Подробните количества видове строителни работи, които следва да се извършат са посочени подробно в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА ТЦси - тежест на оценката за предложението за срок за изпълнение на СМРР    30%
ТЦгс - тежест на оценката за предложението за гаранционен срок    10%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
33500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участник, оферирал по-висока цена от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие при възлагането на поръчката на основание чл. 107, т. 2, буква „а“ ЗОП.

II.2) Описание 1

ВР1004/ПЩ – Обособяване на работни места в зала 122 на сграда „ЩАБ“ на Военна академия „Г. С. Раковски“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сграда "щаб" на ВА "Г. С. Раковски", бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №82

Дейностите свързани с предмета на поръчката е извършване на строително-монтажни и ремонтни работи (СМРР), които ще се изпълняват на строителния обект определени въз основа на Техническа спецификация утвърдена от Възложителя за видовете работи и включват:
1.Направа на преградни стени от пожароустойчив гипсокартон.
2.Гипсова шпакловка и боядисване по новоизградените преградни стени.
3.Пренареждане, циклене и лакиране на паркет.
Подробните количества видове строителни работи, които следва да се извършат са посочени подробно в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА ТЦси - тежест на оценката за предложението за срок за изпълнение на СМРР    30%
ТЦгс - тежест на оценката за предложението за гаранционен срок    10%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
6500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участник, оферирал по-висока цена от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие при възлагането на поръчката на основание чл. 107, т. 2, буква „а“ ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисквания за упражняване на професионална дейност:
Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и валиден контролен талон за 2018 г. за строежи минимум първа група, трета категория.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в еЕЕДОП. Документите, с които се доказва посочената информация в еЕЕДОП, и се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство.Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответната регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.).


1. Минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 30 000 лв. (тридесет хиляди) лева, от които 50% или 15 000 лв. (петнадесет хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за обособена позиция №1 и/или в размер на 6 000 лв. (шест хиляди) лева, от които 50% или 3 000 лв. (три хиляди) лева в попадаща в обхвата на поръчката за обособена позиция №2. При подаване на офертата обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, с посочване на конкретния годишен оборот в стопанската област, обхваната от поръчката. Участникът предоставя и копие от годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документите, с които се доказва посочената информация в еЕЕДОП, се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Документите, с които се доказва посочената информация в еЕЕДОП, се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП
2. Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, покриваща минималната застрахователна сума за строежи Първа група, трета категория или еквивалентна. При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ. Участникът следва да представи доказателство за наличие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител”, покриваща минималната застрахователна сума.
Документите, с които се доказва посочената информация в еЕЕДОП, се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисквания за технически и професионални способности:
1.1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, (мин. 1 изпълнен обект) през последните 5 год. считано от датата на подаване на офертата.
1.2.Участниците следва да прилагат:
-системи за управление на качеството - Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен с обхват строителство;
- мерки за опазване на околната среда - Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2004 (2015) или еквивалентен, с обхват строителство. Сертификатите трябва да актуални и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
1.3.Участниците прилагат списък на техническите лица, а именно:
-Ръководител на обекта, който трябва да притежава професионална квалификация “инженер” и образователна степен магистър, специалност „промишлено и гражданско строителство”, „строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентно;
-Технически ръководител–отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент;
- Координатор по безопасност и здраве – съгласно чл. 5, от Наредба № 2/2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент.


1.1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, (минимум 1 изпълнен обект) през последните 5 години,считано от датата на подаване на офертата.Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“, да се разбира СМРР свързани с демонтажни/монтажни работи на ремонт на покрив за обособена позиция №1 и ремонт на помещения, гипсова шпакловка и вътрешно боядисване за обособена позиция №2.При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, за поръчки за строителство от конкретен види с посочване на стойността, дата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема. При сключване на договор,изпълнителя следва да представи доказателства. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор по т.1.1 се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
1.2.Участниците следва да притежават, следните валидни сертификати: Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен с обхват строителство и Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001:2004 (2015) или еквивалентен, с обхват строителство. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП. В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. На основание чл. 67, ал. 5 и ал.6 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП. Преди сключването на договора за обществена поръчка, изпълнителя предоставя доказателства за декларираните обстоятелства. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
1.3.Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството и лица, които ще изпълняват строителството, както следва: Ръководител на обекта, който трябва да притежава професионална квалификация “инженер” и образователна степен магистър, специалност „промишлено и гражданско строителство”, „строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентно, с общ професионален опит - минимум 5 години.Технически ръководител–отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент,Координатор по безопасност и здраве – съгласно чл. 5, от Наредба № 2/2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент.Продължава в раздел VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/12/2018 (дд/мм/гггг)   08:30 (чч:мм)

Брифинг зала на ВА "Г. С. Раковски"

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължение от раздел III.1.3
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата.
При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП.Като в еЕЕДОП посочва Списък на персонала, в който посочват лицата и тяхната професионална компетентност.
По отношение на участника не трябва да са налице обстоятелства по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1 т.1, 3 и 5 от ЗОП, като констатирането на което и да е от условията ще доведе до отстраняване на участника с изключения на изрично посочените случаи в ЗОП.
1.Гаранция за изпълнение на договора.Участникът, определен за изпълнител, при подписване на д-ра представя гаранция в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Условията и сроковете за освобождаване, респ. задържане на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
2.В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, включително и обстоятелствата по чл. 3, т. 8и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТС.
3. В процедурата може да участва участник, за който има липсва на основание на база чл. 69 от Закона за Противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ). Лице, заемало висша публична длъжност, което в последната една година от изпълнението на правомощията или задълженията си по служба е участвало в провеждането на процедури за обществени поръчки или в процедури, свързани с предоставяне на средства от фондове, принадлежащи на Европейския съюз или предоставени от Европейския съюз на българската държава, няма право в продължение на една година от освобождаването си от длъжност да участва или да представлява физическо или юридическо лице в такива процедури пред институцията, в която е заемало длъжността, или пред контролирано от нея юридическо лице. Забраната по предходното изречение за участие в процедури за обществени поръчки или в процедури, свързани с предоставяне на средства от фондове, принадлежащи на Европейския съюз или предоставени от Европейския съюз на българската държава, се прилага и за юридическо лице, в което лицето по предходното изречение е станало съдружник, притежава дялове или е управител или член на орган на управление или контрол след освобождаването му от длъжност.
4. Възложителят изисква от участниците при изготвяне на офертата да са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд; Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки и закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
-Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: МТСП, интернет адрес: //www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. Триадица №2, тел: 8119 443; Относно задълженията, опазване на околната среда: МОСВ, интернет адрес:http://www3.moew.government.bg/, 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 тел: 02/ 940 6331, Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.
При откриване на процедурата не е осигурено финансиране. На основание чл.114 от ЗОП, сключеният договор ще бъде с отложено изпълнение, като дейностите ще започнат да бъдат изпълнявани и разплащания ще се осъществяват само след получаване на финансиране.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
В случаите по т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП (срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата) се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва