Деловодна информация
1517ИМК-БАН
582 РД 08 02/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
1517-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по минералогия и кристалография Акад. Иван Костов 831906364
ул. Акад. Георги Бончев, номер 2, бл. 107, 1113 София
София BG411 1113 България
проф. д-р Росица Николова +359 885099158
rosica.pn@clmc.bas.bg +359 29797056

Интернет адрес/и

www.imc.bas.bg

http://www.imc.bas.bg/bg1/index.php/2013-08-30-06-05-12


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.imc.bas.bg/bg1/index.php/2013-08-30-06-05-12
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Институт към БАН

I.5) Основна дейност 

Наука и образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително-ремонтни дейности за изграждане на Лаборатория за физико-химичен контрол на иновативни лекарствени форми в ИМК-БАН“ за нуждите на проект - Център за компетентност ПЕРИМЕД
44000000      
Строителство

„Извършване на строително-ремонтни дейности за изграждане на Лаборатория за физико-химичен контрол на иновативни лекарствени форми в ИМК-БАН“ за нуждите на проект - Център за компетентност „Персонализирана иновативна медицина (ПЕРИМЕД)”, ДБФП BG05M2OP001-1.002-0005-C01, ул. Акад. Георги Бончев, номер 2, бл. 107, 1113 София .
Обектът предвиден за ремонт е във работните помещения на Института по минералогия и кристалография, лявото крило на I етаж на бл. 107, находящ се в научния комплекс на БАН – IV км, с административен адрес: ул. „Акад. Георги Бончев“ №2, бл. 107.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Институт по минералогия и кристалография "Акад. Иван Костов" Адрес: ул. "Акад. Георги Бончев", бл. 107, 1113 София

За ремонт на работни помещения в ляво крило, I етаж на бл. 107 в Научния комплекс на БАН – IV км, ул. „Акад. Георги Бончев“, Институт по минералогия и кристалография
Част Коридор
Под
1. Доставка и монтаж върху съществуваща настилка от керамични плочки на настилка от гранитогресни плочи, дебелина 5-8мм с матово покритие или подобни, включително лепило и компрометирана замазка - 86.00 м2;
Стени
2. Доставка и монтаж на PVC ламперия/след съгласуване на вида и цвета с Възложителя - 80.00 м2
3. Доставка и монтаж на цокли в коридора в тон с цвета на плочките - 49.00 м
4. Преработка на изводи на ел. контакти 220 V за ламперия - 5.00 бр.
Таван
5. Демонтаж и изхвърляне на стар окачен таван тип „Хънтър-Дъглас“ - 60.00 м2
6. Доставка и монтаж на окачен таван, тип „Армстронг" (или аналогичен) - 60.00 м2
7. Демонтаж на стари осветителни тела - 6.00 бр.
8. Доставка и монтаж на LED панел за открит монтаж на осветителни тела с един LED 120 cm 18W/220V 3000-4800 K или аналогичен - 6.00 бр.
Врати в коридор
9. Доставка и подмяна на врати на стая 1А,2,3,4,5, 28, 29,30,31, 32,33, 34, 35, височина 200 см, ширина 85cm, цвят бял, включително и дръжки и брави - 13.00 бр.
10. Демонтаж на врати и каси 200 см, ширина 150 cm, стая 1 и 6А - 2.00 бр.
11. Доставка и монтаж на врати с каси на стая 1 и 6А височина 200 см, ширина 150cm, включително и дръжки и брави - 2.00 бр.
12. Боядисване на металните каси на вратите с бял автоемаил лак - 21.00 бр.
13. Окантване касите на вратите с PVC ъгли, в тон с ламперията -130.00 м
Част Стая 1
14. Демонтаж и изхвърляне на еднослойна метална дограма с размери 3.00 х 3.00 м - 3.00 бр.
15. Демонтаж и монтаж на чугунен радиатор с 23 бр. глидери - 2.00 бр.
16. Доставка и монтаж на фасадни изолационни плоскости, устойчиви на атмосферни влияния в основата на отворите на демонтираната метална дограма с размери 3м.Х1м. и топлопроводимост ? ?0,036 - 6.00 бр.
17. Доставка и монтаж на фасадни изолационни плоскости, устойчиви на атмосферни влияния в горната част на отворите на демонтираната метална дограма с размери 3м.Х0,5м. и топлопроводимост ? ?0,036 - 3.00 бр.
18. Демонтаж и изхвърляне на стари луминисцентни осветителни тела от таваните - 6.00 бр.
19. Извеждане на контакти и ключове над монтираната PVC ламперия - 16.00 бр.
20. Доставка и монтаж на PVC ламперия/след съгласуване на вида и цвета с Възложителя- 155.00 м2
21. Доставка и монтаж на вградени LED панели 40 W – 7.00 бр.
22. Доставка и монтаж на охлаждаща вентилационна система (минимум 25 BTU) в стая No1. - 1.00 бр.
23. Демонтаж и изхвърляне на стар балатум от пода в стая No1 - 43.00 м2
24. Доставка и монтаж на ламиниран паркет в стая No1 /след съгласуване на вида и цвета с Възложителя - 43.00 м2
25. Доставка и монтаж на первази в тон с ламинирания паркет в стая No1 - 39.00 м
26. Демонтаж и изхвърляне на стар окачен таван тип „Хънтър-Дъглас“ - 65.00 м2
27. Доставка и монтаж на окачен таван, тип „Армстронг" (или аналогичен) - 65.00 м2
Част Дограма
28. Демонтаж и изхвърляне на стари дървени трисекционни прозорци с размери -3м.Х1,5 м 2, 3, 4, 5, 6, 6А, 68, 69 - 11.00 бр.
29. Доставка и монтаж на петкамерна PVC дограма с обикновен стъклопакет с размери 3м.Х1,5 м. Дограмата трябва да е 3-секционна, с една отваряема секция и в двете плоскости, стая 2, 3, 4, 5, 6, 6А, 68, 69 - 11.00 бр.
30. Доставка и монтаж на алуминиеви или PVC щори на всички нови прозорци - 33 бр.
31. Външно декориране на фугите на монтираната PVC дограма - 99.00 м
Част Други
32. Монтаж на пластмасови или метални газови тръбопроводи (максимално налягане 2 атмосфери) за въздух, аргон, азот, хелий от бутилки със сгъстен въздух до местоположение на апаратите - 40.00 м
33. Почистване на работната площадка и изхвърляне на отпадъците, контейнер за изхвърляне на отпадъците 5 м3 - 3.00 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение    30
Цена    70
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект - Център за компетентност „Персонализирана иновативна медицина (ПЕРИМЕД)”, ДБФП BG05M2OP001-1.002-0005-C01

Проект BG05M2OP001-1.002-0005-C01 Център за компетентност „Персонализирана иновативна
медицина (ПЕРИМЕД)“, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен
растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни
фондове.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, съответното членовете на участник-обединение, което не е юридическо лице, които ще изпълняват съответните строителни работи, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на обекти от първа група, пета категория.
Ако участниците са чуждестранни лица, те следва да докажат вписването си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно 70 000 /седемдесет хиляди/ лева. За удостоверяване съответствието си с горното изискване участниците попълват част IV, буква „Б“ в ЕЕДОП, където представят информация за притежаваната валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
Доказване на посоченото изискване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно 70 000 /седемдесет хиляди/ лева.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.1. През последните 5 /пет/ години участникът трябва да е изпълнил успешно минимум 1/една/ дейност, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
Забележка: под „сходен предмет” следва да се разбира ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на сгради.
Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в последните пет години.
Под „последни пет години” следва да се разбира пет години назад, считано от датата на подаване на офертата за участие в процедурата.
За удостоверяване съответствието си с горното изискване участниците попълват част IV, буква „В“ в ЕЕДОП, където представят информация за успешно изпълнените минимум 1 /една/ дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка за последните 5 /пет/ години.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Институт по минералогия и кристалография "Акад. Иван Костов", Адрес: ул. "Акад. Георги Бончев", бл. 107, 1113 София

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедуратаили техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масовоосведомяване. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен откомисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранция за изпълнение
Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя под формата на депозит на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна, неотменима, в полза на Възложителя, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части и със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на гаранционните срокове на отделните видове СМР. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от възложителя, в случай че изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него.
Гаранция представена под формата на парична сума или банкова гаранция може да бъде предоставена от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция или вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Място и срок за получаване на документацията за участие
Документацията за участие е достъпна в „Профила на купувача“ на електронната страницатана Института по минералогия и кристалография "Акад. Иван Костов" на адрес: гр. София 1113, ул. „Акад. Г. Бончев“, №2, бл. 107.
Преди да изготви своята оферта участникът трябва да посети обекта определен за изпълнениена обществената поръчка, да се запознае с условията на място, да оцени особеностите, факторите и рисковете на същия. В тази връзка участникът попълва и предоставя на Възложителя Декларация – Приложение №8, с която декларира, че е извършил оглед на обекта.
Участникът следва до посети обекта, достъпът до който следва предварително да бъде уточнен /ден и час/ с представител на Възложителя на следния телефонен номер – Телефон: (+359 2) 9797055 .

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197 ал. 1 т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва