Деловодна информация
5397
ДАЕУ-9990 02/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
02/11/2018 (дд/мм/гггг)
5397-2018-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София BG411 1000 България
Диляна Найденова, главен експерт в дирекция Обществени поръчки +359 29492316
dnaydenova@e-gov.bg +359 29492158

Интернет адрес/и

http://e-gov.bg/

https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/236
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Организиране и провеждане на обучения по три основни специализирани курса Cisco“
79632000      
Услуги

Предмет на поръчката: „Организиране и провеждане на обучения по три основни специализирани курса Cisco“ по проект БФП-BG05SFOP001-2.006-0013 „Повишаване квалификацията на дирекция „Комуникационна и информационна инфраструктура“ в Държавна агенция „Електронно управление“ за осигуряване по-ефективно изпълнение на функциите на дирекцията,свързани с изграждане, развиване и поддържане на споделените ресурси на електронното управление в държавната администрация, Оперативна програма „Добро управление” 2014–2020.Обществената поръчка включва следните поддейности:
1.Поддейност 1–Организиране и провеждане на обучение Cisco® Implementing Cisco® IP Routing v2.0 (ROUTE) за 17 служители от д-я КИИ на ДАЕУ.
2.Поддейност 2-Организиране и провеждане на обучение Cisco® Implementing Cisco® Switched Networks v2.0 (SWITCH) за 17 служители от д-я КИИ на ДАЕУ.
3.Поддейност 3-Организиране и провеждане на обучение Cisco® Interconnecting Cisco® Networking Devices Accelerated v3.0 за 11 служители от д-я КИИ
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
119650      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79632000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на обществената поръчка е на територията на гр. София.

„Организиране и провеждане на обучения по три основни специализирани курса Cisco“ по проект БФП-BG05SFOP001-2.006-0013 „Повишаване квалификацията на дирекция „Комуникационна и информационна инфраструктура“ в Държавна агенция „Електронно управление“ за осигуряване по-ефективно изпълнение на функциите на дирекцията, свързани с изграждане, развиване и поддържане на споделените ресурси на електронното управление в държавната администрация, Оперативна програма „Добро управление” 2014 – 2020. Обществена поръчка включва следните поддейности:
1. Поддейност 1 – Организиране и провеждане на обучение Cisco® Implementing Cisco® IP Routing v2.0 (ROUTE) за 17 служители от дирекция КИИ на ДАЕУ.
2. Поддейност 2 - Организиране и провеждане на обучение Cisco® Implementing Cisco® Switched Networks v2.0 (SWITCH) за 17 служители от дирекция КИИ на ДАЕУ.
3. Поддейност 3 - Организиране и провеждане на обучение Cisco® Interconnecting Cisco® Networking Devices Accelerated v3.0 за 11 служители от дирекция КИИ на ДАЕУ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
119650      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05SFOP001-2.006-0013 по Оперативна програма "Добро управление"

Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, най-много за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
*Определяне на понятието „сходни дейности“: дейности, свързани с проведени обучения в областта на информационните и комуникационните технологии.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП (Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга), които участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора за обществената поръчка или от участниците в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП (Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.), които участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора за обществената поръчка или от участниците в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участникът следва да е изпълнил успешно най-малко 1 (една) идентична или сходна дейност.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
• Ръководител екип:
Квалификация:
- Минимум висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или по-висока в областите „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” (или еквивалентни), или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/24.06.2002 г.), или еквивалент.
Професионален опит:
- Общ професионален опит - 5 (пет) години в областта „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” или еквивалентна;
- Минимум 3 (три ) години специфичен професионален опит в дейности, свързани с организация и провеждане на обучения;
• Лектор 1
Квалификация:
- Висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалентна образователна степен.
- Акредитация за провеждане на Cisco обучения и/или притежаване на Cisco Certified Instructor сертификат.
Професионален опит:
- Общ професионален опит минимум 5г.
• Лектор 2
Квалификация:
- Висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалентна образователна степен.
- Акредитация за провеждане на Cisco обучения и/или притежаване на Cisco Certified Instructor сертификат.
Професионален опит:
- Общ професионален опит минимум 5г.
• Координатор логистика
Квалификация:
- Висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или eквивалентна образователна степен.
Професионален опит:
- Общ професионален опит - минимум 3 (три) години опит в организацията на обучения или туристически услуги.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/12/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на ДАЕУ, находяща се на адрес: гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6

Получените оферти се отварят на публично заседание на комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл.104,ал.2 от ЗОП, оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с изискванията за лично състояние и критериите за подбор.
1.За изпълнител на обществената поръчка ще бъде избран участникът,предложил най-ниска цена.
2.В процедурата може да участва лице,което отговаря на условието на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на Възложителя. 3.Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54,ал.1 ЗОП; при наличие на основанията по чл. 107 ЗОП;при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ), както и участници, които са свързани лица по смисъла на §2,т.45 ДР на ЗОП. За участник,който след изтичане на срока по §14 от ПЗР на Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС) не е привел дейността си в съответствие с изискванията на този закон, се прилага чл.5, ал.1,т.3 от същия.При изготвяне на офертата, участниците следва да декларират,че са спазени задълженията,свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.Участниците могат да получат информация за тези задължения,които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката,както следва:Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите: тел.0700 18 700;уебсайт: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите-София 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67,тел.029406331;уебсайт: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:уебсайт: http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. „Триадица“ №2,тел.8119443
Участниците посочват в заявленията подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива.В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.
За подизпълнителите не трябва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
4.Условия и начин на плащане: За изпълнението на предмета на Договора, Възложителят се задължава да заплати на Изпълнителя обща цена в размер съгласно Ценовото му предложение.Заплащането на цената се извършва, както следва:
1.Цената за Поддейност № 1 се заплаща след приемане от Възложителя на резултатите от изпълнението на обучението, включено в същата, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура и констативен протокол;
2.Цената за Поддейност № 2 се заплаща след приемане от Възложителя на резултатите от изпълнението на обучението, включено в същата, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура и констативен протокол;
3.Цената за Поддейност № 3 се заплаща след приемане от Възложителя на резултатите от изпълнението на обучението, включено в същата, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура и констативен протокол.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП, жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Държавна агенция Електронно управление
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София 1000 България
dnaydenova@e-gov.bg +359 29492316
https://e-gov.bg/ +359 29492158

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва