Деловодна информация
00535Община Радомир
00701 02/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00535-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Радомир 000386776
Пощенски адрес: пл. Свобода №20
Радомир BG414 2400 България
Пламен Алексиев - Кмет +359 7778-2490
obshtinaradomir@abv.bg +359 7778-2502

Интернет адрес/и

http://radomir.bg/home.html

http://radomir.bg/subsection-475-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://radomir.bg/subsection-475-content.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и рехабилитация на довеждащ водопровод и напорен резервоар на с. Жедна до разпределителна мрежа на с. Негованци, общ. Радомир“
45232150      
Строителство

„Ремонт и рехабилитация на довеждащ водопровод и напорен резервоар на с. Жедна до разпределителна мрежа на с. Негованци, общ. Радомир“ с обхват от следните подобекти на СМР отразяващи количеството, обема и сложността на изпълнението, а именно: ПОДМЯНА НА ВОДОПРОВОД – 5456м.л; РЕЗЕРВОАР; САНИТАРНО-ОХРАНИТЕЛНА ЗОНА; СГРАДНИ ВОДОПРОВОДНИ ОТКЛОНЕНИЯ, така и следните общи дейности формиращи ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, а именно:
ДЕЙНОСТ №1 – Строителство
ДЕЙНОСТ №2 – Подпомага Възложителя
ДЕЙНОСТ №3 - Отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти в Период за съобщаване и отстраняване на дефекти и Гаранционните срокове на Строежа;
Всичко, описано по-горе, като необходими дейности и всички необходими разходи, ще бъдат предвидени в единичните цени и ще се прилагат в изпълнение на дейности, работи и количества описани в КОЛИЧЕСТВЕНАТА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНИ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1848431.97      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Област Перник, Община Радомир, с. Жедна и с. Негованци.

Дейности предмет на поръчката:
т.1 „Ремонт и рехабилитация на довеждащ водопровод и напорен резервоар на с. Жедна до разпределителна мрежа на с. Негованци, общ. Радомир“ с обхват от следните подобекти на СМР отразяващи количеството, обема и сложността на изпълнението, а именно: ПОДМЯНА НА ВОДОПРОВОД – 5456м.л; РЕЗЕРВОАР; САНИТАРНО-ОХРАНИТЕЛНА ЗОНА; СГРАДНИ ВОДОПРОВОДНИ ОТКЛОНЕНИЯ, така и следните общи дейности формиращи ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, а именно:
т. 1. 1 ДЕЙНОСТ №1 – Строителство:
а) Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, чертежите (инвестиционен проект), количествените сметки и техническите спецификации;
б) Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
в) Предаване на Обекта, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера;
т.1.2 ДЕЙНОСТ №2 – Подпомага Възложителя в:
а) Процеса на Въвеждане на обекта в експлоатация - протокол Образец 16 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
б) Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти.
т.1.3 ДЕЙНОСТ №3 - Отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти в Период за съобщаване и отстраняване на дефекти и Гаранционните срокове на Строежа;
т.2 Всичко, описано по-горе, като необходими дейности и всички необходими разходи, ще бъдат предвидени в единичните цени и ще се прилагат в изпълнение на дейности, работи и количества описани в КОЛИЧЕСТВЕНАТА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНИ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Критериите по-долу
 
ДА П2 – „КАЧЕСТВО” се изчислява по формулата: П2 = П2.1 + П2.2 + П2.3 + П2.4 + П2.5 + П2.6, и е с максимална стойност от 60 точки    60
П2.1 – „СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР“, която е с максимална стойност от 10 точки    10
П2.2 – „ОРГАНИЗАЦИЯ НА ПЕРСОНАЛА”, която е с максимална стойност от 30 точки.    30
П2.3 – „ПРОФЕСИОНАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ НА ЕКСПЕРТ №1 – ТЕХНИЧЕСКИ РЪКОВОДИТЕЛ”, е с максимална стойност от 5 точки    5
П2.4 – „ПРОФЕСИОНАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ НА ЕКСПЕРТ №2 – КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ”, е с максимална стойност от 5 точки    5
П2.5 – „ПРОФЕСИОНАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ НА ЕКСПЕРТ №3 – ОТГОВОРНИК ПО КАЧЕСТВОТО”, е с максимална стойност от 5 точки    5
П2.6 – „ПРОФЕСИОНАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ НА ЕКСПЕРТ №4 – ОТГОВОРНИК ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНА СРЕДА”, е с максимална стойност от 5 точки    5
Цена
П1=(П1.1/П1.2)x40;
II.2.6) Прогнозна стойност
1848431.97      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


ПРИЕТАТА ДОГОВОРНА СУМА се формира при сумиране на ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБЕКТА ПО КСС и ПРОВИЗОРНИ СУМИ; ДОГОВОРНА ЦЕНА е в рамките на ПРИЕТАТА ДОГОВОРНА СУМА и е равна на стойността получена от сумиране на: т.3.1 стойността от изпълнените и приетите от Възложителя дейности от КСС в офертата на Изпълнителя, и; т.3.2 стойността на одобрените от Възложителя за усвояване "Провизорни суми". Провизорните суми са сумите за покриване на непредвидените разходи, които към момента на разработване и одобряване на инвестиционния проект, обективно не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за изпълнението на Обекта с цел постигане на проектните му параметри и/или да постигне и отговаря на законови/нормативните изисквания и/или условията за въвеждането му в експлоатация. Включените в цената на приетата договорна сума провизорни суми се изплащат само по разпореждане на Инженера и след одобрение на Възложителя, по реда, предвиден в Договора. „Провизорни суми са сумите, съгласно Приложението към офертата, които могат да бъдат одобрени от Възложителя и наредени от Инженера за заплащане на допълнителни разходи, при условията на настоящия Договор и при спазване на изискванията на чл. 116 от ЗОП.“; Изменения на договорната цена се допускат съгласно под клауза 13.5 Провизорни суми, под клауза 13.7 Корекции при промени в законодателството и под клауза 13.8 Корекции при промяна в разходите.; „Цена за изпълнение на обекта по КСС може да бъде коригирана, за сметка на провизорните суми, заложени като част от приетата договорна сума“. Изменения на срока на договора, свързани с удължаване на времето за завършване, се допускат съгласно под клауза 8.4 Удължаване на Времето за Завършване.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка са осигурени от бюджета на Община Радомир за 2018 г. В настоящата документация, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за обществената поръчка, като в случая се прилага хипотезата на Чл.114 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
т.1 Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя в Република България за извършване на дейности, съответно от ІV ГРУПА строежи за ІІ КАТЕГОРИЯ или еквивалентно, съгласно националното законодателство в държавата в която е установен, за участници чуждестранни лица, към датата на подаване на офертата.
т.1.1 При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел А: ГОДНОСТ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
т.1.2 В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Удостоверения, Сертификати или друг документ доказващи съответното членство, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

т.1 Описание на Критериите за подбор:
т.1.1 Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
а) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
б) В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.62, ал.1, т.3, т.4 и ал.2 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
т.1.2 Участникът трябва да има валидна застраховка Професионална отговорност или еквивалентна, към датата на подаване на офертата, съгласно националното законодателство в държавата в която е установен.
а) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
б) В случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.62, ал.1, т.2 и ал.2 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.


т.2 Изисквано минимално ниво:
т.2.1 Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на изпълнение на поръчката, а именно:
а) Под обхват на поръчката, следва да се разбира:
а.1) Строителни дейности, които попадат в обхвата на Код 42.21 (42.21 – Строителство на преносни и разпределителни проводи), съгласно „Класификация на Икономическите Дейности“ - КИД-2008, респективно Код 4220 (4220 – „Изграждане на комунални проекти“/„Construction of utility projects“), съгласно „Статистическа класификация на икономическите дейности за Европейската общност“/„International Standard Industrial Classification“ ISIC – Rev.4;
б) Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер не по-малък от:
а.2) 2 000 000 лв.
т.2.2 Участникът трябва да има следните застраховки:
а) Застраховка Професионална отговорност на участниците в строителството:
а.3) За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), покриваща минималната застрахователна сума за минимум ІI КАТЕГОРИЯ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
а.4) За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за минимум ІІ КАТЕГОРИЯ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

т.1 Описание на Критериите за подбор (Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси):
т.1.1 Участниците трябва да имат опит в изпълнение на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 5 години за строителство.
а) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
б) В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
т.1.2 Участникът следва да притежава валидни, към датата на подаване на офертата следните системи:
а) EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
б) EN ISO 14001:2015 – „Системата за управление на околната среда“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
в) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
г) В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.64, ал.1, т.10, ал.4, ал.5, ал.6, ал.7 и ал.8 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.


т.2 Изисквано минимално ниво:
т.2.1 Участниците трябва да имат опит в изпълнение на поне една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
а) Под дейности с предмет сходни с тези на поръчката следва да се разбира:
а.5) Строителни дейности, които попадат в обхвата на Код 42.21 (42.21 – Строителство на преносни и разпределителни проводи), съгласно „Класификация на Икономическите Дейности“ - КИД-2008, респективно Код 4220 (4220 – „Изграждане на комунални проекти“/„Construction of utility projects“), съгласно „Статистическа класификация на икономическите дейности за Европейската общност“/„International Standard Industrial Classification“ ISIC – Rev.4; и/или Код за клас 45.21 (преносни проводи и/или градски проводи), съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 1, т. 1, буква „а“ от ЗОП, и/или CPV код 45232150-8 - Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи.
б) Под дейности с обем сходни с тези на поръчката следва да се разбира:
а.6) обект/строеж с линейна дължина от 5000м.л.
т.2.2 Участникът следва да е сертифициран, както следва:
а) EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент в областта на строителството или еквивалентно.
б) EN ISO 14001:2015 – „Системата за управление на околната среда“ или еквивалент в областта на строителството или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/12/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

град Радомир, пл. "Свобода" №20 - Общинска администрация

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация могат да присъстват само на публичните заседания на комисията (Първо публично заседание отваряне на офертите; Второ публично заседание отваряне на ценовите предложения)
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ПРИЕТАТА ДОГОВОРНА СУМА се формира при сумиране на ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБЕКТА ПО КСС и ПРОВИЗОРНИ СУМИ; ДОГОВОРНА ЦЕНА е в рамките на ПРИЕТАТА ДОГОВОРНА СУМА и е равна на стойността получена от сумиране на: т.3.1 стойността от изпълнените и приетите от Възложителя дейности от КСС в офертата на Изпълнителя, и; т.3.2 стойността на одобрените от Възложителя за усвояване "Провизорни суми". Провизорните суми са сумите за покриване на непредвидените разходи, които към момента на разработване и одобряване на инвестиционния проект, обективно не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за изпълнението на Обекта с цел постигане на проектните му параметри и/или да постигне и отговаря на законови/нормативните изисквания и/или условията за въвеждането му в експлоатация. Включените в цената на приетата договорна сума провизорни суми се изплащат само по разпореждане на Инженера и след одобрение на Възложителя, по реда, предвиден в Договора. „Провизорни суми са сумите, съгласно Приложението към офертата, които могат да бъдат одобрени от Възложителя и наредени от Инженера за заплащане на допълнителни разходи, при условията на настоящия Договор и при спазване на изискванията на чл. 116 от ЗОП.“; Изменения на договорната цена се допускат съгласно под клауза 13.5 Провизорни суми, под клауза 13.7 Корекции при промени в законодателството и под клауза 13.8 Корекции при промяна в разходите.; „Цена за изпълнение на обекта по КСС може да бъде коригирана, за сметка на провизорните суми, заложени като част от приетата договорна сума“. Изменения на срока на договора, свързани с удължаване на времето за завършване, се допускат съгласно под клауза 8.4 Удължаване на Времето за Завършване.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10- дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва