Деловодна информация
00349
ОП-01-296 02/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00349-2018-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

БЪЛГАРСКО НАЦИОНАЛНО РАДИО 000672343
ул. Драган Цанков № 4
София BG411 1014 България
Цветелина Цачева - ръководител отдел Обществени поръчки +359 29336746
tzacheva@bnr.bg +359 29336307

Интернет адрес/и

http://bnr.bg/

https://www.profilnakupuvacha.com/1470


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://profilnakupuvacha.com/1470,12723
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт и саниране на фасада на сградата на регионална радиостанция на БНР в гр. Стара Загора“
45320000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е извършване на основен ремонт и саниране на лицевата фасада на сградата на регионална радиостанция на БНР в гр. Стара Загора. Фасадите, които трябва да се ремонтират и санират имат следните параметри:
1. Южна фасада с дължина 21,1 метра, с 18 бр. прозорци и 10 бр. монтирани климатика;
2. Източна с дължина 30,2 метра, с 22 бр. прозорци и 18 бр. монтирани климатика.
Височината на фасадите е 9,75 метра – измерена от козирката над партера до стрехата, а широчината на стрехата е 65 см. Основите на скелето трябва да се монтират на нивото на тротоара, който е на средно ниво 4,5 метра (от 3,2 метра до 5 метра) от козирката (широка 1,5 метра).
Подробна информация за изпълнението на поръчката се съдържа в Раздел II „Технически спецификации и изисквания към изпълнението на обществената поръчка“ от документацията за участие в процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
60000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45320000      
45262690      
45410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

РРС Стара Загора – гр. Стара Загора бул. „Св. Княз Борис“ № 75.

Предмет на обществената поръчка е извършване на основен ремонт и саниране на лицевата фасада на сградата на регионална радиостанция на БНР в гр. Стара Загора. Фасадите, които трябва да се ремонтират и санират имат следните параметри:
1. Южна фасада с дължина 21,1 метра, с 18 бр. прозорци и 10 бр. монтирани климатика;
2. Източна с дължина 30,2 метра, с 22 бр. прозорци и 18 бр. монтирани климатика.
Височината на фасадите е 9,75 метра – измерена от козирката над партера до стрехата, а широчината на стрехата е 65 см. Основите на скелето трябва да се монтират на нивото на тротоара, който е на средно ниво 4,5 метра (от 3,2 метра до 5 метра) от козирката (широка 1,5 метра). Има много участъци с компрометирана мазилка около вертикалните водосточни тръби и сменените дограми. Необходима е реконструкция на вертикалната отводнителната система от покрива и подмяна на всички водосборни казанчета и вертикални тръби. Целесъобразно е едновременно с реновирането на външните стени и ремонта на отводнителната система да се направи и саниране. Подробна информация за изпълнението на поръчката се съдържа в Раздел II „Технически спецификации и изисквания към изпълнението на обществената поръчка“ от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    40 точки
Срок за изпълнение    20 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
60000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценяването ще се извърши съгласно чл. 70, ал. 2, т. 3 от ЗОП и Раздел II. "Методика за оценка на офертите" от документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние”, т. 2а) от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО и/или справка за реализирания оборот от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка.


1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка в размер на 120 000.00 лв. (сто и двадесет хиляди лева) без ДДС.
Под „оборот от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка“ се разбира: конкретния годишен оборот, реализиран от изпълнението на строително ремонтни дейности.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в изпълнението на дейности с предмет идентичен или сходен с обществената поръка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверение за добро изпълнение, което съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага със сертификати, издадени от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието с изискуемия стандарт.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV: „Критерии за подбор”, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП с посочване, че разполагат с валиден сертификат за управление на качеството в съответствие с EN ISO 9001:20ХХ или еквивалент, с обхват строително ремонтни дейности на името на участника.
В случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва чрез представяне на заверено копие на сертификат за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:20ХХ или еквивалент.
3. Участникът трябва да разполага със сертификати издадени от акредитирани лица за опазване на околната среда, удостоверяващи съответствието с изискуемия стандарт.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV: „Критерии за подбор”, раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, с посочване, че разполагат с валиден сертификат за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт EN ISO 14001:2004/2015, с обхват по предмета на обществената поръчка.
В случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва чрез представяне на заверено копие на сертификат за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалент.
4. Участникът трябва да разполага със сертификати издадени от акредитирани лица за управление на енергията, удостоверяващи съответствието с изискуемия стандарт.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV: „Критерии за подбор”, раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, с посочване, че разполагат с валиден сертификат управление на енергията, съответстваща на стандарт EN ISO 50001:2011 или еквивалент.
В случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва чрез представяне на заверено копие на сертификат за управление на енергията с обхват строително-ремонтни дейности, съответстваща на стандарт EN ISO 50001:2011 или еквивалент.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
В случаите, когато участникът е обединение, изискванията за технически и професионални способности се прилагат общо към обединението.


1. Участникът трябва да има опит в изпълнението на дейности с предмет идентичен или сходен с обществената поръчка най-малко за един обект през последните 5 (пет) години.
Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират строително-ремонтни дейности на сгради.
2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:20XX или еквивалент с обхват строително-ремонтни дейности.
3. Участникът да има внедрена система за опазване на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват строително-ремонтни дейности.
4. Участникът да има внедрена система за управление на енергията съответстваща на стандарт EN ISO 50001:2011 или еквивалент, с обхват строително-ремонти дейности.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Настоящата обществена поръчка следва да бъде изпълнена съгласно изскванията на Възложителя посочени в:
а) Решение за откриване на процедурата;
б) Обявление за обществена поръчка;
в) Технически спецификации;
г) Проект на договор за изпълнение на обществена поръчка;
д) Указания към участниците;
е) Образци на документи за участие в процедурата;
и действащите в областта на предмета на поръчката законови разпоредби.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/12/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София бул. "Драган Цанков" № 4 - сградата на БНР

Офертите в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка ще се отворят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП; участник, представляващ дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролиран от такова дружество, както и участник – обединение, в което някое от лицата – членове на обединението е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или се контролира от такова дружество .
Информацията относно липсата или наличието на обстоятелства по т.1 се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В, Г.
2. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
а) кандидат или участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
б) участник, който е представил оферта, която не отговаря на: предварително обявените условия на поръчката; правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл. 115 от ЗОП;
в) участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято обосновка не е приета на основание чл. 72, ал. 3 - 5 от ЗОП;
г) участници, които са свързани лица по смисъла на §2,т.45 от ЗОП.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите и строителството, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg/
б) относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
София 1000, ул. „Уилям Гладстон“ № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
Интернет адрес: http://www3.moew.govemment.bg/
в) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.govemment.bgСофия 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443
4. При подписване на договора за обществена поръчка избраният за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранцията се представя в една от формите, предвидени в чл. 111, ал. 5 в ЗОП. Начинът на плащане се урежда в проекта на договора, неразделна част от документацията за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедуратаи/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва