Деловодна информация
00450
20-00-102_001 30/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
30/10/2018 (дд/мм/гггг)
00450-2018-0042 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Нови пазар 000931575
ул. Васил Левски №3
Нови пазар BG333 9900 България
Катерина Георгиева, Петя Атанасова +359 053795166
npazar@icon.bg +359 053795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=OGmy9Vf5lZc%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, строително-монтажни работи, упражняване на авторски надзор и доставка на оборудване на обект НЧ "Иван Вазов 1911", с. Стоян Михайловски, община Нови пазар"
45000000      
Строителство

Целта на проекта е да подобри техническите характеристики на сградата и да подобри условията за труд и творчество в НЧ „Иван Вазов 1911” на хората пребибаващи на територията на с. Стоян Михайловски и общ.Нови Пазар.
Целта е да бъде изготвен работен проект, в съответствие с разпоредбата на Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, да бъде изготвен технически проект „Основен ремонт и оборудване на НЧ „Иван Вазов 1911” в УПИ I, кв.26, с.Стоян Михайловски, общ.Нови Пазар”, да бъде упражняван авторски надзор и изпълнение на СМР.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
332500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71248000      
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

с. Стоян Михайловски

Целта на проекта е да подобри техническите характеристики на сградата и да подобри условията за труд и творчество в НЧ „Иван Вазов 1911” на хората пребибаващи на територията на с. Стоян Михайловски и общ.Нови Пазар.
Целта е да бъде изготвен работен проект, в съответствие с разпоредбата на Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, да бъде изготвен технически проект „Основен ремонт и оборудване на НЧ „Иван Вазов 1911” в УПИ I, кв.26, с.Стоян Михайловски, общ.Нови Пазар”, да бъде упражняван авторски надзор и изпълнение на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация и изпълнение на проектантската задача"    30
„Работна програма за изпълнение на строителството"    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
332500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

. Участникът следва да е вписан в търговския регистър и/или в съответен професионален регистър, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Изисквано минимално ниво:
1.Участникът и/или третото лице и/или неговия подизпълнител, ангажиран в строително-монтажните работи, трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от: Първа група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), пета категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.5 от ПРВВЦПРС, а за чуждестранен участник в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка в която е установен или на друга държава страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Регистрацията следва да отговаря на предмета на поръчката – първа група, пета категория.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ на Част IV: „Критерии за подбор“ в еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител заверено копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от първа група, пета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). Чуждестранните лица следва да бъдат вписани в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в еЕЕДОП. /попълва се част IV раздел Б, от еЕЕДОП/.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП, а именно: заверено копие на годишните финансови отчети или техни съставни части,когато публикуването им се изисква.
Когато по основателна причина, участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в еЕЕДОП. /попълва се част IV раздел Б, от еЕЕДОП/.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП, а именно:
Застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума съгласно чл.5, ал.1 т. 5 и ал.2 т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.). Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани. В случай на участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението, при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите и/или третите лица, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
В случай че участникът е чуждестранно лице, той представя еквивалентен документ, издаден съгласно законодателството на държавата, в която е установен и/или извършва дейността си.


1. Участниците в обществената поръчка следва да имат реализиран общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ 600 000.00 (шестстотин хиляди) лева
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума съгласно чл.5, ал.1 т. 5 и ал.2 т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.):
– проектиране за строежи пета категория – 35 000 лева;
- строителство за строежи пета категория – 70 000 лева.
Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата му минимум една услуга с предмет, идентичен или сходен с този на обществената поръчка. За „идентична или сходна с предмета на поръчката“ се приема: изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен и упражняване на авторски надзор, във връзка с изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради за обществено обслужване минимум първа група, пета категория За „изпълнена услуга“ се приема, когато обектът е приет с Акт обр. 16, съгласно Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството или еквивалентен документ.Възложителят не поставя изискване за обем на услугите. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в еЕЕДОП. /попълва се част IV раздел В, от еЕЕДОП/.Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП, а именно:Списък на услугите (чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП), които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. И Участникът трябва да е изпълнил строителство, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, на минимум 1 (един) обект, с предмет идентичен или сходен с този на обществената поръчка.За „обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приема: Минимум едно строителство, във връзка с изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради за обществено обслужване минимум първа група, пета категория.
За „изпълнен“ се счита,когато обекта е приет с Акт обр. 16, съгласно Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството или еквивалентен документ. Възложителят не поставя изискване за обем. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в еЕЕДОП. /попълва се част IV раздел В, от еЕЕДОП/.Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП, а именно:Списък на строителството (чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП), което са идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключила изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.ИЛИ Участникът може да докаже минималните изисквания с изпълнен през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, инженеринг (проектиране, упражняване на авторски надзор и извършване на строителство) на минимум 1 (един) обект с предмет идентичен или сходен с този на поръчката. За „инженеринг , идентичен или сходен с предмета на поръката“ се приема: изготвяне на инвестиционен проект фаза „технически“ и/или „работен“ по смисъла на ЗУТ и Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, изпълнение на строителство, упражняване на авторски надзор по време на строителството във връзка с изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради за обществено обслужване минимум първа група, пета категория.
„изпълнен договор“ е приемане на обекта с Акт обр. 16, съгласно Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството или еквивалентен документ.Възложителят не поставя изискване за обем.При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в еЕЕДОП...прод.....


.../попълва се част IV раздел В, от еЕЕДОП/. Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП, а именно:
Списък на инженеринга (чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП), които са идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение които съдържат стойността, датата, на която е приключила изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива , които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
Ключови експерти необходими за изпълнението на проектирането:- Проектант по част „Конструкции“ - с придобита образователна степен магистър/бакалавър, специалност „ПГС/ССС“ или еквивалентно.- Проектант по част „Архитектура” - с образователна степен магистър/бакалавър ”Архитектура” или еквивалентно, имащ право да изпълнява проектиране на строежи.- Проектант по част „Електрическа” - с придобита образователна степен магистър/бакалавър, специалност „Електроинженер” или еквивалентно- Проектант по част „ВиК” - с придобита образователна степен магистър/бакалавър, специалност „ВиК” или еквивалентно. Проектант по част „План за безопасност и здраве” с придобита образователна степен магистър/бакалавър в областта на строителство или еквивалентно.- Проектант „ПУСО“ по част „Управление на строителните отпадъци“ - с придобита образователна степен магистър/бакалавър в областта на строителството или еквивалентно.Всеки проектант от гореизброените следва да има право да извършва устройствено планиране и инвестиционно проектиране, като лицата (предложеният екип за изпълнение на проектирането) следва да притежават ограничена или пълна проектантска правоспособност по чл. 7 и 8 от ЗКАИИП.Към момента на сключване на договора, всеки от членовете на предложения екип за изпълнение на участникa, в случай че са чуждестранни лица, следва да имат валидно Решение за признаване на съответна проектантска правоспособност, съгласно Наредба за условията и реда за признаване на правоспособност в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране на лица с професионална квалификация "архитект", съответно "инженер", придобита в държава - членка на Европейския съюз, на Европейското икономическо пространство, в Швейцария и в трети държави.Ключови експерти необходими за изпълнението на строителството:- Технически ръководител – да притежава висше образование с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно, да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител” на най-малко един строителен обект.
- Специалист - контрол на качеството по време на строителството - притежаващ висше/средно образование в областта на строителството или еквивалентно, да е изпълнявал длъжността контрол на качеството на най-малко един строителен обект.
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд по време на строителството - строителен инженер с образователна степен „бакалавър“ или „магистър“ или еквивалентно, да е изпълнявал длъжността Специалист по здравословни и безопасни условия на труд на най-малко един строителен обект.При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в еЕЕДОП. /попълва се част IV раздел В, от еЕЕДОП/.Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал...прод.в доп.инф..
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя в една от следните форми: А) безусловна, неотменяема банкова гаранция, в оригинал или Б) постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на Община Нови пазар.Плащанията за дейностите в обхвата на поръчката, ще се извършват под формата на авансово и окончателно плащане, и в съответствие с ценовото предложение на участника, както следва:Авансово плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от общата стойност на договора. Авансово плащане се извършва в 7 дневен срок след подписване на договора и представена проформа фактура. След получаване на авансовото плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е длъжен да издаде фактура. Окончателно плащане е в размер на 50 % (петдесет процента) от общата стойност на договора. Окончателното плащане се извършва в срок до 10 календарни дни след подписване на акт обр. № 15 или еквиваленти представяне на фактура.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/12/2018 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

сградата на общинаНови пазар, ул. Васил Левски № 3

Отварянето на офертите за участие в процедурата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

..прод. от раздел III.1.3....1, т. 3 от ЗОП, а именно: Списък на лицата, които ще изпълняват обществената поръчка, с посочена информация за лицата.3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството;Участникът трябва да има внедрена система за управление на качество съгласно стандарт ISO 9001:2015 с обхват строително-монтажни работи, или еквивалентен сертификат.4. Участникът трябва да прилага системи за управление на на околната среда;Участникът трябва да прилага системи за управление на околната среда ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват строително-монтажни работи, или еквивалент.Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) като посочи и публичния регистър в които се съдържа информация за наличието на тези сертификати в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на сертификата за внедрена система за управление на качество съгласно стандарт ISO 9001:2015 и стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2015с обхват строително-монтажни работи, или еквивалентен сертификат.
От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелстватапо чл. 54 и чл. 55 от ЗОП.От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице специфичните национални основания за изключване, съгласно документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. след изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
3. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва