Деловодна информация
02443
1983опр-98 24/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
24/10/2018 (дд/мм/гггг)
02443-2018-0042 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Пожарна безопасност и защита на населението - МВР 129010164
ул. Пиротска № 171А
София BG411 1309 България
Сашка Стоянова; Радка Савова +359 296010291
skstoyanova.160@mvr.bg +359 28688115

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/gdpbzn

https://www.mvr.bg/gdpbzn/дирекцията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/gdpbzn/дирекцията/профил-на-купувача/обществени-поръчки/преглед/обществени-поръчки-по-зоп/engeneering-Plovdiv
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Главна дирекция Пожарна безопасност и защита на населението - МВР 129010164
ул. Никола Габровски № 30
София BG411 1172 България
Сашка Стоянова; Радка Савова +359 296010291
skstoyanova.160@mvr.bg +359 28688115

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/gdpbzn

https://www.mvr.bg/gdpbzn/дирекцията/профил-на-купувача

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Главна дирекция Пожарна безопасност и защита на населението - МВР 129010164
ул. Никола Габровски № 30
София BG411 1172 България
Сашка Стоянова; Радка Савова +359 296010291
skstoyanova.160@mvr.bg +359 28688115

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/gdpbzn

https://www.mvr.bg/gdpbzn/дирекцията/профил-на-купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Проектиране, авторски надзор и строителство, на обект: „Основен ремонт на склад в складова база, находяща се в землищата на селата Войсил и Бенковски, област Пловдив“
45200000      
Строителство

„Проектиране, авторски надзор и строителство, на обект: „Основен ремонт на склад в складова база, находяща се в землищата на селата Войсил и Бенковски, област Пловдив“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
316666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG411

За видовете СМР - Складова база, находяща се в землищата на селата Войсил и Бенковски, община Марица, област Пловдив.
Предаването на проектите - ГДПБЗН-МВР в гр. София, ул. Пиротска 171А.

1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен“ съгласно техническата спецификация.
2. Изпълнение на СМР, съгласно работния проект и техническата спецификация.
3. Авторски надзор, съгласно техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Срок за изпълнение на СМР и проектирането в календарни дни    20
П2 - Гаранционен срок на хидроизолационни, топлоизолационни, звукоизолационни и антикорозионни работи в неагресивна среда в години    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
316666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Укрепване на националния капацитет на РБ в областта на убежището и миграцията“, съфинансирани със средства за спешно подпомагане в рамките на Фонд „Убежище, миграция и интеграция 2014-2020

Възложителят допуска извършване на оглед на обекта, считано от датата на обявяване на процедурата в срок до крайната дата за подаване на оферти.Огледа не е задължителен и не е основание за отстраняване от процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, в съответствие с изискването на чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи от първа група, пета категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 1.5.1 от „Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя“, или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в част IV, раздел ,,А“ от ЕЕДОП, (като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация), който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
документ за доказване - Копие от валиден документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от първа група, пета категория. За чуждестранни лица – аналогичен документ доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени и/или удостоверение съгласно чл. 25а от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
За изпълнение на дейност проектиране:
Участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на проектанта“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на: 35 000,00 лв.
За изпълнението на СМР:
Участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на: 70 000,00 лв.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в част IV, раздел ,,Б” от ЕЕДОП. документ за доказване - Копие на валидна/и застраховка/и „Професионална отговорност“, на участниците в строителството/проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство/проектиране. Всяко от лицата, изпълняващо строителство/проектиране, трябва да имат съответната застраховка.


1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
За изпълнение на дейност проектиране:
Участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на проектанта“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на: 35 000,00 лв.
За изпълнението на СМР:
Участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на: 70 000,00 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност . При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. Персоналът трябва да включва най-малко:
- Ръководител на екипа и проектант по част “Архитектурна“ – Архитект с пълна проектантска правоспособност – 1 брой;
- Проектант по част „Конструкции“ - инженер – конструктор с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Проектант по част „ОВ” – инженер ОВ с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Проектант по част „Електрическа” – електро-инженер с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Проектант с квалификация по част „ПБЗ”- инженер с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Технически ръководител – отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба.
- Координатор по безопасност здраве – отговарящ за осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на списък на персонала с определена професионална компетентност, съдържащ: три имена, позицията която ще изпълнява лицето, професионална квалификация и професионален опит.
2. Участникът следва да притежава валиден сертификат за управление на качеството (да прилага система за управление на качеството) в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008/2015 или по-актуална версия, или еквивалентно, включващ в обхвата си „Изграждане/строителство на сгради” и/или „Проектиране/производство/монтаж на сглобяеми метални конструкции“. документ за доказване - Копие на валиден сертификат, издаден на името на участникът за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008/2015 или по-актуална версия, „или еквивалентно” включващ в обхвата си „Изграждане/строителство на сгради” и/или „Проектиране/производство/монтаж на сглобяеми метални конструкции“.
3. Участникът да прилага система за управление по отношение на околната среда БДС ЕN ISO 14001:2004 или по-актуална версия, „или еквивалентно”. документ за доказване - Копие на валиден сертификат, издаден на името на участникът за управление по отношение на околната среда БДС ЕN ISO 14001:2004 или по-актуална версия, или еквивалент. По т. 2 и 3 – сертификата следва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. Персоналът трябва да включва най-малко:
- Ръководител на екипа и проектант по част “Архитектурна“ – Архитект с пълна проектантска правоспособност – 1 брой;
- Проектант по част „Конструкции“ - инженер – конструктор с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Проектант по част „ОВ” – инженер ОВ с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Проектант по част „Електрическа” – електро-инженер с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Проектант с квалификация по част „ПБЗ”- инженер с пълна проектантска правоспособност - 1 брой;
- Технически ръководител – отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба.
- Координатор по безопасност здраве – отговарящ за осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството.
Възложителят допуска съвместяване на дейности по линия на специалности/квалификации.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира чрез поопълването, на Списъка в част IV, раздел ,,В“ от ЕЕДОП, и се посочва базата данни, ако е публично достъпна.
Съгласно § 2, т. 41 от ЗОП: "Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.”
2. Участникът следва да притежава валиден сертификат за управление на качеството (да прилага система за управление на качеството) в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008/2015 или по-актуална версия, или еквивалентно, включващ в обхвата си „Изграждане/строителство на сгради” и/или „Проектиране/производство/монтаж на сглобяеми метални конструкции“.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в част IV, раздел ,,Г“ от ЕЕДОП.
3. Участникът да прилага система за управление по отношение на околната среда БДС ЕN ISO 14001:2004 или по-актуална версия, „или еквивалентно”.
По т. 2 и 3 – сертификата следва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в част IV, раздел ,,Г“ от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка уч-к, когато са налице основанията съгл.: чл. 54 от ЗОП; чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 – 5 от ЗОП; чл. 107 от ЗОП; чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС; чл. 69 от ЗПКОНПИ; офертата/документите представени от уч-ка не са на български език; участник е: променил образците по процедурата; представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не съответства на нормативните изисквания за изпълнението на дейностите по настоящата обществена поръчка, на техническата спецификация, изискванията на възложителя и без конкретно изписване на предложения, данни и обстоятелства; Продължава в поле VI.3)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/12/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, Никола Габровски № 30

На публичните заседание на комисията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от ІІ.2.14) ... предложил срок за изпълнение на проектирането по-дълъг от 20 (двадесет) календарни дни; предложил срок за изпълнение на СМР по-кратък от 20 (двадесет) и по-дълъг от 40 (четиридесет) календарни дни;предложил срок за изпълнение на авторския надзор различен от срокът за изпълнение на СМР; предложил срок на валидност на офертата си по–малък от определения от страна на възложителя; уч-к, чието ценово предложение надвишава прогнозната стойност по процедурата, както и прогнозната стойност по дейности или е със сборни/аритметични грешки, ще бъде отстранен; уч-к, който не предложи гаранционен срок за СМР съгласно Наредба № 2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБ.Срокът за изпъл. на ОП е не по късно от 30.04.2019 г., като: за изп-е на проектирането е по предл. на уч-ка, но не по-дълъг от 20 кал. дни от датата на издаване на протокола за достъп на изпълнителя до обекта. Срокът за изпъл. на СМР е по предл. на уч-ка, но не по-кратък от 20 кал. дни и не по-дълъг от 40 кал. дни и започва да тече с подписване на Протокол образец № 2 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за обекта, и приключва с констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ след установяване годността за приемане на строежа, и съставяне на акт/образец 15 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Срокът за изпълнение на авторския надзор е срокът за изпълнение на СМР и е в зависимост от предл. срок за изпълнение на СМР, но не по-дълъг от 40 кал. дни и започва да тече с подписване на Протокол образец № 2 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за обекта, и приключва с констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ след установяване годността за приемане на строежа, и съставяне на акт/образец 15 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Срокът за изпъл. на СМР и авт. надзор спира да тече за периода, в който се изв. одобр. на изг. инв. проекти и изд. на разрешение за строеж и подписване на Протокол образец № 2 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, и прикл. с констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ след установяване годността за приемане на строежа, и съст. на акт/образец 15 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Плащане - авансово плащане по банков път в размер на 100 % от стойността на договора с ДДС, представя се гаранция, обезпечаваща на 100 % р-ра на авансово предоставените средства с ДДС, в една от ф-мите съгл. чл. 111 ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % без вкл. ДДС в една от ф-мите съгл. чл. 111 ЗОП. Валидността и начина на освобождаване да разписани в документацията и договорът. Мерките за доказване на надеждност са съгласно чл. 56 от ЗОП. Използване на капацитета на трети лица е съгласно чл. 65 от ЗОП. При подизпълнител се прилагат разпоредбите на чл. 66 от ЗОП. При участие на обединение, Възложителят поставя условията по чл. 37, ал. 3 и ал. 4 от ППЗОП. Участниците в настоящата процедура са длъжни да спазват изискванията на чл. 101 от ЗОП и чл. 39 от ППЗОП. Подаването/Получаването на офертите е съгласно чл. 47 и чл. 48 от ППЗОП. Получаването на офертите и допълнителни документи е съгласно срока по чл. 28, ал. 4 от ППЗОП.Съгл. чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществената поръчка, при условията и реда на чл. 112 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да бъде подадена в 10 дневен срок, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва