Деловодна информация
00530
Е-12-00-590#1 24/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
24/10/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0107 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
М. Димитрова +359 298593583
m.p.dimitrova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3776
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на онлайн-система за кариерно развитие и кариерно консултиране на служителите в НАП
48000000      
Услуги

Предметът на поръчката включва създаване на онлайн-система за кариерно развитие и кариерно консултиране на служителите в НАП, което се изразява в изпълнението на следните дейности:
- анализ на настоящата ситуация;
- изготвяне на детайлни функционална и техническа спецификация;
- разработване на онлайн-системата;
- тестване на онлайн-системата;
- изготвяне и представяне на техническа и експлоатационна документация;
- провеждане на обучение и трансфер на знания на служители в НАП;
- внедряване на онлайн-системата за кариерно развитие и кариерно консултиране;
- осигуряване на гаранционна поддръжка на внедрената онлайин-система за период от 24 месеца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка и внедряване на Софтуерния продукт е в административната сграда на ЦУ на НАП на адрес: гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков“ №52.

Предметът на поръчката включва създаване на онлайн-система за кариерно развитие и кариерно консултиране на служителите в НАП, което се изразява в изпълнението на следните дейности:
- анализ на настоящата ситуация;
- изготвяне на детайлни функционална и техническа спецификация;
- разработване на онлайн-системата;
- тестване на онлайн-системата;
- изготвяне и представяне на техническа и експлоатационна документация;
- провеждане на обучение и трансфер на знания на служители в НАП;
- внедряване на онлайн-системата за кариерно развитие и кариерно консултиране;
- осигуряване на гаранционна поддръжка на внедрената онлайин-система за период от 24 месеца.
Периодът на изпълнение е 36 месеца (12 месеца за разработване на онлайн-системата, тестването й, внедряването и обучението на различните целеви групи и 24 месеца гаранционна поддръжка).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка.
На основание чл. 114 от ЗОП, изпълнението на поръчката е отложено, тъй като към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. В тази връзка срокът за изпълнение на дейностите по договора започва да тече от уведомяване на изпълнителя за осигурено финансиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Декларирането на съответствие с посоченото изискване за техническо оборудване за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за техническото оборудване: описание на същото, в което се посочва номер на стационарната телефонна линия; валиден адрес на електронна поща на всяко от лицата, включени в екипа за изпълнение; номер на мобилни телефонни линии, ползвани от лицата, включени в екипа за изпълнение; описание на наличната инфраструктура, позволяваща конфигурирането на средата. Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. Инструменти, съоръжения или техническо оборудване на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Декларирането на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за услугите, изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата. Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период, като бъде посочено: описание на извършените дейности и използваните технологии за база данни, приложен сървър, операционна система, средства за разработка и поддръжка на приложния софтуер; стойност; период на изпълнение (посочва се начална дата и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти. Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Декларирането на съответствието с поставеното от възложителя изискване за квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената на лицата, функцията, която ще изпълняват, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съответния документ), описание на придобития опит в съответната изискуема от възложителя област.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. Образователна и професионална квалификация на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, ч/з които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2, т.6 и т.9 от ЗОП. Уч-кът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, ч/з които се доказва съответствието му с поставените критерии за подбор, съгласно чл.67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2, т.6 и т.9 от ЗОП.
В случай, че участник предвижда участието на подизпълнители, съответните изисквания следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участник се позовава на ресурса на трети лица, следва да може да докаже, че ще разполага с този ресурс за целия период на изпълнение, като представи доказателства за поетите от третите лица задължения. По отношение на критерия, свързан с професионалната компетентност, участник може да се позовава на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация и опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя по т. 3., ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.


1. Участниците следва да разпол. с техн. оборудване за изпълнение на поръчката - стационарна телефонна връзка с поне 1 телефонна линия, имейл и мобилна връзка с лицата, включени в екипа за изпълнение, както и да имат възможност за изграждане на инфраструктура, позволяваща им да конфигурират среда за разработка и тестване.
2. Участниците следва да разпол. със следния опит за изпълнение на поръчката: да имат реализирани услуги през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Под предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, ще се разбира изпълнението на дейности по разработване, внедряване, тестване и поддръжка на онлайн система за кариерно развитие и/ или кариерно консултиране. Под „изпълнена“ ще се разбира тази услуга, при която посоченият от участника период на изпълнението ?, приключва в заложения от възложителя 3-годишен период, независимо от момента на възлагането ?.
3. Участниците следва да разпол. с персонал с определена проф. компетентност за изпълнение на поръчката, както следва: екип за изпълнение на поръчката, включващ експерти по мин. 4 (четири) позиции. Един експерт може да изпълнява не повече от две от посочените по-долу позиции в състава на екипа на изпълнителя. Лицата, включени в състава на екипа на изпълнителя трябва да притежават посочената по-долу или по–висока квалификация и професионален опит: 3.1. Ръководител екип – 1 експерт, притежаващ: висше образование, с мин. образ. степен „магистър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и статистика”, „Информационно-комуникационни технологии“, „Бизнес, администрация и право“ или „Обществени науки, журналистика и информация“; мин. 5 години опит в дейности, свързани с кариерното развитие и кариерното консултиране; сертификат за кариерен консултант; да има успешно изпълнени като ръководител поне 5 броя проекти в областта на кариерното развитие и консултиране, като минимум 3 от тях са в областта на онлайн кариерното консултиране. 3.2. Бизнес и системен аналитик – 1 експерт, притежаващ: висше образование, с мин. образ. степен „бакалавър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и статистика”, „Технически науки и технически професии”, „Електроника, автоматика, комуникационна и компютърна техника“, „Информационно-комуникационни технологии“, „Бизнес, администрация и право” или „Обществени науки, журналистика и информация“; мин. 5 години опит в изпълнението на услуги за разработване/надграждане и поддръжка на приложен софтуер; мин. 3 години практ. опит при разработка на технически задания и документация за изграждане на софтуерни продукти; мин. 3 години опит в анализирането и моделирането на бизнес процеси и разработване тяхното документиране; мин. 3 години опит в разработването на онлайн системи в областта на кариерно развитие и кариерно консултиране. 3.3. Програмист – 1 експерт, притежаващ: висше образование, с мин. образ. степен „бакалавър“ в областта на „Природни науки, математика и статистика”, „Информационно-комуникационни технологии“, „Технически науки и технически професии” или „Електроника, автоматика, комуникационна и компютърна техника“; мин. 5 години опит в услуги за разработване/надграждане и поддръжка на приложен софтуер; мин. 3 години практ. опит за разработване на системи за управление на човешките ресурси и/или кариерно развитие и кариерно консултиране; мин. 3 години практ. опит при изграждане на уеб базирани информационни системи и системи базирани на SOA архитектура.
Продължава в раздел VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Технически спецификации на поръчката.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за обществената поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Същата ще бъде освобождавана поетапно, като условията и сроковете за задържане или освобождаване са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Възложителят чрез ЦУ на НАП извършва плащане по банкова сметка на изпълнителя в срок до 30 дни след представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол, без забележки, удостоверяващ приключване на изпълнението на дейности от 1 до 7, придружен с окончателен доклад за седма дейност и издадена от изпълнителя оригинална фактура. Изпълненито на договора е отложено на основание чл.114 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/12/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.1.3): 3.4. Кариерни консултанти – мин. 3 служители, притежаващи следните квалификация, умения и професионален опит (2 експерта за разработването и 1 за тестването): мин. Образ. степен „магистър” или еквивалентна в областта на „Психология“, „Науки за образованието“, „Обществени науки, журналистика и информация“, „Бизнес, администрация и право“; мин. 5 години практически опит в областта на кариерното развитие и кариерното консултиране; успешно участие в реализирането на мин. 3 проекта за кариерно развитие, като поне 1 от тях в изграждането на онлайн платформа за кариерно развитие и/или кариерно консултиране; притежаване на сертификат за кариерен консултант; поне 3 години опит в провеждането на обучения по кариерно развитие и кариерно консултиране. По преценка на участника могат да бъдат предложени по-голям брой експерти, покриващи минималните изисквания на възложителя за съответната позиция. отнасянето на придобитото от лицата образование към съответната изискуема/и от възложителя област/и (за съответната категория експерти, за която се изисква) ще се извършва съгласно Класификацията на областите на образование и обучение (КОО-2015).
Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл.55, ал.1, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП способи, вкл. когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електр. път до докум-та за общ.поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на въз-ля: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва