Деловодна информация
1599
 
не
1599-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Инспекторат към Висшия съдебен съвет 175451413
ул. Георг Вашингтон № 17
София BG411 1000 България
Тихомир Мавров - началник на отдел КИС +359 29057506
tihomir.mavrov@inspectoratvss.bg +359 29057525

Интернет адрес/и

www.inspectoratvss.bg

http://www.inspectoratvss.bg/bg/page/146


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.inspectoratvss.bg/bg/page/146
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

управление на съдебната система

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“
30200000      
Доставки

Настоящата обществена поръчка е за доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет. Обществената поръчка се разделена на следните обособени позиции:
№ 1 Доставка на 30 броя компютърни конфигурации
№ 2 Доставка на 10 броя преносими компютри
№ 3 Доставка на 10 броя принтери
№ 4 Доставка на мрежово оборудване (възлагана директно в съответствие с чл. 21, ал. 6 ЗОП)
№ 5 Доставка на 1 брой мрежови сторидж (Network-attached-storage)
№ 6 Доставка на 1 брой TEMPEST SDIP-27 Level A сертифицирано компютърно оборудване
№ 7 Доставка на мрежова защитна стена, включително софтуерна поддръжка
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
133600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на 30 броя компютърни конфигурации 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 1: "Доставка на общо 30 компютърни конфигурации" - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
50500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17/10/2018 (дд/мм/гггг) / 

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на 10 броя преносими компютри 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 2: "Доставка на 10 броя преносими компютри" - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
24000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17/10/2018 (дд/мм/гггг) / 

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на 10 броя принтери 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 3: „Доставка на 10 броя принтери“ - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    30%
рок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
4300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17/10/2018 (дд/мм/гггг) / 

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мрежово оборудване 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 4: „Доставка на мрежово оборудване“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
26600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17/10/2018 (дд/мм/гггг) / 

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП и предвид факта, че индивидуалната стойност на обособената позиция не недхвърля 156 466 лева, както и не надхвърля 20 % от общата стойност на обществената поръчка, Възложителят ще възложи обособената позиция чрез директно договаряне на основание чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Доставка на 1 брой мрежови сторидж (Network-attached-storage) 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 5: „Доставка на 1 брой мрежови сторидж (Network-attached-storage)“ - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
6400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17/10/2018 (дд/мм/гггг) / 

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на 1 брой TEMPEST SDIP-27 Level A сертифицирано компютърно оборудване 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 1: „Доставка на 1 брой TEMPEST SDIP-27 Level A сертифицирано компютърно оборудване“ - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17/10/2018 (дд/мм/гггг) / 

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мрежова защитна стена, включително софтуерна поддръжка 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 7: „Доставка на мрежова защитна стена, включително софтуерна поддръжка“ - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
6800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17/10/2018 (дд/мм/гггг) / 

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За всяка обособена позиция участниците следва да са изпълнили дейност/и, чийто предмет и обем е идентичен или сходен с този на съответната обособена позиция от обществената поръчка през последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участниците декларират съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на e-ЕЕДОП, попълнян в съответната част, а именно: в Част IV, раздел Б, точка 4.
За доказване на техническите способности, участниците избрани за изпълнители по съответните обособени позиции, следва да представят Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на съответната обособена позиция, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената/ите доставка/и.


1. За обособена позиция № 1 - Участникът да е изпълнил дейност/дейности, включваща/и доставка на минимум 30 (тридесет) броя компютърни конфигурации, състоящи се от настолен компютър, монитор и/или клавиатура и/или мишка;
2. За обособена позиция № 2 - Участникът да е изпълнил дейност/дейности, включваща/и доставка на минимум 10 (десет) броя преносими компютри;
3. За обособена позиция № 3 - Участникът да е изпълнил дейност/дейности, включваща/и доставка на минимум 10 (десет) броя принтери;
4. За обособена позиция № 4 - възлагана директно в съответствие с чл. 21, ал. 6 от ЗОП;
5. За обособена позиция № 5 - Участникът да е изпълнил дейност/дейности, включваща/и доставка на минимум 1 (един) брой мрежови сторидж (Network-attached-storage);
6. За обособена позиция № 6 - Участникът да е изпълнил дейност/дейности, включваща/и доставка на минимум 1 (един) брой TEMPEST SDIP-27 Level A сертифицирано компютърно оборудване, включващо настолен компютър, монитор и/или принтер и/или USB кутия;
7. За обособена позиция № 7 - Участникът да е изпълнил дейност/дейности, включваща/и доставка на мрежова защитна стена, включително софтуерна поддръжка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, когато:
1. са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 и чл. 107 ЗОП. Въз-лят има право да не отстрани участник, за който е налице обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката.
2. за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изкл. по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС
3. за които е налице несъответствие с чл. 101, ал. 9-11 ЗОП;
4. представи оферта с по-кратък срок на валидност или откаже да удължи срока на валидност;
5. офертата по съотв. обос. позиция надхвърли определената от Възложителя прогнозна стойност;
6. когато е/са предложен/и срок/ове за доставка/реакция при получено уведомление за неизправност по-кратък или по-дълъг от посочения диапазон.
У-ците могат да се възползват от възможността по чл. 56 ЗОП, като представят мерки за надеждност.
Продълж. в раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/11/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Инспекторат към Висшия съдебен съвет, гр. София, ул. Георг Вашингтон № 17

Получените оферти се отварят в публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, като и представители на средствата за масова информация.
Действията на комисията ще се извършат в последователността, предвидена в чл. 181, ал. 2 ЗОП във връзка с чл. 61 ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Липсата на основанията за отстраняване се декларира в ЕЕДОП.
В случай, че участник подава оферта като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, не се допускат промени в състава му след крайния срок за подаване на оферта/и. Когато в договора за създаване на обединение липсват клаузи, гарантиращи изменението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаване на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие.
Гаранцията за изпълнение на всеки от договорите по съответните обособени позиции е в размер на 5 (пет) процента от стойността на съответния договор без ДДС, , включваща:
- 3 (три) % от стойността за обезпечаване на доставката;
- 2 (два) % от стойността за обезпечаване на гаранционната поддръжка на стоките – предмет на съответния договор.
Гаранцията за изпълнение се представя преди сключване на съответния договор под формата на:
1. Парична сума, внесена по сметка на Възложителя - IBAN BG37BNBG96613100173601, BIC BNBGBGSD, банка Българска народна банка;
2. Безусловна и неотменима банкова гаранция, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на съответния изпълнител. Срок за валидност - 60 календарни дни след крайния срок на договора за изпълнение по съотв.обос. позиция. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидността на банковата гаранция през целия срок на договора;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на съответния изпълнител. Срок на валидност - 60 календарни дни след крайния срок на договора за изпълнение по съотв. обос. позиция.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подаде в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва