Деловодна информация
00474
05-46-101 16/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/10/2018 (дд/мм/гггг)
00474-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Иваново 000530536
ул.Олимпийска 75
с. Иваново BG323 7088 България
Ивелина Петрова - гл. експерт СА +359 81162253
obshtina@ivanovo.bg +359 81162870

Интернет адрес/и

www.ivanovo.bg

http://www.ivanovo.bg/index.php?act=116


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ivanovo.bg/index.php?act=116
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Сключване на рамково споразумение за извършване на строителство,основен ремонт,реконструкция,рехабилитация и текущ ремонт на общин. пътна и улична мрежа,пътни съоръжения и елемен. на технич. инфрастр
45000000      
Строителство

Целта на настоящата процедура е „Сключване на рамково споразумение за извършване на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на общинска пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Иваново", в което не са определени всички условия за възлагане на договори за обществени поръчки за изпълнение на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на общинска пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на община Иваново. Възложителят отправя писмена покана до потенциалния изпълнител по рамковото споразумение да допълни своята оферта за всеки конкретен договор, който възнамерява да сключи съгласно чл. 82, ал. 2 от ЗОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

община Иваново

Целта на настоящата процедура е „Сключване на рамково споразумение за извършване на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на общинска пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Иваново", в което не са определени всички условия за възлагане на договори за обществени поръчки за изпълнение на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на общинска пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура. Възложителят отправя писмена покана до потенциалния изпълнител по рамковото споразумение да допълни своята оферта за всеки конкретен договор, който възнамерява да сключи съгласно чл. 82, ал. 2 от ЗОП.
Рамковото споразумение се сключва по реда на Глава седма "а", част втора от ЗОП със срок на изпълнение до 4 години считано от датата на подписване на споразумението с 1 (един) потенциален изпълнител, който отговаря на предварително обявените от възложителя условия.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническо предложение -„Организация за изпълнение на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
8000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОПЕРАТИВНИ ПРОГРАМИ, ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“, ПРОГРАМА ЗА ТРАНСГРАНИЧНО СЪТРУДНИЧЕСТВО /ТГС/, ДРУГО ЕВРОПЕЙСКО И/ИЛИ ДРУГО ДОНОРСКО ФИНАНСИРАНЕ.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от 2 (втора) група, 3(трета) категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
Всеко от лицата изпълняващо строителство, трябва да има съответна регистрация.
Изискуемата информация относно изискването за годност, участниците попълват в Част IV: Критерии за подпор, раздел А: Годност, т. 1 от еЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на изискването, участниците следва да представят документ, доказващ, че са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи от 2 (втора) група, 3(трета) категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, който е валиден към датата на подаване на офертите, а за чуждестранни лица – еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален и/или търговски регистър, съгласно законодателството на държавата – членка, в която е са установени.
При сключването на договор за обществена поръчка, избраният изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност за строителство на строежи в Република България, включително че е извършил съответната регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2. Участникът, следва да притежава валидна „Застраховка за професионална отговорност”съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ.


1. Участникът следва общо за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (строителство) - не по-малко от 4 000 000 без ДДС.
Под минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти се разбира оборот, реализиран при изпълнение на дейности, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
Под дейности, сходни с предмета на настоящота обществена поръчка се разбира изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици и/или пътища, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура.
Изискуемата информация, относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участниците попълват в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 2а) от еЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и съгласно чл.62 от ЗОП-Критерия се доказва с един или няколко от документи:
- удостоверения от банки;- годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;- справка – декларация за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката;
2. Участникът, следва да притежава валидна „Застраховка за професионална отговорност”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г. или еквивалентен документ с минимална застрахователна сума за вида строежи, съответстващ на предмета на поръката.
Участникът, който е чуждестранно лице, следва да притежава еквивалентна застраховка в съответствие със законодателството, на държавата, в която е установен.
Изискуемата информация, относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участниците попълват в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финанносово състояние, т. 5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност" с изискуемото покритие – копие от застрахователна полица или еквивалент, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от потенциалния изпълнител, да представи документите по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците (консорциумът/обединението в съвкупност) следва да са изпълнили успешно през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата минимум 2 (две) строителства с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
2. Участникът трябва да разполага с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителството.
3. Участникът трябва да разполага като минимум с техническо оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
4.Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и на околната среда и да притежава следните валидни сертификати.


1. Участниците (консорциумът/обединението в съвкупност) следва да са изпълнили успешно през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата минимум 2 (две) строителства с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
Под „сходни“ с предмета на поръчката строителство се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици и/или пътища, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура.
Възложителят не поставя изискване към обема, който е идентичен или сходен с този на поръчката!
Изискуемата информация, относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
Строителство в процес на изпълнение не се приема!
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на горепосоченото, участникът представя:
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен от: оригинал или заверено копие на удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, удостоверения за въвеждане в експлоатация, протоколи на държавна приемателна комисия.
В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася до обединението като цяло.
2. Участникът трябва да разполага с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителството, включващ минимум следните позиции:
- Ръководител екип – Професионална област (квалификация): строителен инженер, специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава), стаж по специалността минимум 5 (пет) години и да е ръководител екип в изпълнението на най-малко два обекта, идентични или сходни с предмета на поръчката;
- Технически ръководител, по смисъла на чл.163а, ал. 4 от ЗУТ – технически правоспособно лице, което да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или аналогична квалификация (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Стаж по специалността минимум 3 (три) години като технически ръководител по време на строителството на строжи в областта на пътната инфраструктура и изпълнени най-малко два обекта, идентични или сходни с предмета на поръчката;
- Експерт по част „Геодезия” – висше образование, инженер по специалност „Геодезия” или еквивалентно; да притежава опит в изпълнението на най-малко един обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката;
- Експерт по контрол на качеството – висше образование – технически профил или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в строителството или еквивалентно; професионален опит в сферата на контрол на качеството минимум 3 (три) години; да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
- Координатор по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г. или еквивалент.
- Специалист по опазване на околната среда - образование или квалификация в областта на опазване на околната среда или еквивалентно, със стаж по специалността мин. 2 год. Следва в раздел VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата могат да участват всички български или чуждестранни физически или юридически лица, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява обекта на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма.Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридич. лице, в случай, че избраният за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице условията по чл.54, ал.1, т.1,т.2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП.Други специфични ос-ния за отстраняване, които следва да не са налице са по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регист-ни в юрисдик. с преф-лен данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Декларират се в еЕЕДОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/11/2018 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

административната сграда на община Иваново, ет. 3 заседателна зала, с. Иваново, обл. Русе, ул. Олимпийска 75;

Възложителят назначава комисия за провеждане на процедура след изтичане на срока за приемане на офертите. Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Едно лице от изискуемия ръководен състав на учстника няма право да изпълнява две или повече функции и да заема повече от една позиция в екипа!
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 6, б. „б” от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея, както и да посочи професионалната компетентност на лицата и др.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на горепосоченото изискване към ръководния състав, участникът трябва да представи Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на строителството, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът трябва да разполага като минимум с техническо оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката, както следва:1. ЗЕМНИ РАБОТИ - Колесен багер - 1бр.; Автогрейдер - 1бр.; Вибрационен валяк до 7 т.- 1бр.; Челен товарач - 1бр.; Комбиниран багер - 1бр.; Самосвали - 2 бр; 2.ПЪТНИ НАСТИЛКИ - Пътна фреза - 1 бр.; Асфалторазстилач - 1бр.; Бандажен валяк до 3 т. - 1бр.; Бандажен валяк 8-10 т. -1бр.; Пневмоколесен валяк 15 т.- 1бр.; Автогудронатор - 1бр.; Водоноска с четка - 1бр.; Рециклатор - 1 бр.; Самосвали - 4 бр.; 3.ПЪТНИ РАБОТИ - Бордови автомобил с кран - 1 бр.; Автобетоновоз - 1 бр.; Маркировъчна машина - 1бр; Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 9 от еЕЕДОП, съгласно описаното в него.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на горепосоченото изискване участникът трябва да представи Декларация по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
4. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и на околната среда и да притежава следните валидни сертификати: Сертификат ISO 9001:2008/9001:2015 за въведена система за управление на качество или еквивалент или да прилага еквивалентни мерки за управление на качеството. Сертификат ISO 14001:2004/14001:2015 за въведена система за управление на околната среда или еквивалент или да прилага еквивалентни мерки за управление на околната среда.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП, съгласно описаното в него.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП за доказване на горепосоченото, участникът представя заверено копие на Сертификат ISO 9001:2008/9001:2015 за въведена система за управление на качество или еквивалент и Сертификат ISO 14001:2004/14001:2015 за въведена система за управление на околната среда или еквивалент, съобразен с предмета на поръчката, който трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Гаранция за изпълнение:
Гаранцията, която следва да обезпечи изпълнението на всеки конкретно възложен договор е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС.
Мотиви за невъзможност за разделяне на обособени позиции: Поради спецификата на възлагане чрез рамково споразумение участниците не формират обща крайна цена. С оглед взаймната свързаност на дейности при изпълнение на поръчката, същата не е целесъобразно да бъде разделена на обособени позиции.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществени поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва