Деловодна информация
00496
РД07-0055 15/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
15/10/2018 (дд/мм/гггг)
00496-2018-0094 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. „Триадица“ № 2
София BG411 1051 България
Станка Събева Иванова +359 28119-668
s.ivanova@asp.government.bg +359 2935-0511

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2361&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. „Триадица“ № 2, административна сграда на Агенция за социално подпомагане, етаж партер, стая 4 — отдел „Административно обслужване“
София BG411 1051 България
Станка Събева Иванова +359 28119-668
s.ivanova@asp.government.bg +359 2935-0511

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Орг.на обуч.,сем.и меропр.в стр.за нужд.на АСП в кач.й на УО по ОПХФЕПНЛ и партн.по пр.16.5.2.065–Механ.на ТГС в обл.на соц.подп.на мултирег.равн.Рум.–Бг.по прогр.за ТГС Interreg V-A Рум.-Бг.2014-2020
80500000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП) в качеството й на Управляващ орган по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на най – нуждаещите се лица (ОПХ ФЕПНЛ) и партньор по проект 16.5.2.065 – „Механизъм на Трансгранично сътрудничество в областта на социалното подпомагане на мултирегионално равнище Румъния – България“ по програма за трансгранично сътрудничество Interreg V - A Румъния-България 2014-2020”. Предметът на обществената поръчка включва предоставянето на услугите - организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на АСП в качеството й на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ и партньор по проект 16.5.2.065 – „Механизъм на Трансгранично сътрудничество в областта на социалното подпомагане на мултирегионално равнище Румъния – България“ по програма за трансгранично сътрудничество Interreg V - A Румъния-България 2014-2020.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
393053.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на АСП в качеството й на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
80500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение на услугата е територията на Република България, в населено или курортно място, съгласувано с Възложителя.

Предметът на обществената поръчка включва предоставянето на услугите - организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на АСП в качеството й на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ и партньор по проект 16.5.2.065 – „Механизъм на Трансгранично сътрудничество в областта на социалното подпомагане на мултирегионално равнище Румъния – България“ по програма за трансгранично сътрудничество Interreg V - A Румъния-България 2014-2020.
Прогнозният брой на мероприятията в срока на договора по Обособена позиция № 1 „Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП) в качеството й на Управляващ орган по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на най – нуждаещите се лица (ОПХ ФЕПНЛ) е до 24 (двадесет и четири) броя, в това число до 2 броя в гр. София.
В рамките на осигурения от Възложителя финансов ресурс, съгласно потребностите му и в съответствие с ценовото предложение на участника, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, може да бъде проведен и по-голям брой мероприятия.
При подготовката на офертите по процедурата, участниците следва да отчетат прогнозния брой на мероприятията.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала за изпълнение на поръчката” (ОП)    60 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
316600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е финансирана със средства по операция тип 4 „Техническа помощ" на ОПХ ФЕПНЛ.

Компл. оценка (КО) на офертите се формира по сл. формула:
КО=0,6хОП+0,4хФО
където:
КО е компл. оценка на конкр. оферта на участника;
ОП е оценката по показат. „Орг. на перс. за изп. на поръчката” на участника;
0,6 е отн. тежест на показателя ОП в крайната оц.;
ФО е оценката по показат. „Фин. оценка” на участника;
0,4 е отн. тежест на показат. ФО в крайната оц.
Макс. с-ст на КО е 100 т.

II.2) Описание 1

Орг. на обуч., сем. и меропр. в стр. за нужд. на АСП в кач. й на партн. по пр. 16.5.2.065–Механ. на ТГС в обл. на соц.подп. на мултирег. равн. Рум.–Бг. по прогр. за ТГС Interreg V-A Рум.-Бг. 2014-2020 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
80500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение на услугата е територията на Република България, в населено или курортно място, съгласувано с Възложителя.

Предметът на обществената поръчка включва предоставянето на услугите - организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на АСП в качеството й на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ и партньор по проект 16.5.2.065 – „Механизъм на Трансгранично сътрудничество в областта на социалното подпомагане на мултирегионално равнище Румъния – България“ по програма за трансгранично сътрудничество Interreg V - A Румъния-България 2014-2020.
Прогнозният брой на мероприятията в срока на договора по Обособена позиция № 2 „Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП) в качеството й на партньор по проект 16.5.2.065 – „Механизъм на Трансгранично сътрудничество в областта на социалното подпомагане на мултирегионално равнище Румъния – България“ по програма за трансгранично сътрудничество Interreg V - A Румъния-България 2014-2020“ е до 50 (петдесет) броя извън гр. София.
В рамките на осигурения от Възложителя финансов ресурс, съгласно потребностите му и в съответствие с ценовото предложение на участника, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, може да бъде проведен и по-голям брой мероприятия.
При подготовката на офертите по процедурата, участниците следва да отчетат прогнозния брой на мероприятията.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала за изпълнение на поръчката” (ОП)    60 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
76453.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е финансирана със средства по проект "Механизъм на ТГС в обл. на соц. подп. на мултирег. равн. Рум.–Бг. по прогр. за ТГС Interreg V-A Рум.-Бг. 2014-2020"

Компл. оценка (КО) на офертите се формира по сл. формула:
КО=0,6хОП+0,4хФО
където:
КО е компл. оценка на конкр. оферта на участника;
ОП е оценката по показат. „Орг. на перс. за изп. на поръчката” на участника;
0,6 е отн. тежест на показателя ОП в крайната оц.;
ФО е оценката по показат. „Фин. оценка” на участника;
0,4 е отн. тежест на показат. ФО в крайната оц.
Макс. с-ст на КО е 100 т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник трябва да е регистриран туроператор и/или туристически агент, съгласно Закона за туризма, а за чуждестраннио лице – да има регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква А: ГОДНОСТ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи заверено копие от валидно удостоверение за туроператорска и/или туристическа агентска дейност, съгласно Закона за туризма, а за чуждестранно лице - еквивалентен (аналогичен) документ съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Участниците следва да представят посочения документ в случай, че същият бъде изискан в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, или при извършване на проверка/изискване на разяснения по представени данни/изискване на доказателства за представени данни в офертата, съгласно чл. 104, ал. 5 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Съгласно §2, т. 67 от ДР на ЗОП: "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.“.
За участник чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на Българска народна банка за съответната валута в лева.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира изпълнението на услуги в областта на организирането и провеждането на обучения, семинари, събития, конференции и др. подобни мероприятия.
Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ, т. 2a) от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП - годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, както и документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Участниците следва да представят посочения документ в случай, че същият бъде изискан в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, или при извършване на проверка/изискване на разяснения по представени данни/изискване на доказателства за представени данни в офертата, съгласно чл. 104, ал. 5 от ЗОП.


Участникът трябва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съгласно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от:
- 316 000,00 (словом: триста и шестнадесет хиляди и 0,00 стотинки) лева без ДДС по Обособена позиция № 1;
и
- 76 000,00 (словом: седемдесет и шест хиляди и 0,00 стотинки) лева без ДДС по Обособена позиция № 2.
Когато участник участва за повече от една обособена позиция, критерият се прилага за всяка позиция поотделно, а не в сбор, т.е. в случай, че участникът е доказал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за позицията с най-висока стойност, то се счита, че е покрил минималното изискване за всяка една от тези позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Под „дейности с предмет и обем сходен с тези на обществената поръчка“ следва да се разбират услуги в областта на организирането и провеждането на обучения, семинари, събития, конференции и др. подобни мероприятия, включващи организиране и провеждане на едно събитие с минимум 14 (четиринадесет) участника.
Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ, т. 1б) от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи в оригинал Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно със заверено копие/оригинал на доказателство за извършената услуга. В представеното доказателство следва да се съдържа и информация за обема на предоставените услуги.
Участниците следва да представят посочените документи в случай, че същите бъдат изискани в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, или при извършване на проверка/изискване на разяснения по представени данни/изискване на доказателства за представени данни в офертата, съгласно чл. 104, ал. 5 от ЗОП.
2. Участникът трябва да разполага с екип от персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, за да гарантира качественото изпълнение на възложените му задължения.
Експертите, които ще участват в изпълнението на договора са ключови експерти.
Ръководителят на екипа отговаря за организацията, контрола и цялостното реализиране на дейностите по поръчката, като гарантира тяхното своевременно и ефективно изпълнение в съответствие с техническата спецификация и графика за изпълнение на дейностите.
Осъществява координация с Възложителя и други заинтересовани страни. Участва и координира изготвянето на документи във връзка с изпълнението на всяко едно обучение/събитие.
Ключовите експерти „Организатор на обученията/събитията” ще отговарят за организацията и изпълнението на дейностите, съгласно техническата спецификация, като участват в обезпечаването на всяко едно обучение/събитие чрез логистичното и техническото им осигуряване и провеждане. Участват в изготвянето на документи във връзка с изпълнението на всяко едно обучение/събитие. Осъществяват координация с Възложителя и други заинтересовани страни. Присъстват през цялото време на обучението/събитието с цел осигуряване на настаняването и регистрацията на участниците, организиране на процеса по фотозаснемане и др., като отговарят за нормалното протичане на съответното мероприятие.
Участникът следва да посочи информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ, т. 6 от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи в оригинал Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата (трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемия професионален опит).
След сключване на договора за изпълнение с Възложителя, участникът, определен за изпълнител, няма право да променя състава на предложения от него екип без изричното писмено одобрение от страна на Възложителя и съгласно клаузите на договора за обществената поръчка.
Участниците следва да представят посочените документи в случай, че същите бъдат изискани в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, или при извършване на проверка/изискване на разяснения по представени данни/изискване на доказателства за представени данни в офертата, съгласно чл. 104, ал. 5 от ЗОП.


1. Участникът трябва да е изпълнил поне 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертите.
2. Участникът трябва да разполага с екип от персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, за да гарантира качественото изпълнение на възложените му задължения.
Минималните изисквания към ключовите експерти са, както следва:
2.1. Ключов експерт 1: Ръководител на екипа – 1 (един) експерт.
Образование и квалификация - Ръководителят на екипа следва да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина.
Професионален опит - участие като ръководител на екип или друга ръководна позиция при изпълнението на минимум 2 (два) броя дейности, свързани с осигуряване и/или организиране и/или провеждане на обучения и/или събития и/или семинари и/или информационни кампании и/или кръгли маси и/или работни срещи и/или коктейли и/или форуми и/или други подобни мероприятия.
2.2. Ключов експерт 2 „Организатор на обученията/събитията” – 3 (трима експерта).
Образование и квалификация – висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина.
Професионален опит - участие като организатор на обучения/събития при изпълнението на минимум 2 (два) броя дейности, свързани с осигуряване и/или организиране и/или провеждане на обучения и/или събития и/или семинари и/или конференции и/или информационни кампании и/или кръгли маси и/или работни срещи и/или коктейли и/или форуми и/или други подобни мероприятия. Изискванията за образование, квалификация и професионален опит, определени в документацията за обществената поръчка, следва да се разбират като минимално изискване на Възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Усл. за изпълн. на поръчката са описани подробно в док. за общ. поръчка, публик. в профила на купувача на ел. адрес, посочен по-горе в поле І.3). Гаранцията за изпълн. на договора за възлаг. на общ. поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора за възлагане на общ. поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълн. на договора се представя от участника, определен за изпълн., при подписване на договора. Гаранцията може да се предостави под формата на:
— парична сума, внесена по банкова сметка, посочена в документ. за общ. поръчка;
— банкова гаранция — безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възлож. заяви, че изпълн. не е изпълнил задължение по договора за възл. на общ. поръчка;
— застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията за освобожд., задържане и усвояване на гаранцията за изпълн. се определят с договора за възл. на общ. поръчка.
Допълн. инф. — раздел VII от док. за общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, ул. „Триадица“ № 2, административна сграда на Агенция за социално подпомагане

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
2. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
3. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, за които са налице следните национални основания за отстраняване:
3.1. осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
3.2. нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
3.3. нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
3.4. наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
3.5. наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС;
3.6. обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
4. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от Възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване, в съответствие с чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Възложителят преценява предприетите от участника мерки, като отчита тежестта и конкретните обстоятелства, свързани с престъплението или нарушението. В случай, че предприетите от участника мерки са достатъчни, за да се гарантира неговата надеждност, Възложителят не го отстранява от процедурата.
5. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, посочените от Възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, както и специфичните основания за изключване, посочени в т. 3, възникнали преди или по време на процедурата.
6. Горните основания се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
7. За доказване на липсата на основания за отстраняване, участникът определен за изпълнител следва да представи доказателства, съгласно чл. 58 от ЗОП.
8. Други основания за отстраняване от участие, съгласно чл. 107 от ЗОП:
8.1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
8.2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
8.3. участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
8.4. участници, които са свързани лица.
9. Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той е изтекъл или предстои да изтече. Участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП — в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва