Деловодна информация
00413Община Горна Оряховица
 
да
да
11/10/2018 (дд/мм/гггг)
00413-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Горна Оряховица 000133673
пл. Георги Измирлиев № 5
Горна Оряховица BG321 5100 България
Миглена Петкова - старши юрисконсулт +359 618-21687
go_op_104@abv.bg +359 618-60203

Интернет адрес/и

www.g-oryahovica.org/

http://www.g-oryahovica.org/2014-07-20-16-47-27/-15042016/115-2016-04-15-09-47-46/6660-2018-10-10-06-08-11.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.g-oryahovica.org/2014-07-20-16-47-27/-15042016/115-2016-04-15-09-47-46/6660-2018-10-10-06-08-11.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИНЖЕНЕРИНГ на обект: Реконструкция на улици в гр. Горна Оряховица
45000000      
Строителство

Обществената поръчка включва следните етапи:
1. Проектиране;
2. Изпълнение на СМР;
3. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството;
4. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър.
Дейностите, предмет на всеки етап са описани в Раздел II.2 от настоящото обявление, Документацията за процедурата и Техническа спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4950000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Горна Оряховица

1. Проектиране
При изработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като Изпълнителят се съобрази с изискванията на Възложителя, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в „работния проект“ следва да бъдат изготвени в DWG и PDF формат или еквивалентни, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено- стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на „работния проект“ са посочени в Техническата спецификация. Съгласуването и одобряването на „работния проект“ от Възложителя, консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя.
**Необходимото време за съгласуване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж не се включва в срока за изпълнение на поръчката.
2. Изпълнение на СМР:
Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба и техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обектите съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър.
3. Авторски надзор по време на строителството:
В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство.
4. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър.
Критериите по-долу
 
ДА Т1 "Срок за изготвяне на работен проект"    30
Т2 "Срок за изпълнение на СМР"    25
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
4950000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
420

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране /чл. 114 от ЗОП/.
Прогнозната стойност на поръчката е сформирана по следния начин: Изготвяне на работен проект по всички части 63 000 /шестдесет и три хиляди/ лв. без ДДС; Осъществяване на авторски надзор по време на строителството 12 000 /дванадесет хиляди/ лв. без ДДС; Изпълнение на строително-монтажните работи - 4875000 лв. без
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централен професионален регистър на строителя за II група, IV категория строежи, а за чуждестранни лица, участници в процедурата – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство, за които се изисква вписване в ЦПРС.
За доказване съответствието си с поставения критерий за подбор участниците декларират в ЕЕДОП обстоятелството, като посочат публичен безплатен регистър, от който да се провери вписването за посочената по - горе група и категория строежи или еквивалент. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат с минимално изискуем персонал/екип с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат с минимално изискуемите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката.


1 Участниците следва да декларират в ЕЕДОП минимално изискуемите технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, с професионалната компетентност /по смисъла на § 2, т. 41 от „Допълнителни разпоредби“ на Закона за обществените поръчки/, съгласно минималните изисквания на Възложителя, както следва:
А) За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:
1. Проектант по част „Пътна” - инженер по специалността „Пътно строителство“ или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
2. Проектант по част „Геодезия” – инженер по специалността „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
3. Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
4. Проектант по част „ПБЗ” – инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
5. Проект за управление на отпадъците – инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
Забележка: Посочените от участника проектанти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на проектирането, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания и притежават съответните удостоверения, изискващите се за съответната част от инвестиционния проект или еквивалент.
Б) За изпълнение на строителството:
1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;
2. Експерт „Контрол по качеството” – да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
3. Лице по безопасност и здраве в строителството: да притежава актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;
Забележка: Посочените от участника експерти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на строителството, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участникът, респективно изпълнителят представя документът по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или членовете на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
2. Участниците следва да декларират в ЕЕДОП минимално изискуемите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката, както следва:
Бордови товарен автомобили – 2 бр.; Самосвал – 3 бр.; Багер – 2 бр.; Челен товарач – 1 бр.; Валяк – 2 бр.; Асфалтополагаща машина – 2 бр.;
Изискуемата информация за техническо оборудване, се попълва в Част IV, раздел В, т. 9) от ЕЕДОП.
Доказване: .... продължава в Документацията за процедурата, т. 14.2.3, стр. 9.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала 114 в сградата на Община Горна Оряховица.

На публичното заседание могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, които представят изрично за настоящата процедура пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране /чл. 114 от ЗОП/.
2. Изменение на сключен договор за обществена поръчка се допуска по изключение, при условията на чл. 116 от Закона за обществените поръчки.
3. В настоящата ппроцедура Възложителят определя гаранция за изпълнение от 3% от стойността на договора без ДДС. Същата може да се представи в една от следните форми:
- парична сума, внесена по посочена от Възложителя сметка - BG04FINV91503316803795, Първа инвестиционна банка, клон Горна Оряховица
- банкова гаранция - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-малко от 60 календарни дни след приключване на всички възложени с настоящия договор работи и подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година.
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителят.
Избраният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в проекта на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за оществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва