Деловодна информация
00960
ЗОП-05-8 03/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
03/10/2018 (дд/мм/гггг)
00960-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за устойчиво енергийно развитие 121459246
ул. Екзарх Йосиф, 37
гр. София BG411 1000 България
Ния Иванова +359 29154032
niaivanova@seea.government.bg +359 29815802

Интернет адрес/и

www.seea.government.bg

http://www.seea.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/59-aktualni-obshtestveni-porachki-category/10025-zop-2018-007-03-10-2018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.seea.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/59-aktualni-obshtestveni-porachki-category/10025-zop-2018-007-03-10-2018
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Енергийна ефективност и възобновяеми източници на енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Интегриране на съществуващи информационни системи в АУЕР в една обща платформа. Разработване на нови функционалности и надграждане на съществуващи, вкл. Изграждане на помощен контактен център ("Хелп
72262000      
Услуги

Настоящата поръчка обхваща изпълнението на Дейност 6 по проект „Повишаване на информираността и капацитета на българските предприятия за реализиране на дейности и мерки по енергийна ефективност и създаване на бизнес модел за подпомагане на схемата за задължения за енергийни спестявания и свързаните с нея дейности“. Основната цел на тази дейност е да повиши значително ефективността на предоставянето на електронни услуги чрез подобряване взаимодействието на потребителите с интегрираните информационни системи на АУЕР. Целта се осъществява с изпълнението на следните основни поддейности:
1. Интегриране на съществуващите и допълнително създаваните информационни системи за предоставяне на електронни услуги и административно обслужване чрез изграждане на “единна интеграционна среда (платформа)”;
2. Увеличаване обхвата и оптимизиране на предоставяните от АУЕР електронни услуги чрез създаване на нови функционалности;
3. Разработване и внедряване на помощен контактен център („Хелп Деск“).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1318666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72262000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на Агенция за устойчиво енергийно развитие, гр. София, ул. Екзарх Йосиф, 37

Основната цел на тази дейност е да повиши значително ефективността на предоставянето на електронни услуги чрез подобряване взаимодействието на потребителите с интегрираните информационни системи на АУЕР. Целта се осъществява с изпълнението на следните основни поддейности:
1. Интегриране на съществуващите и допълнително създаваните информационни системи за предоставяне на електронни услуги и административно обслужване чрез изграждане на “единна интеграционна среда (платформа)”;
2. Увеличаване обхвата и оптимизиране на предоставяните от АУЕР електронни услуги чрез създаване на нови функционалности;
3. Разработване и внедряване на помощен контактен център („Хелп Деск“).
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Оценка на техническото предложение на участника    70
подпоказател „Оценка на професионалната компетентност на персонала"    10
подпоказател „Допълнителни функционалности, представени в демонстрационна версия"    55
подпоказател „Гаранционна поддръжка“    5
Цена
Предлагана цена - 30
II.2.6) Прогнозна стойност
1318666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Повишаване на информираността и капацитета на българските предприятия за реализиране на дейности и мерки по енергийна ефективност и създаване на бизнес модел за подпомагане на схемата за задължения з

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката: да имат изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Под изпълнена дейност се разбира тази дейност, чието изпълнение е приключило в рамките на посочения тригодишен период. Възложителят не поставя изискване за обем.
За дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, ще се считат дейности по разработка, внедряване и поддръжка на информационни системи.


Участниците следва да имат изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват, като попълват списък на услугите, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, в част ІV „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Списъкът следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период, като се даде описание на извършените дейности; стойност; период на изпълнение (посочва се начална и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата); възложител (получател на услугата), независимо дали е публичен или частен субект.
За доказване на съответствието си с това изискване в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участниците представят списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Право да участва в процедурата има лице,което отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и спрямо което не са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1,т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП; по чл. 107 от ЗОП; по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от закона; по чл. 69 от ЗПКОНПИ, и което отговаря на обявените от Възложителя критерии за подбор. При подаване на оферта за участие,липсата/наличието на следните обстоятелства: осъждания за престъпления по чл.321 и 321а НК; чл.301–307 НК; чл.209-213 НК; чл. 108а НК; чл.253,253а или 253б НК; чл.192а НК и чл.159а–159г НК, се декларират от участника в част III, раздел „А” от ЕЕДОП; осъждания за престъпления по чл. 255б от НК и обстоятелство по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП се декларират от участника в част III, раздел „Б” от ЕЕДОП; осъждания за престъпления по чл. 172 НК и чл. 352-353е НК,...Продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация от обявлението.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

сградата на Агенция за устойчиво енергийно развитие: гр. София, ул. Екзарх Йосиф 37 (вход от ул. Сердика 11), заседателна зала на втория етаж

На основание чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.2.2.)Условия за изпълнение на поръчката
...чл. 54, ал. 1, т. 4, т. 5 , т. 6 : нарушение на чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301-305 от Кодекса на труда, и т. 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП се декларират от участника в част III, раздел „В” от ЕЕДОП; осъждания за престъпления по чл. 194-208 НК, чл. 213а-217 НК, чл.219-252 НК, чл. 254а-255a НК и чл. 256-260 НК; чл.54, ал.1, т. 6 от ЗОП: нарушения по чл.61, ал.1, чл.62, ал.1 или 3, чл.63,ал.1 или 2, чл.228, ал.3 от КТ, нарушения по чл.13,ал.1 от ЗТМТМ; по чл. 107, т. 4 от ЗОП; обстоятелство по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от него; обстоятелство по чл. 69 от ЗПКОНПИ, се декларират от участника в част III, раздел „Г” от ЕЕДОП.
Възложителят отстранява от процедурата участник освен на основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1,3,4 и 5 от ЗОП, по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ, и при наличие на несъответствие с чл. 101, ал. 9-11 и основанията на чл. 107 от ЗОП.
Съдържание на офертата за участие:
I. Заявление за участие (по образец), включващо документите по чл. 39, ал. 2 от ППЗОП:
1. ЕЕДОП: съгласно чл. 67, ал. 4 от ЗОП във връзка с § 29, т. 5, б. „а” от ПЗР на ЗОП, в сила от 1.04.2018 г. ЕЕДОП се представя задължително в електронен вид;
2. към ЕЕДОП се представят документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (когато е приложимо);
3. копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединение (когато е приложимо), съдържащ: правата и задълженията на участниците в обединението;
разпределение на отговорността между членовете на обединението, включително солидарност на отговорността; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор;
4. документи за поетите от третите лица задължения по чл. 65, ал. 3 от ЗОП (когато е приложимо);
5. доказателство за поетите от подизпълнителите задължения по чл. 66, ал. 1 от ЗОП (когато е приложимо);
II. Оферта, която включва:
1. Техническо предложение (по образец), съдържащо: а) документ за упълномощаване (пълномощно), когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; б) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническата спецификация и изискванията на възложителя; в) декларация за конфиденциалност по чл. 102, ал. 1 от ЗОП (когато е приложима, в свободен текст); г) списък на персонала, с който участникът ще изпълни поръчката, с приложени доказателства за декларираните данни (по образец).
2. Ценово предложение – по образец.
Всички представени документи се посочват в Опис в свободен текст.
Възложителят сключва договор с участника,определен за изпълнител, който при подписването му представи актуални документи по чл.112,ал.1, т.2 и 3 от ЗОП. В съответствие с чл. 67, ал. 6 от ЗОП участникът, определен за изпълнител, предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва