Деловодна информация
00189Община Севлиево
ДД-1-Г-01.32 01/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
01/10/2018 (дд/мм/гггг)
00189-2018-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Севлиево 000215889
пл. Свобода № 1
Севлиево BG322 5400 България
Невена Тодорова +359 67532791
sevlievo@sevlievo.bg +359 67532773

Интернет адрес/и

www.sevlievo.bg

http://www.sevlievo.bg/bg/article/3233/instalaciq.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sevlievo.bg/bg/article/3233/instalaciq.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на СМР на инсталация за компостиране в гр.Севлиево”
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП е изпълнение на строителство. Предвиденото съоръжение представлява технология за компостиране на редове на открито с принудителна аерация, с капацитет на третиране на 3 000 t или 5 500- 6500 м3 биоотпадъци на година.
Общият размер на наличния терен (парцел № 035082 в землището на с.Богатово) за изграждане на съоръжението за компостиране е 7 881 м2.Проектът предвижда да бъде създадена система за разделно събиране на хранителните и зелените отпадъци от частните и обществените градини и паркове.
За правилното функциониране на съоръжението е необходимо да се предвидят зони със съответните им размери, подробно описани в Техническата спецификация към настоящата обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
447307.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

територията на община Севлиево

Предвиденото съоръжение представлява технология за компостиране на редове на открито с принудителна аерация, с капацитет на третиране на 3 000 t или 5 500- 6500 м3 биоотпадъци на година.
Общият размер на наличния терен (парцел № 035082 в землището на с.Богатово) за изграждане на съоръжението за компостиране е 7 881 м2.Проектът предвижда да бъде създадена система за разделно събиране на хранителните и зелените отпадъци от частните и обществените градини и паркове.
За правилното функциониране на съоръжението е необходимо да се предвидят следните зони със съответните им размери:
• Зона за интензивно разграждане със система за принудително аериране и зони за маневриране 1640 м2 ;
• Зона за зреене на компоста без система за принудително аериране 499 м2;
• Зона за доставка , временно съхранение и предварително третиране на „влажни“ биоотпадъци 520 м2;
• Работна зона 1409 м2;
• Зона за съхранение на компоста 1005 м2;
• Резервоар за инфилтрат 290 м2;
• Лента за движение 507 м2;
• Път на достъп и зона за движение 208 м2;
• Офис контейнер 18 м2;
• Зони за инфилтрация 265 м2;
• Ограда с врата около съоръжението
• Довеждащ електопровод
По-подробна информация за предмета на поръчката, видовете СМР, другите дейности и изискванията към изпълнението се съдържа в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА П1 – Срок за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
447307.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Прилагане на децентрализиран модел за управление на био-отпадъците в общините Севлиево, Дряново и Сухиндол, включително изграждане на необходимата техническа инфраструктура – система за разделно

събраните био-отпадъци”, съгласно административен договор за безвъзмездна финансова помощ BG16M1P002-2.007-0001-C01 от 01.08.2018 г., по Оперативна програма "Околна среда 2014-2020г."
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежите – за четвърта група, втора категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.Информацията за вписването по т.1 в България е публично достъпна, поради което възложителят служебно ще провери съответствието на участниците с поставените изисквания.Ако информацията не може да бъде потвърдена от Възложителя, от участника ще бъде изискано представянето на съответния документ.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а чуждестранно физическо или юридическо лице, посочва документа/основанието на което същото има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП)
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за изпълнение на строежите – за четвърта група , втора категория, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.

ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и застрахователно дружество - издател, номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представипоисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансовосъстояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва през последните пет години, считано от датата на подаване на офертите, да е изпълнил успешно строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.Под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждането на инсталация за третиране на неопасни отпадъци с общ капацитет минимум 3 000 т/д.2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния Европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка) Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение) .Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател).Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).Информацията за лицата, които са служители на участника се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.Информацията за лицата, които не са служители на участника се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 2) от ЕЕДОП.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация.Участникът трябва да разполага като минимум с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва:
1). Ръководител на екипа (1 бр.)2.)Технически ръководител (1 бр.) 3.)Геодезист (1 бр.) 4). Експерт Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) 5). Експерт отговорник по качеството (1 бр.) Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.3.Минималният брой и вид инструменти, съоръжения и оборудване, в т.ч. транспортни средства, необходими за изпълнение на дейностите по настоящата Обществена поръчка, с които трябва да разполага участник в процедурата, е следният:Багер комбиниран-2бр.;Булдозер–Верижен –1 бр.;Самосвали–4бр.;Бетоновоз–1бр.,Товарен автомобил - 1бр.,Валяк-1бр.Асфалтополагаща машина – 1бр.Виброплоча- 1бр.- Иглен вибратор – 1бр.Сонда за полагане на обсадна мет.тръба ф150мм-1бр.ВЧ.IV, РазделВ, т.9 от ЕЕДОП се попълва информация, необходима за преценка на тяхното съответствие с изискванията на В-ля.4.С-ми и стандарти за управление на качеството и за опазване на околната среда: внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентна;внедрена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентна.Участникът предоставя информация за валидни сертификати за внедрените системи в Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП.Сертификатите за внедрени системи трябва да са валидни и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, изд. от органи, установени в др. държави членки.


По т.1: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за ст-тта, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска док., чрез к-то се доказва деклар. в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изп.в съответствие с нормативните изисквания. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на д-ра,опред.изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).По т.2:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка.При усл.на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на персонала, който ще изпълнява общ. поръчка и/или на членовета на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена проф.компетентност на лицата. При усл. на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на д-ра, опред.изпълнител представя докум.по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).Участникът, опред.за изпълнител, преди сключването на д-р за общ.поръчка трябва да докаже, че техн. ръководител е назначен по трудов договор.Участникът трябва да разполага като минимум с екип от експерти за изп. на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: 1). Ръководител на екипа (1 бр.) – лице с: висше образование в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; професионален опит – минимум 5(пет)години професионален опит по специалността;2). Технически ръководител (1 бр.) – да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал.3 от ЗУТ,притежава проф. опит от минимум 3(три)години; квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с 4-годишен курс на обучение и придобита проф. квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивал., когато е придобито в чужбина;3.)Геодезист-висше образование квалификация "строителен инженер" –специалност“ Геодезия“ или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалент.профес.опит минимум 3/три/г. и опит в изпълнението на поне 1 инфрастр.обект.
4).Експерт Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – с успешно преминат курс/обучение по безопастност и здраве, и валидно удостоверение/сертификат или друг документ за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството.Да притежава минимум 3(три)години опит като координатор по безопастност и здраве.5.)Eксперт Отговорник по качеството(1 бр.) – с успешно преминат курс/обучение по качество в строит. и валидно удосотв./сертификат док.това и с минимум 3/три/години опит като отговорник по качеството.По т.3 За док. съответствието с изискването за минимален брой и вид машини, съоръжения, оборудване и транспортни средства участникът, опред. за изпълнител, съответно участник, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя списък-д-ция за машините, съоръженията и транспортните средства, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката, с посочване на техн. характеристики или др. индивидуализиране.По т.4 За док. изискването по т. 4 участникът, опред.за изпълнител, съответно участник, от когото това е поискано представя заверени копия на валидни сертификати или еквивалентни документи за внедрени системи за управление на качество и на околна среда, или еквивал.мерки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 3% от стойността на договора без ДДС, която да обезпечи неговото изпълнение.
Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
-депозит на парична сума по сметка на възложителя;
-банкова гаранция в полза на възложителя;
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са разписани в проекта на договор за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала 202 в административната сграда на Община Севлиево, гр.Севлиево, пл. Свобода №1

Огварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участгниците в в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1 и чл.55, ал. 1 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл. 101, ал. 11 от ЗОП. В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Когато участник е обединение от физически и/или юридически лица, основанията за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Когато участник предвижда използването на подизпълнители или се позовава на капацитета на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП, основанията за отстраняване се прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 1 и 4 от ЗОП, при подаване на офертата, участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП, а документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1.изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва