Деловодна информация
00345
12-00-44 01/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00345-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален център за информация и документация 831604711
бул. Д-р Г.М. Димитров 52А
София BG411 1125 България
Вержиния Петрова Цанкова +359 28173825
vcankova@nacid.bg +359 29713120

Интернет адрес/и

http://nacid.bg/bg/

http://nacid.bg/bg/procurement/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nacid.bg/bg/procurement/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реализиране на 8 броя специализирани обучения за администрацията на НАЦИД
80511000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Реализиране на 8 броя специализирани обучения за администрацията на НАЦИД“ по проект „Подобряване на специализираните знания и умения на служителите в Националния център за информация и документация“, договор с рег. № BG05SFOP001-2.006-0005-С01/02.07.2018 г., Приоритетна ос № 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“, процедура „Специализирани обучения за централната администрация”, финансиран по Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
135600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
80511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение е в град София, както и в подходяща база извън гр. София. Участниците в настоящата поръчка трябва да предложат подходящи за целта хотели.

В рамките на настоящата процедура ще бъде избран изпълнител, който да изпълни следните дейности :
1. Провеждане на обучение „Специфика на дигитализацията на печатни издания“ - Дейност 1 от Проекта (Обучение № 1);
2. Провеждане на „Обучение за сложно търсене в Платформата COBISS. NET“ - Дейност 2 от Проекта (Обучение № 2);
3. Провеждане на обучение „Каталогизация на монографични публикации“ - Дейност 3 от Проекта (Обучение № 3).
4. Провеждане на „Обучение по Авторско право във връзка със съдържанието на електронните издания“ - Дейност 4 от Проекта (Обучение № 4);
5. Провеждане на обучение „Дизайн на електронни издания“ - Дейност 5 от Проекта (Обучение № 5);
6. Провеждане на обучение „Търсене в структурирани и неструктурирани информационни ресурси и информационно посредничество“ - Дейност 6 от Проекта (Обучение № 6);
7. Провеждане на обучение „Експертиза на документи за автентичност – документна и графологична експертиза“ - Дейност 7 от Проекта (Обучение № 7);
8. Провеждане на обучение „Организация и управление на електронното съдържание в областта на образованието и науката“ - Дейност 8 от Проекта (Обучение № 8).
Критериите по-долу
 
ДА ПоказателП2 (ПКП): Професионална компетентност на персонала, състоящ се от следните подпоказатели, описани по-долу    30%
Подпоказател ПКП1 - Професионална компетентност на лектора за Обучение № 1 на тема „Специфика на дигитализацията на печатни издания“    12,5 точки
Подпоказател ПКП2 - Професионална компетентност на лектора за Обучение № 2 на тема „Обучение за сложно търсене в Платформата COBISS. NET“    12,5 точки
Подпоказател ПКП3 - Професионална компетентност на лектора за Обучение № 3 на тема „Каталогизация на монографични публикации“    12,5 точки
Подпоказател ПКП4 - Професионална компетентност на лектора за Обучение № 4 на тема „Обучение по Авторско право във връзка със съдържанието на електронните издания“    12,5 точки
Подпоказател ПКП5 - Професионална компетентност на лектора за Обучение № 5 на тема „Дизайн на електронни издания“    12,5 точки
Подпоказател ПКП6 - Професионална компетентност на лектора за Обучение № 6 на тема „Търсене в структурирани и неструктурирани информационни ресурси и информационно посредничество“    12,5 точки
Подпоказател ПКП7 - Професионална компетентност на лектора за Обучение № 7 на тема „Експертиза на документи за автентичност – документна и графологична експертиза“    12,5 точки
Подпоказател ПКП8 - Професионална компетентност на лектора за Обучение № 8 на тема „Организация и управление на електронното съдържание в областта на образованието и науката“    12,5 точки
Показател П3 „Предложение за изпълнение” (ПИ), състоящ се от следните подпоказатели описани по-долу    40%
Подпоказател П3.1. Съдържание на учебните програми;    30 точки
Подпоказател П3.2. Предложени техники/похвати за провеждане на обученията    20 точки
Подпоказател П3.3. Срок за организиране на обученията след подадена заявка от Възложителя    10 точки
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
135600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект “Подобряване на специализираните знания и умения на служителите в Националния център за информация и документация” ...продължава в раздел II.2.14)

Продълж. от раздел II.2.13). Информ. относно средства от Европейския съюз: договор с рег.№ BG05SFOP001-2.006-0005-С01/02.07.2018 г.,Приоритетна ос № 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“, процедура „Специализирани обучения за централната администрация” по ОП „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За съответствието си с изискванията за финансовото и икономическото състояние по т. 1. относно реализиран минимален общ оборот участниците попълват т. 1а) на раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на изискванията за финансовото и икономическото състояние по т.1. при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя: копие от годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част (счетоводен баланс и ОПР), когато публикуването им се изисква или справка за общия оборот за всяка от последните три приключили финансови години. В случай, че годишните финансови отчети са обявени в Търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел на Агенция по вписванията, тяхното представяне не е необходимо.Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
2. За съответствието си с изискванията за финансовото и икономическото състояние по т.2. относно реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, участниците попълват т. 2а) на раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на изискванията за финансовото и икономическото състояние по т. 2. при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците трябва да имат реализиран минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в размер на 250 000,00 (двеста и петдесет хиляди) лева.
2. Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно: от проведени обучения на публични администрации и/или частни физически или юридически лица или организации за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 130 000,00 (сто и тридесет хиляди) лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката, изразяващ се в изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Съответствието си с поставените изисквания за изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателствa за извършените услуги.
2. За съответствието с изискванията относно експерт "Ръководител на екипа" и експерт "Координатор „Организиране/логистика на обученията” участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в който подробно описва данните за образованието и за специфичния опит за горепосочените в двама експерти (номер на диплома, дата на издаване, учебно заведение, име на работодател/възложител, продължителност на опита, номер и дата на сертификат, лице, което го е издало и т.н.), така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуален списък по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
3. За съответствие с изискването за внедрена система за управление на качеството участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност.
При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 9001 или еквивалентен.


1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата, а именно:
1.1. Организирани и проведени минимум 8 броя обучения с общ брой на обучените лица най-малко 109.
1.2. Организирано и проведено минимум едно изнесено обучение, включващо организиране на транспорт, хотелско настаняване и изхранване на обучаемите.
2. Участникът следва да разполага със следните експерти: 2.1.Ръководител на екипа - Ръководителят на екипа ще е отговорен за ежедневното управление на проекта и ще координира дейностите с екипа на Възложителя. Функциите на Ръководителя на екипа са организация, координация,ръководство на логистиката и екипа от обучители,изпълнение,отчитане и контрол от страна на Изпълнителя при изпълнението на всички дейности, включени в предмета на обществената поръчка. Ръководителят на екипа трябва да отговаря на следните изисквания:1. Образование: Придобита образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентно; 2.Специфичен опит: Участие в организацията и/или провеждането на минимум 5 (пет) обучения или семинари или други публични събития, от които в поне едно от събитията да е участвал като Ръководител екип/проект. 2.2.Координатор „Организиране/логистика на обученията” - Координаторът „Организиране/логистика на обученията” ще е отговорен за организирането/логистиката на обученията. Функциите на Координатор „Организиране/логистика на обученията” са организация, координация, участие в изпълнението и отчитане на всички компоненти на дейностите, включени в обекта на обществената поръчка, свързани с организационното обезпечаване/логистиката на обученията като: изготвяне на подробна план/програма на обучението; осигуряване на транспорт, кетъринг, хотелско настаняване, зали и техническо оборудване, регистрация на участниците, обезпечаване безпроблемното провеждане на събитията като гарантира наличието на работещи механизми за наблюдение и контрол върху качеството на логистиката и др. Координаторът „Организиране/логистика на събития” задължително трябва да присъства на място при провеждането на всяко едно обучение. Координаторът „Организиране/логистика на обученията” трябва да отговаря на следните изисквания: 1. Образование: Придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентно или по-висока образователно-квалификационна степен; 2. Специфичен опит: Да е участвал в организацията и/или логистиката на минимум 3 (три) обучения или семинари или други публични събития.
Лицата, придобили образователно-квалификационната си степен извън пределите на Република България, следва да притежават еквивалентна на изискващата се за всеки отделен ключов експерт.
3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:20XX или еквивалентен с обхват, включващ организиране и провеждане на обучения.
Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управление на качеството. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3% (три на сто) от цената на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Гаранцията за изпълнение се представя като:
1.Парична сума;
2.Банкова гаранция;
3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/10/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. „Д-р Г.М. Димитров” 52 A, ет. 2, зала 208

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато:
1. Спрямо него е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1 от ЗОП и по чл. 55, ал.1 т. 1 до т.5 включително от ЗОП.
2. е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е контролирано от лице, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим лице и по отношение на регистрираното в юрисдикция с преференциален данъчен режим дружество не е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции е преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
3. Спрямо него са налице обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл.109, пар.1 б.“а“ и „б“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза
4. Спрямо него са налице обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза
5. Не могат да участват в процедурата лица, за които са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
6. Свързани лица по смисъла на §1, т. 45 от ДР на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва