III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. За съответствието си с изискванията за финансовото и икономическото състояние по т. 1. относно реализиран минимален общ оборот участниците попълват т. 1а) на раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на изискванията за финансовото и икономическото състояние по т.1. при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя: копие от годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част (счетоводен баланс и ОПР), когато публикуването им се изисква или справка за общия оборот за всяка от последните три приключили финансови години. В случай, че годишните финансови отчети са обявени в Търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел на Агенция по вписванията, тяхното представяне не е необходимо.Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. 2. За съответствието си с изискванията за финансовото и икономическото състояние по т.2. относно реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, участниците попълват т. 2а) на раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на изискванията за финансовото и икономическото състояние по т. 2. при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
1. Участниците трябва да имат реализиран минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в размер на 250 000,00 (двеста и петдесет хиляди) лева. 2. Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно: от проведени обучения на публични администрации и/или частни физически или юридически лица или организации за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 130 000,00 (сто и тридесет хиляди) лева.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката, изразяващ се в изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Съответствието си с поставените изисквания за изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателствa за извършените услуги. 2. За съответствието с изискванията относно експерт "Ръководител на екипа" и експерт "Координатор „Организиране/логистика на обученията” участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в който подробно описва данните за образованието и за специфичния опит за горепосочените в двама експерти (номер на диплома, дата на издаване, учебно заведение, име на работодател/възложител, продължителност на опита, номер и дата на сертификат, лице, което го е издало и т.н.), така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуален списък по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП. 3. За съответствие с изискването за внедрена система за управление на качеството участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност. При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 9001 или еквивалентен.
1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата, а именно: 1.1. Организирани и проведени минимум 8 броя обучения с общ брой на обучените лица най-малко 109. 1.2. Организирано и проведено минимум едно изнесено обучение, включващо организиране на транспорт, хотелско настаняване и изхранване на обучаемите. 2. Участникът следва да разполага със следните експерти: 2.1.Ръководител на екипа - Ръководителят на екипа ще е отговорен за ежедневното управление на проекта и ще координира дейностите с екипа на Възложителя. Функциите на Ръководителя на екипа са организация, координация,ръководство на логистиката и екипа от обучители,изпълнение,отчитане и контрол от страна на Изпълнителя при изпълнението на всички дейности, включени в предмета на обществената поръчка. Ръководителят на екипа трябва да отговаря на следните изисквания:1. Образование: Придобита образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентно; 2.Специфичен опит: Участие в организацията и/или провеждането на минимум 5 (пет) обучения или семинари или други публични събития, от които в поне едно от събитията да е участвал като Ръководител екип/проект. 2.2.Координатор „Организиране/логистика на обученията” - Координаторът „Организиране/логистика на обученията” ще е отговорен за организирането/логистиката на обученията. Функциите на Координатор „Организиране/логистика на обученията” са организация, координация, участие в изпълнението и отчитане на всички компоненти на дейностите, включени в обекта на обществената поръчка, свързани с организационното обезпечаване/логистиката на обученията като: изготвяне на подробна план/програма на обучението; осигуряване на транспорт, кетъринг, хотелско настаняване, зали и техническо оборудване, регистрация на участниците, обезпечаване безпроблемното провеждане на събитията като гарантира наличието на работещи механизми за наблюдение и контрол върху качеството на логистиката и др. Координаторът „Организиране/логистика на събития” задължително трябва да присъства на място при провеждането на всяко едно обучение. Координаторът „Организиране/логистика на обученията” трябва да отговаря на следните изисквания: 1. Образование: Придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентно или по-висока образователно-квалификационна степен; 2. Специфичен опит: Да е участвал в организацията и/или логистиката на минимум 3 (три) обучения или семинари или други публични събития. Лицата, придобили образователно-квалификационната си степен извън пределите на Република България, следва да притежават еквивалентна на изискващата се за всеки отделен ключов експерт. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:20XX или еквивалентен с обхват, включващ организиране и провеждане на обучения. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управление на качеството. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните
|