Деловодна информация
00566
ИЗХ-870 01/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
01/10/2018 (дд/мм/гггг)
00566-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална спортна академия Васил Левски 000670627
Студентски град, ул. Акад. Стефан Младенов 21, Ректорат НСА, Деловодство, ет.1, ст.111
София BG411 1700 България
Александър Вуков - Управ. сл. Студентски столове +359 896776631
avukov@abv.bg +359 24007505

Интернет адрес/и

http://www.nsa.bg

http://www.nsa.bg/bg/page%2C1677


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nsa.bg/bg/page,1677/order,209
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална спортна академия Васил Левски 000670627
Студентски град, ул. Акад. Стефан Младенов 21, Ректорат НСА, Деловодство, ет.1, ст.111
София BG411 1700 България
Красимира Андонова - Ръководител служба Деловодство +359 24014224
delov@nsa.bg +359 24007505

Интернет адрес/и

http://www.nsa.bg

http://www.nsa.bg/bg/page%2C1677

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти и безалкохолни напитки за Стол №1 – НСА, София за 2019 г.
15000000      
Доставки

Доставка на хранителни продукти и безалкохолни напитки за Стол №1 – НСА, София, за 2019 г., по об. поз.:ОП-1: Доставка на хляб;ОП- 2: Доставка на плодове и зеленчуци;ОП- 3: Доставка на пилешко месо и яйца;ОП- 4: Доставка на свинско, агнешко и телешко месо, кайма и колбаси;ОП- 5: Доставка на бакалски стоки;ОП- 6: Доставка на мляко и млечни продукти;
ОП- 7: Доставка на безалкохолни напитки и минерална вода.;ОП- 8: Доставка на шоколадови изделия, кафе, чай и свързани с тях продукти;-Прогнозното количество и обем на всяка отделна об. позиция за периода на договора са подробно описани в т.II.Техн.спец., от док.за участие и Раздел II.2 от обявлението. Реалното количество ще се определя от Възложителя, според конкретните му потребности, финансови възможности и без последния да е обвързан и задължен със закупуването на прогнозното такова. Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретни количества, заявени от Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
285500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на хляб 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Стол №1 – Национална спортна академия „ Васил Левски“, Студентски град, София

Доставка на хляб
- Хляб „Добруджа” УС „България“ опакован, нарязан 0,650 кг. – 8000 бр., Хляб „Добруджа” опакован, нарязан 0,830 кг. – 2000 бр., Питка за „Хамбургер“ бяла 100 гр. – 1000 бр.
Посочените количества са прогнозни. Реалното количество предмет на доставка ще се определя от Възложителя, според конкретните му потребности, финансови възможности и без последния да е обвързан и задължен със закупуването на прогнозното такова.
Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретни количества, заявени от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
03/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преди сключване на договора, Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност - 170.00 лева. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранция съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички изисквания относно гаранцията са посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на плодове и зеленчуци 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Стол №1 – Национална спортна академия „ Васил Левски“, Студентски град, София

Доставка на плодове и зеленчуци:
Картофи – 5400 кг; картофи пресни - 200 кг; лук кромид стар – 2250 кг; червен лук кромид стар – 500 кг; лук зелен на връзки – 140 кг; лук чеснов стар 190 кг; праз лук на връзка – 370 кг; спанак пресен – 100 кг; керевиз пресен – 100 кг; пресни гъби – печурки – 50 кг; домати 1500кг; краставици – 1740 кг; зеле – 4600 кг; моркови – 2070 кг; пиперки – 900 кг; тиквички 40 кг; патладжани – 40 кг; магданоз 40 кг; копър 40 кг; марули 160 кг; орехови ядки 25 кг; банани - 3340 кг; портокали – 530 кг; мандарини – 100 кг; киви – 10 кг; грейпфрути – 10 кг; лимони – 140 кг; ябълки 2210 кг; кайсии - 120 кг; праскови - 120 кг; диня – 240 кг; пъпеш – 180 кг; туршия „Царска“ бидон – 200 кг; туршия „Смесена“ бидон – 200 кг; кисело зеле бидон 500 кг; туршия от краставици (корнишони) бидон – 100 кг.
Посочените количества са прогнозни. Реалното количество предмет на доставка ще се определя от Възложителя, според конкретните му потребности, финансови възможности и без последния да е обвързан и задължен със закупуването на прогнозното такова.
Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретни количества, заявени от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
03/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преди сключване на договора, Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност - 600.00 лева. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранция съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички изисквания относно гаранцията са посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на пилешко месо и яйца 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Стол №1 – Национална спортна академия „ Васил Левски“, Студентски град, София

Доставка на пилешко месо и яйца: - Пиле цяло - замразено - 1540 кг; пилешки бутчета – замразени – 1250 кг; пилешко филе от гърди – замразено - 2500 кг; пилешко филе от бут, без кожа – замразено – 585 кг; пилешки дробчета – замразени – 50 кг;пилешко филе от гърди – пушено – 50 кг;шунка от пуешко месо – 50 кг; яйца L – 40000 бр;
Посочените количества са прогнозни. Реалното количество предмет на доставка ще се определя от Възложителя, според конкретните му потребности, финансови възможности и без последния да е обвързан и задължен със закупуването на прогнозното такова.
Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретни количества, заявени от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
03/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преди сключване на договора, Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност - 700.00 лева.Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранция съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички изисквания относно гаранцията са посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на свинско, агнешко и телешко месо, кайма и колбаси 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Стол №1 – Национална спортна академия „ Васил Левски“, Студентски град, София

Доставка на свинско, агнешко и телешко месо, кайма и колбаси: - Свински бут без кост (охладен) – 270 кг, свинска плешка без кост (охладена) - 4670 кг, свински котлет (охладен) – 480 кг, свинско контра филе (охладено) – 1310 кг, свински врат без кост (охладен) – 290 кг, свински гърди (охладени) – 70 кг, свински джолан без кост (охладен) – 100, агнешка плешка (охладена) – 100 кг, агнешки бут – (охладен) – 20 кг, агнешки комплект (охладен) – 100 кг, цяло агне (охладено) 10 бр, кайма 40% телешко месо -60 % свинско месо (охладена) – 1380 кг, кайма 100 % свинско месо (охладена) - 500 кг, кебапчета от свинско месо (без съдържание на МОМ) 80 гр. (охладени) – 10400 бр, кюфтета от свинско месо (без съдържание на МОМ) 80 гр. (охладени) – 7400 бр, карначета от свинско месо (без съдържание на МОМ), (охладени) – 60 кг, салам шпеков траен – 150 кг, колбаси малотрайни – 100 кг, кренвирши от св.месо (пушени) – 70 кг, наденица (варено-пушена) – 320 кг, луканка – 10 кг, филе свинско пушено- 150 кг, свински пушен бут – 150 кг, шунка от свинско месо – 110 кг, суджук – 10 кг, пастърма – 10 кг., филе „Елена“ – 10 кг., телешки джолан без кост (замразен) – 130 кг, телешки шол (охладен) – 300 кг.,телешко шкембе (замразено) – 10 кг, кайма 60 % свинско - 40% телешко месо „Стара планина“ (охладена) – 100 кг, кайма 100 % свинско месо „Стара планина“ (охладена) - 100 кг, кебапчета 100% свинско месо 60 гр. „Стара планина“ (охладени) – 1000 бр, кюфтета 100% свинско месо 60 гр. „Стара планина“ (охладени) – 1000 бр, сурова наденица – 100% свинско месо „Стара планина“ – 10 кг, карначета 100% свинско месо „Стара планина“ (охладени) – 10 кг., варени и варено – пушени малотрайни колбаси „Стара планина“ – 50 кг., траен варено пушен салам „Стара планина“ – 20 кг.
Посочените количества са прогнозни. Реалното количество предмет на доставка ще се определя от Възложителя, според конкретните му потребности, финансови възможности и без последния да е обвързан и задължен със закупуването на прогнозното такова.
Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретни количества, заявени от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
03/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преди сключване на договора, Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност -1400.00 лева. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранция съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички изисквания относно гаранцията са посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на бакалски стоки 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Стол №1 – Национална спортна академия „ Васил Левски“, Студентски град, София

Доставка на бакалски стоки: - Зрял фасул 1 кг. разфас. – 540 кг, ориз бланш.1 кг. разфас. – 640 кг, ориз 1 кг. - 300 кг., леща 1 кг. разфас. – 530 кг, сол готварска 1 кг. – 530 кг, мед разфасовка 20 гр. – 11680 бр, нишесте 1 кг. – 60 кг, вино бяло обикн. 0,75 л. – 360 л, макарони – 60 кг, спагети – 30 кг, фиде – 200 кг, картофено пюре – 350 кг, захар 1 кг. – 660 кг, горчица 1 л. – 48 л, соев сос 1 л. – 100 л., майонеза 200 гр. – 30 кг, червен пипер пакет 100 гр. – 30 кг, черен пипер млян 10 гр. – 20 кг, черен пипер на зърна 10 гр. – 20 кг, кимион млян 10 гр. – 4 кг, ванилия 0,002 гр. – 0,2 кг, канела 10 гр. – 0,6 кг,какао 1 кг – 5 кг, чубрица суха пакети 10 гр. – 20 кг, джоджен сух пакет 10 гр. – 15 кг, кервиз-целина суха пакет 10 гр. – 6 кг, дафинов лист пакет 10гр. – 5 кг, сода бикарбонат 100 гр. – 4 кг, какао на прах 1 кг. – 10 кг; подправка тип пикантна 1 кг. – 60 кг, бульони (кубчета) – 4 кг,инстантни супи – 100 бр, крутони 1 кг – 20 кг., олио 1л – 2800 л, оцет – винен 0.7л.– 340 л, маргарин 0,5 кг. – 200 кг, сметана готварска 1 л – 150 л, сметана сладкарска 1 л. – 30 л, топено сирене кутия 140 гр. – 400 бр., брашно тип 500 1 кг. – 930 кг, галета 1 кг. – 340 кг, филе бяла риба хек замразено – 600 кг, риба скумрия, чистена - замразена 200 кг, риба скумрия консерва 0,160 кг. – 400 бр., консерва русенско варено 0,180 кг. – 400 бр., консерва пастет свински 0,180 кг. – 400 бр., пастет разфасовка 20 гр. – 1800 бр., „Руска“ салата 1 кг. 10 кг; салата „Снежанка“ 1 кг – 10 кг; салата „Боб с лютеница“ 1 кг. – 10 кг; салата „Апетитка“ 1 кг. – 10 кг; салата „Зеле с моркови“ 1 кг. – 10 кг. кьопоолу 1 кг. – 5 кг; консерва белени, рязани на кубчета домати 0,800 кг – 1960 кг; доматено пюре 0,680 кг - 400 кг; лютеница - 3 кг – 1500 кг; консерва мариновани краставици 0,680 кг – 330 кг; консерва гъби 0,680 кг – 80 кг; консерва грах 0,680 кг – 150 кг; консерва зелен фасул 0,680 кг – 150 кг; консерва гювеч 0,680 кг – 200 кг; консерва паприкаш – 0,680 кг – 200 кг; конфитюр от плодове 1 кг – 100 кг; конфитюр от плодове разфасовка 20 гр. 10000 бр; маринована белена капия 0,680 кг – 200 кг; туршия смесена 1 кг – 100 кг; „Царска туршия” – 1 кг – 150 кг; кисело зеле - 1,700 кг – 100 кг; грах замразен 2,5 кг – 200 кг; броколи замразени 2,5 кг – 100 кг; зелен фасул замразен 2,5 кг – 50 кг; царевица замразена 2,5 кг – 50 кг; спанак замразен 2,5 кг - 200 кг; бейби моркови замразени 2,5 кг – 50 кг; бейби картофи замразени 2,5 кг – 50 кг; бланширани картофи замразени 2,5 кг – 150 кг; замразен зеленчуков микс 2,5 кг – 100 кг; чушки белени, замразени 1 кг – 100 кг; гъби замразени 2,5 кг – 300 кг; маслини кутия 2,5 кг – 200 кг; кетчуп 1 кг – 48 кг;
Посочените количества са прогнозни. Реалното количество предмет на доставка ще се определя от Възложителя, според конкретните му потребности, финансови възможности и без последния да е обвързан и задължен със закупуването на прогнозното такова.
Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретни количества, заявени от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
03/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преди сключване на договора, Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност -800.00 лева. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранция съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички изисквания относно гаранцията са посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на мляко и млечни продукти 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Стол №1 – Национална спортна академия „ Васил Левски“, Студентски град, София

Доставка на мляко и млечни продукти: Масло краве, масленост над 82% - калъп 1 кг.. (българско) – 400 кг, масло краве, масленост над 82% 0,250 кг. (българско) – 60 кг, масло разфасовка 12,5 гр. – 22000 бр., сирене краве (тенекии) – 100 кг, кашкавал „Витоша” (вакуум 1 кг.) – 100 кг, мляко кисело 3,6 % (0,4 кг.) – 550 кг, мляко кисело 2 % (0,4 кг.) – 1000 кг, мляко прясно 3,2 % (тетрапак) – 440 л, мляко прясно 1,5 % (тетрапак) – 2200 л, айран 0,3 кг. – 750 бр., сирене краве (тенекии) по БДС – 500 кг, кашкавал „Витоша” (вакуум 1 кг.) по БДС – 300 кг, кашкавал „Витоша” (пита) по БДС – 600 кг; мляко кисело 2% по БДС - 0.400 кг – 1200 кг
Посочените количества са прогнозни. Реалното количество предмет на доставка ще се определя от Възложителя, според конкретните му потребности, финансови възможности и без последния да е обвързан и задължен със закупуването на прогнозното такова.
Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретни количества, заявени от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
03/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преди сключване на договора, Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност - 700.00 лева. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранция съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички изисквания относно гаранцията са посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на безалкохолни напитки и минерална вода 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Стол №1 – Национална спортна академия „ Васил Левски“, Студентски град, София

Доставка на безалкохолни напитки и минерална вода: -Натурални сокове до 50% - 1л. – 3000 бр.;натурални сокове 100% - 1л. – 150 бр.;натурални сокове до 50% - 0.250 л. – 400 бр.; натурални сокове 100% - 0.250 л. – 600 бр.;студен чай 0.500 л. – 400бр.;минерална вода 0.500л. – 2200бр.,минерална вода 1.5 л. – 200 бр.;минерална вода 19 л. - 80 бр.;газирана вода 0.500 л. – 200 бр.;безалкохолни газирани напитки 0.330л. различни видове, кен – 300бр.; безалкохолни газирани напитки 2 л. различни видове 100бр.;енергийна напитка 0.250 л. кен – 1000 бр.; бира 0.500л. кен – 200 бр.; бира 2 л. – 100 бр.
Посочените количества са прогнозни. Реалното количество предмет на доставка ще се определя от Възложителя, според конкретните му потребности, финансови възможности и без последния да е обвързан и задължен със закупуването на прогнозното такова.
Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретни количества, заявени от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
03/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преди сключване на договора, Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност -240.00 лева. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранция съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички изисквания относно гаранцията са посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на шоколадови изделия, кафе, чай и свързани с тях продукти 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Стол №1 – Национална спортна академия „ Васил Левски“, Студентски град, София

Доставка на шоколадови изделия, кафе, чай и свързани с тях продукти: Кроасан 60 гр. – 2000 бр. ; Кроасан 65 гр. – 2000 бр. Кроасан 80 гр. – 4000 бр.; Мини кроасани 60 гр. – 300бр.; Суха паста 30 гр. – 2600 бр.; Суха паста 32 гр. – 3000 бр.; Меденка 50 гр. – 3000 бр.; Солети обикновени 60 гр. – 160 бр.;Солети с кашкавал 200 гр. – 200 бр.;Крекери 100 гр. – 200 бр.; Печени кръгчета с подправки 80 гр – 520 бр.; Печени кръгчета с подправки 70 гр. - 600 бр.; Соленки – 200 гр.; Локум – 130 гр.; Шоколадова вафла 30 гр. – 2000 бр.; Шоколадова вафла 32 гр. – 2000 бр.; Шоколадова вафла 33 гр. – 2000 бр.; Шоколадова вафла 35 гр. – 2000 бр.; Шоколадова вафла 36 гр. – 2000 бр.; Шоколадова вафла 40 гр. – 2000 бр.; Шоколадова вафла 49 гр. – 3000 бр.; Шоколадова вафла 52 гр. – 2000 бр.; Шоколадова вафла 53 гр. – 2000 бр.; Шоколадова вафла 55 гр. – 4000 бр.; Шоколадова вафла 80 гр. – 1000 бр.; Вафли пакет 106 гр. 500 бр.; Бисквити пакет 50 гр.; Бисквити пакет 66 гр.;Бисквити обикновени пакет 120 гр. – 200 бр.; Бисквити кутия 110 гр. - 160 бр.; Бисквити кутия 175 гр. – 100 бр.; Бисквити чаени 150 гр. – 100 бр,; Бисквити кутия 216 гр. - 80 бр.; Шоколадов десерт 51 гр. – 1000 бр.; Шоколадов десерт 42 гр. – 1500 бр.; Шоколадов десерт 60 гр. – 1000 бр.; Шоколадов десерт 15,2 гр. – 3000 бр.; Шоколадов десерт с кокос 40 гр. – 1000 бр.; Шоколадов десерт с кокос 57 гр. – 1000 бр.; Шоколадов десерт с карамел и пшеничен флейкс 42 гр. – 1000 бр.; Шоколадов десерт 50 гр. с карамел, нуга и фъстъци – 1000 бр.; Шоколадов десерт с карамел и бисквити 50 гр. – 1000 бр.; Десерт с мюсли 50 гр. – 1000 бр.; Шоколад 35 гр. – 2000 бр.; Шоколад 80 гр. – 1000 бр.; Шоколад 90 гр. – 1000 бр.; Руло 115 гр – 500 бр. Руло 200 гр. – 500 бр.; Мини кекс 30 гр. - 500 бр.; Шоколадови бонбони кутия 125 гр. – 20 бр.; Шоколадови бонбони кутия 126 гр. – 20 бр.; Шоколадови бонбони кутия 187 гр. – 20 бр.; Шоколадови бонбони кутия 150 гр. – 20 бр.; Шоколадови бонбони кутия 153 гр. – 20 бр. Бонбони дражета 85 гр. – 40 бр.; Какаов крем 20 гр. – 2000 бр.; Дъвки - дражета 10 бр. в опаковка 13 гр. - 100 бр.; Кафе вакумирано на зърна 1 кг. – 40 бр.; Кафе на капсули 1000 бр.; Чай билков пакетиран по 20 бр. разл. вид. – 100 бр.; Чай внос пакетиран (черен, плодов) – 40 бр.; Разтворимо кафе в пак. 2 гр. – 1000 бр.; Разтворимо кафе 2 в 1 8 гр. – 1000 бр.; Разтворимо кафе 3 в 1 17,5 гр. – 4000 бр. Какао разтворимо 13,8 гр. – 200 бр.; Разтворима топла напитка – шоколад 25 гр. – 500 бр.; Разтворима топла напитка – капучино 13 гр. – 200 бр.; Захар на пакетчета (бяла,кафява) 2 гр. – 2000 броя; Сметана за кафе (течна,суха) – 1000 бр.
Посочените количества са прогнозни. Реалното количество предмет на доставка ще се определя от Възложителя, според конкретните му потребности, финансови възможности и без последния да е обвързан и задължен със закупуването на прогнозното такова.
Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретни количества, заявени от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
03/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преди сключване на договора, Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност - 1100.00 лева. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранция съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички изисквания относно гаранцията са посочени в документацията.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

УЧАСТНИЦИТЕ следва да притежават Валидно удостоверение за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни издадено от съответната Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението на обекта, съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните (ЗХ), покриващ хранителните продукти предмет на съответната обособена позиция.
Забележки: На етап подаване на оферта, участниците само декларират съответствие с критериите за подбор в част IV буква „А“ от еЕЕДОП. В случай, че горните доказателства са видни от публичен и безплатен регистър, то достатъчно е неговото посочване в част IV буква „А“ от ЕЕДОП. Възложителят може да изиска документите, чрез които се доказва информацията посочена в еЕЕДОП при условията на чл. 67 ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, като доказателство следва да се представи:Удостоверение за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни издадено от съответната Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението на обекта, съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните (ЗХ), покриващ хранителните продукти предмет на съответната обособена позиция, валидно към датата на представяне на офертата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Възложителят не поставя изисквания към участниците по обособени позиции с №1, №7 и №8.
2. Участниците по обособени позиции с №2, №3, №4, №5, и №6 следва да притежават: Участниците следва да притежават Сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните съгласно стандарт БДС EN ISO 22000:2005/2006/2018 или еквивалент за внедрена система за управление на безопасността на храните, с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката - доставка на хранителни продукти или еквивалентни, валиден към датата на представяне на офертата.
Забележки: На етап подаване на оферта, участниците само декларират съответствие с критериите за подбор в част IV от еЕЕДОП. В случай, че горните доказателства са видни от публичен и безплатен регистър, то достатъчно е неговото посочване в част IV от ЕЕДОП. Възложителят може да изиска документите, чрез които се доказва информацията посочена в еЕЕДОП при условията на чл. 67 ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, като доказателство следва да се представи: Сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните съгласно стандарт БДС EN ISO 22000:2005/2006/2018 или еквивалент за внедрена система за управление на безопасността на храните, с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката - доставка на хранителни продукти или еквивалентни, валиден към датата на представяне на офертата. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за внедрени еквивалентни системи за управление на безопасността на храните.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/11/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/01/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/11/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

София, Студентски град, Ректорат НСА, ет.3, ст.301

Получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публично заседание и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП. Възложителят няма условие за създаване на ЮЛ по чл.10, ал.2 от ЗОП.
Възложителят отстранява участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, чл.107 от ЗОП, чл.101, ал.11 от ЗОП, във връзка с § 2, т.45 от ДР на ЗОП, по чл.3,т.8 и чл.5, ал.1, т.3, б.”а” от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, и по чл.69 от ЗПКОНПИ. Участникът декларира наличието/липсата на посочените обстоятелства като попълва Образец ЕЕДОП, част ІІІ, раздел Г. Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, който е предложил ценово предложение с нулеви стойности и такива под един процент отстъпка, както и ценови предложения с процент надценка от бюлетин на САПИ.
Всеки член на обединението, което не е ЮЛ, подизпълнителите и третите лица, в случай, че се участва с такива, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,и за тях да не са налице основания за отстраняване.Участник,за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП.Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,за всеки член на обединението се представя отделен ЕЕДОП.Отделен ЕЕДОП се представя и за подизпълнителите и за третите лица. Документите,чрез които се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП,се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП.Документите се представят от всеки член на обединението,което не е ЮЛ,и от подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с:
-данъци и осигуровки–НАП,www.nap.bg
-закрила на заетостта–АЗ,www.az.government.bg
-условията на труд в страната–ИА ГИТ,www.gli.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197 ал.1 т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва