Деловодна информация
4870
111-6711 18/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
4870-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти 176478160
бул. Иван Евстр. Гешов № 15, сграден комплекс Център по хигиена, ет. 11, каб. 16 Деловодство
София BG411 1431 България
Галина Стоева +359 028953105
galina.stoeva@ncpr.bg +359 028953133

Интернет адрес/и

www.ncpr.bg

https://www.profilnakupuvacha.com/1475


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.profilnakupuvacha.com/1475
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Надграждане на съществуващи и разработка на нови функционалности, подобряване на вътрешни процеси и гаранционно обслужване на обновения продукт - Информационна система на НСЦРЛП“.
72267000      
Услуги

Предмет на обществената поръчка: „Надграждане на съществуващи и разработка на нови функционалности, подобряване на вътрешни процеси и гаранционно обслужване на обновения продукт - Информационна система на НСЦРЛП“. Срокът на изпълнението на поръчката е до 5 (пет) месеца, считано от датата на подписване на договора с избрания изпълнител, както и едногодишна гаранционна поддръжка на обновения продукт – Информационна система на НСЦРЛП.
Поръчката има за цел да разшири функционалните възможности на внедрената и функционираща Информационна система, чрез която се обслужват административните процедури по поддръжка на регистрите на НСЦРЛП, осигурява се публичен достъп до регистрите и модулите за предоставяне на електронни административни услуги, съгласно Закона за електронно управление.
Очакваният резултат след изпълнение на поръчката е надграждане на Информационната система, нейното тестване и внедряване, обучение и едногодишно гаранционно обслужване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
83300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1431, адрес: бул. „Акад. Иван Ев. Гешов“ № 15, етаж 11, Национален съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти

Предмет на настоящата обществена поръчка е надграждане на съществуващи и разработка на нови функционалности, подобряване на вътрешни процеси и гаранционно обслужване на обновения продукт - Информационна система на НСЦРЛП. Настоящата обществена поръчка няма обособени позиции.
Основни дейности, които формират обхвата на поръчката:
Дейност 1. Надграждане на Информационната система на НСЦРЛП;
Дейност 2. Тестване и внедряване на обновената Информационна система в продукционна среда
Дейност 3. Обучение за работа с обновената Информационна система
Дейност 4. Едногодишно гаранционно обслужване на обновения продукт - Информационната система
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    70 %
Цена
30 %
II.2.6) Прогнозна стойност
83300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 150 000 лв. за последните 3 (три) приключили финансови години.

1.Всеки участник следва да е реализирал минимален общ оборот в размер на 150 000 лв. за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, изчислен на база годишните обороти.
2. Участникът описва (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) (част IV, буква Б, т.1а).
3.Преди подписване на договор участникът, определен за изпълнител, представя документи съгласно чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Всеки участник трябва да притежава опит в изпълнение на най-малко една услуга с предмет, сходен с този на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти.
Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира: услуга, свързана с извършване на анализ на процеси, разработване, внедряване и поддържане на уеб-базирана информационна система, и/или създаване и внедряване на електронни административни услуги и/или реализация на електронни регистри.
Участникът описва (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) списък на услугите, които са сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. Списъкът се попълва в приложения към документацията за обществената поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 1б).
Преди подписване на договор участникът, определен за изпълнител, представя списък съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 и актуални документи по чл. 67, ал. 6 от ЗОП за доказване на опита.
Всеки участник следва да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, който да включва най-малко:
1.Ключов експерт 1 - Ръководител на проекта;
2.Ключов експерт 2 - Бизнес аналитик;
3.Ключов експерт 3 - Системен архитект - проектант;
4.Ключов експерт 4 - Програмист – 2 броя;
5.Ключов експерт 5: Експерт по осигуряване на качеството на софтуера/тестер – 1 бр.


Всеки участник трябва да притежава опит в изпълнение на най-малко една услуга с предмет, сходен с този на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти.
Всеки участник следва да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, който да включва най-малко:
1. Ключов експерт 1 - Ръководител на проекта
• Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” (или еквивалентни). Минимум 3 (три) години професионален опит в областта на проектиране, разработнване, внедряване и поддръжка на информационни системи;
• опит като ръководител проект на най-малко една успешно изпълнена дейност/услуга, свързана с разработка на уеб-базирана информационна система и създаване и внедряване на електронни административни услуги;
2. Ключов експерт 2 - Бизнес аналитик
• образователна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” или еквивалентни;
• минимум 3 (три) години професионален опит в сферата на бизнес анализ и бизнес процеси;
• опит като бизнес аналитик в минимум 1 (една) успешно изпълнена дейност/услуга за разработка и внедряване на уеб-базирана информационна система и анализ на процеси;
3. Ключов експерт 3 - Системен архитект - проектант
• образователна степен „бакалавър” или по-висока или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, или еквивалентни;
• минимум 3 (три) години професионален опит в областта на системна архитекткура;
• опит като системен архитект в реализацията на минимум 1 (една) успешно завършена дейност/услуга, свързана с проектирането на архитектура на уеб-базирана, информационна система.
4. Ключов експерт 4 - Програмист – 2 броя
• образователна степен „бакалавър” или по-висока или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” (или еквивалентни);
• минимум 2 (две) години професионален опит в областта на проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи;
• опит в реализацията на минимум 1 успешно завършена дейност/услуга, свързана с разработката на уеб-базирана информационна система.
5.Ключов експерт 5: Експерт по осигуряване на качеството на софтуера/тестер – 1 бр.
• Образователна степен бакалавър или по-висока или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”;
• Минимум 3 години професионален опит в областта на осигуряването на качеството/тестването на софтуер/информационни системи;
• Опит като експерт по качество в реализацията на минимум 1 (една) успешно завършена дейност/услуга, свързана с разработката на уеб-базирана многослойна информационна система.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие преди или по време на процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице, някое от следните обстоятелства по чл. 54, ал.1 от ЗОП, по чл. 44, ал. 5 от ЗОП, чл. 101, ал.11 от ЗОП, , по чл. 3, т. 8 и чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл. 69 от ЗПКОНПИ. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за изпълнение изискванията на чл. 47, ал. 3 от ЗОП са НАП, Министерството на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Център по хигиена, НСЦРЛП, гр. София, бул. Иван Евстр. Гешов № 15, етаж 11, зала 14

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в общ размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора без ДДС, от които 3% (три на сто) от стойността на договора като гаранция за изпълнение на дейностите по договора и 2 % (две на сто) от стойността на договора като гаранция за изпълнение на гаранционната поддръжка. Частичното освобождаване в размер на 3 % ( три процента) от стойността на договора се извършва съгласно условията на договора. Окончателно освобождаване на сумата по гаранцията в размер 2 % (два процента) от стойността на договора се извършва съгласно условията на договора.
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово платените по договора суми в размер на 100 % от тези суми и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Авансовото плащане е в размер на 100 % от стойността на договора, съгласно условията на договора.
Гаранциите се представят от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.
Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранциите.
Гаранциите се представят като следва:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по т. 1 и т. 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т. 4 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва