Деловодна информация
00530
Е-12-00-525#1 13/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
13/09/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0088 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
П. Илиев +359 298593183
p.iliev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3723
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Развитие и поддръжка на информационна система „Интрастат“
48000000      
Услуги

В обхвата на общ. поръчка е вкл. изпълнението на следните основни д-сти: 1 „Извършване на анализ на настоящата ситуация и планиране и организиране изпълнението на поръчката“. 2 „Извършване на бизнес анализ за идентифициране на потребностите и дефиниране на детайлни функционални и нефункционални изисквания към информационната система „Интрастат“ (ИСИ). 3 „Изготвяне на Техническа спецификация и дизайн на ИСИ. 4 „Развитие на ИСИ, включващо разработване на нови модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите“. 5 „Настройка, поддръжка и оптимизация на ИСИ, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми, както и дейност по обучение и предоставяне на знания“. 6 „Внедряване, тестване и приемане на новите модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите в ИСИ“. 7 „Актуализиране на ИСИ, вкл. интерфейси за обмен на информация с други информационни системи в рамките на съществуващата функционалност“. 8 „Поддръжка на ИСИ“. Доп. код 50324100.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
253333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на Централно управление на НАП - гр. София, бул. „Княз Дондуков” №52 и/или ул. „Врабча“ №23.

В обхвата на обществената поръчка е вкл. изпълнението на следните основни д-сти: 1 „Извършване на анализ на настоящата ситуация и планиране и организиране изпълнението на поръчката“. 2 „Извършване на бизнес анализ за идентифициране на потребностите и дефиниране на детайлни функционални и нефункционални изисквания към информационната система „Интрастат“ (ИСИ). 3 „Изготвяне на Техническа спецификация и дизайн на ИСИ. 4 „Развитие на ИСИ, включващо разработване на нови модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите“. 5 „Настройка, поддръжка и оптимизация на ИСИ, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми, както и дейност по обучение и предоставяне на знания“. 6 „Внедряване, тестване и приемане на новите модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите в ИСИ“. 7 „Актуализиране на ИСИ, вкл. интерфейси за обмен на информация с други информационни системи в рамките на съществуващата функционалност“. 8 „Поддръжка на ИСИ“. В резултат на необходимостта за постоянно наблюдение на работоспособността на системата, НАП, в качеството на възложител ще осигури на екипа на изпълнителя по договора едно работно място в сградата на ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 и/или ул. "Врабча" № 23. Срокът на договора е 36 месеца, считано от датата на сключване, но не по-рано от 14.01.2019 г., в рамките на който: *до 12 месеца, считано от датата на подписване на договора с изпълнителя, но не по-рано от 14.01.2019 г. - срок за изпълнение на етап 1 "Развитие на системата, включващ дейностите от 1 до 7, включително, съгласно посоченото в т. 3.2 от Техническата спецификация, съобразно предложението на участника, определен за изпълнител; * 36 месеца, считано от датата на подписване на договора с изпълнителя, но не по-рано от 14.01.2019 г. - срок за изпълнение на етап 2 "Поддръжка на информационна система "Интрастат".
Допълнителен код 50324100-3 и описание "Услуги по поддържане на компютърни системи".
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
253333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогн. ст. 253333,33лв. без ДДС е и макс. допуст. ст., в рамките на която 133333,33лв. без ДДС-макс. допуст. ст. за изп-е на ет. І и 120000лв. без ДДС-макс. допуст. ст-ст за изп-е на ет. ІІ.Ср. за изп-е е 36 мес., от скл. на д-р, но не по-рано от 14.01.2019г., в рамките на които: до 12 мес.–за изп. на ет. І и 36 мес.-за изп. на ет. ІІ. Ср. за ет. ІІ се опр. в раб.дни съобр. предл-ето на изп-ля.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Уч-ците следва да разполагат с техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка (ОП).
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че участник се позовава на ресурса на трети лица, следва да може да докаже, че ще разполага с този ресурс за целия период на изпълнение, като представи доказателства за поетите от третите лица задължения.
2. Уч-ците следва да разполагат с опит за изпълнение на ОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
3.Участниците да прилагат система за управление на качеството.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
4.Участниците трябва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.Уч-кът е длъжен да осигурява непрекъснато, за целия срок на д-ие на д-ра, екипа от експерти (Е) със съответната образ., технич. и проф. квалиф-я.
Др. Е: Ако уч-кът прецени, че за изп-е на д-стите в обхвата на ОП са необх. и др. лица, то той следва да ги посочи в инф-ята за Е, като при уч-ето им в изп-ето на ОП не се дължат доп. ср-ва. За доп. лица се посочва ролята и комп-стите им при изп-е на д-стите, вкл. в предмета на ОП.
Заб.: отнасянето на придобитата от лицата квалиф-я към съотв. изискуеми от Възложителя (В) области ще се извършва съгласно Класификацията на областите на образование и обучение (КОО-2015), утвърдена със заповед РД-05-544/07.06.2016г. на председателя на НСИ.
В случай, че уч-кът предвижда уч-ето на подизп-ли, из-ето следва да бъде изп-но от подизп-лите съобр. вида и дела на тяхното уч-е. При уч-е на обединения (О) на физ. и/или юрид. лица, което е неперсонифицирано, съотв-ето с критериите за подбор се док-ва от О – уч-к, а не от вс. от лицата, вкл. в него. В случай, че при изп-е на ОП уч-к се позовава на капацитета на трети лица (ТЛ), незав. от пр. връзка м/у тях, приложими се явяват чл. 65, ал. 2 и 3 от ЗОП.
Уч-ците могат да се позоват на капацитета на ТЛ, само ако лицата, с чиито образ-е, квалиф-я и опит се доказва изп-е на горните из-я на В, ще бъдат вкл. в екипа за изп-е и ще уч-т в изп-ето на тази част от ОП, съобразно посоченото в т. VІ.3 от настоящото обявление. Уч-кът следва да може да докаже, че ще разполага с ресурсите на ТЛ, на чийто капацитет се позовава, като представи док-ти, за поетите от тях зад-я.


1.Необходимото за изпълнение на ОП техническо оборудване, включително хардуер и софтуер за конфигуриране среда за развитие и тестване на ИСИ, вкл. най-малко следното:
•Компютърна конфигурация – сървър на приложението, минимум 1 бр.
•Компютърна конфигурация – сървър на базата данни, 1 бр.
•Софтуер на приложния сървър – Oracle Weblogic Server 12.1.3
•Софтуер на сървъра на базата данни – Oracle Database 11g – 11.2.0.4.
2. Участниците следва да имат реализирани услуги през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под услуга с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират услуга за разработка и/или поддръжка на приложен софтуер, разработен с Java базирани и Oracle базирани технологии.
Забележка: „изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
3.Участниците да прилагат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или друг еквивалентен стандарт.
4.Персоналът и ръководния състав следва да включват минимум 5 служители, които ще отговарят за изпълнението на услугата (екипа на участника), включващ:
І. Бизнес и системен анализатор и ръководител на екипа - 1 служител;
ІІ. Java програмисти - 2-ма служители;
ІII. Администратор на база данни – 1 служител;
IV. Администратор приложни сървъри – 1 служител;
Минимални изисквания към екипа от служители:
4.1 Бизнес и системен анализатор(и) и ръководител(и) на екипа – 1 служител
Квалификация, умения и професионален опит:
•Висше образование, с минимална образователна степен “магистър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и статистика“, „Информационно-комуникационни технологии“, „Технически науки и технически професии“ , „Бизнес администрация и право“ или „Обществени, стопански и правни науки” ;
•минимум 5 г. опит в проекти за разработване и/или поддръжка на софтуер;
•минимум 3 г. опит в анализ на бизнес изискванията и дизайн на софтуерни системи с прилагане на обектно ориентиран подход.
•практически опит с технологиите, които са използвани за разработване на информационна система „Интрастат“ (Java и Oracle);
•притежаване на сертификат за управление на проекти, издаден от сертифициран учебен център.
4.2 Java програмист/и/ - 2 служители
Квалификация, умения и професионален опит:
•минимум 3 г. опит в проекти за разработване и/или поддръжка на софтуер;
•практически опит с технологиите, които са използвани за разработване на информационна система „Интрастат“ (JDeveloper, ADF, TopLink, EclipseLink, J2EE, jsp и html);
•практически опит с бази данни Oracle;
•притежаване на сертификати Sun Certified Java Associate или Sun Certified Java Programmer или Sun Certified Java Developer или Sun Certified Business Component Developer или Sun Certified Enterprise Architect или Oracle Certified Associate, Java SE Programmer или Oracle Certified Professional, Java SE Programmer или Oracle Certified Master, Java SE Developer или Oracle Certified Professional, Java EE Business Component Developer или Oracle Certified Master, Java EE Enterprise Architect.
4.3 Администратор(и) на база данни – 1 служител
Квалификация, умения и професионален опит:
•минимум 3 г. опит в проекти за разработване и/или поддръжка на софтуер;
•практически опит с администриране на бази данни Oracle;
•притежаване на сертификати за Oracle 11g: Oracle Database 11g Administrator Certified Associate или Database 11g Administrator Certified Professional или Oracle Database 11g Administrator Certified Master или по-висока.
4.4 Администратор/и/ приложни сървъри – 1 служител
Квалификация, умения и професионален опит:
•минимум 2 г. опит в областта на инсталиране, администриране, конфигуриране и поддръжка на приложения на Oracle WebLogic Server/BEA WebLogic Аpplication Server.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена на части, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/10/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж-е на т.ІІІ.1.3): Експертите, вкл. в екипа (Е) са необх. и тр. да уч-т в изп-е на специф. д-сти, вкл. в обхв. на ОП, както следва:*Рък-л на Е–отг-ря за успешното изп-е (УИ) на ОП. УИ вкл. планир., подг., организ., управл-е и контрол работата на Е, изразход. ресурси, изготв. доклади и следи за изп-е и постиг. на постав. цели на вс. етап от изп-е на ОП и при изп-е на вс. д-ст, вкл. в предм. й обхват. Също така рък-л на Е тр. да има водеща роля при изв-нето на работа по проекта, като дефинира осн. насоки и планове по изп-е на задачите. Предв. това същият тр. да уч-ва при цялостното изп-е на вс. д-ти по ОП. *Бизнес и с-мен аналитик– за целите на изв. на бизнес ан-з на из-ята на Възложителя (В) и последв. тестване на вкл. в обхв. на ОП за разв-е и поддръжка (Р и П) на ИСИ, е необх. налич. на експерт, който да притеж. специф. зн-я в обл. на ан-з и управл-е на из-ята и дизайн на софтуерни с-ми. Предв. излож. същият тр. да уч-ва при цялостното изп-е на вс. д-сти от ОП, свърз. с изв. на бизнес ан-з на из-ята на В и последв. тестване на вкл. в обхв. на ОП за Р и П на ИСИ.*Пр-ст Java–из-ята са дефин. с цел усп. реализ. на вкл. в обхв. на ОП д-сти по Р и П на ИСИ. Налич. на посоч. сертификат ще гарант., че експертът притеж. необх. зн-я и квалиф-я. Предв. това същият тр. да уч-ва при цялостното изп-е на вс. д-сти от ОП, свърз. с усп. реализ. на вкл. в обхв. на ОП д-сти по Р и П на ИСИ. *Адм-тор на база данни (БД)–за целите на поддържането и оптимизацията (П и О) на ИСИ се из-ва експертът да притеж. специф. зн-я и квалиф-я в обл. на адм-риране на БД, което ще се гарантира с представяне на посоч. сертификат; из-ята за налич. на практ. опит в адм-рането на операционни с-ми Linux с инсталирана БД Oracle и др. свързан с-мен софтуер, са поставени с цел гарант. норм. експл-я и работосп-ст на с-мната и приложната среда. Предв. това същият тр. да уч-ва при цялостното изп-е на вс. д-сти от ОП, свърз. с П и О на ИСИ.*Адм-тор приложни сървъри–из-ята са постав. с цел гарант. на усп. реш. на проблеми, свърз. с бързод-ие и критични грешки при реална експлоат-я и изв-е на профил-ка на приложните сървъри на Интрастат, предв. това същият тр. да бъде ангаж. при цялостното изп-е на вс. д-сти от ОП, свърз. с „Настройка, П и О на ИСИ, вкл. и отстр. на грешки, бъгове, проблеми, както и д-ст по обуч-е и предост. на зн-я“. В ще отстранява от уч-е уч-к, за когото са налице освен осн-ята по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл.55, ал.1, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че уч-кът е др-во, рег-рано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (ЮПДР) или е контролирано от такова др-во, или някой от чл. на обединението (О) е рег-рано или контролирано от рег-рано др-во лице, освен ако е налице изкл. по чл.4 от Закона за икон. и фин. отн-я с др-вата, рег-рани в ЮПДР, контролираните от тях лица и техните действ. соб-ци, както и когато не може да бъде изв. идентиф-я и проверка на идентиф-ята на клиента, чрез регламент. в Закона за мерките срещу изпирането на пари сп-би, вкл. когато клиентът е юрид. лице - на физ. лица, които са негови действ. соб-ци, по см-ла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на осн-ята по чл.107 от ЗОП, както и когато по отн-е на уч-ка са налице обст-вата по чл. 69 от Закона за противод-е на корупцията и за отнемане на незак. придобито им-во. Уч-к-О, което не е юрид. лице, следва да представи копие от док-т, от който да е видно пр. осн-е за създ. на О, както и следната инф-я във връзка с конкр. ОП: правата и зад-ята на уч-ците в О; солидарно поемане на отг-та за изп-е на ОП от чл. на О; д-тите, които ще изп-ва всеки чл. на О; представляващ О партньор. НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по ел. път до док-ята за ОП, която може да бъде намерена на интернет адреса на В: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публ. на обявл-ето в "Официален вестник" на Европейския съюз (или от датата на публ. на обявл-ето в РОП, в случай, че обявл-ето бъде публ. в ОВ на ЕС в нераб. за В ден).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва